Täällä myös yksi
(2.huoneessa)
Kyllähän tuo(-kin) kait kartalle tuo sitä herkkyyttä vaistota ja empatiakykyä ja vähän liiaksikin.
Toisaalta, mitä enemmän on tullut ikää ja kokemuksia, sen enemmän olen oppinut jotenkin tuota herkkyyttä ohjamaan ja kanavoimaan hiukan eritavalla.
Lapsena tuo toisten tunteiden aistiminen oli hämmentävää, sillä en oikein osannut ymmärtää, miksi ihmiset puhui ja teki toista, mitä tunsi.
Siihen sitten tottui ajan kanssa ja oli vain todettava, että näin se vain menee sitten täällä.
Jokin kuitenkin minussa kapinoi sitä "valheellisuutta" vastaan, enkä itse moiseen suostunut kokonaan koskaan. Säilytin vain "hiljaisuudessa" tuon tunnevaistoamisen herkkyyteni parempia aikoja odotellessa.
Ja tietysti tuo oma identiteetti myös hämärtyy ja menee hakuseen helposti tuolla tapaa.
tyyppinen ihminen kai tarvitsisi muutaman hyvin ehjän peroonallisuuden lähelleen, eikä missään tapauksessa hajanaista persoonaa, joka emotionaalisesti ja energeettisesti on hajallaan ympäri "kosmosta".
Monen monituista karikkoa ja heitteikköä on tullut kuljettua ja koettua ja jossain vaiheessa ymmärsin, että esim tämä peiliteoria ja monet muut "opit" voivat suistaa
ihmisen täysin raiteiltaan ja saada aikaan vaikka minkälaisen identiteettikriisin.
Samoin kuin jotkut opettelee, etteivät reagoi suoraan emootioihinsa (omiinsa) on
opittava myös samaan, mutta aivan eri perustein. Hän kun saattaa elää muidenkin tunnemaailmaa, koska vaistoaa ne ja jos ei ole vielä täysin selkeäksi muodostunut nämä emotionaaliset rajat, mistä alkaa minä ja mistä sinä, sitä voi ihan turhaa energiaa kuluttaa prosessoimalla muiden energioita ja samalla sitoa ihmisiä itseensä.
Uskon, että monet väsymiset, heikkoudet ja päihteisiinkin taipumuksellisuudet, saattavat johtua osaltaan siitä
tyypeillä, että hänen omat rajansa ovat hämärtyneet ja näin ollen on erittäin kuluttavaa ja rankkaa elää "energeettisesti" hyvinkin laajaa elämää.
Eihän se vaistoamisen- ja empatiankyky mihinkään katoa, vaikka etsii ne oman minuutensa rajat, päinvastoin, oma elämä tervehtyy ja tuota "kykyään" voi käyttää ihan oikeasti sen jälkeen tarkoituksenmukaisesti sitomatta itseään muihin ja muita itseensä. Silloin mahdollistuu aito toisten "palveleminen", jos kokee että se "kutsuu"....
Enkä usko, että tämä on vain
:jen juttu, vaan monen muunkin, joilla tuota herkkyyttä löytyy kartalta jossain muussa muodossa ja ehkä ihmistyypiltä, joka kokee enemmän suoraan itsensä kautta kuin peilaten ulkoisen kautta.
Minulla lisäksi vaikuttaa
Pluto oppositio Kuu
Neptunus sulkeutuva kolmio Kuu
Uranus oppositio Kuu
Chiron yhtymä Kuu
Jupiter oppositio Kuu
Venus yhtymä Kuu
Aurinko avautuva sekstiili Kuu
En tiedä liittyikö nämä näkemykseni juuri
:hin, se oli vain oletukseni..