Itsellä on mielessä aika tavalla samoja juttuja kuin edellisilläkin kirjoittajilla.
Olen aurinkomerkiltäni leijona mutta nouseva kauris ja kuukin on kauriissa...
Väillä tuntuu, että minussa taistelee leijonan tulisuus ja into mutta kauriin konservatiivisuus pyrkii hillitsemään tuota tulisuutta... Ulkoinen käytökseni vieraampia ihmisiä kohtaan on hyvin pidättyväistä ja hillittyä mutta läheisten ystävieni seurassa leijona saa vallan ja minusta tulee varsinainen suupaltti ja haluan olla kaiken keskipiste.
Toisaalta viihdyn erinomaisesti yksinkin, en kaipaa hälinää ympärilleni. Kauris on työteliäs merkki mutta leijona patalaiska, taidan siis olla tavallista ahkerampi leijona juuri tuon kauriin takia!!!
Minua on sanottu myös huumorintajuiseksi ja hyvinä päivinä minulla onkin pilke silmäkulmassa. Olen kyllä aika taipuvainen masennukseen (normaalia kauriille?!?) ja väsyn ERITTÄIN helposti. Minun on pidettävä huolta monipuolisesta ruokavaliosta ja säännöllisestä unirytmistä, muuten sairastun helposti. Ura on minulle myös tärkeä, haluan tulla toimeen omillani ja tuntea oloni taloudellisesti turvalliseksi. Nuorena (ja kai vieläkin) tunnen itseni ikäisiäni paljon vanhemmaksi ja muutin pois kotoa jo 15-vuotiaana ja olen pärjännyt omillani mainiosti.
Ulkoinen olemus... Olen hyvin pitkä mutta olen hoikka ja melko siro. Minulla on pitkät raajat ja pitkä kaula ja siniset suurehkot silmät. Hiuskuontaloani tykkään värjätä tulipunaiseksi. Heh!
Suhdekiemuroista... Minua on vaikea lähestyä, koska olen hyvin pidättyväinen, mutta lähelle päässeet (sinnikkäät) ihmiset sanovat että minun seurassani on rento ja helppo olla. Luottamustani on hyvin vaikea ansaita.
Mutta luottamuksen arvoiset ihmiset ovat pysyneet ystävinäni jo lapsuudesta asti joten en varmaan aivan mahdoton tapaus ole..?