Ihanaa lukea näitä viestejä, ihmisistä jotka todella välittävät ja reagoivat toisiin ihmisiin. Se antaa todella paljon jo lukea näitä viestejä.
Olen itse myös vähän intuitiivinen ihminen ja unet , tarotit ovat olleet jo osana mun elämää. Mutta sen myös itse huomasin että se todellinen tunne tätä kaikkea kohtaan ja miten minä tätä kaikkea käyttäisin vahvistui vasta sen jälkeen kun olin oppinut omat läksyni elämässä, toisin sanoen oppinut rakastamaan itseäni ja sitä kautta myös kaikkia muita ihmisiä.
Teen itse nykyään työtä ihmisten parissa en ehkä niinkään parantajana vaan ehkä enemmän taikurina koska annan ihmisille mahdollisuuden nähdä asioita vähän kevyemmin että tämä elämä ei ole aina niin paha ja vakava. Vaan että se voi olla jotain todella kaunista jos vain opit katsomaan.
Halusin kannustaa kaikkia näillä sivuilla ja todella ihanaa että olette kaikki olemassa. Tiedän myös että nämä lahjat eivät aina näytä meille kaikille vaan parhaita puolia mutta muistakaa että jos niistä selvii niin sitä vaan vahvistuu.
Ja olen huomannut että joskus sitä on todella loppu että oma energia taso lähestyy nollaa niin mua neuvosi viisaampi että silloin pitää taas suojella itseään. Teenkin nykyään itselleni suojan silloin ja saan taas ladattua nopeammin. En tiedä että kuvittelenko mutta että mitä enemmän annan itsestäni nykyään niin sitä enemmän mulla riittää tätä energia ja varsinkin jos muistan myös huolehtia itsestäni; lepo on tärkeä.
Voi ei tämähän menee nyt ihan kirjan kirjoittamiseksi.
Voimia teille kaikille ja ihanaa että olette olemassa.
terveisin taikuri