Heippa kaikille! Eksyin "sattumalta" tähän aiheeseen, joten ajattelin jakaa kokemukseni myös. En ole kuulunut "alkuperäiseen" keskusteluketjuun.
Minulla on samantyyppinen historia unihalvauksista, kuten muillakin: alkoivat teini-iässä, jolloin silmät avattuani saatoin nähdäkin nämä vierailijat. (viisastuneena tästä, silmiä en enää availe, vaikka pystyisinkin..). Minulle unihalvaus tapahtuu nukahtamisvaiheessa tai kesken unta: unimaisema saattaa muuttua äkillisesti ja tiedän jo siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Jos nukkuu selällään, se on kuin kutsu halvaukselle, kyljellään niitä ei yleensä tapahdu. Ja nyt, hassua kyllä, minä "aikuinen ihminen", olen muuttanut sohvalle nukkumaan, jotta saan taukoa näiltä
. Sohvalle päädyin sellaisen episodin jälkeen, kun joku naispuolinen alkoi kuiskalemaan halvauksen aikana aivan ihme kielellä ja ajattelin, että nyt riitti. Erityisen mukavaa on myös se, että kun on muutenkin kauhuissaan halvauksen loputtua, niin lamput pamahtelee kun yrittää saada niitä päälle..
Mutta anyways. Kävin erilaisella selvännäkijällä, tällaisella, joka on perehtynyt toisiin tasoihin- ulottuvuuksiin, ufoihin, eri planeettoihin. Hänen vastauksensa oli, että ei näissä ole mitään pelättävää- ainoastaan ego on kauhuissaan, mutta vain siksi, että pelko tulisi voittaa. Ja saa ja pitää sanoa, jos haluaa taukoa näiltä kontakteilta. Kontaktien tarkoitus on olla vuorovaikutuksessa- tietoa siirretään puolin ja toisin. Halvaus johtuisi siis siitä, että nämä "vierailijat" tulevat paikasta, jossa energia on aivan erilaista kuin meillä- tiheämpää, joten jotta viesti menisi perille, keho lamaannutetaan, jotta niitä voisi ottaa vastaan. Halvauksen tarkoitus olisi myös suojella, koska kohtaaminen voisi olla hyvinkin kammottava muulla tavoin. Mutta mistään ulkopuolisesta "pahasta" ei olisi kyse, vaikka sen helposti niin tulkitsee. Mutta toki, jos ihmisellä on ns. kanavat auki, sehän houkuttelee vaikka minkälaisia ilmiöitä ja tässä kohtaa voi kieltäytyä alemman tason tyyppien sekoilusta ja toivoa vain korkeampien yhteyksiä. En tiedä, mitä tällaisesta teoriasta ajattelette, minusta se kuulosti siltä, että vihdoin sain vastauksen ja ehkä tässä kohta siirryn takaisin makuuhuoneeseen nukkumaan..
Ja astraali, kuulostaa siltä, että olet tehnyt juuri sen, mihin itsekin haluan pyrkiä