esitän arvailuja ja ehdotuksia...ei ole mitään virallista tietoa (osin sitäkin)...enemmän omia kokemuksia
rasismista en osaa sanoa sinänsä...mutta ehdottomuus:
kiinteät merkit korostuneet...härkä,leijona ,skorpioni, vesimies
tai stelliumi, parhaassa tapauksessa kartta jossa lähes kaikki planeetat ovat ryppäässä parin merkin sisällä...
tälläisistä esimerkkinä vaikka tää kuusinkertainen härkä-isäni joka ihannoi "suuria johtajia" kuten kekkosta sekä arvostaa bushin politiikkaa...ja kaikkea "mahtia"...oli muka suurikin rasisti, hih, mutta samalla saattoi kuunnella mustaa musiikkia, joten se logiikka ei oikein pelannut
(lisäksi tietenkin mars ja pluto myös muissa kiinteissä merkeissä)
eräs sukulainen joka edusti äärimmäistä uskonnollista fanatismia omasi kartan jossa kaikki planeetat olivat melkein vain vaa'an ja skorpionin vierekkäisissä merkeissä, aurinko vaa'assa mutta iso läjä skorpparissa...ja hänen mielipiteensä ja sanansa oikeasta ja väärästä oli todella laki ja hän mielsi itsensä suvun johtajaksi ja saikin sitä asemaa.
merkurius neliö pluto on läheisissäni ainakin edustanut "ehdotonta näkemystä, jyrääviä mielipiteitä", etenkin kun neliö on tapahtunut kiinteissä merkeissä.
ja on mullakin aikamoinen stelliumi, joten kai olen omissa asioissani aika jyrä...mutta jotenkin pyrin kaikin keinoin varomaan, etten jyrää toisia, kun koen, että mulla on oikeus päättää vain omista mielipiteistäni.tosin stelliumini on muuttuvissa merkeissä, joka antaa joustavuutta, että olen joutunut itse jyrätyksi myös.
ei ole tarkoitus missään nimessä harrastaa tässä astrorasismia, sillä kiinteillä merkeillä niinkuin kaikilla muillakin on oma tehtävänsä, sillä tarvitaanhan myös päättäväisyyttä ja kestävyyttä että asioita saadaan tehtyä.
mites se meni: johtavat merkit pistää liikkeelle ja aloittaa, kiinteät säilyttää status quo:n ja rakentaa, muuttuvat yhdistelee ja sekoittaa.
johtava :teesi, kiinteä : antiteesi, muuttuva : synteesi
en siis tarkoita että muuttuvat merkit eivät voisi olla rasistisia, mutta luultavasti heidät on siihen voinut ylipuhua joku johtava ja he seuraavat "pää-miestä" joka on kiinteä...mielikuvaleikki
pitää yrittää varoa astro-rasismia