Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkioppaista  (Luettu 43123 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #75 : 26.06.2007 12:09:28 »

Tuli tuosta oppaiden vaihtumisesta mieleen, että mistä syystä toisilla vaihtuu oppaat tiuhaan tahtiin ja toisilla ei ja määräkin vaihtelee? Onko se yksilöstä ja omista valinnoista/tarpeista kiinni vai mistä?

Itselläni nimitäin on koko elämäni ollut (aiemmin en tosin tätä tiennyt) Jeesus oppaanani (vaikka on hän minulle niin paljon muutakin...). Sitten olen kokenut erään vanhan intiaanimiehen olleen myös jossain vaiheessa oppaanani, sekä jokin olento jolla ei oikein ole edes mitään muotoa eikä sukupuolta. Kaikenkaikkiaan vain siis nämä kolme opasta ovat olleet elämässäni. Ja he kaikki ovat edelleen oppainani jollain tavalla. Nämä pari muuta eivät nyt tosin enää niin kovin aktiivisesti ole olleet kuvioissa, Jeesus ainoastaan. Ja tiedän, että matka jatkuu hänen kanssaan erityisen vahvana "loppuun" asti ja vielä sen "lopun" jälkeenkin...  smitten  angel

Mutta kuten Jeesuskin on opettanut, olen itse paras oman itseni opas. Kaikkien olisi omalta kohdaltaan hyvä muistaa tämä.  Wink
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #76 : 06.07.2007 12:40:17 »

Minulla olisi pieni kysymys teiltä kokeneemmilta  smitten
Eli näistä henkioppaista...minulle sattui tässä pari yötä takaperin mieleenpainuva juttu: Olin juuri mennyt vuoteeseen laittaakseni nukkumaan, annoin hieman reikiä siinä itselleni, kuten useasti on tapana tehdä ennen nukkumaanmenoa. Kun olin hoidon tehnyt, suljin silmäni ja hetken päästä silmät ollessa suljettuina (en ollut unessa) näin mustavalkoiset miehen kasvot, jotka eivät olleet ihan ns. kasvotusten, vaan kasvot olivat aika lappeellaan eli vaakatasossa. Miehellä oli viikset ja partaakin sekä lyhyeltä näyttävät hiukset. Säpsähdin kun kuva tuli eteeni ja samantien kuva sitten poistuikin näkyvistäni kun aukaisin silmäni. Sen jälkeen en ole kasvoja nähnyt. Joskus aiemmin olen ainakin luullut näkeväni samanlaisessa tilanteessa hahmotelman miehen kasvoista,mutta näin selkeästi en ole aiemmin nähnyt.  Shocked

Joten kysymykseni kuuluu....mikä tämä ilmiö oikein on? Voisiko tämä mies olla oppaani?  Shocked  angel

Ai niin ja vielä yksi kokemus. Tässä eräänä yönä säpsähdin myös, kun tunsin että joku olisi sormella koputtanut minua oikeaan olkapäähän...avasin silmäni, mutta ei siinä ketään näkynyt. Unessa minua kyllä koputettiin, mutta se tunne oli niin voimakas, että minusta tuntui että ihan oikeasti minua joku koputti, ei vain unessa.  Shocked
« Viimeksi muokattu: 06.07.2007 12:44:32 kirjoittanut limoviikuna » tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #77 : 06.07.2007 13:58:46 »

Noita kasvoja on pilvin pimein liikenteessä, joten sinun varmaan täytyisi itse tunnistaa kuvajainen joko oppaaksesi tai muuksi kuvaksi. Itse joskus kyselin vastaavaa ja minulle vastattiin, että usein näemme kasvoja esim. edellisistä elämistä ja jotkut näkevät hahmoja henkimaailmasta jne. Lähteitä on vaikka millä mitalla, joten valitse itse mikä sinusta tuntuu oikealta vastaukselta. Kuva voi olla oppaasi tai joku muu. Jos sinusta tuntuu siltä, että haluat ajatella häntä oppaanasi, niin se on ihan OK! Itse olen valinnut kuvajaisteni olevan tuttavuuksia aikojen kuluessa. henkioppainani olen pitänyt niitä tyyppejä, jotka ovat pyydettäessä näyttäneet hahmonsa. Jokaisella meistä on oma totuutemme ja kaikki olemme oikeassa.  Wink 
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  

Siirry: