Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: neitsyt - skorpioni  (Luettu 21440 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 27.06.2006 09:16:21 »

Kiitos kaunis Rakkauden enkeli voimahaleista!!!  smitten

Vaikka tekee kipeää ja itku on herkässä, sekä kaipuu  on valtava...Niin, kuitenkin sisimmässäni on levollinen olo, että näin sen piti mennäkkin. Ei meistä olisi pidemmän päälle tullut mitään, koska skorppari on joustamaton kun taas minä neitsyenä olen sovitteleva ja rakentava.
Vain aika auttaa suruun...

Cry  Cry
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #16 : 27.06.2006 09:24:33 »

maamerkit.. sopii maamerkeille.. näin sanoin myös kauriille..jos ihminen ei ole valaistunut niin merkkinsä mukaan menee..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 27.06.2006 09:53:54 »

uglystupid2 Olen läksyni oppinut että maamerkit maamerkille. Tosin lähtiessäni rakentamaan suhdetta skorppariin, olin aika varovainen koska tiesin että voi tulla yhteentörmäyksiä. Entinen aviomies on härkä ja 2 muuta ex-seurustelukumppania ovat kauriita. Kauris-exät ovat jääneet hyviksi ystäviksi ja heille saan olla aidosti se mikä olen iloineni ja suruineni.
Nuoruudessa seurustelin neitsyen kanssa, minua 2 päivää vanhempi ja hänen kanssaan kemiat toimi loistavasti. Viimeksi keväällä näin tämän neitsyen ja sitä ennen 10 vuotta sitten, oli kuin ei olisi sitä kymmentä vuotta ollut välissä. Jutustelu jatkui siitä mihin 10 v sitten jäi.  :Smiley
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 27.06.2006 09:56:27 »

Itse en koe kaurista hyvänä ystävänä, mutta voinee johtua kuumerkistään.

Neitsytnainen nyt on ystävänä, mutta ei oikeen lennä henkisiin sfääreihin, pysyy onneksi käytännössä.

Härkämieheen tutustuin, ei ole minulle. Luin häristä että koska rakkaus on niille tärkeä, huono suhde voi ne murskata. Eräs härkä koki just ton, koetin sitä piristää. Niin joo lapsuudessa yksi härkänainen toi kulttuuria ja vakautta kun minulla kuohui. MYÖS hänen kala-poikansa kanssa.

Kalat vaikeimpia. Herkkyys-määräily rasittaa.

Skorppari ei myöskään onnistu ystävänä.

Parhaiten on aalloilla oinas ja joukkari. Joskus oli kaksonen ok ystävä ja vaaka.

Ja ilmeisesti veskarit, tulee 3 mieleen.

Mutta tulisuuteen ja kisailuun tarvin tulimerkkejä, oinas kestää, kauris ei koska loukkaantuu kuin rapu ja kalat joka sekunti. Leijonaystävätär pysynee aina societeen keskipisteessä..

Yhdellä rapuserkulla tosin on paksumpi nahka.

« Viimeksi muokattu: 27.06.2006 10:12:09 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 28.06.2006 06:59:36 »

Olen miettinyt ja miettinyt missä meni vikaan ja nyt kun aikaa on mennyt peräti yksi kokonainen päivä,on kuin silmät olisi auennut. Huomannut epäkohtia skorpparissa jotka olin jo huomannut suhteen aikana, mutta jotka olin sitten siististi laittanut sivuun, haluten olla huomaamatta paremmin.
Miestä kaipaan ihan hirveästi, mutta takaisin en voisi ottaa. En jaksaisi elää pelon kanssa koska kelkka kääntyisi taas minua vastaan.
Haluan miehen joka on tasapainossa itsensä kanssa. Vai onkohan niitä? 
idiot2
Ainoa lohtu tässä on se että skorpparimies ihan varmasti kärsii kovasti aiheuttamastaan erosta, sillä hän ihan oikeasti minusta välitti/välittää.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 28.06.2006 07:51:55 »

Niin siis älä mieti mikä meni vikaan jos kyseessä on skorppari. Ne osaa kyllä hurmauksen, ilkeyden ja purevan jyrkkyyden lopussa, kaikki omia heikkouksiaan. Miksi ja miten sellaista rakastaa? JOS sillä olisi ollut pehmittävä nousu kuten exälläni Vaaka, olisi ehkä tullut jotain teilläkin?

Jatka eteenpäin sinulle soveltuviin merkkeihin, niin vältyt harmeilta- ja ennen kuin sitoudut tunteella, teepä yhteistähtikartat. Tein itse ne jo 90 luvun alussa erään miehen kanssa. Niitä sitten tutkailtiin. Hän oli yksi muutamasta parisielusta, joiden kanssa todella sielun energia tuntui hyvin voimakkaasti, sellaiseen olen tottunut.

Oli se skorpparinkin kanssa valoa ja iloa hetken, mutta nyt muuta sinulle ja minulle.

Pluto saattaa edustaa joitain myönteisiäkin juttuja, syvyyttä tms, mutta viimeisenä planeettana radallaan avaruuden pimeydessä, mahtaako se olla niin yksin siellä - siihen liittyy juuri nämä vaikeat ja kielteiset asiat. Itsellä Merkurius-Skorppari ja Pluto neliö Kuu.

Mietin sopisiko sinulle myös kaksonen kun on sama hallitsija, ihmettelen kyllä kun Neitsyt vaikuttaa aika erilaiselta.

Alla skorpparista Sepolta.

Valveutuneet Skorpionit vaeltavat suurina laumoina henkisiin tilaisuuksiin tai meedioistuntoihin tyynnyttämään tarvettaan päästä sisälle elämän ja kuoleman salaisuuksiin.

Parisuhde Skorpionin kanssa ei ole heikkohermoisten puuhaa, sillä vain itsetietoinen ja henkisesti kypsä tyyppi pystyy vastaamaan Skorpionin haasteeseen. Skorpionin kanssa ei saa lähteä pelaamaan altavastaajana sillä tällainen kumppani tullaan tuomitsemaan syylliseksi mitä hirveimpiin väärinkäytöksiin Skorpioni raukkaa vastaan ja seurauksena on ikuinen häpeä ja karkotus Skorpionin valtakunnasta.

Silloin kun Skorpioni rakastuu tulee hän välittömästi asettamaan peliin seksuaalisen vetovoimansa, joka helposti hämää toisen osapuolen lähtemään leikkiin liian heppoisin perustein. Se ei kuitenkaan ole koskaan viisasta, sillä kun Skorpionille antaa ruumiinsa menee siinä samassa kaupassa sielu ja henki niin että heilahtaa.

Skorpionin heikkoudet ovat samaa kaliiberia kuin vahvuudetkin, eikä niiden kanssa ole syytä leikkiä. Musertava kriittisyys ja silmitön väkivalta ovat "heikon" Skorpionin aseet, joihin moni vastustaja tuupertuu. Vastustaminen, salailu, kostonhimo ja suoranainen julmuus takaavat oikeuden yksinäisyyteen, jonka kautta kehittyminen tapahtuu. Skorpioni voi olla myös jäykkä, mekaaninen ja paikoilleen jämähtänyt kyrmyniska, jonka päätä ei hevin käännetä. Rakkausasioissa saa Skorpparilta usein intohimoisuuden kylkiäisenä omistavuutta ja mustasukkaista ehdottomuutta, jotka eivät ole omiaan takaamaan harmonista yhteiselämää.

« Viimeksi muokattu: 28.06.2006 08:09:11 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 31.07.2006 16:58:22 »

Juuri kun olen saanut työstettyä skorpionimiehen aika hyvälle mallille luopumisen suhteen...Niin,kuinkas ollakkaan....Kuukausi eron jälkeen mies ilmestyy tekstiviestin takaa elämääni ja ehdottaa juttelua kahvin merkeissä. idiot2 Sekä kehoituksen tulla juttelemaan jos hänet näen jossain  idiot2 Samaan viestiin mahtuu info siitä että syksy menee aika pitkälle töiden merkeissä ettei voi luvata kahvihetkeä ihan lähiviikoille. idiot2
No, tottahan toki sydämeni alkoi läpättämään että ihanaa, se mies sittenkin välittää minusta...Mutta, nyt tunteeni on aika sekavat, en tiedä mitä ajatella. Myönnyin kahviehdotukseen neutraalilla tavalla, niin ettei mies tunne itseään ahdistetuksi.
Tämä skorppari on kertakaikkisesti hukassa itsensä kanssa. Cheesy
Ensiksi jättää minut tuosta noin vain vaikka näki että itsensä kanssa hän tappeli eikä piiruakaan periksi, ja sitten ykskaks muina miehinä ehdottaa kahvijutteluhetkeä.
Tämä skorpioni on kyllä taitava tuossa salaperäisyydessään.
Ja kyllä se taitaa niin olla että skorpionin syleilystä on vaikea irrottautua, sillä se on kaukana järjen ja loogisen ajattelun maailmasta. Cheesy
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 31.07.2006 21:40:01 »

Älä mene peliin mukaan. Tiedän tasan tämän "ei ole aikaa kahville mutta odotteles vielä hetken" tyypit. Arvosta itseäsi. Jos se jotain ehdottaisi, joskus, sano ettei ole aikaa. Silläpä näkee oliko peliä vai totta.
tallennettu

Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 31.07.2006 21:57:42 »

Niin,puhut Golden Sphinx ihan täyttä asiaa!
Ja kun olen itseni saanut hyvälle mallille eroprosessissa, niin en todellakaan halua olla mikää sähköjänis joka juoksee miehen pillin mukaan kun hänelle sopii. knuppel2
Ja toisekseen, miten luottaa mieheen jos sen kans alkaisi uudestaan, kun saisi aina pelätä ett milloin se kelkka taas kääntyy minua vastaan. idiot2
Ei minusta ole siihen, ei todellakaan.
Jännä kokemus on ollut tutustua skorpioniin,itse herra salaperäisyyteen jonka viileän ja tosikkomaisen ilmeen takana kuohuu ties mitä tunteita.
tallennettu

Oikku67
Vieras
« Vastaus #24 : 31.07.2006 22:53:42 »

Valveutuneet Skorpionit vaeltavat suurina laumoina henkisiin tilaisuuksiin tai meedioistuntoihin tyynnyttämään tarvettaan päästä sisälle elämän ja kuoleman salaisuuksiin.

Parisuhde Skorpionin kanssa ei ole heikkohermoisten puuhaa, sillä vain itsetietoinen ja henkisesti kypsä tyyppi pystyy vastaamaan Skorpionin haasteeseen. Skorpionin kanssa ei saa lähteä pelaamaan altavastaajana sillä tällainen kumppani tullaan tuomitsemaan syylliseksi mitä hirveimpiin väärinkäytöksiin Skorpioni raukkaa vastaan ja seurauksena on ikuinen häpeä ja karkotus Skorpionin valtakunnasta.

Silloin kun Skorpioni rakastuu tulee hän välittömästi asettamaan peliin seksuaalisen vetovoimansa, joka helposti hämää toisen osapuolen lähtemään leikkiin liian heppoisin perustein. Se ei kuitenkaan ole koskaan viisasta, sillä kun Skorpionille antaa ruumiinsa menee siinä samassa kaupassa sielu ja henki niin että heilahtaa.

Skorpionin heikkoudet ovat samaa kaliiberia kuin vahvuudetkin, eikä niiden kanssa ole syytä leikkiä. Musertava kriittisyys ja silmitön väkivalta ovat "heikon" Skorpionin aseet, joihin moni vastustaja tuupertuu. Vastustaminen, salailu, kostonhimo ja suoranainen julmuus takaavat oikeuden yksinäisyyteen, jonka kautta kehittyminen tapahtuu. Skorpioni voi olla myös jäykkä, mekaaninen ja paikoilleen jämähtänyt kyrmyniska, jonka päätä ei hevin käännetä. Rakkausasioissa saa Skorpparilta usein intohimoisuuden kylkiäisenä omistavuutta ja mustasukkaista ehdottomuutta, jotka eivät ole omiaan takaamaan harmonista yhteiselämää.
Kunpa tämän tekstin olisin nähnyt (ja vielä ymmärtänytkin) 8 vuotta sitten..

Tuota kaikkea ja paljon muuta.. (http://www.mahvareh.net/images/smilies/cry.gif)
Varovainen (mieluiten pysyä todella kaukana tyypistä) pitää olla jos on tekemisissä "heikon" skorpparin kanssa..

Niin,puhut Golden Sphinx ihan täyttä asiaa!
Ja kun olen itseni saanut hyvälle mallille eroprosessissa, niin en todellakaan halua olla mikää sähköjänis joka juoksee miehen pillin mukaan kun hänelle sopii. knuppel2
Jännä kokemus on ollut tutustua skorpioniin,itse herra salaperäisyyteen jonka viileän ja tosikkomaisen ilmeen takana kuohuu ties mitä tunteita.

smitten     coolsmiley     smitten
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #25 : 31.07.2006 23:59:51 »

Niin skorppari miehen tyylistä! Minäkin pysyn mieluusti niistä erossa, vaikka ne kyllä vetookin. Edellinen skorppari yritti varovaisesti vielä kepillä jäätä, mut tää piikkihäntä ei periks antanu. Itsellä on noitten skorppari miesten suhteen sellanen fiilis ettei kumpikaan oikeen luota toiseen ja yrittää pistää ennen kuin toinen kerkee  uglystupid2.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 01.08.2006 06:13:27 »

Ja miten kiva oli olla ilkeä noususkorpparille.. ai, minäkö antaisin potut pottuina? Vähän sattui, mutta kun ystävyyskään ei ole peliä, dear friend.. ihana aurinkoinen päivä, kalastelkaa isoja kaloja.. angel (voi olla että seuraavaksi tavataan vasta seuraavassa elämässä.. oli outoa olla niin kova kuin pystyi, toiselle ja tuttavuudelle.. mutta eihän se muutu eikä älyä, että jotain tarttis tehdä; varmaan "nauttii" omasta tyylistään kadottaa ystävät, tiedä häntä; no en tarvitse ikäviä ihmisiä, näin jo mitä hän tarjoaa).
« Viimeksi muokattu: 01.08.2006 06:16:42 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #27 : 05.08.2006 11:06:26 »

Lainaus
Parisuhde Skorpionin kanssa ei ole heikkohermoisten puuhaa, sillä vain itsetietoinen ja henkisesti kypsä tyyppi pystyy vastaamaan Skorpionin haasteeseen.

Grin Skorpionin vaimona allekirjoitan tämän. Mieheni on kaiken lisäksi nousu leijona ja kuu skorpioni.  Huh Tosin ihmettelen aina vain missä se mieheni skorpioneille ominainen henkisyys oikein luuraa?  idiot2  knuppel2

Niin ja Risama ym. Minä olen aurinko härkä ja nousu neitsyt (siis "tupla" maa) ja silti skorpionin kanssa taivaltanut jo 11 vuotta. Eli kaikki suhteet ovat enimmäkseen ihmisistä itsestään, eikä horoskooppimerkeistä kiinni, että miten toimivat...

Toisaalta mieheni on kyllä aika epäskorpionimainen, vaikka kyllä sitä piikittely ym. taitoakin löytyy.  Huh Enpä ole kuitenkaan täydellinen itsekään.  Wink
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #28 : 10.04.2009 10:53:37 »

Palaan aiheeseen lähestulkoon 3 vuoden tauon jälkeen samalla teemalla.

Tapasin tämän samaisen skorpparimiehen muutama päivä sitten, ja mies teki sen taas. Salakavalasti hurmasi ja lähdin hänen leikkiinsä mukaan. 3 vuoden aikana olen kerran hänet nähnyt ohimennen. Ja nyt siis sitten tavattiin ihan ykskaks yllättäen.
Miehessä oli kovasti tuttuuden tunnetta ja tunnetta kuin ei olisi erottukaan.
Luin näitä vanhoja kirjoituksiani tästä ketjusta ja eräs kohta oli jonka olin kirjoittanut "jätin takaportin auki, jos tulee katumapäälle...". Eli, siksi kai sitten annoin hänen minut hurmata vielä kerran. Jättihän tämä mies suuren itkun ja kaipauksen aikanaan.
Huomasin nyt ettei mies ollut kasvanut henkisellä tasolla yhtään, samat ajatukset ja toimintamallit hänellä.
Mm. se että eron hetkellä ilmoitti että hänellä on toinen nainen, ja haluaa nyt jäädä miettimään, että kummanko meistä valitsee. Siinä vaiheessa kiehuin kiukkua, sillä luulin että hän on vapaa. Ja kiukkua siitä että hän kuvittelee taas olevansa herra ja hidalgo päättäessään kenet ottaa.
Ja suurin kiukun aihe on ollut itseäni kohtaan, että annoin itseäni naruttaa ja lähdin mukaan leikkiin!
Järki katosi päästäni!
Jos myönteisiä asioita etsii, niin huomasin tosiaan sen että mies ei ole muuttunut, hän pelkää arkea, ja nainen on hänelle vaan juhlakalu jolla leikitään. Ja toinen myönteinen asia on se että tämä love story sai tulla tiensä päähän. Olen nyt laittanut sen takaportin kiinni perässäni.
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #29 : 10.04.2009 13:57:49 »

Mitäs täällä skopuja taas solvataan, itse ainakin teen nopeasti selväksi että etsin vain hupia, mutta joko nämä tapaukset alkavat jossain vaiheessa mököttää siitä (tyyliin "Haluat vain seksiä!", tuota vielä valitti sellainen yleisflirtti blondi  jousimies  :Smiley) Kiva siinä sitten kun housuissa jo alkaa sinertää ja pitäisi painua jonnekin vaikka tumputtamaan... Tai inttävät että parin tapaamisen jälkeen ollaan jo vakisuhteessa. Not!

Mutta ytimenä tosiaan, älkee alkuvaiheessa lähtekö tilittämään elämäänne ja varsinkaan tulevaisuuden suunnitelmianne toisen varalle, se ei anna syvällistä, rehellistä tms vaikutelmaa vaan epätoivoisen ja juurikin sellaisen wtf, ei kai tuo voi olla tosissaan, vastahan me tavattiin -vaikutelman.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: