Äänestys
Kysymys: Mikä on ihannekumppanisi aurinko- tai nouseva merkki ja miksi? Voit äänestää kahdesti jos haluat tuoda molemmat ilmi Smiley
Oinas - 29 (7.3%)
Härkä - 32 (8%)
Kaksoset - 27 (6.8%)
Rapu - 40 (10%)
Leijona - 39 (9.8%)
Neitsyt - 21 (5.3%)
Vaaka - 29 (7.3%)
Skorpioni - 53 (13.3%)
Jousimies - 44 (11%)
Kauris - 21 (5.3%)
Vesimies - 28 (7%)
Kalat - 37 (9.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 213

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihannekumppanisi aurinko- tai nouseva merkki?  (Luettu 68877 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #45 : 05.07.2006 19:12:33 »

jaaha, eiköhä tuo ihanne ole leijona mies. Mutta aina huomaan kuitenkin olevani leijonan vastakkaismerkin vesimiehen kanssa...? katsokaapa missä (naisille) merkissä mars on kartallanne ja ehkä voitte siitä vetää johtopäätöksiä miksi joku merkki vetää puoleensa. Itselläni mars on leijonassa. Miehet katsoo sitten sen missä venus lymyää...tällä hetkellä seurustelen miehen kanssa joka on vesimies, asc skorppioni ja kuu ravussa.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #46 : 05.07.2006 22:20:40 »

Ihannekumppani olis mulle aah niin intohimoinen leijona  Kiss


tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #47 : 05.07.2006 22:40:17 »

Oinas-miehistä omalla kohdallani sen verran, että ex-avomies oli Oinas ja toimi tosi hyvin kaveripohjalla, mutta se siitä sitten.

Sama on muuten Jellonissa: tulen tosi hyvin toimeen Leijonien kanssa, mutta sitten siellä yksityispuolella sänkykamarissa ei toimi...

Siinä asiassa parhaat ovat -yllätys yllätys -  kalat ja  kauris
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #48 : 06.07.2006 07:58:40 »

Itseänikään ei oikein oinasmiehet kiehdo, tunnen heitä töistäkin monta. Tosi kivoja kavereita mutta ehkä sitä ei halua rinnalleen liian samanlaista  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #49 : 06.07.2006 15:36:14 »

Oinas-miehistä omalla kohdallani sen verran, että ex-avomies oli Oinas ja toimi tosi hyvin kaveripohjalla, mutta se siitä sitten.

Sama on muuten Jellonissa: tulen tosi hyvin toimeen Leijonien kanssa, mutta sitten siellä yksityispuolella sänkykamarissa ei toimi...

Siinä asiassa parhaat ovat -yllätys yllätys -  kalat ja  kauris


Minulla on ihan samat kokemukset niin Leijonasta kuin Oinaksestakin. Smiley Minulla ja kun sinullakin on  aurinko kauris ja  kuu  rapu niin luulisi, että samoja mieltymyksiä olisi, mutta minä en kyllä kalojen kanssa ole koskaan tullut kovin hyvin toimeen, eikä kaurismiehiä oikein ole osunut kohdalle. Huh Sen sijaan tosiaan rapu-miehet viehättävät, kenties juuri tuon  kuu  rapu takia.  Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sofia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #50 : 06.07.2006 16:22:43 »

Metsämieli: Ehkäpä kivempi tapa kuvata Neitsyitä kuin syyttää pikkutarkaksi siivoushulluksi voisi olla, että te olette niitä joiden kaikkein viimeisenä näkee repsahtavan totaalisesti. Sellaista "asialliset hommat hoidetaan" -henkeä.  Smiley

Kala -miehet ovat jotain niin käsittämätöntä ja raivostuttavaa, että! En ymmärrä sitä tunteellisuutta ensinkään, ja oletan heti ensimmäisenä, ettei tuo nyt tosissaan voi olla tuollainen makeilija, leffoista opittua kaikki ja yrittää vain kellistää minut halvoilla tempuilla.  Grin Kumma kyllä ovat kestäneet räkäisen ironisen nauruni, jonka kaikenlainen tunteilu tuo pintaan. Kyllä se on niin, että suhteessa minä olen nainen ja kylmyydestäni huolimatta se tunteellisempi osapuoli. Suhteen toisen puoliskon sukunimen on sitten varmaan oltava Upo-arkkupakastin, jotta tuo vaatimus täyttyisi.  Cheesy

Minulle tulee hyvin usein Oinaiden ja Leijonien kanssa sellainen tietynlainen säälin ja hellyyden sekainen ylemmyydentunne. Katson keskustelua ikäänkuin ulkopuolelta ja mietin mielessäni, että "voi kun sinä luulet itsestäsi niin paljon, mutta näen kyllä kaiken tuon läpi". Kenties tämä on hyvin peri-Vesimiesmäistä käytöstä. Nyt olen tosin sotkeutunut tyyppiin, jonka Mars ja Venus ovat Oinaassa, ja se toimii. Oma Marsini on Jousimiehessä ja klassisempaa vetovoimaesimerkkiä kuin Mars ja Venus kolmiossa synastriasta saa hakea  Wink
tallennettu

"Hyviin suomalaisiin käytöstapoihin kuuluu, että jos sytytään häissä palamaan, niin sytytään hienotunteisesti ja vaatimattomasti eikä olla häiriöksi kenellekään. Erityisen tärkeää on, ettei pala kirkossa hattu päässä. " -Pasi Kivioja, Legendat
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #51 : 06.07.2006 20:27:36 »

Elä Sofia meitä sääli  Wink Itseasiassa eräs nöyrimmistä ihmisistä on leijona jonka tunnen, erittäin kypsä ja mukava tyyppi. Enkä minäkään oikein osaa enää edes pullistella  Grin Nuori oinas varsinkin on varsinainen kukko tunkiolla, onneksi iän myötä sitä alkaa näkemään realistisemman kuvan itsestäänkin.
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #52 : 07.07.2006 14:35:32 »

Härkä ja Rapu tuli ruksattua.

Ravut ovat aina miellyttäneet, koska mulla on  mars rapu . Mutta nämä ovat jääneet vain ihastuksen asteelle, koska ko.ravut ovat olleet liian ujoja tai eivät ole tavoitelleet seuraani.

aurinko härkä ,  askendentti skorpioni on nykyinen seurustelukumppani. Itselläni nämä merkit ovat toisinpäin. Hän on ihana ruskeasilmäinen halinalle  Kiss

Skorpioneita on myös tullut eteen, mutta heidän kanssaan on ollut tahtojen taistelua.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #53 : 07.07.2006 20:44:27 »

On minulla kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen. Tykkään sukupuolisuudesta. Ei sillä että asialle mitään tekisin, mutta ajattelen sitä kumminkin. Olen vaan sellainen. Venus vähän onneton ( venus aspect_squ pluto)... Julmaa. Cry

Äänestin skorpionia koska se kiinnostaa ja se sopisi minulle. Syvyyttä, voimaa, äärimmäisyyksiä.. Kyllä kiitos. Sellainen on hyvin viehättävää mielestäni. Saa mielellään olla ihan raskaan sarjan juttu, olen itse "kaikki tai ei mitään" -ihminen. Moni mielenkiinnon kohteista on ollut skorppareita.

Vaaka on liian laimea. Neitsyestä en ole koskaan ollut kiinnostunut. Kuka uhrautuu ettei heille tule paha mieli? angel

En ole ilmava joten ilmamerkit voivat sinäänsä olla piristäviä mutta ei innosta...

Oinas on lähiaikoina kiinnostanut paljon. On tulisuutta ja olen ollut huomaavinani että semmoista ihanaa pilkettä silmäkulmassa myös löytyy. Cheesy Tulen hyvin toimeen oinaiden kanssa. Muutkin tulimerkit on jees, mutta kun itse olen leijona niin ajattelen että ois kiva jos toinen olisi joku muu.

Kauriitkin voi olla aikas kivoja.. tai no ei, ei. Ihailen kuitenkin sitä kunnianhimoa ja päättäväisyyttä.

Hmm.. Juno ompi minulla fisuissa joka on ymmärrettävää, onhan kalat vissiin tosi ymmärtäväinen ja hyväksyy sinut sellaisena kuin olet? Näin olen lukenut ja joskus olen ajatellut että kalojen kanssa hengailu olis hyvä juttu mutta toisaalta kalat voi olla liian pehmo, tykkään voimakkaista persoonista.

Kyl se vaan on niin että skorpioni ja oinas... smitten
tallennettu
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #54 : 08.07.2006 15:19:47 »

"Vaaka on liian laimea" sallinen esittää pienen vastalauseen buck2

ilmamerkit ovat kaikki haahuilijoita
vesimerkit kaikki ärsyttäviä
maamerkit nipottajia
ja tulimerkit toilailijoita
...näin huumorilla kärjistäen knuppel2

..Vaaka onkin niinkuin vettä mutta kyllä sieltä saattaa tsunamikin joskus tulla, uskokaa pois.

« Viimeksi muokattu: 08.07.2006 16:00:54 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Fiona
Vieras
« Vastaus #55 : 08.07.2006 16:31:00 »

Kaurisenergiaa kirjoitti:
Lainaus
Siinä asiassa parhaat ovat -yllätys yllätys -  kalat ja  kauris

Varmasti, koska kalat telepaattisesti "lukee" mitä nainen haluaa ja kauris on valmis tekemään aivan hitosti työtä siinä asiassa. Wink Ei minulla tosin kokemusta asiasta.

Itse tunnen eniten vetoa kaloihin. Ja oli myös eräs tyyppi, jonka horoskoopista en ole ihan varma koska hän oli "rajapäivänä" syntynyt, mutta hän oli joko neitsyt tai vaaka. Luulen tosin, että vaaka. Aivan ihana ja jäi kauniit muistot. smitten
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #56 : 09.07.2006 20:13:56 »

Vai että skorpit johtaa äänestystä tällä hetkellä, hmm..

Kaikista merkeistä ei ole kylläkään vertailupohjaa, joten vaikea valita. Mutta elementtien ja oman astron perusteella voisi seuraavanlaisia painotuksia löytyä:
Tulimerkeistä jouskaria ja oinasta. (Hallitseva merkkini ja Kuu sekä dc näissä)
Ilmasta vesimiestä. (Tosi vähän tietoa tästä merkistä, mutta voisi sopia vahvalle Urkilleni)
Maasta kaurista.( radix-venukseni)
Vedestä kalaa. (aurinkoni ja vitoshuoneeni)
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #57 : 14.07.2006 20:06:55 »

Vastasin vain yhden merkin; Kaksonen. Ja se saisi olla sitten se aurinkomerkki ehdottomasti.

Kaksosia ei kai yleisesti ottaen pidetä ihannekumppaneina, koska kuvitellaan, että ovat kyvyttömiä sitoutumaan, ovat uskottomia tai liian viileitä ja etäisiä. Voi olla, että hyvin puhtaaseen Kaksoseen jotkut noista stereotypioista voisivat päteäkin. Mutta omalla kullallani on Kuu Ravussa, mikä tasapainottaa. Tuo sitä kaivattua lämpöä, tunteellisuutta ja romantiikkaa, sekä halua ja tarvetta kiintyä ja sitoutua kotiin, perheeseen ja parisuhteeseen. Ne ilmaenergiat siellä pohjalla vaikuttavat kuitenkin siten, ettei ole liian takertuvainen. Semmoinen pieni pintasilaus viileää etäisyyttä ja tavoittamattomuutta on vaan seksikästä ja siksi olenkin aina kai ollut viehtynyt myös Vesimies miehiin. Miehen pitää olla myös älykäs ja kyetä keskustelemaan ja tarjoamaan minulle älyllisiä haasteita, sillä myös se on seksikästä. Ja usein juuri ilma-miehet kykenevät muita paremmin sitä tarjoamaan. Aivot on kiihottavammat kuin lihakset.

Nousumerkiltään mieheni on Leijona. Se tuo kyllä karismaa ja anteliaisuutta, mutta yleisesti ottaen tulimerkit eivät ole sitä, mitä miehessä haen.

Härkämiehiinkin olen tuntenut vetoa, ehkä se on sitä omaa Skorpioniani, joka hakee vastavoimaa itselleen. Luulen kuitenkin, että parisuhteeseen minusta ei heidän kanssaan olisi. Neitsyet eivät tässä kyselyssä ole näemmä kovin korkealle rankattu ja voisin kuvitella, että etenkin miespuolista monet erehtyvät pitämään jotenkin akkamaisena tai jotain. Tunnen kuitenkin muutamia Neitsytmiehiä ja he kaikki ovat järjestäin hyvin miellyttäviää katsella ja usein myös hyvää keskusteluseuraa (taidan tosin olla jäävi sanomaan, kun itse olen aurinko neitsyt). Yhden kanssa olen seurustellutkin ja toiseen tuntenut muuten vain seksuaalista vetovoimaa, vaikka suhteemme olikin ystävyyspohjalla. Mutta heillä kyllä molemmilla taisi olla Kuu Skorpionissa.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #58 : 15.07.2006 20:45:57 »

oijoi.  aurinko  rapuaskendentti  skorpionikuu  oinas

 smitten
ja sitten ei mielellään  kalat tai  vaaka  Grin Grin
tallennettu
Intimaria
Vieras
« Vastaus #59 : 23.08.2006 17:52:06 »

Kamalan vaikea valita!!

LUULIN että skorpioni, mutta todellisuus oli toista. Jellonat on tuttuja, mutta mahdottomia. Kaloja, kaksosia ja kauriita en kestä.

Vaaka ehkä? Tai sitten sekin on liian päättämätön. Neitsyt ei... Oinas.. kaksi pässiä ei... apua!

Härkä ei houkuttele.

Vesimiehestä en tiedä ja ravuista tykkään aineki.  Grin

Mikä puuttuu  idiot2

        JOUSKARI!!  joo. Sen mie laitan.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: