Millis
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #15 : 07.11.2005 17:45:44 » |
|
Kuu jäyhässä mutta sitkeässä kauriissa! Vaikuttaa persoonaan. Koen nimittäin, että "syvin olemukseni" on sangen kaurismainen. Tietty omalla kohdallani kuu vaikuttaa ehkä tavallista voimakkaammin, sillä se on aika vahvasti aspektoitunut.
|
|
|
tallennettu
|
Kuuni on vaikeasti aspektoitunut, joten yrittäkää ymmärtää...
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #16 : 07.11.2005 18:49:37 » |
|
Itselläni kuu oinaassa niinkuin myös aurinko, venus ja marskin ja kyllä lienee kärsimättömyys ja tietynlainen tulisuus olevan itselleni tyypillistä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilja
Satunnainen astroilija
~ Vain unelmilla on siivet ~
|
|
« Vastaus #17 : 07.11.2005 19:11:44 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~ Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #18 : 07.11.2005 21:03:13 » |
|
Sanotaanko että joskus tulee analysoitua ja ajateltua asioita aivan liian paljon. Ei jaksaa kauan keskittyä samaan asiaan ja vapaudenhalu joskus riivaa. Ja olen siis kuu-kaksonen.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
aava
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #19 : 07.11.2005 21:16:10 » |
|
Minä myöskin Kuu Kaksonen Innostun helposti kaikesta uudesta...pilkettä silmässä miul, joka aiheuttaa joskus hauskoja väärinkäsityksiä. Merkurius myös Kaksosissa joten loputtomat keskustelut on miun heinii.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hestia
Satunnainen astroilija
Ihanasti pihalla
|
|
« Vastaus #20 : 08.11.2005 01:40:24 » |
|
Minulla on kuu neitsyessä ja sen kyllä huomaa... heh. Tuppaan ajattelemaan ihan liikaa ja kyllä siisteys- ja järjestelmällisyysintoakin esiintyy. Mitähän muuta? Hmm. Pitäisi kai perehtyä asiaan paremmin. Jeij, lisää mietittävää.
|
|
|
tallennettu
|
"Ever close your eyes, ever stop and listen, ever feel alive..."
|
|
|
Shar
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #21 : 08.11.2005 05:11:15 » |
|
Kuu Neitsyessä. Vaikuttaa, kyllä, erittäin voimakkaasti mielestäni. Oppositiossa Venukseen Kaloissa, sekstiilissä AC:hen Skorpionissa. Mutta siis käytännössä näkyy hyvin vahvasti, tunnen olevani tyypillinen Neitsyt, vaikka Härkä aurinkomerkiltä olenkin. Ja nimenomaan jotenkin sisäinen oma subjektiivinen kokemukseni maailmasta on neitsytmäistä, ja huomaan sen kaiken Neitsyen itsessäni sekä ajattelussani (Merkurius muuten on kartallani ehkä kaikkein voimakkaiten aspektoitunut). Ulospäin vaikutan ehkä joltain muulta, vaikka Neitsyestäkin ujous ja vaatimattomuus näkyvät vähintään.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.11.2005 05:12:54 kirjoittanut Shar »
|
tallennettu
|
|
|
|
boboo
Kohtuuastroilija
Keltainen Resonoiva Soturi
|
|
« Vastaus #22 : 08.11.2005 07:24:24 » |
|
Kuu neitsyt minäkin. Apache selittikin hyvin, siihen lisäisin vielä että ujous menee pois päältä kun on kyse tietojen mittelöistä. Koulussa olin kuin kotonani. Tunne puolella olen käsi, järjellistän tunteetkin, ja tunnen jos se on mielestäni järkevää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #23 : 08.11.2005 07:44:15 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Dorian
Kohtuuastroilija
ylämäkialamäkiylämäkialamäki
|
|
« Vastaus #24 : 08.11.2005 10:57:13 » |
|
Kyllä tuo kuu Neitsyessä aiheuttaa saamarinmoista pedanttisuutta. Ainakin kirjoitsuvihreiden kanssa olen joskus ihan tolkuton. Samoin joidenkin pienenpienten yksityiskohtien... Sitten puoli kämppää saakin kaatua päälle ja tulvia vaikka paskaa, eikä häiritse. Kyllä se kuu vaikuttaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mosquito
Satunnainen astroilija
no guts, no glory
|
|
« Vastaus #25 : 08.11.2005 13:51:27 » |
|
Kuu vesimiehessä minulla ja tuolla astro specialin puolella sitä ollaankin jo ihan joukolla ruodittu!
|
|
|
tallennettu
|
Au,Mars,MC Kauris (stellium) Pluto DC AC Oinas Kuu Aquarius "You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself." -- Diana Ross
|
|
|
Illusion
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #26 : 08.11.2005 14:18:45 » |
|
Kuu Kaloissa... Huoh. Näkyy erittäin hyvin elämässä. Välillä mietin missä muut ominaisuudet on, ku olen niin järjetön taivaanrannanmaalari vaaleanpunaiset lasit päässä! Aina valmis kuuntelemaan muita ja auttamaan, sympaattinen, salaileva, herkkä enkä tosiaan pysty näyttämään tunteitani muiden nähden (esim. itkeen). Muistan, ku juttelin kaverini kans, joka on Aurinko Vesimies, Kuu Jousimies ja Nouseva Leijona. Se pyöritteli päätä ja voivotteli, ku kuuli nää mun merkit Aurinko Rapu, Kuu Kalat ja Nouseva Vaaka. Päättämätön ja sellanen haaveileva haihattelija olen... Liukenen ja soljun virran mukana ja en aina tiedä itsekään minne olen menossa ja mihin päädyn. Niin, siinä vasta pulma. Ammatti ja kaikki?! Miten tällä luonteella pääsee eteenpäin, ku mielialat vaihtuu jyrkästi ja vaihtelunhalu on suuri eikä tekis mieli pysyä samassa paikkaan kauaakaan. Aurinko, Mars ja Merkurius 9. huoneessa. Kaukomaat vaan kiinnosta, eipä juuri muu
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Rapu, Kuu Kalat, Nouseva Vaaka
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 08.11.2005 17:18:53 » |
|
kuu on mullakin kaloissa. se on myös nousevanakin merkkinä, joten tuplana näkyy.. masennun helposti, mutta piristyn kyllä nopeasti. ja olen liian sitoutunut muiden ihmisten tunteisiin. negatiivisten asioiden vaistoaminen vaikuttaa liikaa, alkaa jo rasittaa. ja haluaisin vain auttaa kaikkia, mutta tuskastun, kun en siihen pysty. ja olen kyllä mestari huijaamaan itseäni
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #28 : 08.11.2005 17:28:52 » |
|
Kuu Leijonassa, niin trooppisessa kuin sideerisessä: I love LUX Se luxus ei (välttämättä) vaadi rahaa, vaan sen voi löytää luonnosta, rauhasta, ystävistä, elämisen laadusta tunnetasolla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vilja
Kohtuuastroilija
leij,ac-leij valkoinen yliääni peili
|
|
« Vastaus #29 : 08.11.2005 17:53:32 » |
|
Kuu-kauris luulen tasapainottaa mun leijonaani ja tunnoissa rypevää rapu-ac:tä , kun rakastan varmasti näkyy ja kuuluu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|