Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sisarusten kartat  (Luettu 3098 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« : 21.06.2006 23:05:22 »

Heippa!  smitten

Aloin tuossa tutkimaan veljeni karttaa ja heräsi kiinnostukseni myös vertailuun omani kanssa... Samaa lihaa ja verta kun ollaan, toisaalta samanlaisia mutta toisaalta niin erilaisia! Tiedän, että esim. astro.com:ssa voi tutkia erilaisia karttavaihtoehtoja, mutta mikähän olisi järkevin tapa tutkia minun ja veljeni karttoja yhdessä ja miksi, en oikein ymmärrä mikä vaihtoehto mihinkin tarkoitukseen on sopivin?

 
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.06.2006 13:18:56 »

Synastria-kartta on ihan hyvä vaihtoehto kahden henkilön karttojen vertailuun.

Itse olen tosin vertaillut sukulaisteni karttoja erikseen ihan silmämääräisesti. Sieltä tulee ilmi aika mielenkiintoisia juttuja. Esim. Jousimiehen merkki näyttää periytyvän enemmän tai vähemmän näkyvästi mieslinjaa pitkin! Silti lähisuvussani ei ole kuin 1 Aurinko-Jousimies, isoveljeni toinen lapsi. Isoveljen perheeseen on tulossa ultraäänen mukaan kolmas poika, ja mikäli hän syntyy laskettuna aikana, hän tulee olemaan Kuu-Jousimies. Vanhin poika on AC-Jousimies, isällään on stellium huoneessa 9. Toinen veljeni on AC-Jousimies.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #2 : 01.07.2006 22:19:00 »

Hei Lilli!

Synastriakartan löysin... Valitettavasti minulla ei kuitenkaan vielä ole tarpeeksi noita tulkintataitoja.  Sad Huomasin kuitenkin sellaisen seikan, että meillä molemmilla on IC skorpionissa ja uranus 4. huoneessa. Äidillä paljon skorpparia kartallaan, ja äiti onkin ollut meidän elämässä todella tärkeä eteenpäin vievä voima. Harmi etten tiedä muiden sukulaisten tarkkoja syntymäaikoja... Mutta jatkan opettelemista, kaunis kiitos sinulle!  smitten
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: