Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vastamerkit, kellään tietoa/kokemusta?  (Luettu 12165 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
maatsirp
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #15 : 10.07.2006 21:00:35 »

Heips!

Jousimies sotki minun (Kaksoset) kuviot. Tykkään jostakin syystä, vaikka hän onkin todella sosiaalisilta taidoiltaan melko rajoittunut. Hän pelkää varmaankin sitoutumista ja haavoittumista aivan mielettömästi. Tiedän, että tämän Jousimiehen kanssa ei mistään tulee mitään, mutta kukaan toinen ei ole sen jälkeen tuntunut yhtä rakkaalle. Joskus ihan harmittaa, pääsisimpä tästä tunteesta.

Vanhempani ovat Kaksoset (äiti) ja Jousimies ja siinä ovat olleet yhdessä jo "ikuisuuden" vaihtelevalla menestyksellä. Äitini on aktiivisempi ja aika paljon vanhempi...

Sir, sirp
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #16 : 14.07.2006 11:07:18 »

Pallaskissa, äitini on vaaka. Voit kuvitella että teini-ikäisen pässin ja aikuisen vaa'an ajatukset ei aina oikein mennyt yksiin. En voinut ymmärtää äitiäni eikä hän oikein minua.
Muistan hyvin erään kävelyn metsässä kun äitini pysähtyi ihastelemaan kukkia ja puita ja minä halusin vaan päästä jo jatkamaan matkaa ja totesin että "ketä kiinnostaa". Äiti raukkani loukkaantui...

Nykyään tulemme loistavasti toimeen  Smiley Olemme hyviä ystäviä. Itse pidän vaakoja mukavana seurana, sopivan raikkaita tyyppejä ja erilaisia kuin itse on.
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #17 : 14.07.2006 18:00:06 »

Artemis, juuri tuossa yksi ilta täällä näitä viestiketjuja lueskellessani kävin miettimään, että ehkäpä oletkin jo ihan intuitiivisesti oppinut löytämään itsestäsi myös sitä vaakamaisuutta. Olet mahdollisesti myös voinut oppia sitä juuri äidiltäsi tai niiltä Vaaka-ystäviltäsi, joista kerroit. Tai sitten se on ollut muuten vain luonnollinen kehitysprosessi, jota kohden ei ole ollut edes tarpeen kovin tietoisesti ponnistella.

Voimakkaista Oinas vaikutteistasi huolimatta et nimittäin mielestäni ikinä kirjoita mitenkään hyökkäävästi tai yksioikoisesti. Sinulla on ollut monia erittäin hyviä keskustelunavauksia ja itseasiassa monet foorumin kiehtovimmista keskusteluista ovat juuri sinun synnyttämiäsi. Osaat myös mielestäni hienosti ottaa muut keskustelijat huomioon, et tyrmää poikkeaviakaan näkökantoja ja jos joku joskus saakin sinut omilla kirjoituksillaan tuohtumaan, niin ainakaan se ei koskaan näy ulospäin vaan tunnut aina osaavan keskustella asiallisesti, sivistyneen kiihkottomasti ja monipuolisesti.

Enkä nyt tarkoita, että Oinaskaan täysin vailla tuollaisia sosiaalisesti sävyttyneitä kommunikointitaitoja olisi, mutta kyllä ne ennen muuta mielestäni yhdistyvät ilma-elementtiin ja eritoten juuri Vaakaan.

Ja kun mietin sitä omaa  oinas-kuutani, niin ei se kyllä ainakaan tunne-elämästä kaikkein hienostuneinta tee, ei myöskään kaikkein kypsintä ja muita huomioon ottavinta Grin...mutta kylläkin vastapainoksi hyvin aitoa, spontaania ja vilpitöntä.
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #18 : 17.07.2006 22:42:23 »

Itselläni on  askendentti kalat ja kolme lastani ovat kaikki  askendentti neitsyt ja kyllä ovat laittaneet äitinsä koville  tickedoff
 aurinko on :kauris:ssa ja taas ystäväni ovat  :rapu:ja, ja heidän kanssaan on mukavaa kanssakäymistä  smitten.
 rapu 4h. ei ole planeettoja mutta  kuu on  :neitsye:ssä 7h. joten palvelua ja huolenpitoa on riittänyt  smitten
Omasta kokemuksestani, on vastaparit huomioitava sillä ne kuuluvat "tarinaan" mukaan. Shocked

 Wink Mateve
tallennettu

mateve
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #19 : 17.07.2006 23:53:49 »

Ööh... Minä olen tietämätön ja kyselen teiltä, että mikähän mahtaa olla minun vastamerkkini kun olen  aurinko harka?

Merkkien vastaparit ovat:

Oinas-Vaaka
Härkä-skorpioni
kaksoset-jousimies
rapu-kauris
leijona-vesimies
neitsyt-kalat
vaaka-oinas
skorpioni-härkä
jousimies-kaksoset
kauris-rapu
vesimies-leijona
kalat-neitsyt
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Lion paradoxal
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Leijona & nouseva Skorpioni


Profiili
« Vastaus #20 : 18.07.2006 16:02:36 »

Tunnen kyllä outoa vetovoimaa vastamerkkiäni vesimiestä kohtaan. Heissä tuntuu olevan samaa vapaudenhalua kuin minussa leijonana... ja luovuutta myös. Elämäntavat ovat vain heillä paljon terveellisemmät kuin leijonilla. He ovat viileitä verrattuna leijonaan. Kuitenkin yllättävän kapinallisia, mihin voin samaistua kyllä. Ehkä leijona on materialistisempi kuin idealistinen vesimies. Voisin ottaa oppia universaalista ajatusmaailmasta, enkä aina ajatella vain omaa napaani  Cheesy
Yleisfiilis on vähän sellainen viha-rakkaus. Aina en osaa sanoa kumpaa tunnen!

SuPi

« Viimeksi muokattu: 18.07.2006 16:05:14 kirjoittanut SuPi » tallennettu

Aurinko, Kuu, Venus - Leijona
Nouseva, Saturnus, Mars - Skorpioni
Uranus, Neptunus - Jousimies
Jupiter - Kauris
Merkurius - Neitsyt
Pluto - Vaaka

En ole käynyt täällä foorumilla pitkään aikaan, olen siirtynyt muihin maisemiin...
Roxsheena
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #21 : 18.07.2006 16:05:28 »

Hmm, aurinko oinas olen, mutta naapurin tyttöä eli yhtä lapsuudenystävääni lukuunottamatta en ole tuntenut muita vaakoja Cheesy. Kokemukset vastamerkistä ovat hyvin vähäisiä enkä osaa oikeastaan hahmottaa edes perinteistä vaaka-ihmisen stereotypiaa. Kai heitä tasapainoisiksi ja diplomaattisiksi kutsutaan ainakin.
  Muistan vain tuon tytön hirveän erilaisena kuin minä, minä aina keksin mitä meidän kaveriporukka oli tekemässä ja vaakatyttö ja rapusiskoni seurasivat perässä x3. Häntä oli myös hirveän vaikea saada kertomaan omaa mielipidettään koska hän hieman pelkäsi suorasukaisuuttani :/.

Nykyään minun on vaikea tunnistaa itseäni oinaan stereotypiasta. Kärsimätön ja impulsiivinen olen mutta, oinaathan ovat myös rohkeita ja suorapuheisia. Nuo luonteenpiirteet ovat kadonneet minusta sen myötä kun jouduin kiusauksen kohteeksi ala-asteella. Aloin ikään kuin 'pantata' omia tunteitani, innostustani ja mielipiteitäni kun pelkäsin muiden arvostelua.
 Hassuinta on että vastamerkkini löytyy omalta kartaltani, sillä olen kuu vaaka. Huomaan kyllä miten joskus punnitsen tunteitani vaakamaisesti, mutta muuten olen vielä hahmottelemassa tuota piirrettä itsessäni.
 
Voisin kuitenkin sanoa, että hiljainen vaihe on alkanut vähän väistyä ja se puolestaan voi johtua nousu-jouskarin vaikutuksesta. Haluan seikkalua, haluan nähdä maailmaa ja tavata yhä enemmän ystäviäni ja jakaa filosofisia ajatuksiani Cheesy. Ystäväpiirissäni on hirveästi jousimiehiä.

 
tallennettu

Aurinko - Oinas
Nouseva - Jousimies
Kuu - Vaaka
Merkurius - Kalat
Venus - Kalat
Mars - Kaksoset

Punainen kosminen käärme
Xiaoyu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #22 : 24.07.2006 02:57:00 »

SuPin kanssa ihan samaa mieltä, viehätyn suuresti vesimiehistä, ja kolme ihmistä joita elämässäni olen rakastanut ovat olleet kaikki vesimiehiä.. Vesimiehet myöskin osaavat ärsyttää minua suunnattomasti..
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: