Electric Sun, pakko kysyä uteliaisuudesta mikä oot horoskoopilta?
Oon päättänyt että jos sattumalta rakastun vielä 9.10 syntyneeseen ja juttu kerkeää edetä vakaammalle pohjalle ennen kuin saan tietää hänen syntymäpäivänsä niin aion kertoa mun peloista, ilmaisen asian vaan niin että selitän että mun exä uhannut lyödä mua pesäpallomailalla päähän ja kysyn " ethän sinä tekisi ikinä mulle sellaista? " , sitten jatkan kertomalla mitä siitä voi seurata eli voi kuolla vaikka aivoverenvuotoon... En tiedä miten ihmiset reagoi tuollaseen, kuulostaako tuo siltä että yrittäisin syylistää? jos hänelle tulisi sellainen olo että syyllistän häntä väkivaltaiseksi niin siihen vastaisin " emmä epäile että sinä oot väkivaltainen, mulla on vaan näitä traumoja exien takia... "
Toimikoon tuo sitten varoituksena jos hälläkin alkaa nousta ajatuksia että tekisi mieli potkia minua päähän tai lyödä pesäpallomailalla päähän. En tiiä auttaako tuommoiset varoitukset mitään, jos se mies ajautuu sokean raivon valtaan, niin kuin ajautui John Lennonkin kun pahoinpiteli Stuartin. Mistähän Johnin raivokohtaukset johtui ja onko tuo hallitsematon raivo vaan keksitty juttu? että hän olisi oikeasti voinut jättää Stuartin pahoinpitelemättä jos ois vaan halunnut...
Stuart ei kuitenkaan kuollut heti aivoverenvuotoon ja olivat Johnin kanssa kirjoitelleet kirjeitä pahoinpitelyn jälkeen mutta niitä kirjeitä ei koskaan löydetty. Stuartin sisko sanoi että ehkä niistä ois saatu selitys Johnin raivokohtaukseen. Jos mies tekisi mulle samalla tavalla niin voisimpahan ainakin sanoa että
mä varotin sua, yritin pelastaa meidät tältä kaikelta p*skalta...
sulle ei mikään koskaan riittänyt, ei edes se että rakastin sua koko sydämestäni ja en ikinä pettänyt sua, silti olit mustasukkainen...
nyt lapset voi jäädä ilman äitiä, koska isä tappoi äidin ja siinä sulla riittää lapsille selitettävää, etkä pysty ikinä korvaamaan sitä toisella naisella, heillä on vaan yksi ainut oikea äiti ja se olen minä...
en haluais kuolla nuorena, ajatuskin siitä saa minut todella masentuneeksi...
en tuu ikinä antamaan sulle anteeksi tätä, niin kauan kun en pahoinpitele sua samalla tavalla ja et päädy leikkauspöydälle silleen että sun aivoja leikataan, niin et tiedä kuinka paljon mua pelottaa...
Etkä ymmärrä minkälaista helvetillistä tuskaa on kärsiä aivoverenvuodon aiheuttamasta pääkivusta ja muista oireista...
Lähdit karkuun mun pahoinpitelyn jälkeen ja jätit minut yksin kärsimään, koska et pystynyt kohtaamaan totuutta, sinä et ole täällä uhri vaan minä...
Jos selviän tästä, sinä kustannat mulle parhaimman mahdollisen kuntoutuksen koska sen olet velkaa, jotta pystyn olemaan paras mahdollinen äiti meidän lapsille, koska rakastan myös heitä koko sydämestäni ja paljon enemmänkin... Lapset on mulle tärkeintä.
Miehen tehtävä on suojella vaimoaan ja lapsiaan, ei hakata heitä.
Mutta joo, en usko että elämässäni on muina päivinä syntyneitä joiden kanssa mun ihmissuhde voi mennä tosi pahasti pieleen. Kyllä varmasti suurin osa ihmisistä hyviä on ja mulla pystyy hyvä ystävyys/parisuhde muodostumaan heidän kanssa. Ikävää se silti on että mulla on laitettu menemään sukset ristiin elämäni suurimman rakkauden kanssa, eikö se tyyppi ois voinut olla joku muu? tää tuntuu kidutukselta... ehkä sitten kun kuollaan ja päädytään tuonne jonnekkin saadaan vastauksia siihen miksi elämässämme jos tutustutaan samana päivänä syntyneisiin, niin miksi niissä ihmissuhteissa on ollut hyvin samanlainen tarina. Ehkä tuolla jossakin, taivaassa, mun on turvallista päätyä parisuhteeseen jonkun näistä 9.10 syntyneistä miehen kanssa...
Elämä tuotti mulle niin kauan kärsimystä, kunnes olen valmis hyväksymään etten sovi 9.10 syntyneen kanssa yhteen ainakaan tässä maailmassa. Mun kesti aikaa oppia ja hyväksyä tämä asia. Yritän kuitenkin luottaa että jos elämä laittaa minut sattumalta rakastumaan vielä 9.10 syntyneeseen tai tuo sellaisen ihmisen ystäväkseni, hän on hyväksi minulle ja elämä ohjaa oikeaan suuntaan. Kaikella on tarkoituksensa, onhan?
Muiden syntymäpäivät joiden kanssa mulla on klikannut hyvin yhteen: 18.1, 18.2, 21.2, 22.2, 25.3, 23.4, 28.4, 16.5, 14.6, 27.6, 26.7, 2.8, 6.8, 8.8, 14.8, 18.8, 30.8, 4.9, 21.9, 29.9, 30.9, 1.10, 3.10, 4.10, 7.10, 8.10, 10.10, 11.10, 18.10, 20.10, 18.11, 25.11, 6.12, 22.12, 31.12
Sanokaa nyt vielä, etten ole väärässä siinä että ihminen tarvitsee ystäviä?