Minulla olisi pieni kysymys teiltä kokeneemmilta
Eli näistä henkioppaista...minulle sattui tässä pari yötä takaperin mieleenpainuva juttu: Olin juuri mennyt vuoteeseen laittaakseni nukkumaan, annoin hieman reikiä siinä itselleni, kuten useasti on tapana tehdä ennen nukkumaanmenoa. Kun olin hoidon tehnyt, suljin silmäni ja hetken päästä silmät ollessa suljettuina (en ollut unessa) näin mustavalkoiset miehen kasvot, jotka eivät olleet ihan ns. kasvotusten, vaan kasvot olivat aika lappeellaan eli vaakatasossa. Miehellä oli viikset ja partaakin sekä lyhyeltä näyttävät hiukset. Säpsähdin kun kuva tuli eteeni ja samantien kuva sitten poistuikin näkyvistäni kun aukaisin silmäni. Sen jälkeen en ole kasvoja nähnyt. Joskus aiemmin olen ainakin luullut näkeväni samanlaisessa tilanteessa hahmotelman miehen kasvoista,mutta näin selkeästi en ole aiemmin nähnyt.
Joten kysymykseni kuuluu....mikä tämä ilmiö oikein on? Voisiko tämä mies olla oppaani?
Ai niin ja vielä yksi kokemus. Tässä eräänä yönä säpsähdin myös, kun tunsin että joku olisi sormella koputtanut minua oikeaan olkapäähän...avasin silmäni, mutta ei siinä ketään näkynyt. Unessa minua kyllä koputettiin, mutta se tunne oli niin voimakas, että minusta tuntui että ihan oikeasti minua joku koputti, ei vain unessa.