Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rasismi, ennakkoluulot,ehdottomuus  (Luettu 35285 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #15 : 04.07.2006 00:15:10 »

hmm...tulipa tässä mieleen, että taitaa tää astrologia tai ainakin aurinkomerkit perustua aika raskaisiin yleistyksiin koko juttu. arvaa ärsyttikö minun lukea sitä "kalat ovat herkkiä ja tunteellisia sekä uhrautuvat aina muiden puolesta" yleistystä...miksi siinä ei ikinä sanottu, että "kalat ovat vapaita tekemään just niinku parhaaksi näkevät" hmmm...tai jotain. minua ärsytti olla leimattu herkäks ja tunteelliseks kun oisin halunnut olla kova ja häikäilemätön pyrkyri :Smiley eip onnistunu. 2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 04.07.2006 00:19:58 »

..eikä plutostakaan tehty iinestä,vaikka se ois rusettipäisenä n i i n
paljon kauniimpikin...
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #17 : 04.07.2006 00:26:56 »

haha...saa elävän mielikuvan pluto-iineksestä.

muuten, eiks iines plutona oo vähän niinkuin nainen jolla on venuksen ja pluton haasteellinen aspekti.

tosin niin, jossain oli lause että "viisas hallitsee tähtensä, hullu on niiden orja"

ehkä olen itsekin joskus heikolla hetkellä antanut astrologian koottujen ja sopimuksenvaraisten kuvausten määritellä itseäni enemmän kuin itseni sitä...

hmm...*nolostuu ja myöntää* mutta kaipa olin vaan pieni ihmispolo joka yritti kuumeisesti etsiä vastauksia ja viisautta jostakin...tosin on astrologia siihen myös paljon auttanut. tuo oli ehkä yksi sudenkuoppa.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #18 : 04.07.2006 00:44:54 »

Pluto iines on selvästi Milla Magia joka on laittanu pinkin rusetin ja pinkkiä huulikiiltoo...  Kiss  Grin

Hmph, no joo huonoissa astrologia, ei korjaan typerissä horoskooppi kirjoissa on näitä yleistyksiä.

Esim mä olisin matkaileva reipas Jousimies joka kuitenkin viihtyy Rapumaisesti kotona... tai sitten Kalamaisesti haahuilee näiden kahden välillä...  idiot2

Muuten luin jostain ihan hyvästä astro kirjasta sellasta, että Kalat osaa myös olla petollisia. Esimerkiks kun ne ei enää tykkää jostain ihmisestä niin ne ei mee huutaan tälle mitään päin naamaa tai muutenkaan tee mitään mistä ne vois saada huonon maineen... ne vaan salamyhkäsesti jättää tän ihmisen pois elämästään. Ei oo enää yhteydessä jne. siinä se. Siis kyllä Kalatkin osaa...
 coolsmiley Toi kuvaus osu ja uppos ainakin meikäläiseen. Kuu kalana toi on mun tyylini reagoida.  Huh

Mä en ainakaan pidä Kaloja ollenkaan niin "nynnynä" merkkinä ku jotku typerät kirjaset väittää.

Enkä Skorpioneja niin julmina ja häikäilemättöminä ja ovelina kuin jotku väittää. Ne voi joskus oveluudessaan vahingos pistää itteensä... uglystupid2

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 04.07.2006 00:55:01 »

..varsinkaan kun ne ei oo mitään ovelia ja
ovat oikeesti herkkiä omalle myrkylleen,
mutta pitäähän sitä kuolla välillä jotta uskomus feeniks linnusta pysyy elossa
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #20 : 04.07.2006 00:58:35 »

Lainaus
Muuten luin jostain ihan hyvästä astro kirjasta sellasta, että Kalat osaa myös olla petollisia. Esimerkiks kun ne ei enää tykkää jostain ihmisestä niin ne ei mee huutaan tälle mitään päin naamaa tai muutenkaan tee mitään mistä ne vois saada huonon maineen... ne vaan salamyhkäsesti jättää tän ihmisen pois elämästään. Ei oo enää yhteydessä jne. siinä se. Siis kyllä Kalatkin osaa...

:Smiley jep. just noin mä toimin. eli yleistykset pätee tässä Wink mutta kuitenkin kun oma karttani on niin päinvastainen, niin saatan tehdä noin juuri myöskin niille ihmisille joista pitäisin eniten. aikaisemmin ainakin tuo oli merkki siitä että oikeesti arvostan ja kaipaan kun katoan. tosin katosin myös silloin kun en arvostanut. 2funny

valitettavan totta. petollinen, kyllä. kai kaikissa merkeissä on jotain puolia mitkä vaan on, niistä voi kärsiä itsekin, kuten tälläisestä liukenemisesta, mutta sitä vaan toteuttaa automaattisesti ennenkuin kiinnittää siihen huomiota ja yrittää muuttaa.

mut perustaktiikkana tuo, että ei jaksa jäädä tappelemaan eikä välitä ilmaista mielipidettään päin naamaa kun ei oikeestaan ees kiinnosta, ja sit haihtuu.

monesti tuo hävettää, tuntee pahaa omatuntoa ja sadattelee itseään sen takia. eikö ois voinu hoitaa asiaa rehellisesti ja selkeästi. mutta on vaan liian niljakas.

kai tuo on sen perua kun on kasvanut ympäristössä, jossa ihmisillä on ollut tosi jyrät mielipiteet, niin kokee, että on ihan turha edes yrittää itse vaikuttaa niihin, parempi poistua.
« Viimeksi muokattu: 04.07.2006 01:11:12 kirjoittanut sign? » tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #21 : 04.07.2006 01:09:47 »

Juu haihtunut olen minäkin monta kertaa ja sitten kun joutuu uudestaan kasvokkain niiden tilanteiden kanssa niin nolottaa se edellinen haihtuminen...  Undecided

Tulimerkit sentään osaa antaa sen kuvan niinku niillä olis muuta tosi tärkeetä meneillään eli ne siis poistuu johonkin... Vesimerkit vaan poistuu jostakin...
 Lips Sealed

Ilmamerkit taas lähinnä ihmettelee, että mitä oikeen pitäis tehdä. Varsinkin Vaaka helpottuu kun toinen tekee jonkun eleen johonkin suuntaan ja hän voi myötäillä...

Maamerkit taas sitten katuu sitä, että ne ei poistunu paikalta...  2funny 2funny
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 04.07.2006 01:16:45 »

aurinko oinas poistui mitään sanomatta,kerrasta poikki,
 aurinko kalat liukeni jonnekin piiloon,oliko vaikeaa kohdata kun
katoaa kaivatessaan?
ja skorpioni roikkuu vaikka takapuskurissa kiinni eikä osaa irrottautua..?
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #23 : 04.07.2006 01:27:16 »

Lainaus
aurinko kalat liukeni jonnekin piiloon,oliko vaikeaa kohdata kun
katoaa kaivatessaan?
ja skorpioni roikkuu vaikka takapuskurissa kiinni eikä osaa irrottautua..?

minä oon kadonnut niin monta kertaa ja aurinko skorpioni on ainut ystävä mikä on jaksanut roikkua...heh, ja toinenkin sellainen. jos puhutaan ystävistä. olen siitä hyvin iloinen, ihmettelen miten jaksoi roikkua. sellaiset ystävät ovat kullanarvoisia.

mut omalta kohdaltani tuosta katoamisesta sanoisïn, että silloin kun katosin kaivatessani, niin tottakai siinä oli pelko siitä että kaikki menee pieleen jos joku tuntuu liian hyvältä. silloin on hyvä säilyttää illuusio siitä kuvitellusta ihanuudesta mitä ois voinut olla mutta mikä ei ikinä pääse muuttumaan karuksi todellisuudeksi. tietenkin myös pelko torjutuksi tulemisesta ja siitä että toinen ei pidä kun pääsee lähemmäksi ja näkee millainen oikeasti olen...ja tää varmaan liittyy yksilölliseen karttaani eikä ole yleistettävää, mutta minulla oli oikeasti sellainen kuva itsestäni että olen paha ja huono ihmiseksi...niin osoitin toisille arvostusta säännöstelemällä omaa läheisyyttäni, halusin että he eivät saa minusta "yliannostusta" enkä halunnut tunkea...

yleensähän toiset kokivat tän päinvastoin, luonnollisestikin, että tuota ei kiinnosta.

mutta mulla olikin näitä "käänteis" ongelmia. ei kaikilla kaloilla varmaankaan vastaavaa ole. tosin aika monet kalat näyttävät olevan aika vaikeaselkoisia ja monimutkaisia. jos oinasta paljon kartalla niin se ehkä parantaa tätä taipumusta.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 04.07.2006 01:40:57 »

psykologi minussa yrittääkin ummartaa,varsinkin teitä "vaikeaselkoisia"
kaloja,yhtä piti käydä ymmärtämässä maapallon toisella puolella,
eikä siitä sen viisaammaksi tullut,päinvastoin,jäi kaikertamaan,
ehkä näin jälkikäteen etsii selityksiä,kiitän että olet niinkin avoin kuin olet,näkökulma laajenee,mahdollisuus ymmärtää,
 aurinko kalat tulee aina valitettavasti mieleen nuori 17 v.tyttö,joka sai ajokortin erikoisluvalla,kävi tansseissa ja "liukeni" autollaan pilven reunalle,oli kuulemma raskaanakin,
ehdollistuneita mielikuvia herkästä ihmisestä,
hautajaiset ja päivänkakkarainen valokuva
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 04.07.2006 07:00:07 »

Periaatteita on toki hyvä olla olemassa kuten Nikki sanoikin.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #26 : 04.07.2006 09:43:58 »

Jännä itselleni tulee vähän sama mielikuva  aurinko  kalat

Nuori nainen, joka katoaa jonkun jengin mukana, käyttää huumeita ja viettää hurjaa elämää. Tulee raskaaksi ja lapsen isä jättää. Tyttö jää yksin lapsen kanssa avuttomana.

Tytöllä on ruskeat kiharat hiukset ja surulliset herkät silmät.

Aurinko Kaloista tulee mieleen 80-luku.  Huh

Ehkä tuosta kalojen katoamisesta saa eniten spekulaatioita aikaan, että mistä se johtuu.
  :Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 04.07.2006 10:11:30 »

Itseasiassa skorpioneista löytyy paljon hyvin hyvin kilttejä ja herkkiä ihmisiä, varsinkin naispuolisia  Smiley
Miehillä tuntuu useimmiten menevän sinne uhoamisen puolelle ja jyrkkiin mielipiteisiin.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 04.07.2006 10:16:02 »

Miehistäkin ole tavannut oikein mukavia heppuja. Hienoa on nähdä kuitenkin isäni "kasvaminen", hän on muuttunut vanhemmiten paljon kypsempään ja suvaitsevaisempaan suuntaan  Smiley
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #29 : 04.07.2006 10:29:18 »

Artemis, itse tunnen muutaman ikäiseni miespuolisen Skorpparin eivätkä ole yhtään ilkeitä tai esitä "kovista" vaan juuri niitä, jotka jo nuorena juttelivat tyttöjen kanssa ihan luontevasti ja vaikka mistä. Ikäiseni naispuoliset Skorpparit ovat hekin herkkiä ja kilttejä. Yksi Skorppari ystäväni jopa joskus väitti että minä olen kieroilija ja ovela kuin mikä.
 Huh Pitäisikö tuo sitten Skorpionin suusta kuultuna ottaa kohteliaisuutena...
 :Smiley

Mitä sitten rasismiin tulee niin mielestäni siinä ei ole mitään logiikkaa.

Kun vesi ja kiinteistä merkeistä nyt on puhuttu niin kyllä oman kokemukseni mukaan tulimerkit osaavat olla erittäin uppiniskaisia ja haluavat että asiat menevät juuri heidän tahtonsa mukaan.

Tämä nyt on vain oma ajatukseni, mutta miten minusta tuntuu, että kaikki rasismi ja ehdottomuus perustuu lopulta siihen pelkoon, että jos hyväksyn tuon asian niin sitten kohta hyväksyn myös tuon ja tuon ja kohta kaikki käy.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: