Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MIKSI PIDÄT ITSESTÄSI?  (Luettu 26911 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Aniel
Vieras
« : 20.06.2006 16:58:20 »

Sain innoituksen toisesta ketjusta ja ihan ehdottomasti nyt alkaa omakehuketju!! Kaikki mukaan!!!

MINÄ pidän omalaatuisuudestani, rohkeudestani, silmistäni, mahastani, huumorintajustani, pidän jopa siitä, että lauon sammakoita suustani, minkä kerkiän ja aion muuttaa sitä kohtaa minussa... mutta en kuitenkaan voi olla rakastamatta MINUA!!!!!

smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 20.06.2006 17:24:14 »

Hienoa INTI!  smitten

Minä rakastan ajatuksiani, jotka mielestäni osuvat, uppoavat ja vaikuttavat ihmisiin.
Nostan kissoja pöydille ja katson, mitä mattojen alle on lakaistu! Cheesy

Eräästä asiasta olen varsin ylpeä ja oikein nautinnolla paistattelen peilin edessä;

Joku aika sitten kirjoitin kolumnin erääseen lehteen eräästä mieltäni hiertäneestä epäkohdasta koskien työnantajan toimia eräässä asiassa.
Asiasta syntyi varsin hyvä keskustelu ja eilen ko. lehden toimittaja otti yhteyttä ja kertoi, että asiasta ollaan tekemässä lakialoitetta ko. epäkohdan korjaamiseksi. Smiley

Todella tunne, että vaikutin mielipiteelläni yhteiskunnallisesti asiaan, josta kukaan ei halunnut puhua ja mihin suhtauduttiin yleisesti varsin ylenkatseellisella asenteella. Wink

Mutta samalla myös on tunne, että kun yksi perhonen heilauttaa siipiään, niin se aiheuttaa tuulen, joka kerää sadepilviä yhteen ja sitten sataa vettä miljoonien ihmisten päälle. Smiley

Oikeasti muuten jumalainen olo, siis olo kuin jumalalla,
joka juuri loi jotain.  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 20.06.2006 17:31:32 kirjoittanut ~*Asterix*~ » tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 20.06.2006 18:17:11 »

Rakastan itseäni. Eikä sillä ole mitään tekemistä itserakkauden kanssa.

Pidän itsessäni siitä, että pystyn rakastamaan. angel

Pidän siitä, että voin tuottaa iloa ja hyvää mieltä toisille.

Opin antamaan anteeksi itselleni ja muille.

Osaan olla oma itseni kopioimatta ketään.

smitten    maarita           smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Oikku67
Vieras
« Vastaus #3 : 20.06.2006 18:25:16 »

Joku aika sitten kirjoitin kolumnin erääseen lehteen eräästä mieltäni hiertäneestä epäkohdasta koskien työnantajan toimia eräässä asiassa.
Asiasta syntyi varsin hyvä keskustelu ja eilen ko. lehden toimittaja otti yhteyttä ja kertoi, että asiasta ollaan tekemässä lakialoitetta ko. epäkohdan korjaamiseksi. Smiley

Todella tunne, että vaikutin mielipiteelläni yhteiskunnallisesti asiaan, josta kukaan ei halunnut puhua ja mihin suhtauduttiin yleisesti varsin ylenkatseellisella asenteella. Wink

Mutta samalla myös on tunne, että kun yksi perhonen heilauttaa siipiään, niin se aiheuttaa tuulen, joka kerää sadepilviä yhteen ja sitten sataa vettä miljoonien ihmisten päälle. Smiley

(http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/a035.gif) Hienoa, että olet ylpeä itsestäsi.. on aihettakin!!
                         (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)
Rakastan itsessäni näitä piirteitä:
irtiotto päihteistä knuppel2, parhaani tekevä äiti,
positiivinen asenne, iloinen & hymyilevä olemus (jota eräät inhoavat Grin),
K5 ja H4 arvosanoina näytössä..JEE!
On niitä muitakin.. jääköön mainitsematta tällä kertaa.  :Smiley

Oikku67 (http://www.cosgan.de/images/midi/froehlich/b020.gif)
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #4 : 20.06.2006 19:02:33 »

Rakastan itseäni yksinkertaisesti siksi, olen ainutlaatuinen itseni.. en  ole koskaan halunnut olla jotain muuta, en edes nuorempana..

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 20.06.2006 20:08:50 »

MInä pidän lapsellisuudestani,tavasta osata riekkua ja kunnolla.Pidän avoimmuudestani ja hymyilevistä silmistäni.Pidän aidosta välittämisestä kanssaihmisiä kohtaan.Pidän rohkeudesta puolustaa rakkaimpia viimmeissen asti.Pidän oikeuden mukaisuudesta ja siintä että en valehtele enkä käännä selkääni tiukan paikan tullen.
On vaan ihanaa rakastaa minua itseään 2funny 2funny
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 20.06.2006 20:19:26 »

Olen erittäin huono kehumaan itseäni, mutta pidän siitä että olen vaikeaselkoinen, huumorintajuinen, nokkela, joskus syrjäänvetäytyvä, ujokin, oikeudenmukaisuudentajuinen, rohkea, osaan nauraa itselleni ja mollata itseäni, pidän matalaa profiilia, olen cool  Cool ja pidän suojeluvaistostani... ja siitä että olen skorppari  2funnyShocked
« Viimeksi muokattu: 20.06.2006 22:32:39 kirjoittanut welhotar » tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Aniel
Vieras
« Vastaus #7 : 20.06.2006 20:48:06 »

MAHTAVAA, voi että tulen hyvälle tuulelle näitä juttuja lukiessani! Ja hienoa Asterix suoranaisesta lakialoittesta!!!!!!!!!!
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 20.06.2006 23:44:13 »

Pidän itsestäni kun olen rehellinen, avulias, myötätuntoinen, asioiden loppuun saattaminen''tosin ei aina onnaa, riippuu tilanteesta'' :Smiley ja olen huumorintajuinen ja tykkään itsestäni kun saan näyttää tunteeni sellaisena kuin ne on aina smitten en mie aina tykkää itsestäni on sellaisia harmaita päiviäkin, mut se kuuluu elämään coolsmiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 21.06.2006 17:03:32 »

Välillä tuo yleinen vtutus voi johtaa johonkin hyödylliseen. Wink
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10 : 22.06.2006 16:24:37 »

Monestakin syystä; ja mitä rohkeammin uskallan tutustua itseeni (myös niihin epämiellyttäviin asioihin itsessäni), sitä hyväksyvämmäksi käyn. Niin itseäni kuin muitakin kohtaan. Pidän myös siitä, että olen aina utelias elämää kohtaan  Wink
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #11 : 23.06.2006 14:18:11 »

Olen kai aina viihtynyt ainakin itseni kanssa  :Smiley

Mutta sen jälkeen, kun huomasin että se mitä luulin 'pahaksi' itsessäni ja saatoin antaa tyhmälle itselle sen anteeksi, olen ollut vallan ihmeissäni itseni kanssa. En tiennyt kuinka ihana se oli!!! Kiss

Varoa pittää se ihanuuden kanssa!  Grin
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 24.06.2006 12:56:46 »

Pidän itsenäisyydestäni, huumorintajustani, taitavista käsistäni, selviytymiskyvystäni, rehellisyydestäni, ulkomuodostani, sanavalmiudestani, avuliaisuudestani, henkevyydestäni...

kylläpä on kiva kirjoittaa tätä listaa... pitäisköhän kirjoittaa vielä sellainen lista, jossa on ne ominaisuudet, jotka hankin itselleni tulevaisuudessa?

joo Metsätontun kanssa samaa mieltä, kun antaa käytännössä itselle anteeksi ja huomaa ettei ole paha... voi sitä keveyttä, olo on niin light; ja tämän sanan voi ymmärtää kahdella tavalla...
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #13 : 24.06.2006 16:24:09 »

No hui sentään. Twin peak puuttuiko sinulta vielä tuosta listasta jotain?
Tajuan kuinka pahan alemmuuskompleksin omaan kun luen näitä listoja...

Pitänee varmaan palata asiaan seuraavassa elämässä tai joskus...
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #14 : 24.06.2006 16:38:23 »

Ei kun nyt keksin. Pidän siitä että olen niin vaatimaton.  2funny

Ja minulla on ihan paras huumorintaju. Ainakin omasta mielestäni...  Grin Maailman mustin ja kieroutunein sellainen... eipäs kun toiseksi kieroutunein ja mustin... Muistin juuri erään...  :Smiley  coolsmiley

2funny 2funny Itse asias tää on hauskaa.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: