No niin, Neitsyt Kuun kunniaks nostetaan nyt tää aihe taas ylös...
katkerana oon todennu että mun terveysintoilu kestää aina tasan sen pari päivää mitä Neitsyt Kuukin, mutta otetaan nyt sitten tästäkin irti se minkä pystyy.
Kaivoin sen Kauneus&Terveys lehden kaapistani, jossa oli tää Laihduta rennosti juttu ja Hanna Partasen dieetti. Nyt oikeen tutkin sitä dieettiä niin se ei todellakaan oo mikään ihmedieetti. Päinvastoin. Vaikuttaa tosi hyvältä esimerkiltä, jos miettii ruokailua ylipäätään.
Tietysti kun siitä on yritetty tehdä mahdollisimman monipuolinen se ohjelma niin päivän aikana on lounas ja päivällinen erikseen ja välipalat jne. Käytännössä sinkun ei oo mitään järkee sitä toteuttaa, täysin sellaisenaan, mutta mietin että kai se toimii niinki jos tekee paria ruokaa ja syö niitä pari päivää ja muuten pitää sen rytmin samana?
osoitteesta
www.kauneusjaterveys.fi/luejutut/ruokalöytyy lisää vinkkejä ja ohjeita. Muoks: nyt pitäis toimia
Mietin oikeesti jos ehdottaisin, että voisko meidän perhe elää ton mukaan joulun. Joulumässäilyn sijaan...
Vaikka ei kai laatikot ainakaan mitään raskaita oo. Eikä muutkaan jouluherkut. Paitsi nyt se kinkku. Mutta ne suklaat.
Siis jumankauta ku koko joulun on suklaata joka puolella ja sitten vielä joulun jälkeen alennusmyynneissä ja tällanen suklaa addikti ku minä niin...
Nyt oikeesti vinkkejä miten mä saan hillittyä itteni? Jospa jättäisin suklaat kokonaan väliin kun se kohtuus mulle tuntuu olevan niin vaikeeta? Ihan utopiaa, että joo otan muutaman palan tai pari konvehtia. Niin vissiin... Toinen on sitten nää joulutortut ja kuivakakut mitä joulun aikana tulee kahvin kans syötyä vähän liian kanssa... Tosin niissä on helpompi pysyä kohtuudessa, mutta silti...