Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkin vaikutus persoonassasi?  (Luettu 40262 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Idaserafiina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 06.11.2005 22:57:00 »

Kuinka hallitseva se on mielestäsi?

Itse olen kuu vesimies, ja kyllä koen sen ohjailevan jonkin verran luonnettani ja toimintaani - olen "luonnossa" juuri sellainen viileän ystävällinen mitä kuu vesimiehistä sanotaankin, tosin en näytä helposti (enkä mielelläni!) tunteitani.
tallennettu

Aurinko, Merkurius ja Venus kaloissa
Kuu vesimiehen kohdalla
Nousussa neitsyt
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 06.11.2005 23:26:12 »

Minäpäs olen kuu neitsyt. Tunneasioissa olenkin joskus hirmuisen analyyttinen, mikä tietää puolestaan kivistä rakkauselämää. Varsinkin lapsena olin tosi ujo, nykyään en enää niinkän, mutta joskus tulee sellaisia ujostelukohtauksia Sad Siisteytenä kuumerkkini ei sen sijaan juurikaan näy, hehheh. Joskus kyllä olen havainnut lievää bakteerikammoisuutta, inhottaa, jos ihmisen yskii ja räkii eikä edes yritä peitellä... Kuuni sijainti 5.huoneessa antaa tervettä vastapainoa neitsyen hysteerisyydelle. Olen nimittäin sitten toisaalta ilonpitoa rakastava seuraihminen, jolla on aina kaikkia hulluja ideoita, joita pitää sitten toisten järkytykseksi ja hauskuutukseksi spontaanisti toteuttaa. Ilmaisusta löytyy kanssa toisinaan aika repivää dramatiikkaa.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #2 : 06.11.2005 23:34:55 »

Minulla kuu on kauriissa ja se vaikuttaa kyllä luonteeseeni todella paljon  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 06.11.2005 23:43:00 »

Vaikutus on merkittävä. Onneksi. Oinas/skorpparille tekee enemmän kuin hyvää. Jaksan kiinnostua melkein mistä vaan. Ja juttua riittää aiheesta kuin aiheesta. Vaikken siitä mitään vielä tietäisikään. Kaiken uuden omaksuminen on hyvin helppoa.

Kuuni kaksosissa on seiskahuoneessa ja yhtymässä venukseen härässä.
Se tietty hieman värittää omanlaisekseen tuota merkitystä, nuorena olin aikas kova tyttö flirttailemaan...

smitten
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 06.11.2005 23:47:06 »

Vaikuttaa todella paljon!! Mulla on kuu kaloissa, ja ennen kuin olin sen verran tähän syntymäkarttaan osannut perehtyä, ihmettelin aina, miten jousimies voi olla niin hentomielinen ja herkkä Embarrassed No, selvisipä syy sitten karttaa tutkaillessa  Smiley Ja niinpä tuossa tulkinnassa lukee paljon totuuksia: vilkas mielikuvitus ja runsaasti päiväunia  smitten ainoa vaan, että lukee siinä niinkin että mielikuvitus on epäterveellisen runsas  Embarrassed Ja sen oon kyllä huomannut  Grin  Ja sitten taipumusta ottaa muiden ongelmia huolehdittavakseen vähän liikaa... niin kuin vaikka ex-avoliitossa  Sad

On ihan kiva puoli, tuo kala-puoli kuitenkin, haluankin olla romanttinen ja herkkä, kivaa vastapainoa nousevan neitsyen täydellisyyden tavoittelulle ja aurinko-jousimiehen halulle olla "hyvä jätkä"  Smiley Wink
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 07.11.2005 00:03:06 »

Mulla kuu jousimiehessä ja tunnen olevanikin enempi jousimies
kuin oinas Wink
Olen levoton sielu ja jalat ei pysy maassa millään   Huh
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 07.11.2005 08:25:18 »

meikäläinen tunnistaa itsessään tuon kuu kaksosen.
aloitetaan niistä positiivista piirteistä jotka ovat: utelias,reilu,hauska ja reipas
negatiiviset piirteet:pessimisti,kyyninen,välinpitämätön,herkkä,laiska ja päättämätön

Luulen,että tuo kalat/jousmies teema vaikuttaa tähänkin!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 07.11.2005 08:38:49 »

Neitsyt kuu
Apache kuvasi hyvin jo edellä. Hysteerinen kyllä ja pikkutarkka niuhottaja, ei näe metsää puilta. uglystupid2 ysihuoneessa antaa seikkailuhalua, intoa tutkia vieraita kulttuureja ja matkustaa, mutta myös aivan liikaa POHDITTAVAA ja MIETITTÄVÄÄ ja välillä käy AIVAN ylikierroksilla kun analyyttinen neitsyt pohtii hieman filosofioita 2funny Cheesy
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #8 : 07.11.2005 08:49:16 »

Mun jousimieskuu 3.huoneessa ilmenee näköjään kirjastojen, lehtien, internetin, kuntosalien, pururatojen ja yleensäkin mielenkiintoisten paikkojen koluamisella. Kait olen siis utelias, energinen ja mielikuvituksellinen, joskin kun tuo kuu on  aspect_con neptunus niin harrastan kaikkea enemmän tai vähemmän omissa sfääreissäni niin että kaveritkin katsovat mun olevan pihalla kuin lumiukko. :Smiley
tallennettu
RedCat
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 07.11.2005 09:19:31 »

Kuu Vaa'assa; vaikuttaa vahvasti. Smiley Sellainen kaunosieluinen haaveilija, romantikko, joka yrittää olla diplomaattinen asiassa kuin asiassa, silläkin uhalla, että menee välillä kupit nurin... Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Leijona
Kuu Vaaka

- Valkoinen yliääni tuuli -

Free your mind - and the rest will follow!
minna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 07.11.2005 09:33:27 »

mulla on kuu oinaassa, samoin mars... räjähtävä persoona välillä
-suuri oikeudentaju, ei voi sietää jos kavereita kohdellaan väärin, puolustaa henkeen ja vereen...  Angry
onko muita kuu oinaassa samoja tuntemuksia?  Smiley

aurinko kalat,
 nouseva jousimies
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 07.11.2005 15:03:04 »

Ja mulla kuu härässä.No ehkä se on sitä luonnetta pikkasen sotkennut siihen tyyliin että olen aikas lailla sanojen takana oleva jörrikkä,pikkaisen erillainen oman tien tallaaja.Mutta kasonen on niin siinä ja tuossa mussa että iloisuus ja sekopäisyys ei ole yhtään kadonnut,vaikka härkä vierailee mun merkeissä muuteskin.Nouseva on vaaka ja aurinko kaksonen venus rapu mutta muut sitten härn alla kellisteleekin. Cool
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
tiav
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 07.11.2005 15:40:13 »

Kuu on leijonassa ja sen kyllä näkee sokeakin otsallaan kun katsoo tukkaani ja kuurokin kuulee kun alan karjahtelemaan....  Wink Ja se kullan himo on ihan mieletön mitä mun aurinko-vaakani ei meinaa sulattaa ollenkaan  Grin ja dramatiikkaa, mitä vaaka ei osaa eika haluakkaan, niin kyllä kuu-leijonani huolen pitää että elämässä on vauhtia ja vaarallisia tilanteita ja etenkin dramatiikkaa angel
tallennettu

Aurinko-Vaaka, Nouseva Skorpioni- Kuu-Leijona ja se näkyy ja kuuluu Smiley
Maya: Sininen Magneettinen myrsky
Tuli-Vuohi
Pähkinäpensas
Kristalli aura
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**

Minähän se siinä...

Profiili
« Vastaus #13 : 07.11.2005 16:25:27 »

Hih ! Mie oon Kuu leijona. Cheesy Aurinko sattuu oleen kans Leijona, että siinäpä yhdistelmä.
Tähän kun lisätään nousu oinas...no huh huh..... uglystupid2
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
pirpaliina
Kohtuuastroilija
**

Minähän se siinä...

Profiili
« Vastaus #14 : 07.11.2005 16:28:06 »

No niin vähänkös tuli taas ylimääräisiä söhellyksiä.....antakaa armoo... smitten idiot2
tallennettu

aurinko leijona kuu leijona askendenttioinas

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider41.gif)
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  

Siirry: