Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkemisen sykli muuttunut?  (Luettu 13179 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #15 : 26.06.2006 08:24:14 »

Mun kohdalla nämä vibat tarkoittavat pakkoa kirjoitella astrofoorumille yhä uudestaan ja uudestaan..
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #16 : 26.06.2006 10:57:16 »

Täältähän se vastauskin jo löytyi..

SULAUTUMINEN YHDEKSI

http://www.phpbbserver.com/phk/viewtopic.php?t=145&mforum=phk
tallennettu
tähtiyö
Vieras
« Vastaus #17 : 26.06.2006 15:14:11 »

Osasit pukea tuon tunteen syklin muutoksesta hienosti sanoiksi. Oma näkemiseni on aika rauhallista puuhaa. Tunnen usein maailmalla sattuvat tapahtumat reaaliaikaisesti. Tiedän, miten on toimittava, mutta en juurikaan pue niitä tietoja ja tuntemuksia sanoiksi. Minä vaan ikäänkuin lähden kävelemään jonnekin tavalliselle askareelle tai kauppa-asialle ja kun jotain odottamatonta ilmenee, huomaankin olleni varustautunut oikeilla välineillä tai tiedoilla..
Karmasta olen muomannut, että se mahtaa olla aika tasan joko minulla tai sitten koko ihmiskunnalla yhdessä. Minun pitää jopa soittaa jokin puhelu, että odottamani minulle tärkeä puhelu tulisi perille ja minun pitää tehdä ensin itse jokin asia tai palvelus, että tarvitsemani asia tai palvelus tulisi ulottuvilleni. En enää oikeastaan edes yritä ihmetellä mitään vaan annan maailman mennä omaa menoaan ja yritän sopeutua kaikkeen parhaan kykyni mukaan. crazy2
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #18 : 26.06.2006 16:35:20 »

Täältähän se vastauskin jo löytyi..

SULAUTUMINEN YHDEKSI

http://www.phpbbserver.com/phk/viewtopic.php?t=145&mforum=phk

Asioista voidaan kertoa miten ja missä vain mutteivat Etelä-Afrikkalaiselle kuulijakunnalle tarkoitetut kanavoinnit taidakaan olla kelvollisia sellaisenaan meille, sillä muutenhan ne olisi tänne ohjattu suoraan eli kanavoitu suorana meille.  Cool Mutta taivaan "tasot" ovat siellä vielä sellaiset kuin tuokin antaa tietoa, etteivät edes tiedä, ettei enää hierarkioita tarvita vaan jokainen ainakin suomalainen voi jo kommunikoida sen Luojansa kanssa "suorana lähetyksenä" eli ilman noita "Lordeja". :Smiley

Ja tarkoitan tälläkin vain sellaista energioiden synkronisointia, joka on jo tehty teille, jotka olette niitä Pohjolamme Valoja eli jokaiselle sen tiedon saaneelle, koska se tieto kuului juuri teille eikä esim. Etelä-Afrikkalaisille. Sillä jokaisella kansakunnalla on nyt omat tapansa tehdä sitä puhdistavaa tekoa sille omalle kollektiiviselle mielelle, jonka ovat egoillaan luoneet, joten sen takia vähän joka puolella kuulee vähän erilaisia kanavointeja ja suomalaiset voivat keskittyä sen KAIKEN tiedon todeksi tekemiseen.  :Smiley Kuten meidän karmalliselle teoillemme kuuluikin sen Pohjolamme Valon tekoina.  smitten

Ja sanotaanko vielä sekin, että hyvin ovat sen synkronoinnin eli Äiti-maan ja Isä-taivaan yhdentymisen teot "kondiksessa", koska jalkammekin ovat jo "maassa" eli jokainen solumme tietoisuus on PUHDISTETTU!  Wink smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #19 : 26.06.2006 17:36:07 »

Kyllä minusta ainakin on mukavaa nähdä myös "mustaa valkoisella". Samalla pallolla se Afrikkakin on.
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #20 : 26.06.2006 18:40:36 »

smitten smitten smitten smitten smitten smitten

Kiitos Keho! Tuohon ei voi enää sanoa muuta kuin AMEN.

Näin sanoin itsekin, kun sain tuon tiedon, sillä se tuo kohta puoleen niin monelle "kärsineelle" suuren helpotuksen, kun näkevät "kättensä jäljen".  angel
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #21 : 26.06.2006 18:57:19 »

Kyllä minusta ainakin on mukavaa nähdä myös "mustaa valkoisella". Samalla pallolla se Afrikkakin on.

Tarkoitus ei ollutkaan loukata kenenkään "tietoisuutta" vaan ainoastaan kertoa, että miten sen näen omalta kantiltani katsottuna eli siten kuin se meille suomalaisille kuuluu. Huh smitten

Sillä tokihan on kiva lueskella, että mitenkäs siellä eteläisellä pallonpuoliskolla tämä samainen puhdistautuminen sujuu. Vaan tarkoitus on kertoa vain sekin, ettei se välttämättä tapahdukaan täällä aivan samoin, koska olemme vielä erilaisuudelle tekemässä tekoja, sen aidon universaalin Rakkauden teoilla, joka PURKAA sen erillisyyden ensin. Eli sitähän tässä kaiken aikaa olemme tekemässä, kun "kinaamme" siitä, että kenen kanavointeja ei mitenkään koskaan pidäkään seurata ja kuka taas on oikealla tiellä.  Wink Smiley

Aika on juuri sitä, ettei tulevaisuudessa ole eteläistä eikä pohjoista Valoa vaan kuromme ne yhteen hetkeen ennen sitä suurta tunteiden paloa, joka tekee meistä Kristus Miniä!  Wink
Sillä siitähän näissä omissa kanavoinneissa aina kuitenkin kyse on eli tehdä siitä totta, mistä toiset kirjoittavat!  :Smiley smitten

tallennettu
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**

Leijona & nouseva Skorpioni

Profiili
« Vastaus #22 : 07.07.2006 17:28:14 »

Hm... nyt kun tuo tuli puheeksi, niin...
Lukioaikoina, eli tuossa puolisen vuosikymmentä sitten tunsin todella voimakkaasti intuitiivisesti asioita. Tuntuu siltä että elämä oli silloin niin hektistä, että oli pakko olla ajan tasalla kaikin puolin. Tarvitsen myös muita ihmisiä ollakseni intuitiivinen. Mitä enemmän sakkia, sitä enemmän ehkä tunnenkin. Minua on harmittanut se, että en aisti enää niin hyvin. Ehkä elämäni nykyään ei ole tarpeeksi intensiivistä, jotta voisin tuntea jotain. Uusi kaupunki, uudet ihmiset...

SuPi
tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: