Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #60 : 22.07.2006 15:15:51 » |
|
Tästä opit. Skumppa, juonittelu ja ilkeily, ja sit vaikka meikkaus. Siitä on hyvä alkaa. En juo (ja silloinkin kun join.. skumppa, YÄK!) , juonittelu & ilkeily on kersamaista, en viitsi edes meikata nykyisin.. Toivoton tapaus.. Willow(http://www.beachofstone.com/forums/images/smilies/blackcat1.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #61 : 22.07.2006 16:09:09 » |
|
En tiedä.. äsken oli vähän draamaa. En enää ymmärrä millä lihaksilla MIEHET on saaneet minut niihin rakastumaan, mutta toistuva teema on kyllä karkuun juoksu. En edes haluaisi niin tunteettomia ja kaksinaamaisia kumppaneita enää, exän vaimokin oli aika viileen näköinen tytsi.
Niin, vaikea haluta heitä rakastaa. Tai siis tässä on oikeen hyvin aikaa määritellä, että mitä asiaa heissä oikein rakastaisi.
Toistuvasti jotenkin se, että tullaan, otetaan ilot irti - yksi heistä osasi ehkä antaa jotain - ja minä menen heidän draamaansa ja tekemiseensä mukaan. Miehet tosiaan pystyy kylmettymään jopa lastaankin kohtaan. Siinä mielessä, että olettavat NAISEN sitten olevan se vastuullinen. Katotaans miten ens keväänä vaakakupit kääntyy.
Tulis jo joku toisenlainen esitys vastaan.. hohhoijaa, aina tää sama, onneksi se on tiedostettu.
Onpa omituinen olo kun taas ajatteli millaiseen ihmiseen tunteitaan tuhlasi vuosikausia. Ymmärrän hyvin että sen jälkeen, kuten nyt, olen kauan yksin. No joo mutta elo-syyskuussa sitten taas lisäselvityksiä.
On totta että se joka oli rakkain, pystyy olemaan kovin, että voi jatkaa peliä toisaalla. Niin se vaan menee, vaikka se miten ikävältä tuntuisi. Ja siihen en mene enää tällä tulevalla kaudella (pikarakkaus) , pelottaa millainen itsestä tulisi kun jo tiedostan kykeneväni ilkeyteen ja julmuuteen muutenkin. Henkinen voima kasvaa.
He todellakin ovat kuin ei koskaan olisi tunnettukaan, eli tehdään sama heille sitten.PS Saa kommentoida.
Onhan tässä yksi edistysaskel. Ei enää sureta eikä maailma romahda, sen verran fiilarit on näihin menneet-
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.07.2006 17:02:52 kirjoittanut -+Venus Divine+- »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #62 : 30.07.2006 11:18:36 » |
|
: Tulee ( heh heh ) mieleen ihan melkein vilpittömästi, asia että jos ja kun, sittenkin OLET itse jonkunlainen tunteiden TYKKITULTA sylkewä onnenonkija ja silleen!
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.07.2006 14:22:43 kirjoittanut Kotkansilmä »
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #63 : 30.07.2006 21:42:24 » |
|
Tuskinpa vain.. rakkautta ja syvää sellaista (tuskinpa syvät parisielusuhteet ovat onnenonkimista?) osaankin vain kokea ehkä enemmän kuin keskivertoMIES.. siis nainen olen.. voi että miehiltä tulee jotenkin masentavia kommentteja, mutta jossain on joku joka vielä synkkaa kanssani eikä särähdä väärin korvaan.
KÄRSIVÄLLISYYS
Luota korkeampaan elämänvoimaan tietäen mikä on parasta sinulle. Muista: kun sinua on pyydetty odottamaan, sinua valmistetaan johonkin vielä parempaan kuin mitä odotat. Muuta asenteesi hyväksymiseksi. Kun aika on oikea, ja kun olet valmis, Seuraava ovi aukeaa. Kärsivällisyys aina palkitaan. Kaikki asiat tapahtuvat oikeaan aikaan.
ARMO
Kehittääksesi armo- ominaisuuttasi anteeksianna itsellesi ja muille. Näe hyvä toisissa, avaudu toisten huomioonottamiseen ja ennenkaikkea viisauteen joka huomaa jumalallisuuden kaikissa. Tämän viestin saaminen tarkoittaa että armonenkelit tarjoavat luopumista kivuista ja vaikeuksista. Hyväksy se suosiollisesti. Ole armollinen.
allaoleva exälle..
HILJAISUUS
Älä pelkää hiljaisuutta. Siinä soi universumin ikuinen laulu. Hiljaisuus antaa tilaisuuden selkeyttää ajatuksiasi. Kuuntele hiljaisuutta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.07.2006 22:38:16 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #64 : 04.08.2006 14:32:34 » |
|
Näin taas viime yönä unta, että oli joku mukava mies, joka halusi aloittaa suhteen kanssani.. Itse olin unessa "haluttomampi" tai ehkä vain epäuskoinen... Todellisuudessa en ole liikkunut lomalla niin paljon ihmisten ilmoilla, että olisin edes voinut ketään kohdata... Mutta näitä unia tuppaa välillä näkymään.. Ovatko toiveunia, vai enteitä? Tiedä tuosta... VIISAUS Tieto on opittua, mutta viisaus on taivaallinen kuiskaus sisälläsi. Enkeliohjaus on hiljentyä kuuntelemaan sielusi viisautta. Kävele elämäsi tie yhtenä viisaista, ja kaikki kunnioittavat ja arvostavat sinua. Kuuntele omaa viisauttasi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #65 : 04.08.2006 15:42:20 » |
|
Käväisimpä paikallisessa "ihme kaupassa" ostamassa korin lehdille. Sielläpä oli MIES, joka vahtasi minua kuin "lehmä uutta veräjää".. ensin menin piiloon hyllyjen taakse, mutta sitten "pikku pirutar" heräsi (http://www.armoredsquirrel.com/mms/smilies/smilies_files/LittleDevil.gif) ja menin pyörimään tyypin lähettyville.. Hihi..ja nautin täydestä sydämestä kun sain katseensa osakseni.. HUH, onneksi viimeinen lomapäivä..alan selkeästi seota.. Enkelin viesti tänään minulle: SEESTEISYYS Seesteisyys antaa sisäisen rauhan, rauhallisuuden ja mielenrauhan. Kun olet seesteinen, olet oma itsesi, jota kukaan ei voi masentaa, häiritä tai vaikuttaa sinuun kielteisesti. Hiljaisuutesi säteily tuo toivoa ja tukea niille, jotka tulevat auraasi. Se tuo arvostusta ja rakkautta toisilta. Kaikki rauhoittuvat kanssasi. Kun olet seesteinen elämäsi kulkee tasaisesti ja virtaavasti. Pyydä enkeleitäsi pitämään sinut seesteisenä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #66 : 05.08.2006 00:02:18 » |
|
Hm tänä iltana ihan kivaa, pari ulkolaista miestä oli mukavia ja tarpeeksi eksoottisia, itse asiassa Välimeren takaa. Kuulin jopa kohteliaisuuksia, vilpittömiä ja ehdotuksiakin. Heh. Keskustelua ulkolais ja suomalaismiesten kanssa ja naisen, jolla vauva uudelle miehelle. Kaikki on siis mahdollista. Tuntui että kyllä se tästä vielä. Pestävä vanhat kokemukset ihan pois ja pidettävä silmät auki, niin toiveet alkaa vaan toteutua. Ja ihan hyvin tienaavakin mies lie mahdollinen kun ajattelen loppuillan keskusteluja.
Eli ei pidä pelätä, sekaan vaan ja sitten se vaan natsahtaa. Toisen ihmisen tarve on tavallaan illuusiota, mutta hauskempaahan se kaksin olis.
Onnea kaikille. PS Kannattaa kyllä liikkua.
August 4, 2006 Today you should plan spending some quality time with partners and close friends. There is too much excitement in the air today to not share this enthusiasm with others. You have a great deal of passion within you that is looking for an outlet. Participate a group project and let your talents shine through with a greater sense of purpose than you normally would think to express. Today's trine between the Sun and the Moon is setting the stage for a high-powered surge of energy to emerge from within.
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.08.2006 00:21:06 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #67 : 08.08.2006 06:28:18 » |
|
Odottelen vieläkin uusia rakastumisia.. niin, itse, on vain harjoitettava enemmän sosiaalista elämää, uusia ihmisiä. Sillä ne menneet menetykset ja surut saa painettua jonnekin. Ei sitä kai exiään koskaan unohda, ellei nyt täysin paaduta. Mutta on vaikka pakotettava itseään tutustumaan, kiinnostumaan ihmisistä.. niinpä kait.. minäkin uskon että sattumalta löytyy, mutta hitaammin ens kerralla jotenkin jos vain voi..
ARKKIENKELI GABRIEL
Olet siunattu saadessasi tämän viestin, joka tuo suopeutta ja puhdistautumista. Kutsu Gabrielia, kun haluat luopua vanhoista tavoista, negatiivisista muistoista ja pinttyneistä tavoista sekä mielen malleista. Gabriel tuo sinulle järjestystä ja kurinalaisuutta. Voit kutsua häntä kun haluat iloa ja selkeyttä. Gabriel työskentelee valkoisella säteellä. Visualisoi itsesi puhtaassa valkoisessa valossa. Pyydä Arkkienkeli Gabrielia kehittämään juuri- ja sakraalichakrojasi.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.08.2006 06:30:19 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
sesari
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #68 : 09.08.2006 16:26:48 » |
|
Sielläpä oli MIES, joka vahtasi minua kuin "lehmä uutta veräjää"..
Tuo oli minulle aivan uusi vertaus.... ihana.. . Et sinä ole sekoamassa...se on vain tämä kuumuus, joka tekee tuollaista
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #69 : 09.08.2006 17:17:57 » |
|
Tuo oli minulle aivan uusi vertaus.... ihana.. . Et sinä ole sekoamassa...se on vain tämä kuumuus, joka tekee tuollaista Mun mummi aina hoki tuota sanontaa.. ( joskun vuonna miekka ja kirves ) Sais hellittää tämä kuumuus, kun huomaan viilliintyväni jo töissäkin keimailemaan asiakkaille..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #70 : 15.08.2006 18:27:50 » |
|
Olen tässä nyt pari päivää miettinyt.. Varmaan joidenkin mielestä tyhmääkin juttua... Että voiko ihminen unohtaa miten rakastutaan/rakastetaan toista ihmistä? Tässä tapauksessa siis niinkuin rakastavaiset... Olen tässä nyt kohdannut useampiakin mukavia miehiä.. Mutta aina tuntuu siltä että tästä puuttuu jotain! Viihdyn hyvin eräänkin seurassa ja meillä on todella hauskaa ainakun kohdataan millonmissäkin, mutta... Ihan kuin en enää osaisi rakastua tai edes ihastua keneenkään...
En vaan tunne sitä (sinkkuelämästä tuttua) tza tza zuu :ta ts. perhosia masussa -ilmiötä.... Inhottavaa, koska se oli jos ei paras nin ainakin ihan älyttömän jännittävä tunne!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #71 : 15.08.2006 18:31:28 » |
|
En usko että se on täysin mennyttä vaikka aika paljolti ihminen pystyy elämään rationaalisessa modessa ja miettimään vain rahaa, töitä, ymv teknisiä yksityiskohtia. Uskon että Sen voi kaivaa esille Sitten. heh-
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #72 : 15.08.2006 18:32:50 » |
|
En usko että se on täysin mennyttä vaikka aika paljolti ihminen pystyy elämään rationaalisessa modessa ja miettimään vain rahaa, töitä, ymv teknisiä yksityiskohtia. Uskon että Sen voi kaivaa esille Sitten. heh-
*houh*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #73 : 15.08.2006 20:33:57 » |
|
Nuo " mummit " ovat kuin ankkuri purtesi peräpeilissä, ankkuri, jota raahaat vielä hanurissasi, ja uskotkin siihen, että näinhän se menee ! NUO heidän sanontansa ja muut hokemat, ovat kait jo edesmennyttä!!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #74 : 18.08.2006 15:49:47 » |
|
Heips valonkantaja, katja 75, remppa 11 ja oliko muita uuden löytäneitä. Mistäs löytyi? Ja ovatko samanikäisiä, kokoisia kuin te, muistuttavatko exiä tms jne? Onko pitkäkestoinen fiilis?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|