Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkioppaista  (Luettu 43108 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« Vastaus #60 : 17.07.2006 21:19:01 »

Meditoin tänään arkkienkeli Gabrielia. Yhtäkkiä näin intiaanipojan istumassa maassa lootusasennossa ja suuri käärme luikerteli sen reisien ali... Käärme oli siis ihan useita kymmeniä metrejä pitkä. Intiaanipojan kasvoja en nähnyt ja harmittaa kamalasti, että havahduin siitä saman tien pois. Huh

Luuletteko, että kysymyksessä olisi ollut oppaani? Aika nuori poika se näytti olevan kyllä....  :Smiley

Mikähän merkitys tuolla käärmeellä sitten mahtoi olla... ? Ihan kuin poika olisi hoitanut sitä... ainakin se silitteli sitä samalla, kun se luikerteli siitä jalkojen ali...  Huh
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #61 : 17.07.2006 21:25:22 »

käärme luo nahkansa,uusiutuu
mutta
olisin kysynyt mitä tuo gabriel edustaa,sen tehtävä,sanoma,
kuka/mikä?
enkeleistä tietämätön,
mutta nimi suvussa sukupolvelta toiselle,
isältä pojalle
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #62 : 17.07.2006 22:07:34 »

Hei,
minuakin kiinnostaisi tietää tuosta oppaiden vaihtumisesta?

Joskus pari vuotta sitten talvella näin jatkuvasti unia, joissa minulle selitettiin ja valaistiin monia asioita. Kuten alitajunnan toimintaa ja ylipäätään ajatuksia ja niiden voimaa. Se oli jokin unen henkihahmo, joka näitä kertoi ja selitti minulle. Mitään konkreettista hahmoa en ikinä nähnyt. Ilman näitä uniani en olisi jaksanut.

Nyt olen taas ollut väsynyt ja masentunut, mutta tällä kertaa en ole nähnyt niin valaisevia unia, vaan eräänä iltana kun olin menossa nukkumaan ja jo sängyssä (no siis sinkkuna nukun yksin) tunsin yhtäkkiä kuin lähelläni olisi ollut joku, josta huokui erittäin rakastavaa ja lämmintä ja rauhallista energiaa. Tunsin ikään kuin tämän rakastavan hahmon siivet ympärilläni, jotka suojelivat minua.

Ihmeellinen, mutta ihana tunne.

Minä en usko, että henkimaailma olisi ikinä ollut planeettaamme kohtaan välinpitämätön. Mutta tuskin millään tasolla osattiin kuvitella, että tilanne pääsisi täällä näin pahaksi. Siksi olemme nyt saaneet uusia auttajia ja opastajia.

Joihin nyt sitten saamme tutustua... puolin ja toisin.  smitten 
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #63 : 18.07.2006 20:30:03 »

Joskus valitin täällä palstalla, että migreenit ovat riesanani... En tiedä liittyykö tämä nyt varsinaisesti aiheeseen... mutta enää minulla ei ole migreeniä vaan erittäin usein toistuvaa kolmannen silmän särkyä ja kruunuchakran kihelmöintiä.

Tiedä sitten johtuuko juuri näistä uusista energioista... kun ei ole tottunut.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #64 : 18.07.2006 21:00:17 »

Tiedä sitten johtuuko juuri näistä uusista energioista... kun ei ole tottunut.

Luulisin... Mutta kyllä niihin tottuu.  Wink smitten angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 19.07.2006 08:09:10 »

Lainaus
minuakin kiinnostaisi tietää tuosta oppaiden vaihtumisesta?

Itse olen kokenut oppaiden vaihtumisen niin, että aina kun olen oppinut yhden oppaan opettamat asiat ja sisäistänyt ne, tämä opas siirtyy taka-alalle ja antaa tilaa toiselle oppaalle. Ikään kuin vaihtaisi vain ainetta ja aineen vaihtuessa myös opettaja vaihtuu Wink Kaikki oppaat pysyvät silti lähettyvillä kaiken aikaa, ainakin minun kohdallani. Kävin eilen tapaamassa Iania, kun olin niin hirveän surullinen ja ahdistunut. Hän muistutti, että voisin milloin vain tulla käymään ja kääntyä hänen puoleensa, vaikka hän ei enää olekaan pääoppaani.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #66 : 19.07.2006 08:14:50 »

No sekin vielä, kestäähän se aikansa kun ego riehuu. Sain myös kielteisen päätöksen yliopistosta, joten opiskelujen aloitus viivästyy taas vuodella, joka aiheuttaa stressiä (kun muut ikäiseni ovat kohta jo ammateissaan ja minä vaan laahuan ympäriinsä! buck2)
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #67 : 19.07.2006 09:37:46 »

Aika kapeakatseista on väittää että jos joku antaa vinkin jostain asiasta niin se on heti muiden pakottamista.

Kummalliset itsepuolustusreaktiot tuntuu käynnistyvän joillakin välittömästi tietyistä aiheista.

Hmmm... kuulostaapa kokemuksena aika tutulta vaan mitenkäs se nyt tuntuu, kun tulee omalle kohdalle sinä "henkioppaana" se "toinen"Huh  :Smiley coolsmiley Smiley

tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #68 : 19.07.2006 09:42:04 »

No sekin vielä, kestäähän se aikansa kun ego riehuu. Sain myös kielteisen päätöksen yliopistosta, joten opiskelujen aloitus viivästyy taas vuodella, joka aiheuttaa stressiä (kun muut ikäiseni ovat kohta jo ammateissaan ja minä vaan laahuan ympäriinsä! buck2)

Onneksemme meidän EI tarvitse tehdä kohta enää asioita vain sen takia, kun yhteiskunta niin sanoo eli sen, miten kunkin pitää elämässään edetä yhteisen hyvän merkeissä. Vaan luomme sellaisen tulevaisauuden sen oman "oppaamme" eli Jumaluutemme teoilla, etteivät mielemme edes osaa vielä aavistella, että "mitä meistä isona tulee". Wink Joten malta vain vähän aikaa, rakas AThaMaarit, kyllä se sieltä "valkenee"! smitten
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #69 : 19.07.2006 10:45:09 »

AthaMaarit, elä ainakaan sitä mieti mitä muut ikäisesi tekevät, vaikka se tuttu putki olisi jotenkin niin turvallinen elää, edes välillä. Ainakin minun ikäkaverit ovat jo aikavuosia olleet ammateissaan ja minä koetan tehdä edes vanhasia jotta päästään edes siihen kahteentoista vuoteen - valmistumisessa, enkä siltikään ole missään ammatissa sen jälkeen ja monissa olen nyt jo toiminut. Mutta se ajoitus.. tällä tavalla eläen et jälkeenpäin kuitenkaan vaihtaisi päiväkään pois kuten en minäkään (ai enkö, no en egoni, sori knuppel2).  tickedoff Odotan todella mikä minusta tulee isona ja hoidan vain vanhan alta pois. Ja parit puklat lattialta Huh.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2006 10:47:25 kirjoittanut Valo » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #70 : 15.06.2007 18:33:59 »

Hihhii!
Piti kaivaa tämä ketju esiin, sillä sain toissa päivänä lisää tietoa omista oppaistani! Päätin pitkästä aikaa tehdä oikein kunnon meditointimatkan ja yrittää tavata oppaita, joita en ole vielä tavannut ^________^

Kirjoittelin tuolla aiemmin, että minulla olisi Ystävä-niminen opas. Sainkin kuulla tuon meditointimatkan aikana, että Ystävä ei varsinaisesti ollut oppaani, vaan tällainen väliaikainen apu. Hänet täytyy siis pudottaa pois listasta.

Tutustuin kahteen uuteen oppaaseen, vanhaan intiaanimieheen nimeltä Vanha Sulka, jonka seurassa istuu nuorukainen nimeltä Nuori Sulka (minullahan on myös kiinalainen miesopas Vanha Mestari, jonka seurassa istuu Nuori Mestari). Näin viimeinkin myös naispuolisen oppaani, joka opettaa minulle kauneutta. Hän soitti pianoa todella kauniin loisteliaassa 1800-luvun "pikkukartanossa" ja esittäytyi Zue-Anne Diana Chrysleriksi - eka opas, joka sanoi itse nimensä Wink

Tapasin tuossa matkan aikana myös nuoren gladiaattorin, korkeintaan 20-vuotiaan miehen. Hän ei varsinaisesti ollut opas, mutta esittäytyi Gaiukseksi (tai Gaius Gladiukseksi). Tuli sellainen tunne, että hän on eräänlainen yleinen tuutori, niin tohinoissaan hän hääri ympäriinsä!
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #71 : 17.06.2007 16:58:46 »

Hyvä, että löysit tällaisen ketjun. Silmäilin tätä läpi ja oli tosi mielenkiintoinen juttu. Mistä noista omista oppaistaan voisi saada tietoa? Jos joku osaa kertoa, niin olisi mukava tietää oppaista. Tiedätkö AthaMaarit? Kuka tietäisi?   Huh    Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #72 : 17.06.2007 17:21:10 »

Omista oppaista voi saada tietoa oman intuition kautta, regressiossa/meditoimalla ja selvänäkijöiltä. Oppaat työskentelevät kuitenkin kanssamme koko ajan, vaikka emme tiedostaisi sitä, että siitä ei ole kyse! Grin

Minulle omat oppaat ilmaantuivat, kun olin siihen valmis. Jälkeenpäin olen tavannut muita oppaitani juuri meditoimalla, joka on minulle paras tapa tutustua heihin myös päivätietoisuudessa Smiley

Henkioppaista puhutaan paljon myös esoteerisessa kirjallisuudessa. Löytyy varmaan kirastosta spiritismin hyllystä ja kirjakaupassa filosofian hyllystä.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #73 : 17.06.2007 19:28:56 »

Apua saan aina pyytäessäni. "Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan." Siinäkö totuuden siemen?

evea tuo oli hienosti sanottu. tuossa sanomassasi lausessa on varmasti se totuuden siemen juuri.

sitten itse tähän topiciin...itse pystyn parhaiten olemaan yhteydessä oppaisiin meditoimalla. silloin tunnen saavani heiltä juuri sen avun joka tärkeää sydämeni kannalta katsottuna ei oman egomme.

itselläni ainakin on tuossa asiassa sellainen tunne että jos välikäsiä on ympäristössäsi paljon niin viesti saattaa jotenkin vääristyä matkalla...
tallennettu

astraali
Vieras
« Vastaus #74 : 26.06.2007 11:44:10 »

Ihanaa kuulla, AthaMaarit! Minulla myös tuntuu oppaat vaihtuvan aika tiuhaan tahtiin. Nyt joku suvantovaihe menossa; "käveles tyttö nyt itse...".  Grin Ja välillä oikein kiukuttelen heille, kun tuntuu kaikki tahmovan...

Täytyypäs muistinvirkistamiseksi lukea tätä ketjua uudelleen!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: