Äänestys
Kysymys: Pitääkö paikkansa kohdallasi?  (Äänestys päättynyt: 26.09.2006 10:01:02)
Teen epätoivoisia tekoja, kiipeilen köynnöksiä pitkin rakastettuni makuuhuoneeseen, ostan kukkia ja lahjoja - 5 (1.3%)
Oletan että minua tavoitellaan, olen viileä - 36 (9.3%)
Olen yleensä aloitteentekijä ja käytän paljon mielikuvitusta - 12 (3.1%)
En tiedä mitä suhteelta haluta - 10 (2.6%)
Haluan ennen kaikkea pitkän, vakavan suhteen johon sitoutua loppuelämäksi - 39 (10.1%)
Rakastun saavuttamattomiin, niin ettei ainakaan tule oikeaa suhdetta - 18 (4.7%)
Sydämeni on särkynyt lopullisesti, enkä enää yritä koskaan - 2 (0.5%)
Flirttailen, juonin ja pelaan likaista peliä saadakseni vaikka varattuja ihastuksen kohteita itselleni - 3 (0.8%)
Kun suhde loppuu, tunteet loppuvat heti ja kiidän eteenpäin - 5 (1.3%)
Surutyö kestää hirvittävän kauan, vie voimat ja sotkee kaiken - 21 (5.4%)
Kaikki suhteet ovat karmallisia, menneistä elämistäni - 10 (2.6%)
Näen usein ennakkounia rakastetustani - 4 (1%)
Maailma on rakkaudeton paikka ja ihmiset itsekkäitä - 3 (0.8%)
Koen rakkautta enkelten, ystävien, sukulaisten kesken (rakkautta on aina) - 10 (2.6%)
Haen itseni kaltaista (toinen haluaa samaa kuin minä) - 32 (8.3%)
Haen erilaista, puutteiden täydentäjää - 7 (1.8%)
Saman astroelementin kanssa menee parhaiten - 3 (0.8%)
Teen äkkiä tähtikartat, että näen kannattaako panostaa - 7 (1.8%)
Rakkaus on tärkeintä - 37 (9.6%)
Järkiavioliitto ja rakastajat on hyvä järjestely - 1 (0.3%)
Käytän visualisointia ja rukousta sekä taikoja - 2 (0.5%)
Oletan että rakastettu löytyy sattumalta, en erityisesti hae - 41 (10.6%)
Olen joskus saanut henkilön, jota en koskaan uskonut saavani - 18 (4.7%)
Miehiä on vähemmän ja niiden on helpompi löytää suhteita - 0 (0%)
Rakkaus on naisille helpompaa, koska ovat vahvempia - 2 (0.5%)
Koen olevani tarpeeksi hyvä rakastettavaksi - 10 (2.6%)
Pitää laihduttaa, olla kauniimpi, parempi, mielenkiintoisempi - 9 (2.3%)
Luottamus on kaiken a ja o, tosin kukaan ei ole täysin luotettava - 15 (3.9%)
Exän kanssa vielä kana kynittävänä, mutta sitten.. - 3 (0.8%)
Yritin taas uutta suhdetta  ja jokin meni pieleen heti, mut ei haittaa, olen cool - 2 (0.5%)
Kokeilen nettideittiä - 3 (0.8%)
Kokeilen lavatansseja, discoja, ravintoloita - 0 (0%)
Työpaikkaromanssi olisi poikaa - 1 (0.3%)
Jospa se tuolta ulkomaanmatkalta.. - 2 (0.5%)
Kuka vaan kävis nyt, naapurin poika, autonkorjaaja, postinkantaja, lentoemo, ne on niin söpöjäkin - 1 (0.3%)
Regressioterapian kautta kohtasin tulevan parisieluni - 0 (0%)
Uskon, että saan uuden rakkauden (aika pian..) - 6 (1.6%)
Minulle on tullut rakkaussuhde kun Venus on merkissäni - 0 (0%)
Planeettojen neliöt/oppositiot Venukseen aiheuttavat harmia - 0 (0%)
Mies tarvitsee seksiä, ruokaa ja kuuntelijan - 1 (0.3%)
Nainen tarvitsee huomiota, lahjoja ja vielä kerran huomiota - 4 (1%)
Pohjimmiltaan sukupuolet ovat sodassa keskenään - 2 (0.5%)
Pystyn toimimaan tunteettomasti omaa nautintoani hakien - 0 (0%)
Äänestäjiä yhteensä: 117

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hauskoja konsteja rakkauden saamiseksi - miten toimia?  (Luettu 91735 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
sesari
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #90 : 04.09.2006 19:05:30 »

Voinko oikeesti rakastaa nuorempaa ja se minua.. kun tulis niin hyvät matchit..  Cheesy tarkoitan, rakastaa ja kuitenkaan se ei ole se oikea.. hrm.. Cheesy

Jaa-a, mitä tuolla tarkoitat? Mikä on esteenä ettei nuorempaa voi rakastaa. Mieheni on minua 4 vuotta nuorempi. Nainenhan on kuin viini, paranee vanhetessa.  Wink
Toisaalta kun ajattelet, niin miesten ja naisten ero on aina oikeestaan laskettu valovuosissa, ainakin järjenjuoksussa ja kypsyydessä  Grin joten mitä pieni ikäero haittaa?  Cheesy
tallennettu
sesari
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #91 : 04.09.2006 19:26:00 »

eikä miehet ymmärrä seksihimon ja rakkauden-sielun eroa vai.
hahaha-- mitähän minä yritin tässä sanoa. Jotain sellaista että jos on tarpeeksi vetoa että menen aina uudestaan jonkun kanssa sänkyyn, niin onko se enemmän kuin himoa.  angel Ja että säilyykö se viehätys vaikka rakastuisi vielä enemmän johonkuhun muuhun (yhteiselämä jne).
Hmm.. harvassa on mies, joka ymmärtää seksihimon ja rakkauden-sielun eron. Onkohan todella sellaisia  Smiley
Jos menet aina uudestaan jonkun kanssa sänkyyn, niin on se enemmän kuin himoa. Se on todella suurta  himoa 2funny Kyltymättömyyttä suorastaan... 2funny Mutta onhan ne himot meillä kaikilla.
Nyt kyllä on sanottava että tuohon viimeiseen kysymykseen en taida vastata näin julkisesti  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #92 : 04.09.2006 19:28:59 »

Pistä sitten yv.

On joitain erittäin harvoja ihmisiä joiden kanssa voin kokea tollaista himoa, se oli erittäin merkillistä. Itse asiassa vahvempi kuin exän kanssa. Ja mitäs väliä sillä on sitten. Himon ja rakkauden ero on tietysti että välittääkö toisesta sen jälkeen, minä kai siitä? kai?  coolsmiley

Näyttäis siltä että kuumerkit nimenomaan sopivat yhteen, tarkkoja tietoja ei vielä ole, aumerkkien välillä on luonnollinen veto, seksuaalinen, ellei nyt enempää, mutta nuo muut aspektit puhuu enemmästä. Sen tyypin ääni jo riittää saamaan hepulin minussa heh- kuinka tyttömäistä. Kiss

Ehkä tässä on se kun on menettänyt 3 rakasta (ja lopettanut toiveet ystävyydestä) niin ei jaksais oikein rakastaa kahta uutta taas silleen mutta toisaalta miksei (toinen niistä sanoi että on jaksanut rakastaa viittä, mutta se tuntuisi minusta uroteolta hehe). :Smiley

Aina talvimerkkejä ja taas. Tulis jo kevätmerkit-

(http://images.acclaimimages.com/_gallery/_SM/0128-0511-2612-1741_SM.jpg)
« Viimeksi muokattu: 05.09.2006 06:26:36 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #93 : 05.09.2006 05:52:05 »

Muuten, minulla luki myös että olen yleensä suhteessa tai käytän aikaa sellaisen etsintään. Siksi tuntui niin omituiselta kun exälle suhde ei ollut mitään, halusi olla yksin, yksin on parempi. Jostain luin että se tarvii luovia, epätavallisia suhteita. Moneen olisin venynyt mutta. En rakkaudettomuuteen. Joka tapauksessa.

You may notice a pattern in your romantic relationships in which you keep getting involved with lovers who push you to make decisions, even though doing so can make you quite uncomfortable. You like things to be harmonious and easy and you tend to avoid conflict. If you notice a pattern of getting into relationships that are characterized in some way by conflict, relationships that have seemed more difficult than they should have been, it may be that you need to examine your own fears to find the source of your attraction to such influences.

"Jos ajaudut liian vaikeisiin suhteisiin, tutki pelkojasi että tiedät miksi menet sellaisiin."

(http://images.acclaimimages.com/_gallery/_SM/0111-0602-0620-0041_SM.jpg)
« Viimeksi muokattu: 05.09.2006 06:27:28 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #94 : 08.09.2006 17:19:05 »

Oinas taitaa kyllästyä minuun onneksi minäkin häneen.. heh. No hyvä. Ei tarvitse siihenkään asiaan aikaa tuhlata.  :Smiley

On toki ihan kiinnostava ajatus, että JOSSAIN on mieshenkilö(itä) joiden tähtikartta oikeasti nappaa hyvin kanssani. Ajateltuani kaurista ja nousukaurista, joista jälkimmäinen oli ehkä läheisin mutta ei suinkaan helpoin, niin sittenkin harmonisin suhde oli skorpparin kanssa joka oli nousuvaaka. Eli tavallaan ymmärrän yhteen muutot sun muut.  coolsmiley

Mutta nyt Hän on varmaan ihan muualla, siis Se mies- tältä vaikuttais.
« Viimeksi muokattu: 08.09.2006 17:50:41 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #95 : 17.09.2006 08:44:03 »

knuppel2  Kylläkait naisillakin on lupa väsyä ( miehiinkin ).

Ne vaan, ja aina sitä samaa, kuka sitä kestää?

Cry
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #96 : 17.09.2006 09:26:35 »

Tässä kun puhuttiin tästä ulkonäköasiasta ja mietin miten oikein paneuduin asiaan tossa pari v sitten.. niin saahan sitä miehiä, mutta kun niitä kohtaan ei saisi tuntea mitään. Vai olenko jotenkin ajautunut kartoittamaan pintaliitäjien elämää? Tulee heti mieleen kolme-neljä miestä joiden kanssa pitäis olla kivaa, mutta kukaan ei jotenkin keskity kehenkään.  Wink Eli, kyse on seksistä. Ne saattaa alkaa yhtäkkiä ehdottelemaan seurustelua, tai sitten ovat toisen kanssa, tai sitten tulee muistelot exästä, tai sitten joku ei nyt just saa ketään jne jne. Outoa rumbaa.. Cheesy

No taidan noudatella Kaarinan ohjeita eli elää rukouksessa, kyllä se sitten nappaa ja kaikki ei olekaan pöhköä leikkiä miesten kanssa joista moni on sinnepäin, muttei ihan..
« Viimeksi muokattu: 17.09.2006 12:13:11 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #97 : 17.09.2006 13:06:24 »

Mulla on aina eniten "sutinaa" silloin kun olen varattu... idiot2 crazy2

Se on oikeestaan se juttu, mikä pitää siinä ykkös-suhteessa vipinää. Pientä mustasukkaisuutta puolin ja toisin... Wink Ja sutinalla tarkoitan nyt piiritystä, en mitään likaista vehtailua! Grin

Mikähän siinä sitten on, että sinkkuna ei kukaan tule piirittämään. Tai sitten jos tulee, niin ne on ihan idiootteja? idiot2

Oikeastaan pitää tunnustaa, että olen jälleen kerran ihastunut tai ainakin melkein. En ole vielä oikein myöntänyt sitä itsellenikään täysin... Olenko vai enkö ole... En tiedä... Mutta mahanpohjassa tuntuu, apua! Grin Cheesy Taas sitä viedään meikäläistä.....
tallennettu
Pocahontas666
Vieras
« Vastaus #98 : 17.09.2006 13:26:19 »

Minä huoraan.  police smiley6600 Angry
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #99 : 17.09.2006 17:22:50 »

valonkantaja, miten sinä jaksat? Mahdat olla koko ajan tosiaan jossain kundilaumassa? Onkohan sinulla rima korkealla? Kaivoin esiin vain foton eräästä jonka kanssa tapasin kerran. Myös on foto toisesta jonka kans tapasin 3 kertaa. Edellinen on komeampi, jälkimmäisen kans KENTIES enempi sielunyhteyttä ja halujen leiskuntaa mut ei vakavaa. Kun ei niin ei. Tapasin yhden härkämiehenkin mutta ei kiinnosta lainkaan eikä varmaan pitäisikään. Olisi nyt jotenkin luonnollisempaa tämä laji!  Angry knuppel2 laugh Ehkä Sfinksin vain on pakko löytää Faarao, eli siiheksi.  Wink
« Viimeksi muokattu: 17.09.2006 17:48:55 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

valonkantaja
Vieras
« Vastaus #100 : 17.09.2006 19:59:48 »

Rima ei ole korkealla. Tai on se, minä vain olen niinkuin en huomaisi koko rimaa. Tämä ihastus on meidän luokalta, ylläri, taas siis hoitoalan mies...

Tyyppi on tavallaan ylpeä ja sellainen... Noh... Mutta nyt kun on vuoden tuntenut, niin hän on paljon rennompi. Sellainen tyyppi joka vitsailee koko ajan kaikesta ja kaikki nauraa. Sellainen, jolle on kiva aukoa päätään, kun se osaa aukoa juuri oikeella leikkimielisellä tavalla takaisin.

Me oltiin aina samassa ryhmässä viime vuonna kun tehtiin ryhmätöitä. meitä oli kolme tyttöä ja kaksi poikaa ja jostain kumman syystä mä tein aina poikien kanssa yhdessä. Sit kun piti esittää koko luokalle ja mä panikoin, niin tää jätkä aina nauroi mulle eka, mutta sitten rauhotteli ja kysy jälkeen päin et oliko se nyt niin kauheeta.

Nyt se on harjottelussa samalla osastolla mun kanssa. Ja tulee aina mun juttusille kun kumpikin pyörii siellä toimettomina... Se on alkanut kauheesti kyseleen kaikkee, niinku sitä oikeesti kiinnostais. En mä tiedä. Apua... crazy2 Ja härkä horoskoopiltaan, että meneekö aina vaan pahemmaksi nämä valinnat..... Mut vaikka se on sellanen kova jätkä, niin se on kuitenkin kauheen lämmin ja jalat maassa. Siihen voi luottaa, reilu kaveri. Hymyilee ihanasti. Kiltit siniset silmät ja sellanen trendi-takatukkairokeesi... Varmaan satsaa pukeutumiseensakin paljon enemmän kuin minä.  crazy2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #101 : 18.09.2006 04:44:54 »

Siis, on pääteltävä että JAKSAT ladata tunteita useisiin henkilöihin? Jos ei yhteen, niin toiseen, vaikka TIETÄISIT että tää ei ole se? Jaksat kulkea ihastumisen, kiintymisen ja luopumisen prosessin läpi aina uudestaan? Itse en sitten vain näy jaksavan - tai en näe miehissä helposti mitään hirveän ihastuttavaa.  Undecided Kiss
tallennettu

härkä-69
Vieras
« Vastaus #102 : 18.09.2006 08:05:58 »

En lukenut koko viestiketjua, mutta äänestin ja tulos oli samankaltainen kuin enemmistöllä. Rakkaus on tärkeintä enkä odota että SAAN rakkautta vaan olen pyrkinyt rakkaudelliseen olotilaan itse. Olin jo valmistautunut keskittymään vain lapsiin ja itseeni loppuelämäni ajan, kun tapasin sattumalta mieheni. Itseasiassa törmäsin häneen. Sitten ei auttanut enää mitkään pyristelyt, sidos oli niin vahva. RAKKAUS YHDISTI MEIDÄT.

Kolmas vaihtoehto minkä valitsin, oli "nainen tarvitsee huomiota ja lahjoja". Olen aika itsekeskeinen suhteissani, ajattelen usein vain itseäni ja omia tarpeitani, sehän on luonnollista. Suhteessa olen saanut opetella ottamaan huomioon myös toisen tunteet ja tarpeet. Kovaa koulua tämä on kuulkaas eikä mitään pilvilinnoissa elämistä.  Wink
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #103 : 18.09.2006 08:51:35 »

Sittenpä ne sidokset eivät olleet tarpeeksi vahvoja kun katkesivat.  Wink
Kaikki eivät halua elää yksin, olen itsekin sellainen. Olen tarkoitettu parisuhteeseen ja tuntuisi että jotain puuttuu ilman sitä. Silti on parempi keskittyä muuhun kuin sen parisuhteen odottamiseen tai hakemiseen.

Tässä vielä rakkautta sinulle GS.  smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #104 : 18.09.2006 09:52:57 »

Enkös minä keskity kun koko ajan painan duunia, hoidan raha-asioita, hoidan lasta, matkustan, käyn tilaisuuksissa..  smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: