Poistuuhan ne elävällä ravinnollakin.
Ravintoa ei ole tehty sitä varten, että tekisivät sairauksia tai muutakaan sellaista vaan ainoastaan pitämään lihaksiamme liikuntakunnossa eli sairaudet tulevat ainoastaan ja vain kollektiosta ajatuksena - joko tietoisena tai alitajuisena, joten sen takia se myös on puhdistettu. Siis se kollektio.
Syövätkö siellä tulevassa maailmassasi kaikki sitten elävää ravintoa?
Edellisestä ota sama vastaus ensin ja luetaan sen jälkeen seuraava tarina siitä valoravinnosta, joka oli sen egomme keksintöä sille valokeholleen mukamas ruuaksi, koska siten kuulosti hienommalta. :
Mutta totuus on toinen;
eli se, että tehtävämme siellä taajuudella, jolle olemme juuri nousemassa, on NAUTTIA elävän kehomme teoista juuri sellaisina kuin ne kuuluikin eli kukaan
ei jää mitään hyvää ruokaakaan
paitsi, kun ajatukset on puhdistettu. Kuten edellä kerroinkin!
Sillä elämä on yhtä juhlaa sen jälkeen, kun se iänikuinen "kiusanhenkemme" eli egomme on poissa, joka aina supatti korvaamme milloin mistäkin, että voi sinua, kun taas teit toista kuin minä olen sanonut ja sai turhaa murhetta aikaan.
Eli sehän oli se egomme, joka aina oli sanomassa, että hyi sinua Lakeni, kun taas söit jäätelöä, vaikkei saisi, kun olet kerran se Luoja!
Vaikka itse sellaista juuri söinkin sen takia, koska sitä RAKASTAN!