Äänestys
Kysymys: Pitääkö paikkansa kohdallasi?  (Äänestys päättynyt: 26.09.2006 10:01:02)
Teen epätoivoisia tekoja, kiipeilen köynnöksiä pitkin rakastettuni makuuhuoneeseen, ostan kukkia ja lahjoja - 5 (1.3%)
Oletan että minua tavoitellaan, olen viileä - 36 (9.3%)
Olen yleensä aloitteentekijä ja käytän paljon mielikuvitusta - 12 (3.1%)
En tiedä mitä suhteelta haluta - 10 (2.6%)
Haluan ennen kaikkea pitkän, vakavan suhteen johon sitoutua loppuelämäksi - 39 (10.1%)
Rakastun saavuttamattomiin, niin ettei ainakaan tule oikeaa suhdetta - 18 (4.7%)
Sydämeni on särkynyt lopullisesti, enkä enää yritä koskaan - 2 (0.5%)
Flirttailen, juonin ja pelaan likaista peliä saadakseni vaikka varattuja ihastuksen kohteita itselleni - 3 (0.8%)
Kun suhde loppuu, tunteet loppuvat heti ja kiidän eteenpäin - 5 (1.3%)
Surutyö kestää hirvittävän kauan, vie voimat ja sotkee kaiken - 21 (5.4%)
Kaikki suhteet ovat karmallisia, menneistä elämistäni - 10 (2.6%)
Näen usein ennakkounia rakastetustani - 4 (1%)
Maailma on rakkaudeton paikka ja ihmiset itsekkäitä - 3 (0.8%)
Koen rakkautta enkelten, ystävien, sukulaisten kesken (rakkautta on aina) - 10 (2.6%)
Haen itseni kaltaista (toinen haluaa samaa kuin minä) - 32 (8.3%)
Haen erilaista, puutteiden täydentäjää - 7 (1.8%)
Saman astroelementin kanssa menee parhaiten - 3 (0.8%)
Teen äkkiä tähtikartat, että näen kannattaako panostaa - 7 (1.8%)
Rakkaus on tärkeintä - 37 (9.6%)
Järkiavioliitto ja rakastajat on hyvä järjestely - 1 (0.3%)
Käytän visualisointia ja rukousta sekä taikoja - 2 (0.5%)
Oletan että rakastettu löytyy sattumalta, en erityisesti hae - 41 (10.6%)
Olen joskus saanut henkilön, jota en koskaan uskonut saavani - 18 (4.7%)
Miehiä on vähemmän ja niiden on helpompi löytää suhteita - 0 (0%)
Rakkaus on naisille helpompaa, koska ovat vahvempia - 2 (0.5%)
Koen olevani tarpeeksi hyvä rakastettavaksi - 10 (2.6%)
Pitää laihduttaa, olla kauniimpi, parempi, mielenkiintoisempi - 9 (2.3%)
Luottamus on kaiken a ja o, tosin kukaan ei ole täysin luotettava - 15 (3.9%)
Exän kanssa vielä kana kynittävänä, mutta sitten.. - 3 (0.8%)
Yritin taas uutta suhdetta  ja jokin meni pieleen heti, mut ei haittaa, olen cool - 2 (0.5%)
Kokeilen nettideittiä - 3 (0.8%)
Kokeilen lavatansseja, discoja, ravintoloita - 0 (0%)
Työpaikkaromanssi olisi poikaa - 1 (0.3%)
Jospa se tuolta ulkomaanmatkalta.. - 2 (0.5%)
Kuka vaan kävis nyt, naapurin poika, autonkorjaaja, postinkantaja, lentoemo, ne on niin söpöjäkin - 1 (0.3%)
Regressioterapian kautta kohtasin tulevan parisieluni - 0 (0%)
Uskon, että saan uuden rakkauden (aika pian..) - 6 (1.6%)
Minulle on tullut rakkaussuhde kun Venus on merkissäni - 0 (0%)
Planeettojen neliöt/oppositiot Venukseen aiheuttavat harmia - 0 (0%)
Mies tarvitsee seksiä, ruokaa ja kuuntelijan - 1 (0.3%)
Nainen tarvitsee huomiota, lahjoja ja vielä kerran huomiota - 4 (1%)
Pohjimmiltaan sukupuolet ovat sodassa keskenään - 2 (0.5%)
Pystyn toimimaan tunteettomasti omaa nautintoani hakien - 0 (0%)
Äänestäjiä yhteensä: 117

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hauskoja konsteja rakkauden saamiseksi - miten toimia?  (Luettu 91673 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marija
Kohtuuastroilija
**

Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..

Profiili
« Vastaus #30 : 12.07.2006 10:31:18 »

Peittelit keneltä? Miestäsi muilta? Miten tämä nyt liittyy rakkaussuhteen löytämiseen?  angel Tais olla läheisriippuvuussuhde.

Jaa, eipä taija liittyä mitenkää..  uglystupid2 Peittelin siis sitä ryyppäämistä
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #31 : 12.07.2006 10:42:24 »

Miehet alkaa aina puhumalla siitä mitä tekee. Sitten ne puhuu siitä miten nainen lumoaa ne ja ne rakastaa. Sitten ne sanoo olen vain sinun, kunnes tulee käänne ja ne on vain toisen. Sitten ne palaa takas töihinsä, ja uusintakierros. Jotenkin näin se menee-

VENUS on loistava planeetta läntisellä iltataivaalla sen liittyessä ihmissuhteisiin. Sillä on toinenkin nimi; Lucifer, joka usein unohdetaan. Kauneus on eräs asia, jota venus hallitsee  samoin taide sen monissa muodoissa. Venus edustaa nuorta tyttöä/naista. Venuksesta voi sanoa, että se on rakas kumppani, joskus myös se "harmaa" elämänkumppani.   MARS antaa energiaa ja potkua elämään  ollessaan hyvissä aspekteissa tähtikartalla. Huonosti sijaitessaan se kehittää ristiriitoja ja tappelua esim. tappelua /taistelua  voitosta lihaskilpailussa. Mars on nopea maskuliininen tulen planeetta, joka antaa myös naiselle puhtia se on myös testosteronin  tuottaja.

JOUSIMIES: sopii tulisten leijonan ja oinaan kanssa. Lisäksi ripaus ilmaa, jota tulee kaksosilta, vaa'alta ja vesimieheltä. Rakastuminen  on hänelle jotain suurta ja ylevää suuren seikkailun merkeissä.  Jousimiesnainen on erittäin valikoiva ja pitää rimaa korkealla. Suorasanaisuus voi hämmentää.

Löytyipä tuollainenkin.

http://www.saturuotsalainen.net/pages/tilaa.php

OINAS: sopii toisten tulimerkkien kanssa, joita ovat leijona ja  jousimies. Tuli sopii tietysti myös ilman kanssa ja niitä ovat:  kaksonen, vaaka ja vesimies. Oinas rakastuu nopeasti ja haluaa olla suhteessa se, joka rakastaa eniten ja parhaiten.

JOUSTAVUUS

Elämä on täynnä yllätyksiä.
Ohjauksesi on kulkea virran mukana.
Vastustaminen tuo ongelmia.
Pyydä enkeleitäsi auttamaan ja avaamaan mielesi ja sydämesi uusille ajatuksille ja vaihtoehdoille.
Kun hyväksyt mahdollisuuden että on muita teitä, ennenaukeamattomat ovet aukeavat
ja kuljet helposti muutosten läpi.
Ole vapaa ja joustava.

Allaoleva on hauska tää antaminen siis. Juu.

ANTELIAISUUS

Anna toiselle, odottamatta mitään takaisin.
ole anteliassydäminen. Tämän viestin
valikoituminen sinulle osoittaa,
että olet valmis tälle jalolle ominaisuudelle.
Enkeliviisaus ehdottaa, että antaisit vapaasti, avoimesti ja rakkaudellisesti.
Anteliaisuuden palkinnot ovat suuret,
sillä kaikki mitä annat avosydämin
tulee sinulle takaisin moninkertaisesti.

« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 11:02:04 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #32 : 12.07.2006 12:29:21 »

Minulla avioliitossa vuosia on 21 vuotta.

1. En tiedä mitä suhteeltani haluan.

2. Rakkaus on tärkeintä.

smitten  smitten  smitten  smitten

« Viimeksi muokattu: 13.07.2006 08:28:45 kirjoittanut Odessa » tallennettu
Nefertari
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #33 : 12.07.2006 15:32:35 »

Jos tähän kyselyyn vastaavat nimenomaan yksin olijat - onko niin että olette lähinnä hyvin pettyneitä, tai ette osaa selittää asioita itsellenne joillakin karman kiemuroilla, tai ette usko että teille kuuluisi rakkaus tms?

Vai ollaanko liian kranttuja? Miksi juuri teille sopivaa ei löydy?

Olen hyvin pettynyt ihmisiin, enkä aina osaa selittää asioita itselleni ja olen kranttu.  2funny Mutta hei, juuri minä haluan poiketa ihmisen toimintamallista ja keskittyä itseeni. Totta kai minulla on ikävä jotain tunnetta (jota kai kutsutaan rakkaudeksi  Grin) mutta miksi? Miksi haluaisin aina uudestaa kokea sen saman ihanuuden, ja pettymyksen kerta toisensa jälkeen? Jospa vain haluaisin keskittyä itseeni. Jos on olemassa joku minulle tarkoitettu, ok. Tulkoon vaan. Ja silloin perun puheeni. Tosin sen olisi kestettävä lopun ikääni, koska olenhan härkä.. Grin
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 12.07.2006 21:41:58 »

ARKKIENKELI CHAMUEL

Arkkienkeli Chamuel on rakkauden enkeli.
Olet siunattu saadessasi tämän viestin joka osoittaa
että olet valmis avaamaan sydämesi
ehdottomaan rakkauteen.
Anna rakkauden virrata sydämestäsi, koskettaen kaikkia;
rakkaitasi ja tuntemattomia, sekä niitä joista et pidä.
Chamuel työskentelee vaaleanpunaisella säteellä.
Visualisoi itsesi vaaleanpunaisen valon ympäröimänä.
Pyydä Arkkienkeli Chamuelia
laajentamaan rakkaudenliekkiä sydämessäsi,
auttamaan sinua luopumaan menneistä
ja antamaan itsellesi ja muille anteeksi.
Pyydä Chamuelia kehittämään sydänchakraasi.

Pettymysten yli pääsee sillä jos ajattelee kuitenkin saaneensa jotain, tai .. aina jossain elämänvaiheessa sitä mitä tarvitsee jossain määrin.. minua huvittaa tuo herra rakastaja, mitä viestintää kun miitti meni vähä poskelleen.. on tässä venattu.. onkohan hän ihan järjissään tuossa kiihkossa.

Jossain Sinuhe egyptiläisessä tms hienot naiset rakastivat rakastajiaan.. vai olikohan se Kaari Utriota.. anyway. Siis ei aviomiehiään vaan seksuaalisia rakastajia.

Ihanan tyydyttävää kun pääsee puhumaan erään kanssa ja kunnolla tässä vielä. Enemmänkin vois kyllä elosta saada.. aikanaan.. 

On July 6, someone will take you by surprise and implement
 changes that will be hard to accept. The next day, when the Moon
enters your sign, your intuition will be right on target and you'll
know just what to say and do to get results. However, by the weekend,
there may be more opposition to your ideas and plans. You'll come up
with ways to make some lasting changes that will transform situations
 that have become redundant. On July 14, you can implement some of
those changes, but you may have to enlist the help of a friend to make
 headway.

*Tiedän mitä tuo tarkoittaa...suhderintamalla.

smitten
« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 22:12:31 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Jinx
Vieras
« Vastaus #35 : 12.07.2006 22:19:38 »

Kerkesin valita kaksi kohtaa kun vanhempi
kissa tuli tietokoneen luokse ja tassulla sohas entteriä...
No eise ole niin justiinsa...
kyllä se kissa tietää, millainen se emäntä oikein on Cheesy  2funny
tallennettu
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #36 : 13.07.2006 00:30:52 »

uskon  sattumiin en etsi enkä hae! hauskoilla konsteilla mitään
pysyvää ei rakenneta muistin virkistykseksi OPETELLAAN ENSIN RAKASTAMAAN ITSEÄMME opetellaan ensin antamaan  sen jälkeen vastaanottamaan eli
aiheenahan oli SAAMAAN lopussa se kiitos sitten SEISOO smitten
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 13.07.2006 07:59:49 »

Annettu on kyllä aika riittoisasti.. mielenkiintoista käydä läpi mennyttä, mutta loppuisi jo vähitellen menneen muistelu. Voisi elää nykyhetkessä. Onpa kuuma. Tuntuu että koko ajan on vain eri miehiä tullut pomppimaan kuvaruudulle, olen antanut tunteeni vietäväksi ja sitten pläts. Kuin pudotus kylmään veteen.

Kummaa kehen kaikkeen sitä on rakastunut ja halunnut pitää kiinni, näin jälkeenpäin. Mitähän se "oikea rakkaus" on jos ei tätä..hmm..

Tai mitä olisi edes helppo ja yksinkertainen elämä!
tallennettu

Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #38 : 13.07.2006 08:27:47 »

Minulla avioliitossa vuosia on 21 vuotta.

1. En tiedä mitä suhteeltan haluan.

2. Rakkaus on tärkeintä.

Heh...  Grin Onko tässä taas näkyvissä "Pyhä Yksinkertaisuus"? Avioliittoa jo 21 vuotta, etkä vieläkään tiedä, mitä siltä haluta? Siis pyyteetön suhde, kuulostaa hyvältä. Mulle kans  smitten

annaelen

Olen saanut elämältä, jo kaikkea eli miehen, lapset, talon, auton ja koirat.
Mitä muut sitä pitää ollla?  Siksi en tiedä, mitä suhteeltani haluan jatkossa.
Ei, elämä mitään ruusuilla tanssimista ole, niin kuin parisuhdekaan. Aina tulee eteen vastoinkäymisiä, niitä vaan ei voi kiertää tai estää. Rakkaus on se kaikkien asioiden voima.

« Viimeksi muokattu: 13.07.2006 08:29:29 kirjoittanut Odessa » tallennettu
Nefertari
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #39 : 13.07.2006 22:00:25 »

Annettu on kyllä aika riittoisasti.. mielenkiintoista käydä läpi mennyttä, mutta loppuisi jo vähitellen menneen muistelu. Voisi elää nykyhetkessä. Onpa kuuma. Tuntuu että koko ajan on vain eri miehiä tullut pomppimaan kuvaruudulle, olen antanut tunteeni vietäväksi ja sitten pläts. Kuin pudotus kylmään veteen.

Kummaa kehen kaikkeen sitä on rakastunut ja halunnut pitää kiinni, näin jälkeenpäin. Mitähän se "oikea rakkaus" on jos ei tätä..hmm..

Tai mitä olisi edes helppo ja yksinkertainen elämä!

Niin, millaista se oikea rakkaus sitten on, jos aiemmat ei niitä olleet? Vai onko olemassa mitään oikeaa? En usko, että mikään on ikuista. Joten voiko rakkaudestakaan sanoa, että se oikea... "se oikeakin" kuolee joskus. ja mitä jää, suru tyhjä tunne, mikäli siihen asti kukaan enää nykypäivänä pääsee. En tiedä. En usko, että olemassa on "sitä oikeaa". Millä se on määritelty, kuka on se oikea? Jospa se ex olikin se oikea, mutta hän vaan päätti, ettei halua olla sinun kanssa. Joten kuka on se oikea?

Kuten sitten myöhemmin Venus divine totesi, voiko rakkaussuhteet olla yksinkertaisia. Nope. ei mikään suhde ole yksinkertainen ja vihaan sitä. Siksi minulle riittää ystävyyssuhteet, koska niissäkin on tarpeeksi hoidettavaa uran ja opiskelun ja työn ohella. Eikö loppupeleissä ole turvallisinta näin härkänä keskittyä vain itseensä? koska aina kun käy niin, että ihastuu niin siihen menee liian täysillä, tulee unohdettua kaikki muu ja kuinkas kummaa tulee kylmä herätys ja kaikki hommat ovat menneet pitkäksi aikaa pieleen...Äh. Onko muilla härillä yhtä tuskaa?
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 14.07.2006 10:08:32 »

July 14, 2006
Don't allow yourself to worry too much about getting a date with that absolutely fabulous person, as with today's planetary alignment, you will find that you don't actually have to do very much at all. The secret at the moment is not to make an outright effort to get them to like you, but to draw them to you irresistibly like a magnet by the power of your charisma and energy.

*Mitenhän sitä ajattelisi että joku on absolutely fabulous person?

July 15, 2006
The day ahead won't be easy, j. A glimpse at your love life reveals that you'll be bridling at certain inhibitions. You long for peace and stability, and at the moment everything is in suspense in that department. Use the day ahead to gain some perspective on the situation. Until the ice melts and the flow of events resumes once again, why not devote your energy to some other endeavor?

*Todellakin..kuukausitolkulla.. Sad Cool angel Kiss
« Viimeksi muokattu: 14.07.2006 10:17:47 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #41 : 14.07.2006 13:57:52 »

Näytän vastaavan samoin kuin moni muu...  Huh Noh joo, ehkä ne oli neuraalimmat vastaus vaihtoehdot.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #42 : 15.07.2006 14:19:07 »

Niin ette ole rastineet vaihtoehtoja, mutta jotain varmaan on tapahtunut tiettyjen Venustransiittien aikana?

Mulla vaan vaatimuslistat paksunee heh.

Kuu avioliittohuoneessa ei ole ainakaan aikaansaanut yhtään mitään kohdallani. Mars sext Venus vaikuttaa nyt. Mars conj Venus lokakuu, Pluto-Jupiter-Mars aspekteja vasta talvelle. Niin se taitaa mennä.

Mikähän minulla vakiintuu tammikuussa jos ei vakava suhde? Seksisuhde?
tallennettu

Buf~
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #43 : 15.07.2006 18:50:28 »

Vastasin Oletan että minua tavoitellaan, olen viileä. Vaikea vain olla viileä tämmöisillä helteillä  Cool. Jaahas lähden tänään ravinteliin katsastamaan sielunveljiä ja perisieluja eikun parisieluja  2funny Illalla voi tuntua et nyt semmonen on löytynyt ja aamulla miettii miten siitä pääsi eroon  knuppel2 paistinpannulla vai myrkyllisellä katseella.  angel No, tosissaan en varmaan vielä ole tavannut parisielua liekistä puhumattakaan..  Smiley
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 16.07.2006 19:24:02 »

Mitäs jos rakkaus löytyisi näin? Enpä ole kokeillut. Hauskaa, tunnistin ulkoisten piirteiden avulla erään leijonaksi. Sattumoisin koska tunnen 2 muuta leijonaa. Konservatiivisuus ja raha paistavat kauas, ja kaikki nämä 3 vaaleita. Myös tavallaan lämpö. En tullut ajatelleeksi että Ryan o ´Neal olisi oinas. Tykkään hänestä ja tyttärestä ja Paperikuu-leffasta.

Deletoin tällä hetkellä exää ja kaikkea häneen liittyvää mielestä ja kummasti mies tuntuu katoavan. angel Tosin suoritan astrovertailua 3 miehen kanssa, kun kerran kartoilla lukee että olis lovea.

July 16, 2006
Concerns over money or finances may bring you face-to-face with a special person, with today's astral configuration. Perhaps you are going to them for advice or help to enable you to manage or invest your funds in a much more timely way. However, apart from being able to give you a solid plan, it seems that they have much more to offer as well. There could be something special developing here.
« Viimeksi muokattu: 16.07.2006 19:42:30 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: