Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkioppaista  (Luettu 43088 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #15 : 09.07.2006 10:38:35 »

En tiedä. Ehkä olen itse oma oppaani.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 10.07.2006 12:18:09 »

Lainaus
Välillä tuntuu, että nämä oppaani jättäytyvät hetkeksi takavasemmalle ja antavat minun selvitä yksin, kokeilevat mitä tiedän ja miten selviän eri tilanteista. Esim. on aikoja, jolloin tapahtuu näitä ns. vihkimyksiä, jolloin jouduin selviämään aivan yksin aika rankoistakin testeistä ja koettelemuksista.  Silloin pitää selvitä ilman oppaan apua. Kun sen vaiheen ohitin - ja siis selvitin - he taas tulivat vierelleni.

Minulla on ihan sama - oppaani lisäksi myös enkelini vetäytyy takavasemmalle. Silloin, kun kaikki tuntuu kaatuvan päälle ja oppaat sekä enkelit vetäytyvät pois tieltäni olen pyrkinyt pitämään mielessäni ajatukset "Tämä on minun parhaakseni", "Tällä tavoin olen lähempänä vapautumista" ja ennen kaikkea "kenellekään ei anneta enempää kuin hän kestää".

Henkinen tiehän on aluksi raskas ja vaikea, mutta mitä pidemmälle sitä kulkee sen helpommaksi se muuttuu. Vihkimyksiä tulee jokaiseen elämään tavalla tai toisella, jos suuret vihkimykset on selvitetty pois jo menneissä elämissä, ei tässä elämässä ole enää niin rankkoja kokemuksia.
Miksi käydä samaa asiaa kahteen otteeseen, jos sen on jo sisäistänyt? Wink (ja jos ei ole, niin sitten käydään se niin monesti läpi, että uppoaa kaaliin  Cheesy)
tallennettu
Sunflower
Vieras
« Vastaus #17 : 10.07.2006 12:58:10 »

Vanhan Jumaluuden aikaist oppaat eivät olleet päteviä. Ihmiset ovat saaneet vuoden vaihteessa uudet oppaat, jotka ovat yleensä ihmisen kuolleita sukulaisia tai sukulaisia omilta kotiplaneetoilta. Vasta nyt oppaat ovat velvollisia auttamaan ihmisiä. Tämä on uuden Jumalan antama lahja ihmisille.

Maapallohan on ollut tavallaan unohduksissa, koska planeettamme energeettinen ja henkinen taso on laskenut miljardien vuosien aikana eikä meistä ole oikeasti välitetty. Vasta nyt uuden ajan nousu tästä kurimuksesta on mahdollista. Mukana työssä ovat uudet oppaat, muiden planeettojen kansat ja maailmankaikkeuden suurimmat valo-olennot.

Eivät vanhat oppaatkaan ole auttaneet meitä sillä tavalla kuin heidän olisi pitänyt. Olen ollut yhteydessä henkimaailmaan vuosien aikana, ja käsittänyt, ettei henkimaailmassa ole minkäänlaista käsitystä ihmisten elämästä ja tarpeista. Siitä, että me tarvitsemme rahaa elääksemme säällistä elämää; että me tarvitsemme konkreettisesti uuden työpaikan, jos meitä kiusataan tai muuta. Henkimaailmassahan ei tarvitse ponnistella kuten täällä, sillä siellä saadaan kaikki mitä halutaan (ainakin melkein) ja siellä voi matkustaa sekunnin murto-osassa sinne minne haluaan. Kaikki on helppoa, ja henget ovat tämän vuoksi laiskistuneet. Tämän vuoksi myös henkimaailma on tällä hetkellä velvoitettu työskentelemään koko maailmankaikkeuden hyväksi, ja tämä on suuri muutos.

Ja moennelle on annettu enemmän kuin he kestävät. Moni henkisen työn tekijä ei pysty täyttämään tehtäväänsä tässä ajassa, koska heitä ei ole autettu oikeisiin olosuhteisiin ja oikeitten ihmisten luo. Olemme olleet kurimuksessa ja pimennossa, ja rukoilleet apua, jota emme ole saaneet.

tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #18 : 10.07.2006 13:25:40 »

Juu.. Olen itsekin kohdannut kaikenlaisia epämääräisiä "henkioppaita"..
Maan ulkopuoliset valloittajat pyrkivät kaikin konstein hämäämään aistejamme. Hologrammiset ilmestykset kuuluvat asian yhtenä harhaanjohtamiskeinona.

Tässä lisää aiheesta:
http://members.aol.com/phikent/orbit/EXTRATER.htm
http://www.greatdreams.com/mass.htm

Extraterrestriaalit koittavat vain niillä ohjata meitä pois positiivisista tehtävistä:
"They are planning now to "raid" certain of the positive agendas creating misleading holographic inserts that will direct the perceptions and thoughts of the populace away from the applications of the positive agendas."

"These technologies are part of an unbalanced agenda presently being orchestrated by Intruder ETs in order to infiltrate our society before the year 2012, when such an infiltration will no longer be possible."

"The inserts have been and will be used to lead people away from the true divinity that lives within them and from any true spiritual connection."

"Faking "miracles" appearances of saints and holy ones, the return of deceased loves ones, all of these personally sacred subjects are fair game to the exploitation of holographic inserts. Plans are in the making to stage dramas using the traditional as well as "new age" belief systems."

Kannattaa olla tarkkana. Yleensä vaiston pitäisi sanoa että ilmestyksessä on jotain pikkasen pielessä.

Tässä myös pleiadian-juttuja hologrammi inserteistä mm. Chapter 9:ssä:
http://www.cosmic-people.com/english/books/bringers.htm

"You will recognize holographic inserts by feeling. They won't feel right-something will feel fishy or strange. When holographic inserts are put into your reality, something is not right. As members of the Family of Light, your codings and filaments will not feel good if you are exposed to holographic inserts because they are used to control you rather than bring you to upliftment. They are used to ride your emotions to a certain point so others can feed off them and to bring you to a certain new level of operation."
« Viimeksi muokattu: 10.07.2006 13:53:20 kirjoittanut Lake » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 10.07.2006 13:37:42 »

Lainaus
Kannattaa olla tarkkana. Yleensä vaiston pitäisi sanoa että ilmestyksessä on jotain pikkasen pielessä.

Ilman muuta - kaikessa henkimaailmaan liittyvässä kannattaa pitää sydämen ääni kädessä eikä niellä kaikkea siltään.

Tosin minun itseni henkilökohtaisesti on vaikea uskoa, että henkimaailma olisi välinpitämätön tai että ihmisen harteille heitettäisiin niin paljon moskaa, ettei tämä jaksa... Jotkut vastoinkäymiset tosin ovat ihmisen itsensä luomia tässä elämässä, sellaisia jotka eivät kuulu sielunsuunnitelmaan ja siksi niiden aiheuttama kärsimys ja tuska voi olla liikaa sielulle, eikä se jaksa. Sielunsuunnitelman mukaiset koitokset pyritään kuitenkin aina pitämään sellaisina, että sielu jaksaa käydä ne lävitse maan päällä. Joskus sielu voi erehtyä - henkimaailman puolella ei tosiaankaan ole puutteita tai vastoinkäymisiä, elo on auvoista ja ihanaa, eikä aikaa ole. Sielu saattaa ajatella, että jaksaa käydä karman/velan/kokemuksen A lävitse olemalla koditon 20 vuotta, koska se 20 vuotta ei sielun mielestä henkisellä tasolla tunnu miltään - eihän siinä ajassa ehdi silmäänsä räpäyttää! Fyysisellä tasolla asia onkin aivan toisenlainen ja sielu saattaa romahtaa täysin ja päätyä itsemurhaan, jotta se pääsisi pian takaisin Kotiinsa.

tallennettu
Sunflower
Vieras
« Vastaus #20 : 10.07.2006 14:06:49 »

AthaMaarit on oikeassa että jokaisen on kuunneltava itseään, sillä jokaisella on oma totuutensa ja tieto itsessään. Laitan tähän kuitenkin muutamia kommentteja.

Henkimaailmassa ei ole kaikin osin niin herttaista ja rakastavaa, kuin ihmiset luulevat. Kun kuolemme, viemme mukanamme kaikki inhimilliset piirteemme, joten henkimaailmassa on laiskuutta, vallanhimoa, itsensä korottamisen tarvetta, tietämättömyyttä. Kaikki inhimilliset heikkoudet. Koska elämme täällä energeettisesti ja henkisesti alhaisella planeetalla, olemme olleet eristyksissä henkimaailmasta, ja samalla korottaneet ja mystifioineet henkimaailman.

Uuden ajan Jumala on poistanut karman, joten sitä ei todellakaan ole. Ihmiset eivät voi enää syyttää karmaa ongelmistaan. Tästä lähtien ihminen kuolee, ja sopii saman tien niiden kanssa, joita ovat loukanneet ja pääsee sitten syntymään puhtaana takaisin vaikkapa maan päälle.

Ihmisellä on syntyessään sielunsuunnitelma, mutta jos ihminen ei sitä halua tai jaksa seurata, ihminen voi tehdä muuta. Tämä on uusi mahdollisuus ja vapautus sielulle. Moni maan päällä oleva ihminen ei ole pystynyt toteuttamaan sielunsuunnitelmaansa, koska elinolosuhteet ovat olleet liian rankat. Mielisairaaloissa on henkisiä ihmisiä, jotka ovat tienneet jollain tasolla tehtävästään, mutta eivät ole sitä pystyneet toteuttamaan, koska eivät ole saaneet ihmisinä tietoa tehtävästään, oikeanlaisia tukijoita ympärilleen.

Kuten AthaMaarit tuossa kirjoittaa, olemme henkimaailmassa lupautuneet tekemään kaikenlaista hienoa täällä maan päällä, mutta sitten olemme yllättyneet tämän maapallon rankkuudesta. Suuria lupauksia.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 10.07.2006 14:13:51 »

Lainaus
Henkimaailmassa ei ole kaikin osin niin herttaista ja rakastavaa, kuin ihmiset luulevat. Kun kuolemme, viemme mukanamme kaikki inhimilliset piirteemme, joten henkimaailmassa on laiskuutta, vallanhimoa, itsensä korottamisen tarvetta, tietämättömyyttä. Kaikki inhimilliset heikkoudet.

Ihan totta!
Henkimaailman tasolla on useita eri sanotaanko nyt vaikka kehitystasoja. Kuoleman jälkeinen elämämme saattaakin olla juuri sellainen kuin olemme sen kuvitelleetkin olevan, esimerkkinä vaikka "hevimies menee Helvettiin kun siellä on viinaa ja naisia" - ja sitten hän päätyykin tasolle, jossa ON viinaa ja naisia! (Kärjistetty esimerkki, mutta ehkä pointti tulee esille  Cheesy )

Ihmisen mukanaan viemät inhimilliset pirteemme näkyvät mm. siinä, että jotkut kuolleet jäävät ihan kiusakseen häiriköimään eläviä ihmisiä. Heistä se on hauskaa ajanvietettä, eivät he näe siinä mitään väärää. Spiritismissä häiriköimään saapuvat henkiolennot eivät välttämättä ole demoneita vaan ilkikuria ihmissieluja, joista moinen puuha ja ihmisten pelottelu on ihan ratkiriemukasta.

tallennettu
Sirumuru
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #22 : 10.07.2006 14:56:05 »

Lainaus
Vihkimyksiä tulee jokaiseen elämään tavalla tai toisella, jos suuret vihkimykset on selvitetty pois jo menneissä elämissä, ei tässä elämässä ole enää niin rankkoja kokemuksia. Miksi käydä samaa asiaa kahteen otteeseen, jos sen on jo sisäistänyt?

(noin, mie muokkasin sen näkymään oikein - AthaMaarit-  Smiley )

Kuten huomaatte, en jostain syystä osaa lainata teksteistänne osioita silleen nätisti (muilla tulee harmaaksi alueeksi se lainaus, ei vaan mulla..). No niin asiaan. Minullakin on ollut suuremmat vihkimykset mm. Egyptin elämien aikana ja vielä kauempana elämissä, nämä nykyajan "pikkuvihkimykset" tuntuu meikäläisten elämissä kuitenkin välillä niin suurilta ja vaikeilta, mutta totta on, kun tuo on ohi, niin sitten näkee kaiken selkeämmin ja tajuaa opin. Yksi lempikirjoistani on muuten Elisabeth Haichin Vihkimys, joka kummasti tuo muistoja mieleeni. Samoin Atlantis-ajalta on muistoja, silloin tosin oli erilaisessa kehostossa.

Nythän näiden korkeiden energioiden aikana on mahdollista nopeuttaa sitä kehitystä ja karman poistoa, jos on itse pyytänyt päästä mukaan tähän nopeutettuun ohjelmaan.

Henkioppaista vielä: jokaisen pitäisi luottaa omaan intuitioon, jos joku esim. astraalitasolta tuleva kaveri ei tunnu energioiltaan hyvältä, niin silloin voi kyllä pyytää kaveria poistumaan. Samoin avaruuskavereista sanoisin, että "ei kaikille tarvitse pitää ovea auki", kyllä itse sisimmässään tietää, keiden kanssa on sopivaa asioita ja keiden ei. Itselläni ei ole avaruustason kavereista yhtään negatiivista kokemusta, päinvastoin.
« Viimeksi muokattu: 11.07.2006 08:35:09 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu

Tänään ole kuin kotka ja lennä sinne missä unelmasi ovat.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 10.07.2006 15:37:40 »

Olen niin kateellinen teille kun teillä on yhteys henkioppaisiinne. Minä kun en uskalla/osaa ottaa yhteyttä henkioppaaseeni ja olen jo alkanut pohtia onko minulla edes moista, kun on niin kovin yksinäistä usein.  Cry En tiedä miten henkioppaaseen pitäisi ottaa yhteys. Minusta olisi todella ihanaa tutustua heihin ja tietää millaisia tyyppejä he ovat ja mitä voin oppia heiltä - ehken sitten vain ole vielä valmis vastaanottamaan heidän tietoaan tai läsnäoloaan.  Undecided
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Lake
Vieras
« Vastaus #24 : 10.07.2006 16:13:34 »

Henkioppaista vielä: jokaisen pitäisi luottaa omaan intuitioon, jos joku esim. astraalitasolta tuleva kaveri ei tunnu energioiltaan hyvältä, niin silloin voi kyllä pyytää kaveria poistumaan. Samoin avaruuskavereista sanoisin, että "ei kaikille tarvitse pitää ovea auki", kyllä itse sisimmässään tietää, keiden kanssa on sopivaa asioita ja keiden ei. Itselläni ei ole avaruustason kavereista yhtään negatiivista kokemusta, päinvastoin.

Kaikki eivät poistu käskettäessä, mutta succor punch saattaa auttaa sitkeämpien karkottamisessa Smiley tai sitten voi pyytää korkeampia voimia avuksi.
http://educate-yourself.org/dc/spindex.shtml
According to Don Croft, negative aliens like the Draconians cannot stand to be in the environment of the SP pulsing circuit and want to exit.

Pahakin energia voi tuntua hyvältä ja hyvä pahalta. Varmaan riippuu minkälainen oma värähtelytaso on ja minkälaista paholaista on (tietämättään??) palvelemassa Wink Siinä mielessä en luottaisi vain siihen tuntuuko juuri sillä hetkellä hyvältä vai pahalta.
Asterix tuolla kirjoittelikin kokemuksia:
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=5691.15

Lainaus
Olen niin kateellinen teille kun teillä on yhteys henkioppaisiinne. Minä kun en uskalla/osaa ottaa yhteyttä henkioppaaseeni ja olen jo alkanut pohtia onko minulla edes moista, kun on niin kovin yksinäistä usein.   En tiedä miten henkioppaaseen pitäisi ottaa yhteys. Minusta olisi todella ihanaa tutustua heihin ja tietää millaisia tyyppejä he ovat ja mitä voin oppia heiltä - ehken sitten vain ole vielä valmis vastaanottamaan heidän tietoaan tai läsnäoloaan.

Ei niihin mitään visuaalista yhteyttä tarvita. Yhteys perustuu ajatusten ilmaantumiseen. Jos ei mitään itseä kehittäviä ajatuksia ilmesty niin oletko kokeillut vaikka siirtyä kasvissyöntiin?
« Viimeksi muokattu: 10.07.2006 17:00:03 kirjoittanut Lake » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #25 : 10.07.2006 20:29:24 »

Noissa Sunflowerin sanoissa on paljon selvää sanomaa, sellaista ihan järkeen käypää.

Ei nämä asiat ole mitään yksioikoisia. Senpä tähden niitä ei pidä liikaa pohtia, ei liikaa toivoa.

Kaikki ajallansa, ymmärryksellä ja sillä voimalla, jolla pystyy asioita kantamaan.

Mielisairailla olisi varmaan jopa paljon näistä asioista selvennettävää ja meille muille opetettavaa, kun osaisimme kuunnella heitä oikein. Pelkäämme outoja asioita niin paljon, että usein siirrämme sairaan tiliin sellaistakin joka ei sitä ole, vaan oma vajaa mielemme tekee sen 'sairaaksi'.

Enkelit, oppaat eivät ole niin tärkeitä tiedostaa, tärkeintä on tiedostaa tila missä mieli, sydän (fyysinen) ja sielu kamppailevat ja etsiä niiden tasapainoa.

tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #26 : 11.07.2006 06:48:59 »

Tässä vielä noilta valeoppailta ja hologrammi-ilmestyksiltä suojautumisesta:

http://www.abovetopsecret.com/pages/globalmindcontrol.html

"Strengthen your body with exercise and/or yoga. A diet containing less chemical additives, red meats, caffeine, drugs, alcohol, salt, sugar and artificial sweeteners will help immensely. Also try to avoid irradiated and over processed foods. The body is also strengthened by conscious breathing and controlled breath exercises."

Ruokavalio kuntoon, joogaa ja muuta harjoitusta keholle.

Tuolla oli mainittu frequency fence eli taajuusmuuri viittaa ilmeisesti näihin joka puolella oleviin radiomastoihin. Niiden maadoittamisella (toinen viestiketju) voitaneen eetteritasolla estää taajuusmuurin toiminta ja siten vähentää valeilmestyksiä.
« Viimeksi muokattu: 11.07.2006 07:02:29 kirjoittanut Lake » tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #27 : 11.07.2006 07:30:32 »

Särähti hieman korvaan tuo kehotus kasvisruokaan. Itse en ole koskaan jättänyt lihaa pois enkä varmaan tule jättämäänkään, niin kauan kuin vielä jotenkin hyvää lihaa on olemassa. Voin pyytää esimerkiksi anteeksi eläimeltä, jos se on joutunut kokemaan tuskaa tms. näin pelkistetysti sanottuna. Mutta jo ennen tuollaisen asian tietämistä olen ollut yhteydessä oppaaseeni. En kovin hyvin, mutta olen saanut varmistuksen asiasta yhden meditaatioistunnon aikana. Tietysti voi ja kannattaa tehdä asioita oman henkisen ja fyysisen puhditautumisen hyväksi. Jooga on hyvä keino puhdistaa kehoa ja esimerkiksi meditaation avulla mieltä. Joogassahan useimmiten yhdistyy myös meditaatio.
Itse olen taas jälleen kerran ollut huono aloittamaan joogaa ja meditaatioon olen hieman liian rauhaton mieli. Eiköhän nekin ajallaan kun tässä ikää tulee lisää. Wink

Olen sitä mieltä, että mitään itsessä ei pidä pakottaa. Olemme jokainen yksilöitä ja meillä on yksilöllinen keho ja mieli. Henkioppaatkin katsovat kuinka valmis mielesi on kohtaamaan heidät ja tietysti kun on itse valmis vastaanottamaan, niin se on jo iso askel. Mutta mitään ei pakottamalla saa tai siitä ei ainakaan hyvää seuraa, uskoisin näin. Harvoin mitään myös saa, jos ei edes vähääkään yritä!

Nojoo, ehkä paremmalla ajalla kertoilen lisää henkioppaastani. Nyt oon vielä puol tuntia töissä pitkän yövuoron jälkeen, niin voi ajatuskin olla hieman sekava...  buck2
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Lake
Vieras
« Vastaus #28 : 11.07.2006 07:43:56 »

Itse olen taas jälleen kerran ollut huono aloittamaan joogaa ja meditaatioon olen hieman liian rauhaton mieli. Eiköhän nekin ajallaan kun tässä ikää tulee lisää. Wink

Niin.. Sähkömagneettinen säteily häiritsee aivojen toimintaa ja meditaatiota:
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=7908.0
Toisaalta myös varmaan ruoka-aineetkin häiritsevät meditaatiota..
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 11.07.2006 08:40:01 »

Menee nyt vähän off-topic, mutta lihan syömiseen ja kasvisruokaan sanoisin, että jokaisen pitää mennä oman kehityskaarensa mukaan. Itselläni liha on alkanut jäädä hiljalleen pois, mutta täyttä kasvissyöjää minusta tuskin tulee vielä kymmeniin vuosiin, sillä rehellisesti inhoan kasvisten makua. Joitakin hyviä kasvisruokia on, kuten kasvishampparit ja tomaatti-papu-sipuli-soijarouhe spagettikastike, mutta täyttä kasvissyöjäksi minusta ei vielä ole.

Muistan poteneeni todella huonoa omaatuntoa aiheesta joitakin vuosia sitten, kun söin broileripyöryköitä, mutta enkelini tuumasi siihen, että on tärkeämpää, että pyrin pitämään nyt elimistöni kunnossa ja toiminnassa, jotta voin keskittyä niihin henkisiin tehtäviin, jotka olen aikonutkin suorittaa. Liha jää kyllä pois ajallaan.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: