Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: neitsyt - skorpioni  (Luettu 21441 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 25.06.2006 09:31:14 »

Joskus aiemmin aloitin viestiketjun kysymyksellä että mikä merkki sopisi parhaiten neitsytnaiselle ja vastauksia tuli monia ja mielenkiintoisia. Siitä kaikille suuret kiitokset. Eniten ehdotettiin maamerkkejä, härkää ja kaurista.
Eräs ehdotti skorpionia ja se jäi mieleen yllättävyydellään.
No, nyt olen kuukausi sitten tutustunut skorpionimieheen joka on vienyt jalat alta. Mies on nousevalta merkiltään neitsyt, kun minä olen taas rapu.
Kuukausi meni tosi hyvin ja mies on ollut itse huomaavaisuus ja erittäin luotettava, ja on uskaltanut täysin antautua suhteeseen.
Kunnes, eilen näytin herkimmät tunteeni ja kerroin myös vaikeista ihmissuhteistani. Siinä kohtaa mies pysähtyi ja pelästyi yllättävää tunnereaktiotani ja minä vain yritin hänelle selventää mennyttä elämääni ja asiota niiden tiimoilta miksi jostakin asiasta ajattelen niin kuin ajattelen.
Mies halusi selventää ajatuksiaan, mutta otti minut myöhemmin vastaan ja keskustelimme 5 tuntia menneisyydestä, nykyhetkestä sekä tulevaisuudesta.
Lopputulos oli se että hän ei uskalla luottaa minuun koska pelkää että jos olen samanlainen kuin hänen edellinen suhteensa joka päätyi naisen mielenterveysongelmiin. Ja minä vain näytin tunteeni, sillä uskallan ne näyttää jotka on minun voimavarani elämän kivikkoisilla poluilla.
Mies ei kuitenkaan tyrmännyt minua ja halaili, suukotteli, piti kädestä kiinni sen 5 tuntia kun olin hänen luonaan.
Minua pelottaa kovasti että mihin tulokseen hän tulee, sillä annoin miettimisaikaa.
NYT ON HYVÄT NEUVOT KALLIIT, sillä tuon miehen kanssa olen löytänyt sielulleni rauhan.

Vai onko toivoa neitsyt,nouseva rapu ja skorpioni, nouseva neitsyt parista?

Cry Cry
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 25.06.2006 09:53:42 »

Niinpä.. kukapa meistä välttyisi siippansa mielenterveysongelmilta.. kuulostaa hupaisalta tuo alku skorpparin kans, että on sitten niin luotettava. Mutta jos jaksat skorpparin synkkyyttä ja mahdollista vätystelyä, niin sinne vaan. Ex skorpparini naisella oli kans mielenterveysongelmia, mutta tää ei ollut aiheuttanut skorpparille kumma kyllä sitoutumiskauhua. Muista että skorpparit pettää sitten salassa ja selittää itselleen asiat parhain päin, että he tekevät oikein, kun eivät edes keskustele asuinkumppaninsa kanssa. Ei enää...good luck.

Muuten sitten kun aloin noususkorpparin kans, sanoin sille että varoisin nyt kyllä skorppareita. Hän koetti vakuuttaa että hyvin menee, rakastan sinua ja niin edelleen. Ja käytös oli lopussa just tasan yhtä jyrkkää kuin au skorpparilla. Miksi haluat sen kokea..taisin yrittää opettaa sitä tyyppiä vaan. Haluatko oppia juuri Plutosta? Minulle se riittää! Aurinkoa ja Marsia kaipaan.

En oo varma mutta eikö Pluto liity kaikkeen salattuun, pimeään ja hulluun eli mies pelkää itsensä kohtaamista, olipa hienosti sanottu.

JOS taas mies pelästyy jo tossa vaiheessa! Sano sille, että sinä et oo se hullu vaan ne exät hahahah!

Ja on ehkä liian myöhäistä sanoa sinulle, mutta päätin että seuraavalle en kerro edellisistä, nimittäin jos miehelle sanookin että muut on olleet HIEMAN dramaattisia ympärilläni, siihen se sitten loppuukin. Kantsuis vaan keskittyä sen miehen egon pönkitykseen "olet niin mahtava ja ainutlaatuinen".

No ei skorpparit ihan pahoja ole, eräälle nuoremmalle piti just uskotella tota asiaa, se sitä kiihotti. Uskoinko sanojani, en usko.
« Viimeksi muokattu: 25.06.2006 10:10:56 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 25.06.2006 13:25:31 »

Niin, tuohon mahdolliseen skorpparimiehen sitoutumiskammoon en tiedä mitä ajatella... Eilen hän moneen otteeseen sanoi haluavansa minusta elämänkumppania hamaan hautaan asti jne. Mutta ei nyt vain uskalla minuun luottaa...Hoh hoijaa. No,olen tänään nyt sitten yrittänyt ajatella että jos en kelpaa tälläisenä kuin olen vikoineni ja hyveineni, niin ei voi sitten mitään, silloin se mies ei ollut minua varten. Sillä tottakai jokaisessa alkavassa parisuhteessa tulee niitä ristiriitoja kun opetellaan toista ihmistä tuntemaan.
Joo ja toi on tosi hyvä neuvo ettei pidä enää alkaa kertomaan omista vaikeista ihmissuhteista ja pettymyksistä mitä on seuraavan mahdollisen kandinaatin kohdalla, vaan keskityn miehen "palvomiseen".
Niin, jollain lailla skorpparimieheni pelkää omaa itseään ja sitä kautta torjuu minut.
Ja kamalinta tässä on se että tuon miehen haluan!!!
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 25.06.2006 14:19:03 »

skorpionilla on parantava vaikutus,
kaiken plutomaisen kuoleman ja kärsimyksen ja uudelleensyntymisen myötä hän sitoutuu ehkä lujemmin kukaan muu,
(venus divinelle muistuttaisin parisuhteen KAHDESTA osapuolesta,
"ei sovi aina peiliä syyttää ,jos naama on vino..")
siksi nuo tunteet tulevat todella syvältä,
useimmat miehet pelkäävät nimenomaan KAUHEAN VAHVOJA TUNTEITAAN,
he pakenevat mieluummin kuin ottavat sen riskin,että TOINEN osapuoli TEKEE SEN SAATUAAN SELVILLE MIEHEN TUNTEET,
hylätyksi tulemisen pelko on suuri myös miehillä,
naisen tunteet ovat ns. pintatunteita,naisen on helppo niitä purkaa ja käsitellä,miehen tunteet ovat syvällä,eikä hän pääse niihin käsiksi ilman naisen apua,
anna miehen mennä luolaansa välillä,
varsinkin SKORPIONIN,tarve yksinäisyyteen on suuri tällä merkillä,
edes ajoittainen oma rauha pohdiskeluun,
ja kokemuksesta,
tyttären mieskummi,skorpioni on toiminut monessakin naissuhteessaan ns. "terapeuttina",
eikä jaksaisi sitä sorttia pätkääkään,
mutta aina uudelleen ja uudelleen "hakeutuu /joutuu"juuri tälläisiin suhteisiin
skorpionin voimavarat riittävät kantamaan henkisiä "plutoja",
toisenkin,
ja suhteen alussa mies useinkin tekee liikerataa lähelle-kauas,
jos sitten myöhemminkin,
be pations,
vaikka skorpioni voikin "repiä sinut hulluuden partaalle"...
hän voi myös seuraavassa sekunnissa viedä sinut tähtien tuolle puolen...
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 25.06.2006 16:36:33 »

Niin, tämä skorpparimies on kyllä aivan omaa luokkaansa, mutta nyt on vain jaksettava olla kärsivällinen ja annettava hänelle aikaa vetäytyä sinne omaan luolaansa pohtimaan syntyjä syviä. Ja minulle ennenkaikkea tämä on raastavan tuskallista kun ei tiedä missä mennään tällä hetkellä. Toistaiseksi on hyvä merkki se että mies ei ole mitään ilmoitellut itsestään. Sillä tiedän että hän sen rohkeasti ilmoittaa jos päätyy siihen että ei halua jatkaa kanssani.
Tosin tämä skorpparimies on eronnut vuosi sitten, joten hänellä on aika lailla pelissä nyt minun suhteeni. Ymmärrän hänen varovaisuutensa.
 neitsyt  skorpioni  Cry

tallennettu

kooky
Vieras
« Vastaus #5 : 25.06.2006 17:43:15 »

Lainaus
siksi nuo tunteet tulevat todella syvältä,
useimmat miehet pelkäävät nimenomaan KAUHEAN VAHVOJA TUNTEITAAN,
he pakenevat mieluummin kuin ottavat sen riskin,että TOINEN osapuoli TEKEE SEN SAATUAAN SELVILLE MIEHEN TUNTEET,
hylätyksi tulemisen pelko on suuri myös miehillä,
naisen tunteet ovat ns. pintatunteita,naisen on helppo niitä purkaa ja käsitellä,miehen tunteet ovat syvällä,eikä hän pääse niihin käsiksi ilman naisen apua,

tämän olen kokenut...nimimerkillä *täysi-ikäinen elämä alkoi transitoiva pluto dc:llä neliössä kuumarsiinjupiteriin*

luultavasti myös itselläni oli tuon kuvauksen mukaan jotenkin miesmäinen tapa tuntea, enkä siis voinutkaan olla suhtautumatta, hih, lähes KUOLEMANvakavasti miehen tunteisiin.

pluto-skorpioni...samaa teemaa kuitenkin ja tulee myös transiittina.

jostain olen kyllä lukenut ja huomannutkin ystävien kautta että skorpioni ja neitsyt ovat toisilleen suuresti vetoavia.

« Viimeksi muokattu: 25.06.2006 17:45:07 kirjoittanut sign? » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 25.06.2006 17:59:13 »

argh, ei LUOLIA.. ex skorppari käytti just sitä sanaa.. ehkä tragiikka oli se että hän halusi minut, minä en häntä, siis omistaa.

ehkä sain omaa soppaani kauriin kanssa, mutta halusinko sitäkään. JA ON SE TODELLA VAIKEETA JOS niillä on vaikka 4 kk erosta, nimittäin siihen se meidän yritys kaatui. noususkorppari kelasi ja kelasi eukkoaan ja huh huh. evvk-

mutta yhä intensiivisemmäks menee joka kierroksella.

laskin että v 2002 lähtien on ollut ainakin 9 miestä jossain suhteessa kanssani, siis että on yritetty sopia tapaamisia, meilailtu, ollut seksiä tms yhdessä asumista ja mistään ei mitään tule, tai tuli jotain! no ei toi kyllä riitä, on niitä yli 10 ollut-

hällä väliä.
« Viimeksi muokattu: 25.06.2006 18:05:24 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 25.06.2006 18:44:50 »

Hmmm... idiot2 Toivoa tuo toteamus että skorpioni ja neitsyt ovat toisilleen suuresti vetoavia. Ja kyllä se ainakin meidän kohdalla on ollut niin, jopa eilenkin kun ruodittiin ristiriitoja.
Edelleen mies on ollut hiljaa, joten se on hyvä merkki. Embarrassed
Ei ole tullut sähköpostia, ei tekstareita eikä puhelua.
Itse tuossa laitoin tekstarin jossa kysyin paljonko hän haluaa aikaa ja kysymyksen että tavattaisiinko joku ilta uusintajuttelun merkeissä.
Ihan asialliset kysymykset jotka mielestäni sopi lähettää, sillä jättihän hän minut suurien kysymysmerkkien alle.En kuitenkaan ala pommittaan viesteillä jatkuvasi. Cry
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 25.06.2006 18:55:15 »

Miksi teillä kaikilla aina alkaa jutut niin hitaasti?

Minulla JOKAINEN viimeisistä 4  jutusta on alkanut kuin tulivuorenpurkaus. Ne TODELLA säntää elämääni, ottaa yhteyttä, haluaa tavata, buukkaa jokaisen hetkeni, kiihkoilee konsertissa kanssani tms jne. Ei ole malttia, ehkä tulisuuteni vetää sellaisia persoonia tai käytöstä. Luulen että se voi olla syy. Rapuserkulla kaikki jutut alkaa hitaasti-ja ehkä ne siksi kestää.

Kaikilla tuntuu olevan jokunen case menossa.
tallennettu

Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 26.06.2006 07:02:15 »

No juu, tän skorpparin kanssa alkoi tosi lennokkaasti johon en ole tottunut. Yleensä edelliset suhteet ovat olleet hitaita ja rauhallisia, mutta ei nekään ole olleet tie onneen.

Olen tässä etsiskellyt tietoja skorppareista ja Carole Golderin kirja kertoo mm.: - jos etsit rauhallista ja tyyntä suhdetta, sitä ei tule
                 olemaan skorpionin rinnalla
               - mielialat voivat vaihdella yhtä jyrkästi kuin ravulla, voi
                 olla määräilevä kuten leijona ja arvosteleva kuten neitsyt
               - on merkeistä uskollisimpia ja hyvin herkkä, kannattaa
                 sietää joku synkkä hetki ja keskittyä omiin asioihin sen
                 aikaa
               - etsii todellista kumppania, mutta kummallista kyllä näkee
                 juuri siinä varan, ja voi viedä aikaa ennenkuin hän
                 myöntää, että juuri sinä voit olla se oikea
               - rakastavat salaperäisyyttä
               - etsivät ihmistä jossa on vahvaa henkisyyttä ja jos suhde
                 horjuu henkisellä tasolla, syntyy ongelmia
               - elämä skorpionin kanssa voi olla kaikin tavoin mitä
                 parhain suhde, joka parhaimmillaan kohoaa hurmion
                 korkeuksiin, mutta joskus myös syöksyy turmioon.
                 Suhteesta tulee kiihkeä, mutta ei yksitoikkoinen   

Eilen illalla olin puhelinyhteyksissä skorpparini kanssa. Tilanne ennallaan eli en tiedä vieläkään missä mennään. Viikon aikana tapaamme keskustelun merkeissä. Mies ei tyrmännyt minua,mutta ei luvannutkaan mitään.Kertoi välittävänsä kovasti minusta ja "halasi" puhelun päätteeksi.Myöhemmin sain tekstarin jossa toivotteli hyvää yötä "halauksen" kanssa.
Toki itsekkin olennyt kovasti pohtinut suhdettamme ja olen tarkkaavaisena neitsyenä huomannut epäkohtia, mutta olen itse täysin valmis suhteen jatkamiseen jos vain siihen saan mahdollisuuden.
tallennettu

Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 26.06.2006 12:32:02 »

neitsyt  skorpioni suhde on tullut tiensä päähän, valitettavasti.  Cry
Skorpparimies ilmoitti ettei halua yrittää eteenpäin. Hieman ristiriidassa hänen käytösten ja puheiden kanssa. Hän haluaa minut,mutta ei sitten kuitenkaan. Tapaamme tässä illan aikana ja hyvästelemme toisemme, ja niin päättyy lyhyt mutta sitäkin kauniimpi suhde.
  Cry  Cry
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 26.06.2006 12:48:08 »

Eläs vetistele skorpparien perään yhtään.

Mars eteenpäin ÄLÄKÄ mieti missä oli vika.  smitten smitten smitten smitten

Suosittelen sinulle maamerkkejä tosin yhdellä tutulla neitsyellä menee ok ravun kanssa, siis.
tallennettu

Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 26.06.2006 20:52:51 »

Juu, olen sen itsekkin huomannut että maamerkkien kanssa menee hyvin...Mutta,eivät vain ole kestäneet nekään... idiot2
Nyt on oikeastaan helpottunut olo kun suhteeemme on tullut päätökseen ja arvostan miestä että tuli henkilökohtaisesti minut hyvästelemään. Toki keskustelimme pitkään, mutta tyypillisenä skorpparina ei voi piiruakaan antaa periksi, eli mikä on päätetty,niin se on ja pysyy.Mutta, rankka päätös se hänelle oli sillä pitkän keskustelun jälkeen,hän halasi pitkään ja hartaasti sekä suikkasi suukkoja suoraan suulle. Ja halauksen aikana mies itki vuolaasti ja sanoi että elämä on epäoikeudemukaista. Jätin hänelle takaportin auki että jos tulee katumapäälle, tietää mistä minut löytää.
Niin,hän kuitenkin minut haluaa, mutta pelkää jotain...
Mutta, kaunis lyhyt suhde on tullut tiensä päähän ja kauniiit muistot jäivät... Cry Elämä jatkuu...
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 26.06.2006 21:50:44 »

Hah, hah, hah. Joo kyllä se minunkin ex skorppari itki vuolaasti mutta se ei tehnyt hänestä vähemmän pehmoa.

En kuullut kauris-noususkorpparin koskaan itkeneen, paitsi eräässä tekstissä jonka kirjoitti.

Kukin merkkinsä mukaan.

Mutta SINULLE, riippuen suhteen kestosta, puolet siitä menee toipumiseen.. on se tavallaan totta, jos minunkin suhde kesti seitsemän v ja toipuminen neljä tai viisi v, ja sitten taas suhde skorppariin kesti vuoden-puolitoista ja toipuminen puoli vuotta ja rapiat..sellaista se aurojen irroittelu on.

Kumma, skorpparien piikikkyys vaan tekee sen että niitä ei kaipaa, ne ei muuta mitään käsityksiä, luulisin että tulimerkeistä löytyis joustoa. -Olisko ollut kivaa jatkaa mokoman hapannaaman kanssa.

« Viimeksi muokattu: 26.06.2006 22:07:01 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14 : 26.06.2006 21:56:47 »

Voimahaleja sinulle Risama!  smitten angel
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: