Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jalat turvoksissa  (Luettu 25815 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Oikku67
Vieras
« Vastaus #15 : 02.07.2006 19:30:37 »

Heitän juttua kahvista, että sitten kun ole vanhustentalolla sit voin juoda kahvia lautaselta sokeripala huulilla ja suu töttöröllä. 2funny

2funny ..hihihiiii, muistan kun mummin sisko teki niin ja minä hihitin sydämeni kyllyydestä aina hänelle.
Taisi ihana ihminen tehdä niin ihan minun ilokseni.   2funny

(http://personal.inet.fi/koti/vexom/BD21315_.gif)

Hei, Elämänilo!

Kiitos, taasennii vinkeistä..
kipitän heti aamusta Sokkarin luontaispuolelle ja haen Lirilorua,
toivottavasti siellä on..
Smiley

Oikku67 smitten
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 03.07.2006 07:02:26 »

Hei, Elämänilo!

Oikein paljon kiitos vinkistä!

smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
golfer
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 03.07.2006 14:27:41 »

Kahvi on hyvä nesteen poistaja ja samalla saa liikuntaa kun pitää juosta hotelli-helpotuksessa. Liikunta siis kanssa hyväksi.
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #18 : 03.07.2006 23:42:07 »

Minulla on hyvin usein (nytkin) sormissa ja jaloissa "vesikelloja" vai miksi niitä nyt sanotaankaan: sellaisia kohoumia, joissa on vettä sisällä. Niitä alkaa tulla mielestäni silloin, kun jaloilla ja käsillä "tehdään töitä". En tiedä liittyikö tämä nyt aiheeseen... :Smiley
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #19 : 04.07.2006 11:15:29 »

Nyt on ainakin toinen jalkani tosi turvoksissa.  Cry  Kompuroin nimittäin maanantaina rappusissa työpäivän päätteeksi Shocked  ja vasen jalka on nyt liimasiteessä.  Sad  Onneksi ei mennyt luita rikki tai nivelsiteet.  angel Siinä olisi ollut kesä pillalla, jos jalka olisi kipsissä.  Onneksi jalka venähti/nyrjähti pahasti  smitten ja sain kaksi päivää sairaslomaa ja Buranaa.  Särky on tosi mahtava, kun on niin kipu herkkä.  Cry  Jalalla pitäisi yrittää kävellä mahdollisimman normaalisti ja eikä saa varjella sitä.  Smiley

Harmittaa koko kaatuminen  Angry ja etten päässyt luontaistuotekauppaan ostamaan teetä.  Angry 

Eiköhän tästä selvitä eteen päin. Lapset ainakin nauttivat kun äiti on kotona pari päivää.

tallennettu
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 13.07.2006 07:53:08 »

Ostin Vesiputous-yrttiteetä luontaistuotekaupasta, jo viime viikolla. Olen jounut säännöllisesti, vaikka maku ei olekaan minun mieleen. Nyt elimmistössäni todella kohisee. Nestettä lähtee todella ja tunnen itseni pirteämmäksi.  smitten

Kompuroimisesta jalkani alkaa olla melko normaali.  smitten

tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #21 : 13.07.2006 15:28:32 »

Hei "Odessa"

Kiva kuulla, että jalkasi on parantunut
ja olet saanut apua myös jalkojen turvotukseen.

(http://www.smilieportal.de/smilies/cool/2/31.gif)

Helle jatkuu taas pian

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Oikku67
Vieras
« Vastaus #22 : 13.07.2006 16:40:44 »

Ostin Vesiputous-yrttiteetä luontaistuotekaupasta, jo viime viikolla. Olen jounut säännöllisesti, vaikka maku ei olekaan minun mieleen. Nyt elimmistössäni todella kohisee. Nestettä lähtee todella ja tunnen itseni pirteämmäksi.
Kompuroimisesta jalkani alkaa olla melko normaali. 

Hienoa, että nesteet liikkuu ja jalkakin paranee.. Smiley
Mukavaa, että vesiputous auttoi sinuakin..
Aika kauan minullakin meni sen makuun totutellessa..  Cheesy
( Embarrassed en sanonut kun ajattelin ettet kokeile.. sorry Huh)

Oikku67  smitten
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #23 : 13.07.2006 22:28:36 »

Jalkani eivät ole turvonnet kyllä, mutta ajattelin tässä kysäistä että mitä kannattaisi tehä väsyneille ja rasittuneille jaloille.

Nyt väsyttää niin, että en jaksa mietiskellä paljoa mitään.

Nääs kun... juoksin sunnuntaina (yli) pitkän lenkin ja jalat tulivat sitten tiistaina kipeiksi. Keskiviikko ja torstai on tullut roikuttua mp-pyöränselässä ja sekin käy jaloille kovasti. Saunaan ajattelin kohta mennä ja minulla olisi jotain virkistävää hunajajuttuu kropalle. Oisko se ihan jees vai mitäkä te tekisitte?

T: Nollat taulussa  Wink
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #24 : 13.07.2006 23:35:42 »

Nääs kun... juoksin sunnuntaina (yli) pitkän lenkin ja jalat tulivat sitten tiistaina kipeiksi. Keskiviikko ja torstai on tullut roikuttua mp-pyöränselässä ja sekin käy jaloille kovasti. Saunaan ajattelin kohta mennä ja minulla olisi jotain virkistävää hunajajuttuu kropalle. Oisko se ihan jees vai mitäkä te tekisitte?

Hei "Lari"

Minä ottaisin homeopaattisen ARNICA C5 / C30
- palauttaa nopeasti voimat takaisin
  - ei saa ottaa liian myöhään illalla

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=2154.msg34508#msg34508

Omenaviinietikka kylpy jaloille virkistää

Vettä ja kylmiä jäitä vatiin ja jalat likoamaan

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #25 : 14.07.2006 21:50:56 »

Minulla kun on aina ollut noita jalkojen turvotusongelmia ja seisomatyö ottanut koville, niin tänään todella hämmästyin kun tajusin, että 9 tuntia töissä jalkojen päällä ja muutenkin kiireistä, eikä tuntunutkaan missään! Sitten kun aloin oikein miettimään niin eipä ole pariin kuukauteen jalkavaivoja ollut, mutta parit ylihyvät kengät kylläkin. Niitä aina vaihtelen työpäivän mittaan...

Lari, kokeilitkos sitä saunahunajaa? Viime viikonloppuna oli ystäväni polttarit ja valmistin hunajasta ja luonnonjugurtista seoksen, jota sitten savusaunan miedossa lämmössä valelimme iholle. Voi että tulikin pehmeä olo ja mielikin virkistyi! No tuskin se jalkavaivoihin auttaa kuitenkaan... muista venytellä ja laita vaikka emännän jalkavoidetta! Viilentää kivasti!  Wink 
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Lari
Vieras
« Vastaus #26 : 14.07.2006 22:03:40 »

Lari, kokeilitkos sitä saunahunajaa?

muista venytellä ja laita vaikka emännän jalkavoidetta! Viilentää kivasti!  Wink 

Kyllä laitoin saunahunajaa. En ole ihan varma auttoiko se, mutta tänään on ihan normaalia lihaskipua, joka varmaan muutamassa päivässä lähtee pois. Kiva kuitenkin ettei jalkoja enää särje kuten eilen illalla.

Arnicaa en sitten ole vielä ostanut, vaikka otin sen paperille ylös kun kävin kaupungilla. Kävin niin vauhdilla, etten sitten muistanut käydä katsomassa löytyykö sitä.

Harmi kun ei ole emäntää, joten ei ole myöskään emännän jalkavoidetta  2funny Varmaan riippuu vähän, että kuka on sitten se emäntä jota meinaat. Ainakin täälläpäin emäntä on oma kulta, mutta sanana vähän sellainen.... en nyt osaa kertoa
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #27 : 14.07.2006 22:11:22 »

Hmm... :Smiley Niin katsos ei siihen voiteluun mitään emäntää välttämättä tarvita, vaan se on erään jalkavoiteen nimi, siis Emännän jalkavoide!  Grin Joo en minäkään ehkä tykkäis että emännäksi kutsuttais, siis jos jonkun kulta olisin  Wink
tallennettu

nousuleijona
Lari
Vieras
« Vastaus #28 : 14.07.2006 22:17:52 »

Hihi  Grin  2funny

Enpä ole kuullutkaan emännän jalkavoiteesta. Minulla ei oikein löydy mitään aineita mihinkään vaivaan.

Niin se minustakin menee, että emäntä sanana on jotenkin vähän ikävä. Toisaalta sitä kyllä voisi käyttää äidistäänkin, mutta kun parempiakin sanoja on, niin käytetään niitä knuppel2
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 14.07.2006 22:23:49 »

No sitten vaan ihan tavan markettiin Emännän voitehia ostamaan, luulis löytyvän... Itsekin aikoinaan vähän naureskelin, kun kaverin äiti sitä mulle suositteli, mutta olihan se kyllä virkistävää.  Smiley
tallennettu

nousuleijona
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: