Äänestys
Kysymys: Mikä on ihannekumppanisi aurinko- tai nouseva merkki ja miksi? Voit äänestää kahdesti jos haluat tuoda molemmat ilmi Smiley
Oinas - 29 (7.3%)
Härkä - 32 (8%)
Kaksoset - 27 (6.8%)
Rapu - 40 (10%)
Leijona - 39 (9.8%)
Neitsyt - 21 (5.3%)
Vaaka - 29 (7.3%)
Skorpioni - 53 (13.3%)
Jousimies - 44 (11%)
Kauris - 21 (5.3%)
Vesimies - 28 (7%)
Kalat - 37 (9.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 213

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihannekumppanisi aurinko- tai nouseva merkki?  (Luettu 70513 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**

I connect and detach, push and pull, like a tide

Profiili
« Vastaus #30 : 30.06.2006 23:37:34 »

Kalat kiehtovat myös minua -tuo haaveellisuus, herkkyys ja taiteellisuus sen tekee. Esim. persoonana Kurt Cobain on kiehtonut minua (kaikkine angstisuuteineen..  -tiesittekö muuten että Kurt oli varsinainen feministi -tai ehkä tuolla sanalla on huono kaiku mutta tiedätte kai mitä meinaan). Toisena kiinnostava kalana voisin mainita Coldplayn Chris Martinin.

Tuosta Skorpionin johtoasemasta on pakko sen verran napauttaa, että vaikka merkki itseänikin kiehtoo, olen henkilökohtaisesti tavannut kaksi (öö. korjaan 3) aivan mahdotonta Skorpioni-ihmistä, erittäin kehittymättömiä yksilöitä  sanoisin..  buck2 Kuvaannollisesti myrkkyhäntä heiluu koko ajan ja nämä ihmiset imevät kaiken positiivisuuden toisista ja ympäristöstään. Joku katkeruus näyttää jääneen jäytämään sisintä.. Sad

Tasapaino tunteissakin kunniaan siis.. ja toisen huomioonottaminen smitten
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Drial
Kohtuuastroilija
**

Elämä on valintoja

Profiili
« Vastaus #31 : 01.07.2006 08:28:51 »

Minullakin tuo veto skorppariin tuntuu olevan puhtaasti fyysistä. Välillä minusta tuntuu, että puhumme tuon skorpparin kanssa aivan eri kieltä; emme kerta kaikkiaan voi ymmärtää toisiamme kuin väärin!  Tongue Hän on vielä nuori, niin kuin minäkin, ja ilmeisen kehittymätön. Ainakin häneen sopii oikein hyvin kaikki skorpparin epämääräiset puolet. Jättiläisegoinen nuori mies! Välillä ihan sivustakatsojana hirvittää että hän tulee nenälleen todella pahasti, sen verran mahtavia on hänen tavoitteet ja suunnitelmat.
tallennettu

~Aurinko Vesimies  Nousu Vaaka  Kuu Härkä~

"I hear the sound of my heart. I know I´ll never sleep again.
I hear the sound of my heart. I know I´ll never dream again."
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 01.07.2006 12:16:07 »

Eräs nuoruuden rakkauteni oli kala mies. Hän oli hyvin itsetietoinen ja machokin. Niin kaukana kala mielikuvastani. Hänellä tosin oli paljon härkää ja kaurista kartallaan. Emme sopineet yhteen, hän olisi halunnut minusta söpön pikku vaimon ilman mielipiteitä  Grin
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #33 : 02.07.2006 21:51:55 »

Meikäläisellä on mars jousimiehessä ja DC jousimiehessä myös ehkä se sitten olisi jousimiesmäinen tyyppi kartan mukaan...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #34 : 03.07.2006 10:11:11 »

Mikähän siinä on kun vaakoihin suhtaudutaan astro-foorumeilla ihmeen vihamielisesti, enkä nyt tarkoita vain tätä keskustelua, vaan ihan yleisesti olen tehnyt moisen havainnon. Sad

Itselläni ei ole varsinaista suosikkimerkkiä, kunhan ei ole rapu, kauris tai härkä... tai kalat. Wink
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 03.07.2006 12:42:07 »

Missa, ei kai. Kaikissahan meissä on omat huonot ominaisuutensa ja eri ihmiset tykkäävät erilaisista ihmisistä. Minulla ei inhokkeja ole vaikka tuossa jo mainitsinkin etten itselleni skorpioni miestä ottaisi, mutta sekin on vain siksi että on kyseessä niin erilaiset persoonat.
 Smiley
tallennettu
metsämieli
Kohtuuastroilija
**

Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.

Profiili
« Vastaus #36 : 03.07.2006 12:59:49 »

Laitoin Skorpparin ja Härän. Haluan, että miehessä on selkärankaa, mutta myös aistillisuutta.

Oinaiden kanssa en tule ollenkaan juttuun. Minulla ja yleensä Oinas-ihmisillä ei vain synkkaa oikein mitenkään.

Ihastun tosi usein Leijona-miehiin, mutta niistä jutuista ei ikinä tule mitään, koska ihastuminen on yleensä yksipuolista, eikä Neitsyt ja Leijona ehkä olis paras mahdollinen paritus Tongue

Nyt on juttua yhden Härän kanssa, mutta hänen kartallaan jonkin verran Oinasta, joten en tiedä mitä siitä tulee Undecided Hänen nousevaa merkkiä en tiedä.
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
Rookette
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #37 : 04.07.2006 20:18:39 »

Metsämieli: kas kummaa, ettei Oinaiden kanssa synkkaa. Wink
BTW kenenkähän kanssa Neitsyillä synkkaisi, ks. äänestys...?

Itse olen tällainen rapufarmari, eli Rapu-miehet jostain syystä tuntevat kovin tarvetta tulla Rookette-tädin kouluun. Jossa heitä tietysti hyvänä pidetäänkin..! Rapu-miehessä on mielestäni paras yhdistelmä itsetietoisuutta, aikaansaapuutta ja syvää hiljaista johtajuutta (joka ei KOSKAAN muutu typeräksi öykkäröinniksi) sekä suloista avoimuutta ja peittelemätöntä tunteellisuutta ja herkkyyttä, jonka edessä ei voi kuin mykistyä kunnioituksesta.

Puolisona tai rakastettuna olisi jotenkin todella vaikea ajatellakaan muuta merkkiä... Jousimiehestä on hyviä kokemuksia, mutta itse näin tuplajouskarina (asc+kuu) yhteinen meno on sen verran holtitonta, että ei tahdo tulla mitään siitä rakkauven asiasta. Vaikka hauskaa ja innostavaa toki muuten on.
tallennettu

Aurinko-Oinas, nousu- ja Kuu-Jousimies
Illusion
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #38 : 05.07.2006 13:08:37 »

En tieda mika on, mut oli se sitten ystava tai jotain enemman, niin Kalat on paras ja niita vedan puoleeni (kuumerkkini on Kalat)  Cheesy Samoin Skorppari on toinen  2funny  Kalojen kans ma normaalisti loydan sen "yhteyden" joka toimii, myos Skorpparit on tosi hyvia ystavina. Just tassa karsin valirikkoa Kalat-miehesta, yhyy...pahuksen miehet, ku niista ei ota selvaa sitten millaan!! Cry
tallennettu

Aurinko Rapu, Kuu Kalat, Nouseva Vaaka
metsämieli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #39 : 05.07.2006 13:32:32 »

Rookette: Niinpä niin, kuka nyt puolisokseen haluiskaan nipottavaa ja siivoushullua Neitsyttä? Wink Silti on pakko yrittää, jos joku vaikka huoliskin.
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 05.07.2006 13:35:31 »

Tiedätkö Metsämieli, neitsyt ei aina olekkaan siivoushullu nipottaja  Grin tunnen nousevia neitsyitä ja yhden aurinko neitsyen jotka ei todellakaan siivoa  Smiley Heillä pikkutarkkuus on kohdentunut mm. harrastuksiin. Eli niissä puuhissa ovat perfektionisteja vaikka koti on mullin mallin. Eivätkä he mielestäni edes nipota  Wink
tallennettu
metsämieli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #41 : 05.07.2006 14:08:03 »

Artemis: juu, kyllä mä tiedän, sillä itse vihaan siivoamista, enkä kamalasti nipotakaan Cheesy Neitsyistä vain saa sellaisen kuvan aika usein, kun lukee jotain luonnekuvauksia.
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Bilancia
Satunnainen astroilija
*

Vain köyhillä on kiire.

Profiili
« Vastaus #42 : 05.07.2006 15:16:52 »

Vaakanaisena minuun vetoaa huomionkipeät, miehekkäät, reviiritietoiset Leijona miehet joilla on älytön pilke silmäkulmassa. Näistä suhteista harvoin on tullut mitään suurta, mutta erittäin pitkäkestoisia ja hyvin fyysisiä suhteita joissa pelaa lähes täydellinen yhteisymmärrys. Siinä toimii täydellisesti vaakamainen miellyttävisen tarve ja henkilö joka  nauttii tietenkin tästä ego pönkityksestä täysin rinnoin, eli Leijona  Cheesy
Kaksoset ärsyttävät minua, saavat minut epäileväisiksi, ovat hyvin narsistisia (ainakin minun tuntemani), eivät kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä/huumoria, mutta samalla kaksoset jostain syystä kerääntyvät koloistaan luokseni "sankoin joukoin" ja jotenkin päädytään aina yhteen  crazy2 Sitten en millään meinaa päästä niistä eroon  Grin
Ehkä heidän lähes skitsofreeninen luonteensa jollain osin viihdyttää ja kiinnostaa minua, koska olen itsekkin hyvin jakautunut persoona. Lähes pelottavuuteen asti. Jokin alkukantainen samankaltaisuus kait ajaa meitä puoleensa. Mene ja tiedä. Shocked
tallennettu

Nouseva Jousimies, Aurinko Vaaka, Kuu Kaksoset, Merkurius Vaaka, Venus Skorpioni, Mars Skorpioni
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #43 : 05.07.2006 16:25:31 »

Metsämieli sinulla NousuRapu kuten itsellänikin enkä minäkään tule toimeen Oinaiden kanssa. Tosin otantani on tasan yksi ihminen, mutta silti...  Grin

Missa ei kai nyt sentään.  smitten
tallennettu
metsämieli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #44 : 05.07.2006 17:34:49 »

Lilja-82: Nii, saattaa olla, että tuo Nousu-Rapu tekee sen. Huomasin toissaviikonloppuna yhillä festareilla, kun kaverin kanssa tutustuttiiin erääseen Oinas-mieheen, ettei minulla ja tällä miehellä juttu luistanut kyllä yhtään Cheesy

Saattaahan silti olla, että joku päivä vielä rakastun Oinas-mieheen ja elän onnellisesti elämäni loppuun asti hänen kanssaan Cheesy
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio