Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkin vaikutus persoonassasi?  (Luettu 40486 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #45 : 05.12.2005 22:41:28 »

Kuu jousimiehessä...
......tiedon janoa, levottomuutta, täytyy nähdä vielä seuraavan mutkan taa. ...... en itse siedä "riippuvuutta".

Juu, kyllä näin on., allekirjoitan ihan täysin. 

Mutta mikä merkki saa aikaiseksi tämän joskus ihan järjettömältä tuntuvan hajamielisyyden ?
 Smiley vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #46 : 06.12.2005 10:48:26 »

Usvametsä: arvaisin, että se sama jousimies!

Hups! tämähän oli osoitettu aluksi väärin. sähläilen, pyydän anteeksi!
« Viimeksi muokattu: 06.12.2005 21:10:01 kirjoittanut Mathilda » tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
eckert
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #47 : 06.12.2005 11:30:52 »

jousimies

Mulla kuu jousimiehessä ja tunnen kyllä olevani niin jousimies kuin jousimies voi olla ....paitsi että olen "jousinainen".
tallennettu
Outolintu
Vieras
« Vastaus #48 : 06.12.2005 22:45:51 »

Minulla myös kuu jousimiehessä. Utelias höpöttöjä ja arkifilosofinen pohdiskelija.  Cool
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #49 : 07.12.2005 08:49:20 »

Kuu oinaassa. Tosin kuu on niin häiritty kaiken maailman transiiteilla mm. oppositiolla Uranukseen, yhtymällä dc:n kärkeen ja kolmiolla jupiteriin, että vaikea sanoa, kuinka tuo Kuu Oinaassa ilmenee. Kärsimättömyytenä kenties..
tallennettu
Miisu67
Kohtuuastroilija
**

Voimariimu: Fehu

Profiili
« Vastaus #50 : 07.12.2005 09:25:39 »

Kuten Outolintu sanoi, "utelias höpöttäjä". Pulppuavaa iloisuutta ja tekemisen meinikiä olla pitää. Sellainen omien polkujensa vapaa kulkija. Olen silti hyvin onnellinen parisuhteessa, kunhan nuo teemat saavat tilaa toteutua siinä.
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
Linnikka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #51 : 10.12.2005 00:55:46 »

Kuu leijonassa ja sen kyllä huomaa!  Aurinko neitsyessä ja nouseva kauriissa, joten periaatteessa hyvin tylsä ja käytännöllinen tyyppi olen. Mutta. Kuu ja Venus leijonassa takaa tietynnäköistä sähäkkyyttä ja sopivaa ylireagointia tunne-elämässä, varsinkin kun pitää olla juuri se "viidakon kuningatar". Ketään muu ei saa olla mitään, pääasia että juuri MINÄ olen paras ja kaunein. Välillä nolottaa itsekin oma erinomaisuuden- ja ihailuntarpeeni, mutta pääasia että tiedostan sen itse, ja lopetan kehumisen siinä vaiheessa kun ego alkaa hypätä avaruuteen..
tallennettu
rapture
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #52 : 29.12.2005 23:31:01 »

Hohoo, minulla on kuu oinaassa.   kuu  oinas

Ja Suuressa Ennustuskirjassa lukee näin:

"Tämä on kiihkeän tunteellinen asema; Kuu oinaassa on rohkea ja äkkipikainen. Hän ei kuuntele mielellään neuvoja, mutta on usein kärkäs jakelemaan niitä muille. Hän ottaa kaiken arvostelun  hyvin henkilökohtaisesti, ja viha sokaisee ymmärryksen. Onneksi hän ei todennäköisesti ole pitkävihainen ja on vain kummissaan, jos huomaa piirteen jossakin toisessa. Hän on altis hetken oikuille, mutta ne harvoin kestävät pitkään."

Huh huh, ei vois yhtään enempää olla totta. Hihittelin itekseni tossa äsken kun luin tota. Tuo on vaan niin minä. No.. tosta rohkeasta ja äkkipikaisesta en silleen tiedä, mutta muuten kyllä  on niin samoja piirteitä, että oksat pois.  Shocked
tallennettu

Vaaka - > nouseva leijona

Aurinko vaa'assa
Kuu oinaassa
Merkurius skorpionissa
Venus skorpionissa
Mars vesimiehessä
Keltainen resonoiva ihminen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #53 : 30.12.2005 19:41:21 »

Täällä yksi aurinko kuu ja merkurius oinas sekä vielä selvennykseksi tulihevonen...että repikääs sitten siitä huumoria!
 Oloni on useimmiten juuri sellainen elikkä suomeksi aika mielipuolinen.
 Energiaa ja ideaa pukkaa, mutta joskus törmää peruskallioon ja sitten savu nousee.. Kaikki täytyy kokea maan ja taivaan väliltä ja tietysti täysillä. Vuoristoradassa voin olla vain onnellinen ja huutaa sydämeni pohjasta.
tallennettu

aurinko, kuu, merkurius oinas
venus kala
nouseva kauris
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 30.12.2005 21:10:20 »

Keltainen resonoiva ihminen! Olet ensimmäinen "kaima" jonka olen tavannut  Smiley
Itse olen aurinko, kuu, venus ja mars oinas  Smiley
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**

-The wealth of the soul is the only true wealth.-

Profiili
« Vastaus #55 : 31.12.2005 12:19:26 »

kuu  vesimies 1. Huoneessa

Sanottaisiinko, että, tunteita ei tuoda esiin kovinkaan helposti (Sitä hyvää päivää meininkiä myös), ja loukkaukset mitä sattuu saamaan päin naamaa, otetaan vastaan hymyssäsuin, mutta todella henkilökohtaisesti (olisikohan ensimmäisen huoneen vaikutusta kenties  Wink ).. Sitä loukkaantumisen määrää ei tuoda koskaan julki ainakaan henkilölle joka loukkasi.. Sehän olisi toiselle voiton merkki!  tickedoff

2funny 2funny 2funny
tallennettu
uranianmale
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #56 : 31.12.2005 12:23:32 »

Kuumerkkihän kuuluu astrologiassa ihan ydinasiohin yhdessä nousevan ja auringon kanssa. Tunneasioissa ja parisuhdeasioissa on hyvä tsiikailla sen toisen osapuolen kuumerkkiä. Jos menee pahasti ristiin niin vaikeuksia on takuulla tulossa! :knuppel2:T:rauhallinen kuuhärkä
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 14.04.2009 08:14:33 »

kuu Ravussa:

-Tunteellisuus, hoivaavuus, herkkyys, ailahtelevaisuus = Nämä avainsanat pätevät minussa  kuu vaikuttaessa  rapu

Lisäksi: Kuun hallitsemalla Ravulla tunteiden ailahtelu onkin täysin sisäänrakennettu juttu. Toisaalta on sanottava, että Rapu myöskin pystyy siirtymään vaivattomasti tunnetilasta toiseen ja aistimaan tunteiden syvyyden tasolta, jolle vain harva muu merkki pääsee.

Anteeksiantamisen taito on monella herkästi pahastuvalla Ravulla vielä harjoitteluasteella

Haaste: Olla uppoamatta tunteiden suohon , muistaa kaurismainen käytännöllisyys.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #58 : 07.10.2009 20:54:49 »

Rakas  kuu on  kaksoset merkissä osana stelliumia ja tosiaan, ympärillä on sitä kaikkea muuta sälää niin kiitettävästi että hirvittävän vaikea eritellä mikä mitäkin on.

Mutta joo, olen notkea. Suunnitelman muutokset ja ylläripyllärit eivät todellakaan ole katastrofi vaan loistavia irtiottoja arjessa jotka pitävät vireyttä yllä. Nipottajaa ei kyllä ihan äkisti minusta saisi. Tosin  neitsyt uupuukin kartaltani...  :Smiley
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Asterix
Vieras
« Vastaus #59 : 07.10.2009 23:28:28 »

Kuinka hallitseva se on mielestäsi?

Itse olen kuu vesimies, ja kyllä koen sen ohjailevan jonkin verran luonnettani ja toimintaani - olen "luonnossa" juuri sellainen viileän ystävällinen mitä kuu vesimiehistä sanotaankin, tosin en näytä helposti (enkä mielelläni!) tunteitani.

Sama täällä, vaikka toisaalta ne sosiaaliset piirit ovat usein isot monella  kuu vesimies:llä
-varmaan siksi, ettei ne sano suoraan luonnossa, jos ne ei pidä jostakin tyypistä. Grin 2funny

Minua häiritsee esim. jos joku itkee tai näyttää vihansa töissä.
Jos itkee, niin tunnen valtavaa sympatiaa, mutta en kovin herkästi näytä sitä,
koska töissä ei itketä ja niiden on opittava laittamaan henk.koht. ongelmansa työajan ulkopuolelle.

Sama juttu vihansa näyttävien ihmisten kanssa, henk.koht. ongelmat, esim.
kykenemättömyys hallita tunteitaan ei kuulu työpaikalle.

Sitä paitsi itkevän sympatisoiminen tai vihaisen ihmisen juttuihin mukaan meneminen
ei hyvä juttu töissä.  Undecided  Niistä kun ei aina tiedä, missä ne seuraavan kerran vetää yli.
Parempi vain tehdä sitä, mistä maksetaan. Tongue

No noissa mies-suhteissa tulee välillä epäilyjä, että mitkä ne pohjimmaiset tunteeni
oikein ovat, mutta toisaalta..  :Smiley useilla kuu vesimies:illä riittää kysyntää
ja tarjontaa  kuu vesimies:lle on enemmän kuin pystyy ottamaan vastaan.

kuu vesimies ei ole se, joka lähestyy vastakkaista sukupuolta,
vaan ne lähestyy  kuu vesimies:stä, jos niikseen. Tongue
Olen huomannut miehistäkin saman piirteen, jos  kuu vesimies,
vaikka saattavat ne penteleet kovasti flirtailla.. :Smiley

Minä en edes osaa tehdä aloitetta miehen suuntaan, jos rohkaistuisin kokeilemaan,
niin varmaan olisi aika kömpelö esitys Grin 2funny ja toisekseen olen niin laiska,
etten viitsi.  Tongue Oikeasti ujo.. Embarrassed

Jos se Herra Oikea ei minua löydä omatoimisesti, niin ei se silloin voi olla Herra Oikea. Tongue

tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: