Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kevennystä  (Luettu 49219 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #45 : 16.09.2006 16:14:29 »

..pitäisköhän miettiä noita syömisiään.. uglystupid2

varsinkin ruoka-aikoja..meikäläisen ruokailurytmi on kutakuinkin tällainen:
Aamupala kolme isoa kuppia kahvia, that`s it
Lounas n.13-15  kuppi kahvia, pari leipäpalaa, muroja tvs mini-meal
Päivällinen n.17-18 lämmin ruoka
Illalla pientä napoa: kaakaota, jugurttia, auringonkukansiemeniä, leipää, hedelmiä tai mitä kaapista löytyy..

Oiskohan tossa jotain korjattavaa? uglystupid2
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #46 : 17.09.2006 09:03:04 »

Drinkki päivässä poistaa stressiä ja pitää suonet liukkaina ja ennalta ehkäisee osaltaan sydänkohtauksia. Lasillinen pari punaviiniä päivässä antaa elimistölle niiden tarvitsemia antioksidantteja.
Juu, kaikki joukolla Alkoon ja kierretään ruokakauppa kaukaa, niin pysyy "ruokavalio" keveänä..  Wink       smitten  Wink

hihii  2funny
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #47 : 17.09.2006 09:05:37 »

Hihi, otin kuvan tämänpäivän ruuasta kun tuli niin visuaalisesti kaunista  Smiley
Kevyt annos ainaaski minulle. Tonnikalaa vähän tuossa vihannesten seassa niin Lariki pysyy tolpillaan  Grin

Oho, osaatko syödä puikoilla?  Shocked Se varmaan pitäiskin hoikkana, kun kestäis noukkia yhtä riisiä tuntikaupalla.  Grin
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #48 : 17.09.2006 09:07:36 »

.......
Sairaanhoitajien terveystutkimuksen mukaan myöskään kahvinjuontia ei enää pidetä terveydelle haitallisena. Kahvin huono maine on enemmän kuvitelmaa kuin todellisuuteen perustuvaa.   

Kohtuullinen kahvinjuominen vähentää munuais- ja sappikivien mahdollisuutta ja toimii lievänä masennuksenpoistolääkkeenä. Sitä kautta kahvilla on todettu olevan jopa itsemurhia ehkäisevä vaikutus!
....... 
Olin 1,5 viikkoa kahvitta ja sitten SORRUIN  Embarrassed Tein muutama päivä sitten moccapaloja ja päästyäni taas kaffin makuun aloitin kahvittelut uudestaan  Lips Sealed

En ole vieläkään saanut pudotettua kilojani.

Älä välitä, en minäkään pääse siitä kahvista, mutta vähentää voin sen juomista. Yksi tai kaksi kuppia (=iso mukillinen) päivässä riittää.  Wink
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 17.09.2006 09:09:53 »

coolsmiley

JOOO, kyllä alkohoolipitoiset ruoka-aineet

jotenkin liuottavat rasvaa, onko ns.

" rantojen miehissä " runsaasti

ylipainoisia ??   coolsmiley

smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #50 : 17.09.2006 11:27:20 »

.........
Älä välitä, en minäkään pääse siitä kahvista, mutta vähentää voin sen juomista. Yksi tai kaksi kuppia (=iso mukillinen) päivässä riittää.  Wink
Kiitos  Kiss angel Pariin mukilliseen minäkin nyt pyrin >>>  knuppel2
Aamullahan se parhaalta maistuukin  Tongue Cool
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #51 : 17.09.2006 15:31:37 »

Jos vaan jaksais niin vois kokeilla kaikkia ihania repeptejä, mutta koska mulla tuntuu nyt olevan itsesäälivaihe menossa niin ei innosta kun en kuitenkaan onnistu ja blaa blaa...  Cry Tongue Undecided

Mutta ostin uudet farkut. Nosti itsetuntoo kun löysin erittäin hyvän näköset ja istuvat farkut, joissa pystyn hengittään ja jopa liikkuun.  :Smiley Ne kannustaa pitään linjat kurissa.

Kannattaa muuten laittaa parhaat vaatteensa päälle kun menee vaateostoksille. Näin pysyy taso korkeella eikä tuu ostettua mitä tahansa.  coolsmiley Uutuuttaan hohtavien farkkujen rinnalla H&M:n paidat näyttää ihan suoraan sanoen jo valmiiks virttyneiltä ja haalistuneilta.

Anyways, valaiskaa mua nyt että onko smetana ja ruokajugurtti vähemmän rasvasia ku kevyimmät ruokakermat? Kun ihan oikeesti en tiedä. Ajattelin kokeilla yhtä vuokaa, johon tulee smetanaa enkä oo ikinä edes tienny mihin smetanaa käytetään suurinpiirtein... Joo... mä oon ihan uskomattoman onneton kokki.

Mutta hyviä salaatteja osaan tehdä, vaikka kastikkeet ja muut ruuat ei niin onnistukaan.  angel
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #52 : 17.09.2006 15:35:12 »

Anyways, valaiskaa mua nyt että onko smetana ja ruokajugurtti vähemmän rasvasia ku kevyimmät ruokakermat? Kun ihan oikeesti en tiedä. Ajattelin kokeilla yhtä vuokaa, johon tulee smetanaa enkä oo ikinä edes tienny mihin smetanaa käytetään suurinpiirtein... Joo... mä oon ihan uskomattoman onneton kokki.

Smetana on aika rasvaista. Sen tilalla käytän raejuustoa  Wink
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #53 : 17.09.2006 17:17:41 »

Smetanaa olen joskus laittanut kermaviilin kanssa lohipiirakkaan. Lisäksi sitä kai käytetään kasvissosekeittojen päällä mausteena, jos haluaa herkutella. Borssikeitossa se on must!
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #54 : 17.09.2006 17:39:59 »

Toinen pannasta päässyt nautinnollinen juoma on alkoholi. Alkoholin terveysvaikutukset liittyvät stressin poistoon, verenkierron vilkastumiseen ja antioksidantteihin. Drinkki päivässä poistaa stressiä ja pitää suonet liukkaina ja ennalta ehkäisee osaltaan sydänkohtauksia. Lasillinen pari punaviiniä päivässä antaa elimistölle niiden tarvitsemia antioksidantteja.
Tuo pari lasia punaviiniä päivässä kuulostaa teoriassa hyvältä, mutta oon käytännössä sen testannu ja ei onnistu meikäläisellä.

Kyllä mun mielestä tässä hommassa joku roti pitää olla.  knuppel2  coolsmiley Wink
Yksi tai kaksi kuppia (=iso mukillinen) päivässä riittää.  Wink
Kiitos  Kiss angel Pariin mukilliseen minäkin nyt pyrin >>>  knuppel2
Aamullahan se parhaalta maistuukin  Tongue Cool

Tulee niin kevyt olo tuosta kursiivisesta lukemisesta.....    2funny           angel                smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #55 : 17.09.2006 19:23:32 »

Kiitos Marsini hyvistä nauruista  2funny  2funny  2funny

Lilja, smetanan sijaan voi käyttää myöskin creme fraichea, se on hieman keveämpää.  Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #56 : 17.09.2006 20:18:08 »

Marsini  2funny 2funny 2funny Kiss smitten
 angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
härkä-69
Vieras
« Vastaus #57 : 18.09.2006 07:45:07 »

2funny 2funny 2funny crazy2 idiot2 angel

Tuossa Marsinin jutussahan on todella sitä kevennystä, mitä kaipaamme.  Wink
« Viimeksi muokattu: 18.09.2006 07:48:07 kirjoittanut Sininen enkeli » tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #58 : 18.09.2006 08:05:29 »

Tulee niin kevyt olo tuosta kursiivisesta lukemisesta.....   
(http://www.wdisneyw.com/forums/images/smilies2004/float.gif)  Grin Cheesy
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #59 : 18.09.2006 20:29:29 »

Nonii...
Liityn minäkin sitten tänne kevennys komppaniaan!
Söin äsken suolapähkinöitä ja tuli kamalan huono omatunto, joten päätin tehdä vatsalihas liikkeitä, punnerruksia ja hieman tuossa venyttelin.

Pakko alkaa toimimaan ihan oikeasti joo!
Ajattelin jos sais mahan seutua kutistettua hieman veljeni vauvan ristiäisiin... Vauvan laskettu aika on 16.10 joten tässä on hyvää aikaa tuonne marraskuulle asti ainakin tehdä asialle jotain...

Joten päätin että teen vatsalihaksia kolemsti viikossa, sun muuta venyytystä ja paukutusta ja sitten pari kerta aamusta kävelemässä kun ei tässä työttömänä ole muutakaan tekemistä ja siellähän on kiva syksyn kirpeä ilmakin...

Mites, oletteko onnistuneet keventämään?

Nyt kaikki mahdolliset vinkit ja niksit esille!!!
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: