Miekin seurailen Lostia, tosin katselin sitä ex-poikaystävän kanssa koneelta jenkkijulkaisujen tahtiin. Itse jäin toisen tuotantokauden loppupuolelle, eli vielä saa aika monta viikkoa odottaa, ennen kuin pääsen seuraamaan minulle uusia jaksoja telkkarista - pahimmillaan menee vuoden vaihteeseen.
Sarja kestää hyvin toisen katsomiskerran, sillä nyt sieltä bongaa juonellisia seikkoja, joihin ei ensimmäisellä katsomiskerralla kiinnittänyt huomiota.
Sarjassa viehättää eniten se, että se tuo eteen enemmän kysymyksiä kuin antaa vastauksia. Esimerkiksi se musta olento, joka surisee ja rätisee kuin vanha kassakone. En vieläkään tiedä mikä se on, mistä se, miten se on sinne tullut tai mikä on sen tehtävä, vaikka olen noinkin pitkällä.
Luukustakin selviää vielä yhtä ja toista jännää, vaikkei minulla ole aavistustakaan, että mistä on kyse...
Ehkä se vetoaa ihmisin luontaiseen uteliaisuuteen?
Seurasin myös Summerista ihan mahtavaa piirrossarjaa 6Teen - se oli yllätyslöytö ja tykästyin sarjan tyyliin, hahmoihin ja huumoriin heti. Dragonball on myös koukuttanut aika pahasti, edes jotain suht hyvää animea tulee Suomenkin telkkarista.
Katselen myös paljon dokkareita, jos muistan ja jos aihe kiinnostaa.