Usvametsä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #45 : 05.12.2005 22:41:28 » |
|
Kuu jousimiehessä... ......tiedon janoa, levottomuutta, täytyy nähdä vielä seuraavan mutkan taa. ...... en itse siedä "riippuvuutta". Juu, kyllä näin on., allekirjoitan ihan täysin. Mutta mikä merkki saa aikaiseksi tämän joskus ihan järjettömältä tuntuvan hajamielisyyden ?
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
|
|
|
Yussra
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #46 : 06.12.2005 10:48:26 » |
|
Usvametsä: arvaisin, että se sama jousimies!
Hups! tämähän oli osoitettu aluksi väärin. sähläilen, pyydän anteeksi!
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.12.2005 21:10:01 kirjoittanut Mathilda »
|
tallennettu
|
Asc Jousimies Au Neitsyt Kuu Kaksoset Apina
Punainen kosminen maa Elämänpolku 11
|
|
|
eckert
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #47 : 06.12.2005 11:30:52 » |
|
Mulla kuu jousimiehessä ja tunnen kyllä olevani niin jousimies kuin jousimies voi olla ....paitsi että olen "jousinainen".
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Outolintu
Vieras
|
|
« Vastaus #48 : 06.12.2005 22:45:51 » |
|
Minulla myös kuu jousimiehessä. Utelias höpöttöjä ja arkifilosofinen pohdiskelija.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #49 : 07.12.2005 08:49:20 » |
|
Kuu oinaassa. Tosin kuu on niin häiritty kaiken maailman transiiteilla mm. oppositiolla Uranukseen, yhtymällä dc:n kärkeen ja kolmiolla jupiteriin, että vaikea sanoa, kuinka tuo Kuu Oinaassa ilmenee. Kärsimättömyytenä kenties..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Miisu67
Kohtuuastroilija
Voimariimu: Fehu
|
|
« Vastaus #50 : 07.12.2005 09:25:39 » |
|
Kuten Outolintu sanoi, "utelias höpöttäjä". Pulppuavaa iloisuutta ja tekemisen meinikiä olla pitää. Sellainen omien polkujensa vapaa kulkija. Olen silti hyvin onnellinen parisuhteessa, kunhan nuo teemat saavat tilaa toteutua siinä.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko , AC , Kuu ja MC , Venus , Mars Punainen Kristalli Kuu Tuli-Vuohi
|
|
|
Linnikka
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #51 : 10.12.2005 00:55:46 » |
|
Kuu leijonassa ja sen kyllä huomaa! Aurinko neitsyessä ja nouseva kauriissa, joten periaatteessa hyvin tylsä ja käytännöllinen tyyppi olen. Mutta. Kuu ja Venus leijonassa takaa tietynnäköistä sähäkkyyttä ja sopivaa ylireagointia tunne-elämässä, varsinkin kun pitää olla juuri se "viidakon kuningatar". Ketään muu ei saa olla mitään, pääasia että juuri MINÄ olen paras ja kaunein. Välillä nolottaa itsekin oma erinomaisuuden- ja ihailuntarpeeni, mutta pääasia että tiedostan sen itse, ja lopetan kehumisen siinä vaiheessa kun ego alkaa hypätä avaruuteen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rapture
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #52 : 29.12.2005 23:31:01 » |
|
Hohoo, minulla on kuu oinaassa. Ja Suuressa Ennustuskirjassa lukee näin: "Tämä on kiihkeän tunteellinen asema; Kuu oinaassa on rohkea ja äkkipikainen. Hän ei kuuntele mielellään neuvoja, mutta on usein kärkäs jakelemaan niitä muille. Hän ottaa kaiken arvostelun hyvin henkilökohtaisesti, ja viha sokaisee ymmärryksen. Onneksi hän ei todennäköisesti ole pitkävihainen ja on vain kummissaan, jos huomaa piirteen jossakin toisessa. Hän on altis hetken oikuille, mutta ne harvoin kestävät pitkään." Huh huh, ei vois yhtään enempää olla totta. Hihittelin itekseni tossa äsken kun luin tota. Tuo on vaan niin minä. No.. tosta rohkeasta ja äkkipikaisesta en silleen tiedä, mutta muuten kyllä on niin samoja piirteitä, että oksat pois.
|
|
|
tallennettu
|
Vaaka - > nouseva leijona
Aurinko vaa'assa Kuu oinaassa Merkurius skorpionissa Venus skorpionissa Mars vesimiehessä
|
|
|
Keltainen resonoiva ihminen
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #53 : 30.12.2005 19:41:21 » |
|
Täällä yksi aurinko kuu ja merkurius oinas sekä vielä selvennykseksi tulihevonen...että repikääs sitten siitä huumoria! Oloni on useimmiten juuri sellainen elikkä suomeksi aika mielipuolinen. Energiaa ja ideaa pukkaa, mutta joskus törmää peruskallioon ja sitten savu nousee.. Kaikki täytyy kokea maan ja taivaan väliltä ja tietysti täysillä. Vuoristoradassa voin olla vain onnellinen ja huutaa sydämeni pohjasta.
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, kuu, merkurius oinas venus kala nouseva kauris
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #54 : 30.12.2005 21:10:20 » |
|
Keltainen resonoiva ihminen! Olet ensimmäinen "kaima" jonka olen tavannut Itse olen aurinko, kuu, venus ja mars oinas
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Almah
Kohtuuastroilija
-The wealth of the soul is the only true wealth.-
|
|
« Vastaus #55 : 31.12.2005 12:19:26 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
uranianmale
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #56 : 31.12.2005 12:23:32 » |
|
Kuumerkkihän kuuluu astrologiassa ihan ydinasiohin yhdessä nousevan ja auringon kanssa. Tunneasioissa ja parisuhdeasioissa on hyvä tsiikailla sen toisen osapuolen kuumerkkiä. Jos menee pahasti ristiin niin vaikeuksia on takuulla tulossa! :knuppel2:T:rauhallinen kuuhärkä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #57 : 14.04.2009 08:14:33 » |
|
Ravussa: - Tunteellisuus, hoivaavuus, herkkyys, ailahtelevaisuus = Nämä avainsanat pätevät minussa vaikuttaessa Lisäksi: Kuun hallitsemalla Ravulla tunteiden ailahtelu onkin täysin sisäänrakennettu juttu. Toisaalta on sanottava, että Rapu myöskin pystyy siirtymään vaivattomasti tunnetilasta toiseen ja aistimaan tunteiden syvyyden tasolta, jolle vain harva muu merkki pääsee. Anteeksiantamisen taito on monella herkästi pahastuvalla Ravulla vielä harjoitteluasteella Haaste: Olla uppoamatta tunteiden suohon , muistaa kaurismainen käytännöllisyys.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #58 : 07.10.2009 20:54:49 » |
|
Rakas on merkissä osana stelliumia ja tosiaan, ympärillä on sitä kaikkea muuta sälää niin kiitettävästi että hirvittävän vaikea eritellä mikä mitäkin on. Mutta joo, olen notkea. Suunnitelman muutokset ja ylläripyllärit eivät todellakaan ole katastrofi vaan loistavia irtiottoja arjessa jotka pitävät vireyttä yllä. Nipottajaa ei kyllä ihan äkisti minusta saisi. Tosin uupuukin kartaltani... :
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #59 : 07.10.2009 23:28:28 » |
|
Kuinka hallitseva se on mielestäsi?
Itse olen kuu vesimies, ja kyllä koen sen ohjailevan jonkin verran luonnettani ja toimintaani - olen "luonnossa" juuri sellainen viileän ystävällinen mitä kuu vesimiehistä sanotaankin, tosin en näytä helposti (enkä mielelläni!) tunteitani.
Sama täällä, vaikka toisaalta ne sosiaaliset piirit ovat usein isot monella :llä -varmaan siksi, ettei ne sano suoraan luonnossa, jos ne ei pidä jostakin tyypistä.
Minua häiritsee esim. jos joku itkee tai näyttää vihansa töissä. Jos itkee, niin tunnen valtavaa sympatiaa, mutta en kovin herkästi näytä sitä, koska töissä ei itketä ja niiden on opittava laittamaan henk.koht. ongelmansa työajan ulkopuolelle.
Sama juttu vihansa näyttävien ihmisten kanssa, henk.koht. ongelmat, esim. kykenemättömyys hallita tunteitaan ei kuulu työpaikalle.
Sitä paitsi itkevän sympatisoiminen tai vihaisen ihmisen juttuihin mukaan meneminen ei hyvä juttu töissä. Niistä kun ei aina tiedä, missä ne seuraavan kerran vetää yli. Parempi vain tehdä sitä, mistä maksetaan.
No noissa mies-suhteissa tulee välillä epäilyjä, että mitkä ne pohjimmaiset tunteeni oikein ovat, mutta toisaalta.. : useilla :illä riittää kysyntää ja tarjontaa :lle on enemmän kuin pystyy ottamaan vastaan.
ei ole se, joka lähestyy vastakkaista sukupuolta, vaan ne lähestyy :stä, jos niikseen. Olen huomannut miehistäkin saman piirteen, jos , vaikka saattavat ne penteleet kovasti flirtailla.. :
Minä en edes osaa tehdä aloitetta miehen suuntaan, jos rohkaistuisin kokeilemaan, niin varmaan olisi aika kömpelö esitys ja toisekseen olen niin laiska, etten viitsi. Oikeasti ujo..
Jos se Herra Oikea ei minua löydä omatoimisesti, niin ei se silloin voi olla Herra Oikea.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|