Hei vaan kaikille!
Löysin tämän sivuston etsiessäni tietoa astrologiasta. En siis tiedä tästä oikeastaan vielä paljon mitään. Aloin pari vuotta sitten oikein kunnolla kiinnostua totuuden etsimisestä ja henkisestä kehityksestä. Sitä ennen olin kyllä kiinnostunut filosofiasta, mutta todelliseen itseeni minulla ei ollut mitään kosketusta. Ihannoin ajatuksia, joita todellinen luontoni ei pitänyt tärkeinä. Arvostin asenteita, joita sisäinen olemukseni ei olisi arvostanut.
Nyt olen hyvin epämääräinen sekoitus kaikenlaista. Minussa on mystikkoa, teosofia, buddhalaista, ortodoksia, ja sitten sellaista, joka ei usko oikein mihinkään tai korkeintaan kaaokseen. Olen siis viralliselta uskonnoltani ortodoksi ja mielestäni siinä on paljon kaunista ja hyvää. Kuitenkin sielunvaellus ja karma-ajatukset ovat mielessäni todella usein ja koen ne jotenkin tarkoituksenmukaisempina. Jotain meidän olisi tarkoitus täällä oppia, eikä siihen taida yksi elämä riittää. En osaa sanoa, miksi astrologia alkoi nyt kiinnostaa. Ehkä siksi, kun etsin itseäni ja selityksiä sille, miksi olen sellainen kuin olen.
Luin noita luonnehoroskooppeja ja täytyy myöntää, että aika hämmästynyt olin siitä, miten oikeaan ne osuvat. Olen vähän vältellyt lukemasta yleensä horoskooppeja mistään lehdistä tai muista, koska olen niin altis peloille, joita ne voivat aiheuttaa. En halua lukea, että tänään koen epäonnistuvani jossain tärkeässä asiassa, koska sitten ihan varmaan epäonnistun jossain. Mutta tällä hetkellä uskon aika vahvasti siihen, että taivaankappaleiden asennot ja syntymävuodenajat meidän luonteeseemme vaikuttavat.
Olen siis Kalat ja nouseva merkkini on Leijona. Tai oikeastaan ihan varmaksi en ole itse tarkistanut tuota nousevaa merkkiä, koska isotätini oli äidilleni tehnyt minusta jonkin kartan ollessani ihan pieni. Olen harmissani siitä, että isotätini (tai no oikeastaan hän oli kyllä mummini serkku) ei ole enää elossa, koska hän oli tutustunut astrologiaan ja osaisi kertoa siitä.
En kyllä ymmärrä tuota nousevaa merkkiäni, koska se kuvastaa lähes kaikkia ominaisuuksia, jotka minulta puuttuvat. Tahtoisin olla rohkea ja vapaa. Olen ujo ja riippuvainen. Haluaisin osata puhua ja olla sosiaalinen, mutta olen mitä hiljaisin ja vetäytyvin. En oikein hahmota tuon nousevan merkin tarkoitusta, vaikka olen tässä siitä jo vähän lueskellutkin. Ei se minulla ainakaan ulkokuorta kuvasta, se on varma. Tosin olen tässä vasta hiljan aikuistunut ja itsenäistynyt, vaikka ikää on jo 25 vuotta. Vähän on rohkeutta tullut enemmän kun oman elämän tarkoitus on alkanut hahmottua. Mutta siis... kannattaisiko tuota nousevaa merkkiä yrittää herätellä itsessä enemmänkin, sitä tässä mietin. Että onko henkiselle kehitykselle hyväksi antaa persoonallisuuden voimien toimia.
Lähimmäisistäni: Rakkaani ja elämänkumppanini on Rapu-mies. Äitini on Oinas ja isäni oli Vesimies. Toinen serkkuni on Kalat ja toinen Härkä ja kaksi tätiäni ovat Kauriita. En tiedä, ketä tämä kiinnostaa, mutta kerroinpa nyt kuitenkin :
.
Olen iloinen kun löysin tänne.
Mielenkiintoisista asioista kirjoittelette!