Hummhummhummmm.. Mä olen jotenkin huomannut, että ilmaelementin edustajat kiehtovat mua kaikkein eniten. Jostain syystä en tunne vetoa
-miehiin, vaikka ovatkin kavereina tosi hauskaa seuraa. Omalla kartalla vahvaa
:tä, joten tulimerkit ovat ehkä liian samanlaisia..
Vastasin tähän vaaka - tosin nykyisellä saattaapi olla vaikutusta äänestystulokseen, hän on se
Olen huomannut, että nykyinen on
ja lisäksi mulla on jokunen muukin vaaka-mies lähipiirissä ihan vaan kaverina. En tosin allekirjoittaisi väitettä, että vaaka-mies on miehistä kaikkein vässyköin. Oma ukko kun on välillä maailman hellin ja herttaisin me-mies, välillä taas niin itsenäinen, joka ei pahemmin kysele lupaa menemisilleen (on
, joten oma tila on hänelle hyvin tärkeää). Ailahtelevainen persoona, jonka heilahteiluita pitää vain yrittää ymmärtää.. Vaa'at ovat mun mielestä mainiota juttuseuraa, hyvinkin syvällisiä, diplomaattisuus on ihan jees piirre, vaikka välillä toivoisikin, että ukko latelisi suorat sanat tiskiin sen sijaan, että koittaisi hioa vastauksiaan loputtomiin..
Toisaalta taas vaa'at arvostavat seuraa ja sitä, että tekemistä riittää, ovat erittäin huumorintajuisia ja leikkisiä persoonia sen "teko"ujon kuorensa alla (mikä passaa vieläkin leikkisämmälle
-akalle)
Mulla on kummasti synkannut myös
-miesten kanssa, neitsyt-miehissä on meidän luokalla pari hyvää kaveria, tosin nämä jäppiset ovat hyvin rentoja, eivät juurikaan stressaa yksityiskohdista ja ovat itse asiassa luokan pahimmat party boyt
Sen sijaan neitsyt-nainen on se merkki, jonka kanssa tulen kaikkein vähiten toimeen.. Myös
-miekkonen on kaverina loistava, vaikka ehkä jotenkin liian epäsovinnainen ja vapaudenkaipuinen parisuhdetta ajatellen, huumorin kukka kukkii veskarimiehillä ja ovat ihan mieletöntä läpänheittoseuraa
-miehet ovat liian päällepuskevia, oinasten energia on meikäläiselle liian uuvuttavaa.. Ja vaikka mä olen DC
, ei rapumieskään oikein houkuttele, ovat liian tunteellisia ja ne, keitä tunnen, niin jotenkin syvälle kuoreensa hautautuneita..
-miehen kanssa ei toimi (naisten kanssa sen sijaan tulen juttuun), vähän epämääräisiä ajelehtijoita, joiden tunnemaailma ei selviä sitten millään..
-miehet ovat jotekin liian vakavia, pidättyväisiä, ailahtelevaisia ja suuttuessaan kiukuttelevat kuin pikkulapset (juu, vaikka itsekin olenkin seinänvakava
).
Ja vaikka moni täällä ylistää
-miestä, niin mä taas en oikein voisi kuvitella skopua rinnalleni (vaikka nykyinen onkin syntynyt ihan vaa'an ja skopun merkin rajamailla). Kokemus "oikeista" skopuista kun on se, että ovat hiton omistushaluisia, takertuvat kiinni, rajoittavat elämää ja tukahduttavat! Tai ovat sitten niin pahuksen terävä- ja ilkeäkielisiä, että jää vain ikävä mieli muistoksi..
Myönnetään, että olen tosi kranttu miesten suhteen, ihastunkin miehiin ihan aniharvoin - suhteet ovat tosin sitten sitäkin vakavampaa laatua. Mutta jos puhutaan kaverisuhteista, niin sitten olen huomattavasti laajaruokaisempi
Mutta.. Kaikkein vähiten voisin ajatella
-miestä - johtuen exästäni, joka on
. Tosi hauskaa seuraa kaverina, menevää bileseuraa. Mutta koen kaksosmiehet liian ailahtelevaisina, pinnallisina (turha edes yrittää puhua syvällisistä kaksosen kanssa, ja ulkonäkö, ulkonäkö on kaikki kaikessa..) ja - kyllä - jotenkin epäluotettavina ainakin parisuhdetta ajatellen, koska tuntuu siltä, että
-mies kyllä osaa vilkkaalla tyylillään käsitellä naisia ja hoiteleekin useampaa hameväen edustajaa parisuhteen ohessa.. Noh, tiettyä pinnallisuutta ja epäluotettavuutta olen huomannut myös naispuoleisissa kaksosissa, mutta toivotaan, että kohdalleni on sattunut vain ne epäkypsät kaksoset, eivätkä merkin parhaat edustajat!
Aika subjektiivinen ja ilkeämielinen näkemys kaksosesta, mutta pahoittelen tätä oikeasti, kaikki foorumilla pyörivät kaksoset!