valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #120 : 21.09.2006 11:11:00 » |
|
Rakkauselämä, mitä se on... Toissapäivänä oli opiskelijabileet, löysin baarista ihanan miehen, mutta hukkasin sen... Sitten näin yhden meidän tuutorin, jonka kanssa minulla oli sutinaa vuonna yks ja kaks. Jousimies muuten. Menin hänen luokseen yöksi ja sitten öhöm... : : Ja nyt taas aloin miettimään, että onko väärin itseäni kohtaan, kun olen ihastunut siihen härkämieheen, mutta teen tällaista.. Tuo jouskari on puhtaasti mun kaveri, enkä oikeastaan laske tuota edes sutinaksi, koska tunnen sen tyypin niin hyvin eikä siinä ollut mitään uutta ja jännää. Hän on hyvin hauska tyyppi ja meillä on varmaan sellainen sanaton sopimus että voidaan aina olla yhdessä, kunhan kumpikin olemme sinkkuja, mutta emme kuitenkaan ole koskaan mitään muuta sitten kun vain kavereita. Jännää että pystyn siihen. Hän on niin hyvä ystävä, etten voisi seurustella hänen kanssaan. Enkä tunne mitään pahaa fiilistä siitä, että hänellä on muitakin kuin minä. Harmittaa että hukkasin sen ekan miehen, enkä tajunnut pyytää numeroa.. Ja sitten harmittaa myös ettei tää härkämies ollut baarissa ollenkaan... Kun ei tiedä mitä/ketä haluaa ja miksi.....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #121 : 21.09.2006 11:49:55 » |
|
Aion kyllä aina tutkia tähtikarttojen kautta suhteen tulevaa, ja kaikkien kanssa se ei toimi jos on yhtäällä toisia vahvoja aspekteja ja toisaalla kumoavia. Hyvin on ennakoineet asioita Unio Mystican, astrodienstin tai astrology.comin kartat (4 tapausta). Esim bisnesyhteistyö tai sosiaaliset riennot tai muut kemiat, ajattelutapa jne. Ja sitten ne ongelmat joita ei heti voi uskoa.
Paha? Hm, itsekkyys, narsismi, valehtelu, kovuus, kaksinaamaisuus, hyväksikäyttö.. pitääkö jatkaa?
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.09.2006 12:26:51 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
härkä-69
Vieras
|
|
« Vastaus #122 : 22.09.2006 06:46:45 » |
|
Paha? Hm, itsekkyys, narsismi, valehtelu, kovuus, kaksinaamaisuus, hyväksikäyttö.. pitääkö jatkaa?
Löydätkö nuo kaikki myös itsestäsi vai oletko ulkoistanut ne vain miehiin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #123 : 22.09.2006 07:04:41 » |
|
Odotinkin tuota kommenttia.. minusta rakkauden olisi tarkoitus olla RAKKAUTTA eikä psykoterapiaa/projisointi/pimeys/ym potaskaa. En valitettavasti ole erityisen kaksinaamainen, en valehtele, en pyri käyttämään rakastettua hyväksi (ellei yhdessä sovita että sinulla on sinun kontaktit ja minulla minun ja miten voisimme toimia yhteistyössä), en ole käyttänyt huumeita eikä ole näihin liittyviä laittomuuksia tarvinnut tehdä (mielenkiintoista olikin kun eräs löysi uuden naisen, tämä ei kuulema tuominnut aineiden käyttöä, sehän on maailmalla niin yleistäkin+julkkisten keskuudessa; mukava nainen!) , ei ole alkoholiongelmaa, enkä ole pettänyt, lisäksi olen tauotta vastuussa lapsesta, niin että eiköhän nämä ominaisuudet ole olleet ihan toisissa. Tosin onhan sitä nyt tarpeeksi tullut pohdittua, että mitäs jos ryhtyisi sellaiseksi.. mutta miksi. Olen yrittänyt olla rakastava, valoisa ja kärsivällinen vähän väärien kohteiden kanssa, mutta nythän ne on onneksi poissa eli tilaa olisi paremmalle. Onkin tärkeä olla OLLENKAAN pitämättä puhelin/tekstari /tapaamisyhteyttä eräiden kanssa. Kun ei ilahduta niin ei.
Toivoisin että kun suhde taas tulee tai siis kun aion rakastaa jotakuta, esim 2007 tai 2008, kyseessä on seksi+rakkaus eikä psykologisten ongelmien ratkonta. Muuhun en nimittäin ryhdy, se on nähty jo.
"Kunnon tyypeistäkin" on löytynyt heikkoutta + sit. kammoa, minkä varaan ei voi perhettä tai taloutta rakentaa.
-heh, taas joku tutuntuttu on joku rikas häiskä ja kuulema erittäin pihi. Täytyiskö tutustua asiaan? $$$ £££
ÄÄNESTÄKÄÄ! ÄÄNESTYS PÄÄTTYY TIISTAINA VOIMME TEHDÄ OTANTATUTKIMUSTULOS- PARTYN!
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.09.2006 07:46:18 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #124 : 23.09.2006 09:55:05 » |
|
Tulipa muuten eräästä kun oli noista näyttelijöistä kyse.. haluaako joku tulkita pikkuihastuksen kanssa tehtyä yhteiskarttaa; tosin synt aika on arvioitu klo 12.
Jupiter in the First House 1st hs
You have a special talent for acting and role-playing within a relationship, and probably you can take on whatever appearance or style seems likely to win over a lover.
Like all actors throughout history, however, you must take care not to get lost in your role.
Your energy level is rather high, and you should find a partner of similar style who will help you maintain your energy rather than feed on it. In a balanced relationship, each of you will stimulate the other to greater heights without excessive demands or dependency.
Olenko siksi niin vaikuttunut kun yhteiskartan nousu ja au on joukkari.Kuukauris? No ehkä ennen ja jälkeen muttei petivaiheen aikana!
Composite Horoscope midpoint methodPLANETARY POSITIONS planet sign degree Sun Sagittarius 3°27'21 in house 1 Moon Capricorn 13°08'51 in house 1 Mercury Scorpio 18°14'08 in house 12 Venus Scorpio 12°35'35 in house 11 Mars Sagittarius 22°58'14 in house 1 Jupiter Gemini 6°49'41 in house 7 Saturn Taurus 27°07'12 in house 6 Uranus Libra 14°19'27 in house 10 Neptune Sagittarius 1°46'24 in house 1 Pluto Libra 0°35'34 end of house 9 True Node Aquarius 18°47'59 in house 2 Planets at the end of a house are interpreted in the next house.
HOUSE POSITIONS (Placidus) Ascendant Sagittarius 0°10'14 2nd House Capricorn 18°54'28 3rd House Aquarius 29°49'45 Imum Coeli Aries 2°40'32 5th House Aries 27°16'24 6th House Taurus 15°20'50 Descendant Gemini 0°10'14 8th House Cancer 18°54'28 9th House Leo 29°49'45 Medium Coeli Libra 2°40'32 11th House Libra 27°16'24 12th House Scorpio 15°20'50
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.09.2006 09:58:07 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #125 : 25.09.2006 07:25:53 » |
|
Yhä selkeämmin tiedän mitä haluan ja mitä en halua. Kenties seuraava juttu voisi alkaa muutenkin hitaammin. Ei ainakaan tee mieli hypätä sydämellä mukaan kovin nopeasti. Jotain on vielä tulossa mutta aika konkari sitä on siinä vaiheessa, kun taas alkaa tapahtua. Ja kun kerran tutustumiset ovat "tarkoitettuja", en tee mitään erityistä toimenpidettä löytääkseni. Olen se mikä olen ja suostun hyvää mieltä tuottamaan ja kokemaan. Sillävälin: Evasive maneuvers During this time it may well be that you hide yourself away somewhere to avoid having to deal with the tension between your desires and your anxieties. Or perhaps you give in to your desire, but only half-heartedly, so that you get only half of something in the end, which is not what you actually wanted. This quality of time can indicate where your difficulties lie, i.e. in acknowledging your desires and completely giving yourself up to certain experiences. You will perhaps ascertain that this has to do with an insecurity or feeling of inadequacy of yours. That is why you should find out which experiences you actually avoid - then you can make a conscious effort to share these experiences with an understanding, sympathetic person who will not injure you anew.The interpretation above is for your transit selected for today: Venus Opposition ChironVenusOppositionChiron exact at 18:36 activity period from 25 September 2006 to 27 September 2006. *Arvelisin että eräs ei pysty kunnolla haavoittamaan. Tai ainahan sitä voi haavoittaa takaisin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.09.2006 07:29:24 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #126 : 25.09.2006 14:08:13 » |
|
Mutta miten voi lähteä suhteeseen ensi alkuun mukaan ilman sydäntä... Minun mielestäni se menee niin että ensin on sydän mukana ja siitä kehittyy sitten juttu... Ja tuohon toisiks viimeseen juttuun... Ei se kuukauris ole mikään huono juttu! Pitää aina puolustella kun itsellä on se... Kuukauris tuntee paljon ja on vakaa tunteissaan sitten kun ne löytää... Mutta kuukauris ei välttämättä tarvitse/halua sanoja ja ilmaisuja tunteilleen, kuukauriuden oppiläksy on saavuttaa luottamus omiin ja toisten ihmisten sanomattomiin tunteisiin. Vakuuttelut ovat merkki epävarmuudesta. Että ei ole kyse tunteettomuudesta, päinvastoin hyvin syvistä tunteista! Sitten haluan vielä kertoa että se meidän luokan härkäpoika puhu musta tänään koulussa... Kuulin vaan nimeni kun se puhu joillekin ja sit se nauroi... Menin sit tietty kyselemään että mitäs täällä juorutaan. Se sano että voi kuvitella kuinka mä pingotan, pompin tasajalkaa ja revin hiuksiani kun joudun tekeen parityön yhen hmmmm ei niin fiksun tyypin kanssa... Sit se sano et kyllä se siitä kun mä oon sellanen että jaan muutenkin kaiken vastuun pelkästään itelleni ja vaan show-mielessä tuskastun kun kaikki muut pyörittelee peukaloita... En mä tiedä oliko toi sitten v*ttuilua, loukkaus vai peräti kohteliaisuus mut otin sen ihan hyvällä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #127 : 25.09.2006 16:48:09 » |
|
: Eikö suhteeseen lähdetäkkään täysillä, ja aamulla kysytä? Esiteltiinkö meidät?
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #128 : 25.09.2006 16:59:22 » |
|
Niin puhuin seksisuhteesta tossa johon saattaa lipsua tunteita, riippuu taas KUNDIN uskalluksesta ja itsetunnosta. En siis ala tunteilla ennen häntä enkä varsinkaan ilman häntä. Meidän yhteiskartalle tosiaan näkyis tulevan kuukauris. No parempi tämäkin kuin ei mitään, äänestys kun loppuu huomenna. Ja tuleva suhde. Tarkoitin että olen ystävä, bisneskumppani tai vaikka mikä ennen tunteita. Kun en vieläkään ymmärrä mitä ne kemiat oli exän kanssa niin en tahdo olla niiden sokaisema ens kerralla, varsinkin jos henkilöllä olisi mitään manipulointitaipumuksia. Sydämen korjaaminen on puuduttavaa hommaa hyvällekin kirurgille. Muuten onpa taas skorpparivaikutteista! Ensinnäkin Merkurius menee Skorppariin, sama kuin erään kanssa on yhteiskartalla; samoin Pluto on Joukkarissa ja Venus tekee siihen jotain yhtymää.. loppuviikolle luvataan jotain sekä minulle että eräälle, olis sellainen fiilis että tapahtuu. September 26, 2006 A partner, either business or romantic, might be in a foul humor today and won't be very likely to tell you why. It won't be all that easy to deal with, but it probably doesn't relate to any trouble between you. Therefore it's best to let your partner work it out on their own. Take care to stay cool and keep a safe distance between you, at least for today. The mood should pass by tomorrow.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.09.2006 17:11:22 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #129 : 25.09.2006 23:19:22 » |
|
Voiko se teidän " QQQQ - tietoisten " naisten kanssa olla tosiaan " NÄIN ", V A I K E A A A A ?
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #131 : 26.09.2006 07:13:57 » |
|
Älyllisellä pohjalla rakastaminen on vaikeaa, ellei jopa mahdotonta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.09.2006 07:17:23 kirjoittanut Ikitosi »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #133 : 26.09.2006 07:21:52 » |
|
Selvennykseksi, GS, määrittele kaipaamasi rakkaus
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #134 : 26.09.2006 07:23:32 » |
|
Se on määritelty, tai kumppani on määritelty jo tuolla Elämänilon aloittamassa jutussa Elämäsi mies/nainen tai mikä se nyt olikaan..no siitä on hyvä alkaa, nyt kun kukaan ei tunnu tärkeältä, olisi taas vaihtelua että joku olisikin tärkeä.
Elämäni NAINEN / MIES - millainen se on
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.09.2006 07:29:00 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
|