Äänestys
Kysymys: Mikä on ihannekumppanisi aurinko- tai nouseva merkki ja miksi? Voit äänestää kahdesti jos haluat tuoda molemmat ilmi Smiley
Oinas - 29 (7.3%)
Härkä - 32 (8%)
Kaksoset - 27 (6.8%)
Rapu - 40 (10%)
Leijona - 39 (9.8%)
Neitsyt - 21 (5.3%)
Vaaka - 29 (7.3%)
Skorpioni - 53 (13.3%)
Jousimies - 44 (11%)
Kauris - 21 (5.3%)
Vesimies - 28 (7%)
Kalat - 37 (9.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 213

Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihannekumppanisi aurinko- tai nouseva merkki?  (Luettu 70554 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
peetra77
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #90 : 23.03.2007 21:28:49 »

aurinko oinas keskitaivas leijona kuu kalat

Tälläinen oletus mulla on ihannemiehestäni.

Tosin  aurinko skorpioni tekee mut hulluksi hyvässä ja pahassa. Kommunikointi tosin onnistuu vain kehonkielellä.

aurinko venus jousimies
 kuu chiron harka
 keskitaivas neitsyt
 merkurius kauris
 mars leijona
tallennettu
Sissell
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #91 : 04.04.2007 09:53:13 »

Äänestin itse asiassa jo toissapäivänä, ja äänestykseni kohde osui kaksoseen. Tietysti mielipide voi muuttua, mutta tällä hetkellä ei voi kyllä muuta sanoa kuin että en mistään hinnasta vaihtaisi näitä kaikkia kuukausia mihinkään. Noin viisi kuukautta ollaan tapailtu ja tunnettu jotain vähän yli puoli vuotta. Aluksi olin kyllä hyvin varautunut ja ajattelin etten kyllä mitään juttua hänen kanssaan aloita, jo ehkä senkin takia että mietin kuinka paljon kahdeksan vuoden ikäero vaikuttaa. Mutta ei voi muuta sanoa kuin että olen saanut aivan uskomattomia kokemuksia. En tiedä ollaanko vähän liiankin samalla aaltopituudella ja hyvin samanlaisiakin. Tuntuu kuin kukaan aikaisemmin ei olisi pysynyt näin täydellisesti juttujeni perässä, ja hänkin juuri tuossa edellispäivänä sanoi samat sanat minulle ja että se on jo niin suuri ihme, että kumoaa maailman seitsemännen ihmeenkin  Wink

En tiedä, jotenkin vain yhteinen kemia pelaa pelottavankin hyvin, ja keskustelut todellakin ovat jotain ihan omaa luokkaansa, todella lennokkaita ja täynnä kaikkia ihmeellisiä oivalluksia Wink Tosin pystytään myös keskustelemaan ihan hyvin vakavistakin aiheista, ja sitten taas toisaalta puheliaisuudestamme huolimatta olemaan ihan vain hiljaakin lähekkäin, ja sekin tuntuu kummastakin todella ihanalta. Ja pakko mainita, että olen saanut häneltä kaksi itsekirjoitettua aivan ihanaa runoa, käsin paperille kirjotettuna! Ja minä kun luulin että tuollaista ihmettä olisi turha suomalaisilta miehiltä odottaa  Grin

Jostain lehdestä muistan lukeneeni, että jos kaksosmiehen saa pidettyä rinnallaan vielä puolen vuoden tapailun jälkeenkin niin saa onnitella itseään uroteosta..no katsotaan miten tämän muijan nyt sitten käy  2funny
tallennettu

Aurinko-Kalat
Nousu-Vaaka
Kuu-Oinas
Merkurius-Kalat
Venus-Oinas
Mars-Jousimies
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #92 : 04.04.2007 11:03:43 »

Käytännön kokemus on osoittanut, että Aurinkomerkeistä tulen parhaiten toimeen tulimerkkien, erityisesti Oinaiden ja Leijonien kanssa, joten käynpä ruksaamassa nuo merkit. Deskendentin hallitsijahan on minulla juuri Oinaassa, lisäksi Mars sijaitsee kovasti parisuhteeseen viittaavassa merkissä ja huoneessa. Kuumerkillä on myös paljon merkitystä, oma otokseni näyttää, että hengenheimolaisilla ruukkaa olla  kuu jossain seuraavista merkeissä:

kaksoset
 jousimies
 skorpioni
 kauris

Itsehän olen  aurinko kaksosetkuu harkaaskendentti rapu.

Deskendenttimerkin perusteellahan Kauriin pitäisi olla minulle erittäin hyvää seuraa ja nyt olen sellaista deittaillutkin. Kuunsa lymyilee Veskarissa ja näin ollen olemme kumpikin ilma-maa-tyyppiä. Vaan näinköhän Kaksosena kyllästyn koko tyyppiin ennenkuin pääsen jähmeän Kauriin pintaa syvemmälle. Yhteistä meillä näyttää olevan kuitenkin enemmän kuin ensiksi arvasinkaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #93 : 04.04.2007 11:06:13 »

Aika tasaiselta näyttää tällä kertaa. Kappas peetra, minullakin olisi au oinas kuvitelmissa, kuuleijona/joukkari tosin ja nousuvaaka.. saa olla.. nousuveskari.. kuumerkkiin ehkä jotain lämpöä, ei vettä.. jos auleijona niin nousuoinas/ nousujoukkari?

Mutta mitäpä sitä muuta kuin tulta-ilmaa hakemaan.. sama kokemus pääkopan suhteen Triton..

aurinko oinas leijona
 askendentti vaaka vesimies (kaksoset) oinas jousimies
 kuu jousimies leijona oinas

Kysymys, miksi maa sopii paremmin veden ja vesi maan, kuin kumpikaan ilman tai tulen kanssa?
« Viimeksi muokattu: 04.04.2007 12:02:28 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Gin
Vieras
« Vastaus #94 : 07.04.2007 19:39:04 »

Vastasin ravun ja vesimiehen. Tulen todella hyvin näiden kahden merkin kanssa toimeen, (tulen muidenkii) ja itse olen rapu. Olisipa saanut valita kolme, niin olisi skorpioni tullut matkaan mukaan. Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #95 : 01.10.2008 22:08:40 »

Hihhih... Vastaanpa tähän jälleen, kun on ihan eri nimimerkillä ja aikaa on kulunut niin voi kuvitella olevansa eri persoona kuin ennen  Tongue ainakin vastaus on ihan päinvastainen..

Ruksasin että  vesimies ja  leijona ...

Periaatteessa aurinkomerkki voi olla mikä vain, mutta nousevista leijonista pidän mahdottoman paljon, jos kartalta löytyy jotain tasoittavaakin.  Smiley

vesimies ovat ihan uusia tuttavuuksia miesrintamalla ja kyllä,
kyllä, kyllä! Hauskoja, syvällisiä, omanlaisiaan. I like.
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #96 : 01.10.2008 22:11:37 »

aika ennalta arvattavaa, että meitsi ruksas leijonan ja jousimiehen Cheesy oma ukko on  aurinko   leijona  askendentti  jousimies  smitten
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #97 : 02.10.2008 18:38:39 »

Hummhummhummmm.. Mä olen jotenkin huomannut, että ilmaelementin edustajat kiehtovat mua kaikkein eniten. Jostain syystä en tunne vetoa  oinas leijona jousimies -miehiin, vaikka ovatkin kavereina tosi hauskaa seuraa. Omalla kartalla vahvaa  jousimies :tä, joten tulimerkit ovat ehkä liian samanlaisia..

Vastasin tähän vaaka - tosin nykyisellä saattaapi olla vaikutusta äänestystulokseen, hän on se  aurinko vaaka askendentti neitsyt Smiley

Olen huomannut, että nykyinen on  vaaka ja lisäksi mulla on jokunen muukin vaaka-mies lähipiirissä ihan vaan kaverina. En tosin allekirjoittaisi väitettä, että vaaka-mies on miehistä kaikkein vässyköin. Oma ukko kun on välillä maailman hellin ja herttaisin me-mies, välillä taas niin itsenäinen, joka ei pahemmin kysele lupaa menemisilleen (on  kuu vesimies , joten oma tila on hänelle hyvin tärkeää). Ailahtelevainen persoona, jonka heilahteiluita pitää vain yrittää ymmärtää.. Vaa'at ovat mun mielestä mainiota juttuseuraa, hyvinkin syvällisiä, diplomaattisuus on ihan jees piirre, vaikka välillä toivoisikin, että ukko latelisi suorat sanat tiskiin sen sijaan, että koittaisi hioa vastauksiaan loputtomiin.. Grin  Toisaalta taas vaa'at arvostavat seuraa ja sitä, että tekemistä riittää, ovat erittäin huumorintajuisia ja leikkisiä persoonia sen "teko"ujon kuorensa alla (mikä passaa vieläkin leikkisämmälle  jousimies -akalle) Cheesy 

Mulla on kummasti synkannut myös  aurinko neitsyt -miesten kanssa, neitsyt-miehissä on meidän luokalla pari hyvää kaveria, tosin nämä jäppiset ovat hyvin rentoja, eivät juurikaan stressaa yksityiskohdista ja ovat itse asiassa luokan pahimmat party boyt  Grin  Sen sijaan neitsyt-nainen on se merkki, jonka kanssa tulen kaikkein vähiten toimeen.. Myös  vesimies -miekkonen on kaverina loistava, vaikka ehkä jotenkin liian epäsovinnainen ja vapaudenkaipuinen parisuhdetta ajatellen, huumorin kukka kukkii veskarimiehillä ja ovat ihan mieletöntä läpänheittoseuraa Cheesy

oinas -miehet ovat liian päällepuskevia, oinasten energia on meikäläiselle liian uuvuttavaa.. Ja vaikka mä olen DC  rapu , ei rapumieskään oikein houkuttele, ovat liian tunteellisia ja ne, keitä tunnen, niin jotenkin syvälle kuoreensa hautautuneita..  kalat -miehen kanssa ei toimi (naisten kanssa sen sijaan tulen juttuun), vähän epämääräisiä ajelehtijoita, joiden tunnemaailma ei selviä sitten millään..  kauris -miehet ovat jotekin liian vakavia, pidättyväisiä, ailahtelevaisia ja suuttuessaan kiukuttelevat kuin pikkulapset (juu, vaikka itsekin olenkin seinänvakava  askendentti kauris Wink ).

Ja vaikka moni täällä ylistää  skorpioni -miestä, niin mä taas en oikein voisi kuvitella skopua rinnalleni (vaikka nykyinen onkin syntynyt ihan vaa'an ja skopun merkin rajamailla). Kokemus "oikeista" skopuista kun on se, että ovat hiton omistushaluisia, takertuvat kiinni, rajoittavat elämää ja tukahduttavat! Tai ovat sitten niin pahuksen terävä- ja ilkeäkielisiä, että jää vain ikävä mieli muistoksi..

Myönnetään, että olen tosi kranttu miesten suhteen, ihastunkin miehiin ihan aniharvoin - suhteet ovat tosin sitten sitäkin vakavampaa laatua. Mutta jos puhutaan kaverisuhteista, niin sitten olen huomattavasti laajaruokaisempi Wink

Mutta.. Kaikkein vähiten voisin ajatella  kaksoset -miestä - johtuen exästäni, joka on  aurinko askendentti kaksoset . Tosi hauskaa seuraa kaverina, menevää bileseuraa. Mutta koen kaksosmiehet liian ailahtelevaisina, pinnallisina (turha edes yrittää puhua syvällisistä kaksosen kanssa, ja ulkonäkö, ulkonäkö on kaikki kaikessa..) ja - kyllä - jotenkin epäluotettavina ainakin parisuhdetta ajatellen, koska tuntuu siltä, että  kaksoset -mies kyllä osaa vilkkaalla tyylillään käsitellä naisia ja hoiteleekin useampaa hameväen edustajaa parisuhteen ohessa.. Noh, tiettyä pinnallisuutta ja epäluotettavuutta olen huomannut myös naispuoleisissa kaksosissa, mutta toivotaan, että kohdalleni on sattunut vain ne epäkypsät kaksoset, eivätkä merkin parhaat edustajat!

Aika subjektiivinen ja ilkeämielinen näkemys kaksosesta, mutta pahoittelen tätä oikeasti, kaikki foorumilla pyörivät kaksoset!
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
bettina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #98 : 02.10.2008 18:52:40 »

kalat smitten skorpioni

This is number-one soulmate love match.The two of you will also share a very special and intimate bond. You "connect" in a way that few other combinations of signs can. It’s almost an unspoken thing where you feel what each other is feeling, and you know what the other is thinking without them having to explain. An out-of-this-world soulmate match!
The bond they create lasts a lifetime, even if they go their separate ways. It's just too deeply embedded in the heart and soul to ever forget.

Liz Taylor (Pisces) and Richard Burton (Scorpio)
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #99 : 29.10.2008 16:34:32 »

Minä pistin vastaukseksi Kalat, vaikka poikaystäväni Aurinko onkin Jousimiehessä (itse olen Rapu) - mutta hänen kartallaan Kuu ja Mars ovat Kaloissa, eli ajattelin, että ne kyllä vaikuttavat paljonkin (+ Venus ja Merkurius Skorpparissa  smitten). Tulen myös hyvin toimeen muiden Kalat-merkkisten kanssa, niin kuin myös Härkien. Mutta jos 1 piti valita, niin se oli Kalat.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
ezikko
Kohtuuastroilija
**

Non turbare circulos meos

Profiili
« Vastaus #100 : 10.11.2008 12:41:33 »

Koska itselleni tärkeintä suhteessa on seksuaalinenviehetysvoima ja se, että mies on voimakas ja maskuliininen sekä määrätietoinen, valitsin skorpionin.

Leijonan laitoin myös, sillä itse olen erittäin huomionkipeä, kaipaan paljon hellimistä ja kauniita sanoja ja vastaavasti myös annan huomiota roppakaupalla toiselle.  :Smiley

skorppari, nousuleijona tai toisinpäin. <3

Voimaa ja intohimoa, murgh!
tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
Seppo
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija

Profiili
« Vastaus #101 : 12.01.2010 19:43:53 »

Tässä topikissa aikaisemmin ollut Sven Stenbergin kotisivulta kirjoittajan lainaama osio on hänen pyynnöstään poistettu. Sitä ja muita mielenkiintoisia juttuja voi halutessaan käydä lukemassa hänen omalta kotisivultaan.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #102 : 12.01.2010 19:56:38 »

Tässä topikissa aikaisemmin ollut Sven Stenbergin kotisivulta kirjoittajan lainaama osio on hänen pyynnöstään poistettu. Sitä ja muita mielenkiintoisia juttuja voi halutessaan käydä lukemassa hänen omalta kotisivultaan.

No hienoa. Mistä hemmetistä kukaan voi tietää, mitä yleiseltä, siis julkiselta nettisivustolta voi lainata
ja mitä ei? Lain mukaan riittää, kun lainatessa lähde on mainittu.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  

Siirry: