Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kyky tulkita ihmisten käytöstä ja nähdä asioita etukäteen.  (Luettu 10789 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« : 30.06.2006 11:39:37 »

Hei !

Herkkyys, intuitio ja tunneäly herkistävät kykyyn tulkita ihmisten käytöstä ja nähdä asioita etukäteen(ehkäpä yleis-älykkyyskin auttanee).

Mutta miten tällaiset kyvyt selittyvät astrologisesti ? Ehkä haen vastausta kysymykseen, onko oikeiden, todellisten selvännäkijöiden kartoissa yhtäläisyyksiä ? Osaako kukaan vastailla ?

Terveisin Astrofriikki  Smiley Smiley Smiley

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 30.06.2006 19:04:20 »

En ole mikään näkijä mutta tiedän asioita etukäteen, näen tavallaan sen tapahtuman mielessäni elävänä ennenkuin tapahtuu, kuten viimeksi viikko sitten koko päivän oli fiilis ja varmuus että tapaan erään tuttavani sinä päivänä vaikka olimme eri kaupungeissa, emme olleet nähneet kuukausiin ja yhtäkkiä hän ilmestyi pihalle. Tälläista tapahtuu useinkin.
Näen myös unia tapahtumista etukäteen myös, se lienee mummoni perua.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 30.06.2006 22:09:41 »

Minulla on kanssa samantapaista kykyä kuin Artemiksellä angel joskus saan mielettömän paljon visioita jostakin henkilöstä ne tulevat ja pulpahtavat pintaan enemmän tulee visioita jos näen kuvan mutta sekään ei aina voi olla 100% varmuus että tulee ja yleensä olleet aika paikkansa pitäviä smitten tosin itse en noista astrologian aspekteista ja konjuktioista ymmärrä höykäsen pöläystäkään crazy2 minulle se on aivan hepreaa Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 01.07.2006 12:20:41 »

Se on hassu fiilis, eikö vain? Välillä kun jotain tapahtuu niin tajuan että minähän näin tämän jo päässäni aiemmin. Minulle syntyy myös hyvin vahvoja mielikuvia ihmisistä joita tapaan.
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #4 : 03.07.2006 23:48:27 »

En tiedä...erään horoskooppikirjan mukaan, koska minulla on  aurinko ja  kuu kaloissa, minun pitäisi (ja tietty monet muutkin täällä, onhan täällä monella ko. sijainnit) olla "todellinen näkijä". No...minulla on vähän samantapaisia kokemuksia kuin Artemiksella ja tarot-kortti ennustukseni menevät usein nappiin.
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 04.07.2006 09:35:57 »

Olen kans huomannut samanlaisia "kykyjä" kuin Artemiksella ja sawotarella, enkä usko sen olevan mitenkään harvinaista :Smiley

Reikin myötä olen tullut herkemmäksi "nähdä/vaistota" asioita ja Tanhuan mukaan mulla on "selvännäkijän kykyjä ja voit tehdä siitä jopa ammatin itsellesi" Kai sen voi astrologi nähdä kartalta ja olen kyllä itse ollut paikalla kun näin on tapahtunut.(kyseessä en ollut minä)

No, ainakaan en vielä ole uran vaihtoa ajatellut, ehkä joskus.. :Smiley

smitten      smitten         smitten
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 04.07.2006 11:07:00 »

Kartalta kai löytyy viitteitä "sisäiseen näkökykyyn" Kuun ja Neptunuksen aspekteista. Minullakin tuo Kuu Kaloissa, Neptunuksen merkissä, tuo osaltaan herkkyyttä vaistota asioita etukäteen ja enneuniinkin saakka rikasta unimaailmaa. 
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 04.07.2006 11:58:27 »

Eufrasyne !

Analysoiko Tanhua mitenkään mihin hän tuon arvion perustaa:"selvännäkijän kykyjä ja voit tehdä siitä jopa ammatin itsellesi" ?
Voitko sanoa omaavasi näitä taitoja ?

Kiitos kaikille kommenteista !  Smiley

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 04.07.2006 12:33:09 »

Itselläni paljon neptunus aspekteja ja jossain tulkinnassa luki että löytyy herkkyttä aavistaa, tuntea ja nähdä enneunia mm.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #9 : 04.07.2006 19:51:37 »

Joku on sanonut, että minun kartassani olisi jotain mitä ei ole nähnyt muilla koskaan aiemmin Huh mie en niistä tajua mittään, onkohan täällä ketään joka ossois tulkita mun karttaa aspekteineen päivineen, kun en ite ossoo coolsmiley
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 04.07.2006 22:39:37 »

Olen myös miettinyt, mitenkähän nuo selvänäköisyydet ym. näkyvät kartalla. Itsehän olen täysi torvi siinä mitä astrologiaan tulee... buck2 Sukuni naisilla kykyjä kyllä on, mutta olisi mielenkiintoista tietää tarkemmin, onko itselläni yhtä lailla.  :Smiley Jos joku haluaa avittaa, Yv:tä voi laittaa!  coolsmiley

Jatko kysymystä vielä: Kuinka tarkasti näitä asioita on mahdollista kartalta löytää?
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
marija
Kohtuuastroilija
**

Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..

Profiili
« Vastaus #11 : 12.07.2006 11:43:16 »

Itelle käy usein niin, että jostain vaan putkahtaa mieleen joku henkilö (semmonen siis jota ei ole nähny/josta ei ole kuullut aikoihin) ja muutaman päivän sisällä ko. henkilö tulee vastaa ylättäin jossain. Varsinkin viime aikoina tapahtunut todella usein.

Vaistoan todella helposti, jos joku ei pidä minusta, ei vaan siedä. Valitettavasti tämä ei toimi toisin päin - siis että jos joku oikein pitää..  uglystupid2
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Loume
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 27.07.2006 18:21:44 »

Olen myös miettinyt, mitenkähän nuo selvänäköisyydet ym. näkyvät kartalla. Itsehän olen täysi torvi siinä mitä astrologiaan tulee... buck2 Sukuni naisilla kykyjä kyllä on, mutta olisi mielenkiintoista tietää tarkemmin, onko itselläni yhtä lailla.  :Smiley Jos joku haluaa avittaa, Yv:tä voi laittaa!  coolsmiley

Jatko kysymystä vielä: Kuinka tarkasti näitä asioita on mahdollista kartalta löytää?

Minua kanssa kiinnostaa! eli jos joku tietää niin viestiä tänne tai yv:nä. Omassa suvussa kanssa ollut selvännäköä ja itse olen aika ihastunut taroteihin.
Tässä pieni pätkä omasta sisäisestä soturistani, en tiedä viittaako se millään lailla aiheeseen ja onko ihan yleinen juttu, mutta laitanpa kuiteskin. Cheesy
"Sinulle on annettu hallittavaksi erittäin suuri, mutta samalla hyvin vaativa erikoislahja tähän elämään. Pystyt lähes erehtymättömällä tarkkuudella arvioimaan oman elämäsi tulevia tapahtumia silloin kun kaikki ei ole kohdallaan.Hyväksymällä aavistuksesi ja tekemällä ratkaisusi niiden pohjalta tulet muuttamaan tulevaisuutesi paljon odottamaasi valoisammaksi. "

tallennettu

Nousumerkki Vaaka
Aurinko Vaa'assa
Kuu Jousimiehessä
Merkurius Skorpionissai
Venus Vaa'assa
Mars kaksosissa
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #13 : 27.07.2006 18:47:57 »

Minulle tulee myös erittäin vahvoja mielikuvia ihmisistä, joita tapaan. Joskus myös ihan vain kirjoituksen tai jos kuulen äänen, perusteella. Ei kaikista, mutta joistakin. Jotka yleensä sitten kyllä osoittautuvat myöhemmin paikkansa pitäviksi. Tämä on kanssa sellainen "taito" ja "kyky", joka varmasti vielä kehittyy.

Jotkuthan näkevät vaikka mitä toisista, mutta minä "näen" ja vaistoan yleensä vain sen millaisista asioista toinen on kiinnostunut, hieman luonteesta jne.

Viime aikoina on käynyt usein, että olen miettinyt jotain ihmistä ja jotain asiaa, jota minulla tälle ihmisille on ja pitäisi kysyä. No kohta tämä jo ottaakin minuun yhteyttä ja kysyy juuri siitä mistä minun pitikin puhua.  Smiley

Pallaskissa, minulta löytyy myös Neptunuksen aspekti Kalat Kuuhuni, mutta neliö sellainen. Oliko sinulla kolmio, muistanko oikein? No ehkä tuo neliö sitten jotenkin haastaa käyttämään näitä visioitaan ja kuuntelemaan niitä.  Huh
tallennettu
Freya
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 27.07.2006 20:00:44 »

Osin tällaisella 'näkökyvyllä' on perusteensa ihan normaalissa psyyken toiminnassa. Varsinkin sellaiset ihmiset joiden lapsuudessa on vanhempiin liittyviä erilaisia addiktioita on varsin kehittynyt taito 'aavistaa' ja 'ennalta arvata' keskustelukumppanin tunnetiloja ja käyttäytymistä. En nyt tarkoita, että aina ja joka tilanteessa mutta haluaisin muistuttaa, että ihminen on hyvin monimutkainen psykofyysinen kokonaisuus Huh
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: