Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: miehet?!  (Luettu 52485 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #45 : 25.07.2006 21:33:13 »

Ehkäpä miehet kilpailivat, minä olin lähinnä oma itseni. En viitsi muistella kaikkea. Toiset kykenee yhteistyöhön. Monen miehen vahvuus ja heikkous on tietyt kyvyt uralla. Naisen ei yleensä ole parasta osata mitään. Väläyksenomaisesti mies saattaa kehua naisen kykyjä, jos ne muistuttavat hänen omiaan, sitten hän puhuu taas omista bisneksistään. Valitettavasti tämä on sanottava vaikka olis miten rakas tyyppi ollut aikansa. En tiedä miksi on näin, kuvittelisin että itse en tee tätä ellei tyyppi ärsytä niin, että on pakko näyttää missä kaappi seisoo.

Elämänpoluista tulee mieleen että nk vakavimmat suhteet oli 5, 7 ja 4 miesten kanssa ja itse olen aina vain 1. No, toivoisin jotenkin että seuraava olisi 3, ykkösten kanssa ei onnistu vaik olis naisia.. aikansa.
« Viimeksi muokattu: 25.07.2006 21:37:36 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #46 : 25.07.2006 21:44:15 »

Omalta kohdalta voisin sanoa että exmieheni  oinas joka on sielunkumppanini myös, opetti puolustamaan itseäni, juuri yrittämällä alistaa omaan tahtoonsa ja muottiinsa, en suostunut  knuppel2
Jälkeenpäin nyt oivalsin että hän suoritti sitä tehtäväänsä, opettamalla olemaan vahvasti oman elämän tapani puolesta.  smitten
Liian ponnekkaasti sen teki, eikä tajunnut kehittää samalla itseään myös ja niinpä tiet erosivat, taisin olla liian vaikea muija

2funny Mateve
tallennettu

mateve
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 25.07.2006 21:49:14 »

liian vaikea muija  coolsmiley Kiss 2funny 2funny

*Mutta, varmaan sille rakas. Koetan vielä kerran erään rakastajani (??) kanssa keskustella siitä, miksi miehet sulkee exänsä pois ystävyys- puheista huolimatta (lue, ei olla vihollisia) tai yhteydenpito on niin arvaamatonta. Luulen että hän ei osaa vastata (koska kukaan ei ymmärrä miehiä, onko ne kovia vai herkkiä vai mistä on kyse tunnemuutoksissa). Oinaana toivon että hän opettaa sitä eteenpäinmenoa minulle, jäisi moni kivenmurikka kääntämättä, kun alta ei kultasuonia löydy.

Jos se on niille helpointa (katkaisu) miksei minullekin. Voin sitten rakastaa muuta/muita. 
« Viimeksi muokattu: 25.07.2006 21:59:56 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lari
Vieras
« Vastaus #48 : 25.07.2006 21:50:44 »

Naisen ei yleensä ole parasta osata mitään.

Elämänpoluista tulee mieleen että nk vakavimmat suhteet oli 5, 7 ja 4 miesten kanssa ja itse olen aina vain 1. No, toivoisin jotenkin että seuraava olisi 3, ykkösten kanssa ei onnistu vaik olis naisia.. aikansa.

Hih hih ensin  Grin

ja sitten mietin, että mitä tahdot sanoa elämänpollulla ja numeroista joista en ymmärrä äkkiseltään mitään idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 25.07.2006 21:56:02 »

Sitä että ykkönen on aina pioneeri ja johtaa touhua, siksi on vähän vaikea mennä miehen määräysten alle, esim kun kyse elämän valinnoista.

No, sitten se että olen kokenut eri variaatioita miesten elämän poluissa, ja onhan ne juuri sen kaltaisia. Yhdellä korostui vapaus ja meno, toisella henkisyys, kolmannella materialismi. 5 7 4

Niin. Niin.

Hassua, ei se nyt niin haittaa että kokee itsekseen olemista.

You will find that you can be much more efficient when you cut out those aspects of your life that are not pertinent or absolutely necessary. Follow your heart at all times.

« Viimeksi muokattu: 25.07.2006 22:06:38 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #50 : 25.07.2006 22:07:26 »

Niinpä, aikansa kutakin
mielestäni 36 vuotta oli ihan riittävä aika ja kun oma terveys on uhattuna niin valintaan oli helppo tyytyä, hän muutti Espanjaan.
Yksinolossa on se hyvä puoli, saa elää itselleen ja selvittää kuka oikein todellisuudessa on  Undecided
Pitkä avioliitto muokkaa väkisin niin hyvässä kun pahassakin ja niinpä sitä "kitkettävää" onkin riittänyt Embarrassed
 pluto  aspect_con  keskitaivas sekin vielä, joten kyllä on väännetty kaikki asiat uusiksi ja mitätöity uskosta ja luottamuksesta lähtien uuteen uskoon.

Wink Mateve    smitten     smitten     smitten
tallennettu

mateve
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 25.07.2006 22:10:17 »

Välillä miehet l. rakkaussuhde tuntuu niin tärkeältä mutta nyt jotenkin kuitenkin niin epäolennaiselta, paitsi teoreettisesti. Pitää olla niin suuri sielu.

Taidan lähteä nauttimaan matkalle.  :Smiley ::)Hyvää illanjatkoa.

PS Ja.. jos se mennyt meni näin, niin sitten meni. Miten sen olisi muutenkaan pitänyt mennä? Tulevaa parempi visioida toisenlaiseksi. smiley6600

Things were becoming more complex and filled with tension, but you may now experience some overdue relief. Your ability to imagine positive results from the changes you are facing can lift your spirits and put a smile back on your face. Don't try to escape the obvious. Instead use this phase to take dramatic action that springs forth from your best intentions.
« Viimeksi muokattu: 25.07.2006 22:19:15 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #52 : 25.07.2006 22:53:57 »

Minulla on tosiaan miesten suhteen ollut vain tavallisen paska mäihä, en voi väittää liikuskelleeni alamaailman epämääräisissä porukoissa. Mitkään huumaavat aineet eivät kiinnosta minua, joskin lipittelen viinejä noin nautintomielessä.
Tavatessamme (ex)-avokkini oli ihan kunniallinen yrittäjä, ei mikään rikollinen. Tosin hän teki pian tavattuamme konkurssin ja on ollut työttömänä siitä lähtien ja yrittänyt samalla saada velka-asioitaan kondikseen.

Ja pitäisikö vielä lisätä, että rakkauden lisäksi epäonnea on ollut myös raha-asioissa, vaikka Jupiter niin somasti kakkoshuoneessa nököttääkin.

No joo. Kyllä toi aika tarkasti kuvaa sitä mitä kuvittelenkin...
Itselläni se on aikalailla toisinpäin, suurin osa ystävistäni on
huumeongelmissa kamppailevia, tai on ainakin ollut.

Ehkä toi Jupiter tokassa viittaa siihen et sulla on kämppä ulkomailla?
Samalla tavalla sijoittunut myös mulla ja oon
suunnittelut että joskus muutan ulkomaille ainakin vähäksi aikaa asumaan.
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 26.07.2006 05:37:11 »

Ihme kun ette pääse eroon addikteista ymv? Eihän se tarkoita kuin tietoista valintaa (suurin osa niistä ei muutu tai jos muuttuu, pitkän ajan kanssa; esimerkiksi kalat tuskin koskaan lopettaa pikku kittaamista; minäkin luulin että ihmisiä voi muuttaa kunnes tajusin vihdoin, että kannattaa valita suoraan oikeanlaista porukkaa - sellaisia ihmisiä, joista ei tule riippakiveä. Addiktit ovat usein hyvin kovia sisäisesti, vaikka esittäisivät mitä herkkistä - senkin huomaa kun asioita seurailee.. Tosin, moni pettää muuten vain luottamuksen, joi tai ei). Aika paha jos "suurin osa" ystävistä on huumeessa! Huh. Sellaiseksi se ei minulla  sentäs koskaan mennyt. Vaikka kaipaankin viattomuutta ennen miehiä, ennen elämää.. koskahan sitä viattomuutta viimeksi oli? 80-luvulla?  Tongue smitten
« Viimeksi muokattu: 26.07.2006 05:39:31 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Oikku67
Vieras
« Vastaus #54 : 26.07.2006 07:51:27 »

Ihme kun ette pääse eroon addikteista ymv? Eihän se tarkoita kuin tietoista valintaa (suurin osa niistä ei muutu tai jos muuttuu, pitkän ajan kanssa;
 minäkin luulin että ihmisiä voi muuttaa kunnes tajusin vihdoin, että kannattaa valita suoraan oikeanlaista porukkaa - sellaisia ihmisiä, joista ei tule riippakiveä. Addiktit ovat usein hyvin kovia sisäisesti, vaikka esittäisivät mitä herkkistä - senkin huomaa kun asioita seurailee..

Kaikilta tämä tietoinen valinta päästä eroon addikteiden seurasta ei vaan onnistu niin helposti,
sitä haluaa uskoa kuitenkin viimeiseen asti muutosta.. Huh
Hienoa, että sinä olet niin vahva ja päättäväinen, että voit sulkea tietynlaiset ihmiset ympäriltäsi pois.. on paljon helpompi elää! Smiley

Addiktit OVAT usein HYVIN herkkiä sisäisesti ja siksi addiktoituvat helpommin kuin sisäisesti kovat ihmiset..
Tämän huomaa kun on tekemisissä näiden ihmisten kanssa!
"Kovuus" on usein elämäntyylin vaatimaa "suojamuuria", kun koviksen rooliin lähtee on sitä vaikea karistaa olkapäältä.. Vaikka haluaisikin..
Toki pokkeuksiakin on, joku on vaan kova ja paha, eikä mikään auta.. Cry

esimerkiksi kalat tuskin koskaan lopettaa pikku kittaamista;
Tunnen erittäin monia kaloja, jotka ovat lopettaneet.. ja olleet myös vuosikausia kittaamatta.
« Viimeksi muokattu: 26.07.2006 12:08:16 kirjoittanut Willow » tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #55 : 26.07.2006 10:25:40 »

On kaksi eri asiaa, päästä eroon addiktioista ja päästä eroon addikteista. Kuitenkin jälkimmäinen seuraa luonnollisesti ensimmäistä.  Smiley
tallennettu
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #56 : 27.07.2006 16:41:00 »

Mielestäni on jotenkin narsista ajatella että nuo
ovat vain addikteja ja sen takia ei pidä mitään yhteyttä henkilöihin...
Sehän voi vain lisätä kyseessä olevan huonoa oloa.

kun ei ole kavereita ympärillä

En koe että minun tarvitsisi päästä mitenkään eroon kenestäkään. Kyllä
he minun ystäviä ovat vaikka tekisivät mitä, ei se sitä muuta.

Mikä olisi kyllin hyvä syy rajoittaa omaa myötätuntoista käyttäytymistä
muita kohtaan?
Voiko todellista myötätuntoa olla ilman viisautta?
Ketä se hyödyttää että sulkeutuu omaan kuoreensa ja
tukahduttaa kasvunsa?
Enkö tällä, loppujen lopuksi vain rajoita itseäni?

...Metta...
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #57 : 27.07.2006 19:35:20 »

Ystävyys ja seurustelu eivät ole rinnasteisia tekemisessäolon muotoja - etenkään minkään addiktin kanssa.

Addiktio fokustaa elämää kaiken muun kustannuksella.
Addiktio on uhreja vaativa jumala.
Addiktio on tyydytystä etsivä rakkaus.
Siis varsin heikko asetelma seurustelusuhdetta ajatellen.

Ystävyyttä toki kaikki tarvitsevat.
Turvallista, itseä arvostavaa yhteyttä.
 smitten smitten smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #58 : 28.07.2006 09:37:11 »

Diana Cooperin kirjassa Atlantis todettiin, että jotkut saattavat kehittää itselleen addiktion ihan siitä syystä että voivat sitten osallistua AA:n 12 askeleen ohjelmaan, joka tuo menetetyn yhteyden jumalyhteyteen. Varsinkin 3. ja 11. askel ovat merkistyksellisiä.

3. Päätimme luovuttaa tahtomme ja elämämme Jumalan huomaan -sellaisena kuin Hänet käsitimme.

11. Pyrimme rukouksen ja mietiskelyn avulla kehittämään tietoista yhteyttämme Jumalaan, sellaisena kuin Hänet käsitimme, rukoillen ainoastaan tietoa Hänen tahdostaan meidän suhteemme ja voimaa sen toteuttamiseen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 28.07.2006 11:17:04 »

No eikö tän keskustelun pitänyt olla miehistä?

Mutta ilman että tunsin erään MIEHEN en olisi tiennyt addiktioista, tai 2 miestä. En osaa sanoa muuta kuin, jos eivät muutu, kantsuu pysyä kaukana. Aineet muuttavat ihmisiä ja tuovat piilevät aggressiot ymv esiin. Joka tapauksessa, itse en tule hyväksymään lähelleni henkilöä jolla ongelmia näistä, sairaanhoitajat on erikseen - sanotaan etten ota autettavakseni. Luulin minäkin että Jumala muuttaa vaan ei muuttanut. Ei ainakaan ex addikti muuttunut Jumalaa, Jeesusta tms mestaria kunnioittavaksi. Henk koht tärkeä opetus ettei yritä liikaa.

Eri asia miten päästäisiin aina ongelmien AIVAN PERIMMÄISEEN alkusyyhyn, eli kaiken alkuun - ja loppuun - minkä välille ihmisten karma piirtyy, käytösmallit, miesten tai naisten.

Ennen kai kirkko piti miesten yksityisoikeutena tätä SIELUA ja nyt se on henkisillä naisilla, jotka on valaistumisen partaalla...tai menneet jo rajan toiselle puolen, eikä mitään tarvetta aineksiin (niitähän on käytetty tässä merkityksessä)..miten kaukana olen näistä ongelmista täällä lomamatkalla.

Sinänsä noita ongelmia on joka yhteiskuntaluokassa. Käsittääkseni en nyt tunne ketään joka käyttelisi vahvempia.

Jos Euroopassa asustelisi, ehkä joutuisi sitä viinin juontia katselemaan mutta sitä osataan käyttää toisin kuin Pohjolassa, eli asia ei assosioituisi niin ikävästi. Viinituvissa hauska tunnelma.
« Viimeksi muokattu: 28.07.2006 11:18:36 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: