Kerronpa pienen jutun. Kaverini viimein valmistui koulusta 1.5v myöhässä. Minulla on sellainen fiilis, että minä sain hänet tekemään lopputyön. Masennuksen voitettua menin vain hänen luokseen ja kerroin kaikenlaisia juttuja hänelle. Sitten kuulin viikon kuluttua, että hän oli aloittanut lopputyön tekemisen ja nyt, valmiiksihan se tuli.
Kaverini kyllä hoitaa hyvin kaikki kouluhommat, mutta kun on täydellinen valta itsellä, jää hommat tekemättä. Ammattiaineissa oli todistuksessa paljon nelosta ja viitosta.
Samalla pojalla lukoissa jäi muutama kurssi suorittamatta ja niinpä hän olikin lukiossa kauan. Käsitykseni mukaan hän oli mennyt yliajalle, jolloin kurssit olisi pitänyt suorittaa uudestaan. Silloin koulu oli ottanyt yhteyttä häneen, hän sai suoritettua puuttuvat kurssit ja valmistui.
Kävin äsken siellä kylässä ja vein grilliruokaa hänelle, kun mies oli kuumeessa kotosalla. Nälissään oli hän, kuten minäkin.
Grillillä tuli yhtääkkiä halu ostaa myös lotto. Enpä ole lotonnutkaan tälle vuodelle kertaakaan. Ostin itselle ja kaverille lotot. Sitten menin kaverin luokse ruokineen ja lottoineen. Hississä vilkaisin sitä lappua, minkä kaverilleni olin antamassa, niin otsassa tuntui selvää kihelmöintiä. Nyt vihdoinkin on mahdollisuus tietää, että onko kihelmöinnissä mitään järkeä, kun mitään selitystä sille en ole keksinyt.
Pikkasen jännittää et voittaako kaveri kymmeniä miljoonia triljoonia euroja
Oma lottolappu jäi autoon ja sitä en ole vielä katsonutkaan. Hmmm.... onkohan siinä kutinaa :
Mitä te veikkaatte, voittaako hän? Muita ajatuksia?