Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuu kaloissa - kohtalotovereita?  (Luettu 21552 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
:elisa:
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« : 03.07.2006 12:31:14 »

Kenellä muulla on kuu kaloissa, käsi ylös!

Miten kuvaisitte omaa herkkyyttänne, empaattisuuttanne ja tapaanne kokea elämä tunteella? Onnistutteko vai onko vaikeaa?

Itse pidän siitä, että osaan tulkita toisten huolet ja ymmärtää, mutta toisaalta liika herkkyyteni on suuri heikkouteni; siihen kompastun koko ajan.

Ajatuksia?

Elisa
tallennettu

Aurinko ~ Kauris
Nouseva ~ Neitsyt
Kuu ~ Kala
Merkurius ~ Vesimies
Venus ~ Jousimies
Mars ~ Kaksoset
Sininen Yliääni Myrsky
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6616


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.07.2006 13:11:04 »

"käsi ylös" käski sininen yliääni myrskyisästi saturnusvuoreltaan,
puhuen vesimiehen kieltä:"en ole tästä maailmasta,tervetuloa toiseen ulottuvuuteen.."
ei ole kuuta kaloissa,
mutta ilmeisesti chiron kaloissa reagoi jupiterimaisesti,
empatiaa,sympatiaa,syntyihän venuskin uranoksen "kikkelis-kokkelista",
vaahtopäänä kuohuu rantaan tuo kuu
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 03.07.2006 14:23:47 »

*nostaa käden myös ylös*  Smiley

arghh. se on minun kiroukseni. uiskentelen todellakin syvissä vesissä, eikä todellisuudesta ole tietoakaan. mutta minulla onkin vettä aivan liikaa kartalla, hallitsevakin on rapu.  Cool

haluaisin olla enemmän jalat maassa, ja olla välittämättä kaikista pienistäkin eleistä..
tallennettu
kuikelo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #3 : 03.07.2006 14:26:07 »

Tyttärelläni on Kalakuu. Aurinko on Kaksosissa ja Kauris nousumerkki. Myötätuntoinen ja auttaa kavereitaan raha ym. muissa puutteissa. On joskus liikaa murehtinut toisten huolia.

tallennettu
:elisa:
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #4 : 03.07.2006 14:39:23 »

"en ole tästä maailmasta,tervetuloa toiseen ulottuvuuteen.."

Sehän kuullosti hyvältä  Cool
tallennettu

Aurinko ~ Kauris
Nouseva ~ Neitsyt
Kuu ~ Kala
Merkurius ~ Vesimies
Venus ~ Jousimies
Mars ~ Kaksoset
Sininen Yliääni Myrsky
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #5 : 03.07.2006 15:22:53 »

Minulla on myös Kuu Kaloissa - niin kuin Aurinkokin, mistä johtuen olen aika samanlainen niin tietoisissa tekemisissä kuin syvällä tunnemaailmassani. Nouseva merkkikin on vetinen, mutta tuo Skorpioni antaa vähän kovuutta, varsinkin ulospäin. Suurkolmio tulen merkeissä vie liikaa vetisyyttä pois.

En osaa oikein eritellä, mikä minussa on tuon Kuun sijainnin ansiota (tai syytä Grin ) ja mikä taas muun vetisyyden, mutta rakastan kyllä vahvaa intuitiotani sekä empatiakykyä. Välillä maailman murheet kaatuvat niskaan, mutta mitenkään liikaa en ole tästä tai muusta herkkyydestä kärsinyt.

Näin pikaisesti,

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #6 : 03.07.2006 16:49:00 »

*nostaa tassun ilmaan*

Herkkyyttä, joskus jopa liikaherkkyyttä. Nousumerkki Rapu ei tilannetta helpota, mutta vahva ilmapainotus (Aurinko ja 5 muuta kappaletta ilmamerkeissä) tuo tarvittaessa riittävästi etäisyyttä tunteisiin. ...Toisaalta ei aina ole tervettä "nimilaputtaa" ja analysoida liiaksi omia tunteitaan, siksipä yritän oppia maa- ja tuliominaisuuksia  Wink

Aistin herkästi muiden tunnetiloja, mutta paha kyllä olen taipuvainen ennustamaan muiden ihmisten tarpeita, omani jäävät helposti tunnistamatta. Henkinen nahkani on ohut ja olen elänyt liian usein muiden kautta. Oman itsenäisyyden ja omilla jaloilla seisomisen opettelussa on mennyt pitkä tovi!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #7 : 03.07.2006 19:55:47 »

Sign,

Olen pohtinut tuota juuri viime aikoina ja tullut siihen tulokseen, että tietty tasapaino ns. ulkoisen ja sisäisen välillä on tuon yhtymän ansiota.

Pitäisi varmaan tutkia asiaa ja muiden karttoja enemmän voidakseen vetää enemmänkin johtopäätöksiä.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
:elisa:
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #8 : 03.07.2006 20:06:40 »

Minulla kun on aurinkomerkkinä Kauris, nousumerkkinä Neitsyt ja kuuna kalat, tunnen etten millään pääse tasapainoon. Nämä kaikki ovat voimakkaita, enkä jostain syystä saa niitä tukemaan toisiaan vaan aina joku niistä ottaa ohjat (ja kaataa veneen).

Päällepäin olen tyyni ja vähän johtajamielinen (kauris), sisältä pikkutarkka niuhottaja (neitsyt), mutta missään en pääse loistamaan, sillä luultavasti jossain vaiheessa pillahdan itkuun joko myötätunnosta toista kohtaan tai siitä, että olen niin herkkänahkainen kala. Ylipäätäänkin taistelen aivan liikaa elämän epäoikeudenmukaisuuksia vastaan (tunnen ne niin voimakkaasti) sen sijaan, että osaisin jättää asioita omaan arvoonsa.

Onko kenelläkään ajatuksia tämän paketin tasoittamiseksi? Ja onko kuukala syypää (ts. piste i:n päälle) vai mikä tästä persoonastani tekee niin vaikean...? Ideoita?

Elisa
tallennettu

Aurinko ~ Kauris
Nouseva ~ Neitsyt
Kuu ~ Kala
Merkurius ~ Vesimies
Venus ~ Jousimies
Mars ~ Kaksoset
Sininen Yliääni Myrsky
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 03.07.2006 21:30:29 »

täälläkin käsi ylhäällä...kuu kalat konjuktiossa jupiteriin 1.huoneessa...hmmm, mä herkistelen kun on kyseessä väkivalta lapsia tai eläimiä kohtaan (tai siis en voi ymmärtää semmosta). Ja mäki ymmärrän" liikaa muita, pidän sitä heikkoutena koska on vaikeaa sanoa ei, tai nyt ei ole aikaa olla sun psykiatris, enkä kehtaa sitä toiselle sanoa, ettei se nyt vaan loukkaantuis. Ehkä siksi olenkin ottanut roolin jossa tunteilulla ei ole sijaa, sitä kun käytetään niin helposti hyväksi. Hyvänä puolena pidän ehkä hyvää vaistoa, enneunia jne. Sitä vaan "tietää" asioita toisista ennenkuin ne mitään edes kertoo itsestään.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
LostOne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #10 : 03.07.2006 22:04:11 »

Mullakin kuu kaloissa. Nousumerkkinä skorppari ja aurinko merkkinä vesimies. Kyllä mullakin tuppaa menemään enemmän asiat tunteella kuin järjellä. Pystyy kyl myötä elämään muiden mukana. Mut toisaalta oon itsenäinen ja riippumatonkin välillä. Aurinko merkistäköhän johtuu. Herkkyyttäkin on välillä liiaksi asti...
tallennettu

Nouseva -skorpioni
Aurinko -vesimies huone 1.
Kuu -kalat, huoneessa 4.
Merkurius -vesimies
Venus -kauriissa
Mars- Vaaka
Jupiter -Skorpioni
Fiona
Vieras
« Vastaus #11 : 04.07.2006 00:30:56 »

Allekirjoituksestanikin näkee, että minulla on  aurinko merkurius ja  kuu  kalat. Myös nimimerkki Hannulilla on samat sijainnit.

Olen ollut nuorempana todella "kontrolloimattoman" herkkä. Nyt olen oppinut elämään sen kanssa. Ehkä se on sillä tavalla lahja, että tietää aina milloin joku valehtelee. Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #12 : 04.07.2006 00:49:16 »

Täällä yksi  kuu  kalat lisää.

:elisa: hmm, en oikein osaa sanoa muuta kuin että älä ajattele niitä niin toisiaan pois sulkevina.

Voisitko ajatella, että herkästä tunne-elämästä huolimatta nämä maa merkit auttaisivat myös konkreettisesti tekemään jotain asioille.

Olen miettinyt juuri tuota, että miten eri merkkien energioihin ja ilmenemiseen vaikuttaa esimerkiksi juuri se että onko kyseessä Aurinko vai Kuu merkki. Olen jopa miettinyt sitä, että Kuumerkkimme energiat olisivat jotenkin aika yksityisiä. Kun taas Aurinko ja Asc. ovat niitä mitä usein näytämme toisille.

Minulla on tuo Signin haikailema  aurinko  aspect_tri  kuu ja koenkin että vaikka nämä merkit ovat hyvin erilaisia luonteeltaan niin niiden välillä vallitsee kuitenkin joku yhteys. Ainoa, joka ei ole "tuntunut kuuluvan joukkoon" on tuo nousumerkkini Rapu. Huh

Eli vaikka Auringon ja Kuun energiat olisi harmoniassa niin kyllä sieltä kartalta voi ja usein löytyy sitten jotain muuta haastetta... että Sign älä suotta harmittele. Ei se tasapainoa ja täydellista sisäistä rauhaa takaa, mutta sitä kyllä etsii sitten karttansa muiltakin osa-alueilta.
  smitten
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #13 : 04.07.2006 01:25:27 »

Hmm... ehkä se Kuu yksityisemmissä ihmissuhteissa sitten näkyy... Itselläni kuu yhteisöjen ja sosiaalisten verkostojen Vesimiesmäisessä huoneessa 11. Ilmankos tunnen sillä alueella joskus olevani vähän kuumaisen kömpelö. Huh

Ehkä teidän suhteessa oli sitten tarkoituskin käsitellä noita Kuiden energioita. Jossain toisessa suhteessasi se Aurinko sitten tuli enemmän esille?

Kyllä minä huomaan selvästi eron siinä, että joillakin ihmisillä on vain minusta jokin tietty käsitys ja toisilla sitten taas ihan erilainen... riippuu miten katsoo...ja kuka katsoo...

Hassuinta on, että se ei tunnu muuttuvan, vaikka tietoisesti yrittäisit.
:Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #14 : 04.07.2006 01:58:28 »

Tai sitten se on se mun mystinen 9. ( I neljännes ) kuunvaiheeni, joka tekee musta niin "yksityisen"...  :Smiley

Mutta siis tosiaan takaisin aiheeseen Kuu Kalat

Haluaisin kuitenkin hieman laajentaa kysymystä... Kun itselläni Kuu on tosiaan Kalat ja Nousumerkki Rapu niin kun saan jonkin tunnepuuskan, mieliala ailahtelee tai muuta tosi vesimäistä aaltoilua... niin olen siinä myrskyn silmässä miettinyt, että kumpaa osaa minusta tämä mielentila nyt edustaa sitä Kuu Kaloja vai Asc. Rapua. En ihan oikeasti osaa sanoa.

Mitenkäs muut joilla tämä sama kuvio?
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: