Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: miehet?!  (Luettu 52483 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #30 : 21.07.2006 11:24:25 »

Hei Ystäväin

Juttelin eilen exäni kanssa,
kun tyhjensimme ex-anoppini asuntoa
- kyselin häneltä, olenko muuttunut ymv.
- ei osannut sanoa siihen mitään,
koska näkee minua kuulemma niin harvoin

(http://www.ra7elah.net/vb/images/smilies/377.gif)

Tänään exäni luokse muuttaa uusi lady
- toivotin heille paljon onnea ja rakkautta tulevaisuudelle

(http://www.ra7elah.net/vb/images/smilies/377.gif)

Sanoin hänelle;
Elä vain yhdelle naiselle kerrallaan
- älä mokaa enää uudestaan

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 21.07.2006 11:25:31 »

Et sä ole ikinä ajatellut mainita
asiasta suoraan jonain muuna hetkenä kuin tämä
mies on vihainen? Sillä silloin kun joku on vihainen,
se on sen verran vahva hämmennyksen tila ettei
silloin voi oikein muuta tehdä kuin antaa olla.
Yleensä se loppuu 5-15min päästä.

Mies on ollut aina melko riidanhaluinen ja toisinaan sieltä suusta tulee täysin painokelvotonta tekstiä, eritoten jos hän on nauttinut alkoholia. Tavallisesti hän "unohtaa" kaikki sanomisensa seuraavaan päivään mennessä. Olen todellakin ottanut esille nämä sanomiset/purkaukset rauhalliseen tyyliin jo monen vuoden ajan. Vaikka meillä on riidelty rajustikin vuosien mittaan (suhde kestänyt kuusi vuotta), niin viimeisintä vuotta lukuunottamatta kaikki on pystytty selvittämään lopulta keskustelemalla. Kommunikointi on kyllä pelannut meillä hyvin.

Viimeisen vuoden ajan mies on mielestäni ollut lähes psykoottinen ja jatkuvasti pahalla tuulella (24/7). Raivarit hän saa todella mitättömistä asioista, esim. jos näkee hiuksen lattialla, luen kirjaa tai ylipäänsä olen olemassa. Jos hän on humalassa, niin käyttäytymisensä on todella pöyristyttävää tai jopa hengenvaarallista.

Ei sitä kukaan kestä. Kamat on pistetty jakoon todella hyvästä syystä, enkä tässä ole kertonut vielä puoliakaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #32 : 21.07.2006 12:46:44 »

Kerro nyt lisää, mutta sanon edelleen että jos TUNNE on syy miksi suossa ollaan, niin tunteen katkaisulla suo katoaa. Niin ja siis joku paha kriisihän sillä on menossa, ei sinun sitä tarvitse kattella. Onneksi mun ei tarvitse! Kiitos Luojan. Olen turvassa turhista ongelmatiikoista ja voin keskittyä hauskempiin asioihin, lapsiin, seuraelämään, henkisiin asioihin, matkoihin, rahaan. En kerta kaikkiaan OTA enää idioottia elämääni sotkemaan (kaikki nk mukavat ja rakkaat ihmiset saattavat sisältää mänttejä piirteitä jossain vaiheessa).

Aina ne tekee samat mokat hei.. tai,, ehkä 2 exääni ei, kolmannesta ei saa selkoa. 2funny

Se voi olla tuo sinun rapu ja härkä joka suostuu pitämään kiinni, takertumaan turvallisuuteen. Minun vaakani haluaa harmoniaa suhteissa ehdottomasti ja au ja kuu joukkari ovat jo kipittämässä kovaa vauhtia eteenpäin - VIHDOIN.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2006 12:54:42 kirjoittanut -+Venus Divine+- » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 21.07.2006 13:56:32 »

Ööh, vaikea sanoa kuka takertuu. Sen jälkeen kun kamat on pistetty jakoon (2 kk sitten), en ole aktiivisesti pitänyt yhteyttä mieheen, mutta vastaan puhelimeen jos hän soittaa ja käyn joskus kahvilla hänen kanssaan. Hän kohtelee minua kuitenkin edelleen kuin olisin hänen tyttöystävänsä ja ilmeisesti hän on varma, että otan hänet tuosta vain takaisin, hänhän on niin mahtava ja ihana. Intiimiä yhteiselämää meillä ei ole ollut kolmeen kuukauteen. Puhevälitkin ovat tosin kohta menossa poikki, kaikenlaista sontaa on tässä paljastunut ihan viime päiviin asti. Niistä en nyt halua erityisemmin tällä palstalla jaaritella.
tallennettu

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 23.07.2006 04:56:05 »

Kaikenlaista sontaa paljastunut? No sittenhän olet ilmeisesti Luojan välikappale sonnan paljastamisessa kuten minä ja Keho! Sontiaiset ja kuoriaiset kunniaan Sinuhe Egyptiläisen hengessä! Minullekin paljastui sontaa oikein kolmelta taholta eilen, mutta onneksi valoakin tuli tasapainottamaan kolmelta suunnalta, yksi näistä valoista ollen lapseni.

Antakoon sielusi vain vahvistua Lilli!

Ja olet asunut ihanassa maassa eli Ranskassa! Jospa se suuri filosofini onkin siellä!  Grin smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 23.07.2006 05:09:22 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
härkä-69
Vieras
« Vastaus #35 : 23.07.2006 10:47:39 »

Entiset elämät voivat todellakin vaikuttaa ihmissuhteisiimme ja aiheuttaa niissä ongelmia, jos on jäänyt jotain ikäänkuin kesken. Regressiossa selvisi ainakin meillä kaikenlaista..
tallennettu
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #36 : 23.07.2006 23:31:44 »

olen 7 vuotta sitten eronnut miehestä jolla oli ja on vieläkin
Äiti/naisVIHA äitinsä on synnyttänyt 4 lasta noteeranut vain esikoisen
ja kuopuksen Herra on leijona noususta en ole varma (äiti ei muista
kellonaikaa milloin tämän reilu 5 kiloisensa ponnisti)Äiti on kala.
kärsin avioliitoni ajan 10 vuotta henkisestä väkivallasta sain kuitenkin
voimia ja uskallusta erota äxsällä ollut 2 kertaa lähestymiskielto
kummallakaan kerralla ei auttanut mies on lain yläpuolella omin sanoin.
oli meillä hyvätkin aikamme saimme tyttären ja pojan sanoisin ja olen
tyttärelle kertonut nyt kun hän jo ymmärtää isälläsi on pohjimmiltaan
hyvä sydän pojan kanssa on mielellään mutta vieläkin on pakko ohimennen
jotain nälvästä  tickedoff elatusmaksut "mitä ne ovat!!!" never hööd
en viitsi enää enkä jaksa  rahasta riidellä  kaikesta huolimatta toivon hänelle kaikkea hyvää tunnen jopa sääliä ihmisiähän ja lapsia olemme ennen
kaikkea kaikki olleet kaikissa meissä on hyvät ja huonot puolemme enkä itsekkään helpoimmasta päästä
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #37 : 24.07.2006 07:56:10 »

Ööh, vaikea sanoa kuka takertuu. Sen jälkeen kun kamat on pistetty jakoon (2 kk sitten), en ole aktiivisesti pitänyt yhteyttä mieheen, mutta vastaan puhelimeen jos hän soittaa ja käyn joskus kahvilla hänen kanssaan. Hän kohtelee minua kuitenkin edelleen kuin olisin hänen tyttöystävänsä ja ilmeisesti hän on varma, että otan hänet tuosta vain takaisin, hänhän on niin mahtava ja ihana. Intiimiä yhteiselämää meillä ei ole ollut kolmeen kuukauteen. Puhevälitkin ovat tosin kohta menossa poikki, kaikenlaista sontaa on tässä paljastunut ihan viime päiviin asti. Niistä en nyt halua erityisemmin tällä palstalla jaaritella.

Kyllähän sitä paskaa tarvitaan
peltojenkin lannoitukseen  buck2

Ellen väärin muista niin olet sideerinen asc-kaksonen ja
Kuu sekä Rahu oinaassa. Jännän tosta tekee sen
että se on tavallaan päinvastainen mitä meikällä huoneissa,
mutta muuten sama.
Voisikohan tosta päätellä että mun suhteet menee siihen että
mä olen se joka murisee, liiskaa, käyttää hyväkseen   Undecided
en usko...
Sulla ei kuitenkaan ole varmaan koskaan ollut minkään huumeiden
kanssa ongelmia? Sitten tosta vois päätellä että
sulla on tavallisen paska mäihä, silloin kun toivoisi
menevän paremmin. Menee entistä paskemmin.
"harmi kun en pääse tekemään tätä kun on huono rahatilanne"
Se menee vielä huonommaksi?
 Huh

Vastaa! tä on tärkeää  knuppel2  Cheesy
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #38 : 24.07.2006 09:26:42 »

Puma,

sideerinen AC on tosiaan Kaksosissa ja Rahu Oinaassa. Tällä naisvihaajamiehelläni Rahu on Vaa´assa, kotoisamman trooppisesti siis Skorpionissa.

Minulla on tosiaan miesten suhteen ollut vain tavallisen paska mäihä, en voi väittää liikuskelleeni alamaailman epämääräisissä porukoissa. Mitkään huumaavat aineet eivät kiinnosta minua, joskin lipittelen viinejä noin nautintomielessä.
Tavatessamme (ex)-avokkini oli ihan kunniallinen yrittäjä, ei mikään rikollinen. Tosin hän teki pian tavattuamme konkurssin ja on ollut työttömänä siitä lähtien ja yrittänyt samalla saada velka-asioitaan kondikseen.

Ja pitäisikö vielä lisätä, että rakkauden lisäksi epäonnea on ollut myös raha-asioissa, vaikka Jupiter niin somasti kakkoshuoneessa nököttääkin.

tallennettu

www.horoskooppi.com
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #39 : 24.07.2006 17:24:04 »

Läpikäyty avioliitto narsistin kanssa menee minulla varmaan haavoittuneen
parantajan piikkiin olis kiva tietää näkyykö tämä ihmissuhde kartaltani
minulle on kerrottu että olen edellisessä elämässäni ollut tämän saman
herran kanssa naimisissa hän oli pappi minä kuuliainen vaimo
jännä yhteensattuma muistan kun ensikerran hänet tapasin sanoin hänelle
että olemuksesi on kuin katolilaisella papilla Huh
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #40 : 24.07.2006 20:31:37 »

itselläni on sellainen kokemus asiasta, ettei mies päässyt irti äidin napanuorasta..tunsin itseni aina numero kakkoseksi.. joten todella tuskallinen juttu, äiti hallitsi täysin poikansa elämää. en suosittele kenellekkään. anna miehen ensin itsenäistyä ennenkuin alat mihinkään.. tai itsepä sen tiedät parhaiten. coolsmiley

tuo on aivan totta, että poika kohtelee naisiaan niinkuin hänen isänsä on kohdellut hänen äitiään..toisinaan ei hyvä juttu !! knuppel2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 25.07.2006 19:24:02 »

Lilli, pyydän että pysähdyt ja alat vaatia kaikkeudelta parempia miesjuttuja. Olen nyt miettinyt viimeiset 15 v läpi ja todellakin otan vain kunnon juttuja vastaan. Olen oppinut aika kovan kautta vetämään tunteet pois kaikesta, olemaan hieman tunteeton, lisäksi en tiedä mitä järkeä on puhua yksityisasioista netissä?

Eli viisaampaa on opiskella henkisyyttä ja henkistä asennoitumista, hyvien tilanteiden luomista kuin uskoa että joku karma on sitä tai tätä. Karma liittyy minusta todella hupaisasti tunteisiin ihmisillä, ihan kuin olisimme tunteilun orjia, emme ole.

Minulla 4 planeettaa kakkosessa. Ainoa "huono" Neptunus. Odottelen mitä Merkuriuksen paluu suoralle linjalle tekee pian ja alkaa kohta tuo rahan tienaaminenkin maistaa kun syksy saapuu.

« Viimeksi muokattu: 25.07.2006 19:28:52 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #42 : 25.07.2006 21:08:32 »

Kun ihmettelin näitä samoja asioita, kuten te ystävät täällä teette nyt, niin syliini aikoinaan tipahti Luule Vilman kirjat ja sieltä se ymmärrys ja apu löytyi.  smitten
Ainahan mies on äidin poika, niinkuin tytär on isän tytär, ja ainakin nyt näen että helposti sitä lelli lapsiaan kun he olivat pieniä. Ajattelematta että kun he tulevat isoiksi, heillä on oma tapansa nähdä asioita. Pienistä vihan sanoista ja pakottamista syntyy sieluun haavoja, joita yritetään sitten parannella aikuisena sen ihanan puolison avulla jolla on myös omat haavaansa korjattavanaan.Ja yleensä paria haetaan että toinen olisi se joka ottaisi sen "pahan" pois. Cry
 Se että ihmisillä on halu saada elämänsä hyväksi ei aina ole sitä mitä ihminen tarvitsee.

Elämä on se joka opettaa jokaista henkilökohtasesti ja omilla valinnoilla otetaan vastaan niin hyvät kun ei niin hyvän kohtelun

Vertaan härskisti lasten opettamista samanlaiseksi kuin koiranpentujakin, nehän ovat niiiin ihania kun ovat pieniä, mutta jos ei ole opettanut kuria ja rajoja, niistä tulee riiviöitä, ja aikuisena sitten saa aviopuoliso laittaa, valitettavasti, rajoja tai alistuu ja ottaa turpiinsa. knuppel2 Vahva nainen on miehen kauhistus, sillä selväähän se on että mies haluaa olla se joka määrää, vaikka ei kykyjä siihen olisikaan, ja kun hän näkee todellisuuden itsestään, niin tuloksia saa nyt joka päivä lukea lehdistä   Cry

Wink  Mateve  smitten
tallennettu

mateve
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 25.07.2006 21:19:07 »

Pitänee leikkiä sitten että mies saa määrätä.

No en tiedä, toisaalta yksi miljoonasta saattaa kestää sen että nainenkin osaa ja älyää jotain ja niin edelleen. Mutta kyllä ne tosiaan yrittää johtaa.. ja jos ei vahvan naisen niin kiltimmän tai nuoremman nuken kans. Nähty on ja huvittaa.

Muistin juuri että ei se mies jota aina ensi rakkautena pidin, ollutkaan sitä. Olihan niitä. Miehiä on kulutettu jo niin paljon että tunnen ne aika hyvin, jos joku tekee poikkeuksen niin ihme on. angel Kiss
tallennettu

mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #44 : 25.07.2006 21:30:01 »

Jotenkin tuntuu että kun yhteiselämä muuttuu kilpailuksi paremmuudestaan, niin silloin alkaa ongelmat.  Eli kun luultu rakkaus ei olekkaan sitä jatkuvaa intohimoa ja onnea niin alkaa "kilpavarustelu" ulkoisilla asioilla,tai vaatimuksillaan.   tickedoff
Niinpä sitten kohtalon tapahtumat opettavat katsomaan itseen ja sisäänpäin, sieltä vastaus löytyy.  smitten

Wink Mateve
tallennettu

mateve
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: