Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkioppaista  (Luettu 43100 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Lake
Vieras
« Vastaus #30 : 11.07.2006 08:48:27 »

Muistan poteneeni todella huonoa omaatuntoa aiheesta joitakin vuosia sitten, kun söin broileripyöryköitä, mutta enkelini tuumasi siihen, että on tärkeämpää, että pyrin pitämään nyt elimistöni kunnossa ja toiminnassa, jotta voin keskittyä niihin henkisiin tehtäviin, jotka olen aikonutkin suorittaa.

Eli et kuunnellut sisäistä ääntäsi vaan vaiensit äänen ja aloit uskoa jotain harhaanjohtajavaa "enkeli-ilmestystä". Näinhän ne juuri toimivat..
Milläköhän tavalla broileripyörykät edistävät elimistön kuntoa?
« Viimeksi muokattu: 11.07.2006 08:54:21 kirjoittanut Lake » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #31 : 11.07.2006 08:53:36 »

Voi ei, en sentään. En koe ilmestyksiä minään harhoina eikä minusta oikein tunnu sisäisesti oikealle, että meidät heitettäisiin tänne maan päälle tyyliin "toikkaroikaapa itse! Kaikki henkimaailman ilmestykset ovat harhoja ja kiusauksia".

En söisi lihaa, jos kokisin sen sisäisesti vääräksi. Jos siunaan ja kiitän eläintä lihasta, voin syödä sen hyvillä mielin. Eläimethän ovat yhtä puhtaan jumalallisia kuin kasviksetkin - me kaikki olemme yhtä ja samaa Wink
tallennettu
tuija-maarit
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #32 : 11.07.2006 08:57:18 »

Heips !!
Mä olen ihan aloittelija näissä jutuissa,mutta toki aihe on aina kiinnostanut minua...jostakin tähtikartasta joskus sain tiedon,että minullakin on entisiä elämiä...mistä saan omista entisistä elämistäni tietoa? mistä saan tietää onko minulla henkioppaita ? Ja miten heihin saa yhteyden?
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #33 : 11.07.2006 09:04:41 »

jostakin tähtikartasta joskus sain tiedon,että minullakin on entisiä elämiä...mistä saan omista entisistä elämistäni tietoa?

Opit entisistä elämistä ovat vain harhaanjohtamista. Nehän vaikuttavat heti valintoihin täällä.
Ihminen alkaa kehitellä jotain omia olemattomia karmallisia siteitään jonnekin mukamas entisiin elämiin ja siten estää itse oman henkisen kehityksensä. Niiden kanssa ihmetellessä meneekin sitten monta vuotta hukkaan. Smiley
Pahimmillaan sielu jää tänne pyörimään vuosituhanniksi eikä ymmärrä lähteä vapauteen.. eli takaisin ylempiin ulottuvuuksiin josta on tullutkin. Elämäntehtävää ei ikinä löydy..

Lainaus
En koe ilmestyksiä minään harhoina eikä minusta oikein tunnu sisäisesti oikealle, että meidät heitettäisiin tänne maan päälle tyyliin "toikkaroikaapa itse!
Totuuden seulominen kaiken valheen keskeltä on myös tärkeä oppiläksy henkisessä kehityksessä.
Ehkä jopa tärkeimpiä?
« Viimeksi muokattu: 11.07.2006 09:37:22 kirjoittanut Lake » tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #34 : 11.07.2006 09:30:15 »

Näin merkillistä unta taas viime yönä. Olin ajamassa bussikorttia. Istuin siis ison bussin ratissa ja minulla oli vieressäni vanha ihminen, joka opasti minua. Puhuimme hyvin paljon mutta en enää muista mistä kaikesta ja hän antoi minulle ohjeita. Aluksi luulin henkilön olevan mies mutta kun hän nousi bussista ulos ja palasi vielä takaisin hän olikin arvokkaan oloinen vanhahko nainen. Muistan selvästi hänen ulkoasunsa. Hän siis kääntyi takaisin bussiin ja sanoi tulevansa vielä takaisin niin jatketaan tätä keskustelua. Hän kertoi minulle vielä nimensäkin ja mistä voisin saada hänestä lisätietoa. Molemmissa käsissä hänellä oli pienet lapset yksi poika ja yksi tyttö.

Sitten hän vaan lähti.

Minulle unet ovat usein hyvin symboolisia ja tuossa unessa koin voimakkaasti, että bussin ajokortin ajamisessa oli kysymys oman elämäni hallinnasta. Olin siirtynyt henkilöautosta bussiin ja siksi joudun taas harjoittelemaan tätä elämän hallintaa.

Olin illalla ihan todella kaaoksen keskellä ja rukoilin oppailtani ja enkeleiltäni apua, koska minusta tuntuu, etten selviä tästä kaikesta...

En kyllä enää muista tämän naisen nimeä.

Minulla on tänään jo vähän parempi olo -joten kai tämä taas tästä  Wink
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #35 : 11.07.2006 09:33:09 »

Opit entisistä elämistä ovat vain harhaanjohtamista. Nehän vaikuttavat heti valintoihin täällä.
Ihminen alkaa kehitellä jotain omia olemattomia karmallisia siteitään jonnekin mukamas entisiin elämiin ja siten estää itse oman henkisen kehityksensä.

:Smiley

Opit entisistä elämistä eivät mielestäni ole niinkään harhaanjohtamista
kuin oletuksilla operoimista.
Ja kyllä, vaikuttaen valintoihimme.

Henkinen kehitys ei mielestäni esty karmallisuuksien pohtimisellakaan.
Sillä henkinen kehitystie menee aina - tavalla taikka toisella - eteenpäin.
Karmasidos-ajattelun laitan samaan kategoriaan kuin itsensä terapioimisenkin.

Lainaus
Niiden kanssa ihmetellessä meneekin sitten monta vuotta hukkaan. Smiley

Pahimmillaan sielu jää tänne pyörimään vuosituhanniksi eikä ymmärrä lähteä vapauteen.. eli takaisin ylempiin ulottuvuuksiin josta on tullutkin.

Hukkaan ja hukkaan..., elämässä en voi tarrautua kiinni mihinkään,
mistä en tulisi aikanaan irrottautuneeksi - ellen vapaaehtoisesti niin sitten... sen jättäessä minut.

Wink angel Cry

Tämä fyysinen elämämme on vain yhdenlainen kokemisikkuna
sisältyen puhtaaseen tietoiseen olemiseen.

Siten sielu ei voisi olla kokoavalta Itseltään hukassa
mielensä asioidessa turhuuden toreilla...
vaan kyse on sieluntason ymmärryksestä sitä olemuspuoltaan kohtaan,
joka luulee olevansa se magneettinen keskus,
vaikka onkin Meneilläänolevuutensa syvätarkkailun kiinnekohtana.

smitten
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #36 : 11.07.2006 09:47:30 »

Näin merkillistä unta taas viime yönä. Olin ajamassa bussikorttia. Istuin siis ison bussin ratissa ja minulla oli vieressäni vanha ihminen, joka opasti minua. Puhuimme hyvin paljon mutta en enää muista mistä kaikesta ja hän antoi minulle ohjeita. Aluksi luulin henkilön olevan mies mutta kun hän nousi bussista ulos ja palasi vielä takaisin hän olikin arvokkaan oloinen vanhahko nainen. Muistan selvästi hänen ulkoasunsa. Hän siis kääntyi takaisin bussiin ja sanoi tulevansa vielä takaisin niin jatketaan tätä keskustelua. Hän kertoi minulle vielä nimensäkin ja mistä voisin saada hänestä lisätietoa. Molemmissa käsissä hänellä oli pienet lapset yksi poika ja yksi tyttö.

Sitten hän vaan lähti.

Minulle unet ovat usein hyvin symboolisia ja tuossa unessa koin voimakkaasti, että bussin ajokortin ajamisessa oli kysymys oman elämäni hallinnasta. Olin siirtynyt henkilöautosta bussiin ja siksi joudun taas harjoittelemaan tätä elämän hallintaa.

Olin illalla ihan todella kaaoksen keskellä ja rukoilin oppailtani ja enkeleiltäni apua, koska minusta tuntuu, etten selviä tästä kaikesta...

En kyllä enää muista tämän naisen nimeä.

Minulla on tänään jo vähän parempi olo -joten kai tämä taas tästä  Wink

:Smiley Hei!

Jotenkin tulkitsen untasi sitenkin, että siirtymisesi henkilöautoilusta busseiluun kuvastaa tajuntasi avartumista edetessäsi muutokseen, jossa tietoisesti valitset auttavasi muita läpikäymään uuden kohdantoa.

Iäkäs opas soveltuu sille, jonka havaitaan olevan läpikäymässä
sielunsijoittumaiältään vanhan olennon "ongelmatiikkaa".

Pienet lapset - poika ja tyttö - käsipuolessa edustanevat
nuorentumisesi kevennystä.

Olethan ottamassa vastaan ikuisuutesi eli vakaaolentaisuutesi tulentoa
"sisäisyytesi sukupolvenvaihdoksena"
- vastataksesi ajan haasteisiin.

PS. Nyt itsekin olen läpikäynyt tietynlaista kaaosta.  smitten

Jaksamisiin...  angel
tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #37 : 11.07.2006 10:33:19 »

Hei Astraali ja muut Smiley

Itse huomasin kesän kynnyksellä, kun kruunuchakrani avautui taas hieman ja alkoi alas laskemaan lisää, uudistavaa energiaa, että tuli sellainen olo kuin "nyt pitäisi jotain muistaa" alitajuisesti, tuo informaatio ei ollut tullut vielä päivätietoisuuteni.

Tämä saattaa juuri johtaa siihen, että kun heräämme sielutietoisuutemme, emme kykene kaikkia muistamaan hetkessä, vaan koska tuo tietoisuus intergroituu pikku hiljaa, niin tarvitsee löytää uusia lähtökohta ja ratkaisuja miten nk edetä, tai muuntaa, niin että virtaus olisi tasaisempi.

Kun opettelisi ajamaan autoa, kuten unessasi, olet ottanut vastuullesi myös isomman haasteen, vaikka sen osaat ja hanskaat, niin sen muistaminen vaatii hieman opettelua  Smiley

Itse huomasin, että perheeni reagoi hyvin voimakkaasti nähin muutoksiin myös, joten minullakin on sellainen olo, että tässä nyt sitten yritän luotsata oman fyysisen perheeni jäseniä, läpi tämän uudistavan vaiheen, josta olen itsekin välillä ihan  crazy2

Olen myös huomannut, että oppaani on vaihtunut, ja sielunryhmäni jäsenet ovat vielä lähemmän aistittavissa, joten ihan hauskojakin hetkiä tässä on syntynyt kun huomaan, että suurikin joukko ystäviä pidättää hengitystä kun yritän oivaltaa jotain, sitten "hurraus" kun onnistun, kenties koet myös oman ryhmäsi kannustavaa läsnäoloa, joka voi, toki, välillä tuntua siltä että painostavat, mutta he haluavat vain Sinulle kaikkea hyvää ja että Onnistut elämässäsi.

Itse kun olen epäonnistunut, ryhmäni jäenet tulee oitis nenäliinojen kanssa tai halamaan, tämä tuntuu uskomattoman lohdulliselta ja kannustavalta.  smitten

Uusi oppaani on myös aika  police ja tässä olen uudistamassa mm ruokavaliotani ja joskus oppaani, kesken keiton syömistä ilmestyy paikalle seuraamaan tilannetta  Grin mutta alan jo tottumaan oppaani ja sielunryhmäni jäsenien läsnäoloon  smitten

Jotenkin tämä koko kesä on tuntunut hyvin ratkaisevalta ajalta, ikään kuin kaikki henkimaailmassakin kannustaa ja ohjaa hyvinkin näkyvästi ja kuuluvasti, ettemme ihan eksyisi näiden muutos energioiden keskellä.

Kaikille tsemppiä ja jaksamista!!  smitten smitten

tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #38 : 11.07.2006 10:43:44 »

Uusi oppaani on myös aika  police ja tässä olen uudistamassa mm ruokavaliotani ja joskus oppaani, kesken keiton syömistä ilmestyy paikalle seuraamaan tilannetta  Grin mutta alan jo tottumaan oppaani ja sielunryhmäni jäsenien läsnäoloon  smitten

Suuttuuko se opas jos et tee niinkuin se käskee?
Pystytkö koskettamaan ilmestystä?
« Viimeksi muokattu: 11.07.2006 10:47:50 kirjoittanut Lake » tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #39 : 11.07.2006 10:48:16 »

Hei Lake  Smiley

Ei  Kiss

Hän on erittäin Rakas Ystäväni, joka tuntee minut erittäin hyvin eikä puutu vapaaseen tahtooni, eikä käskyttele.

Oletko Lake huolestunut jostain?  angel
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #40 : 11.07.2006 10:51:59 »

smiley6600

Nyt "joku" taasen vinkkaa korvanjuuressani minua kertoilemaan
muistamisen muuttuneista aaltopituuksista taikka väylistä:

Muistamiseltamme olemme tähän asti jäljitelleet
- niin, jäljitelleet -
muistamistamme.

Kuin ottaen käteensä kopion
- rypistyneen ja kaffetahraisen -
ja monistamalla siitä "muka-uniikin" vedoksen.

Nooh, uniikin vedoksen kyllä,
mutta "tositietäminen" on plaraamatta vanhoja kapioita
uuteen vihkiytyessään.

Kannattaa pohdiskella vaikkapa Jeesuksen elämänkaarta
niin voi havaita muuttuneiden energioiden vaikutuksen:

Ei niin tulkitusti selvää etteikö jotakin...
vallan tutkimattoman näennäisselvää!

Kun näet muistijälkien uurrokset ovat jotakin wallan muuta
kuin sitä,
että tietää kaiken tapahtumisen olevan "koko ajan" meneillään.

Shocked angel
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #41 : 11.07.2006 10:56:39 »

Hän on erittäin Rakas Ystäväni, joka tuntee minut erittäin hyvin eikä puutu vapaaseen tahtooni, eikä käskyttele.
Oletko Lake huolestunut jostain?  angel

Ilman muuta. Smiley Olen myös utelias.
Onko ilmestyminen täydellinen materialisoituminen? Pystytkö koskettamaan opasta fyysisesti?
Opas siis pystyy jättämään fyysisiä esineitä tähän ulottuvuuteen?
Asutko kaupungissa vai maaseudulla? (liittyy sähkökenttien määrään)
Aistitko oppaan läsnäolon chakroillasi? Jos niin millä lailla?
« Viimeksi muokattu: 11.07.2006 11:17:45 kirjoittanut Lake » tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #42 : 11.07.2006 11:31:51 »

...

...
Onko ilmestyminen täydellinen materialisoituminen? Pystytkö koskettamaan opasta fyysisesti?
Opas siis pystyy jättämään fyysisiä esineitä tähän ulottuvuuteen?
Asutko kaupungissa vai maaseudulla? (liittyy sähkökenttien määrään)
Aistitko oppaan läsnäolon chakroillasi?

Sekaannun tähän - mikä sinällään lienee rauhan enkelille sopimatonta käytöstä
- taikka sopivaa välitystoimintaa.  Grin

Kuinka henkiopas materialisoituisi, kun se, jota hän opastaa
on materialisoitunut olemaan opastettavissa.

Sillä materialisoitunut henkiopas olisi yhtä kuin ihmisenkeli
- se, jota opastettava eli ihminen JO on.

Aivan kuten olennoitunut henkiopas "vierellämme" on enkeli-ihminen.

Shocked Tähän "joku" huomauttaa, ettei henkioppaan tarvitse edustaakaan pelkästään ihmismäistä kaartia.

Ihminen vaan sattuupi olemaan enkeli-ihmisestä mukautunut ihmisenkeli
eli sieluolentamme kulloinenkin kuroutuma fyysiselle tasolle
- ilmenevyyteemme ihmisenä.

Henkiopas - mikä sen erottaa enkeli-ihmisestä?

"Joku" vastaa, että...  :Smiley

... eipä vastaakaan...  Undecided

smiley6600 ... vaanpa vastaakin:

Henkioppaan erottaa enkeli-ihmisestä se,
että hänen taajuusvälisyytensä on likeisemmin kuroutunut seuraamaan eli myötävärähtelemään
- soimaan yhteen -
ihmisen kehoulotteen kanssa.

Sanoin "kuroutunut" enkä "virittynyt" - sillä kuroutuminen merkitsee
pientä mutta henkisin silmin havaittavaa siirtymää henkimaailmasta aineelliseen maailmaan.

Ihmiselle ominainen "kehoulote" on hänen tuntumansa kulloiseenkin sielunpaikannukseensa eli kehollistumaansa
- hänen ihmisolemuksensa laivansa ankkuroituminen ilmeneväisyyteen.

Ja sen henkioppaat lupaavat:
olla myötäkulkien kanssamme elämämme jokaisessa kurvissa
- ja vikatikissäkin.

smitten

tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #43 : 11.07.2006 11:40:08 »

No jos ne kerran halailemaankin tulevat ja tuovat nenäliinoja..
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #44 : 11.07.2006 12:10:54 »

No jos ne kerran halailemaankin tulevat ja tuovat nenäliinoja..

Ihminen noutaa nenäliinansa itse taikka kerallakulkijansa niitä ojentavatten.

- Näin minun havaintoni mukaan...

Mitä noihin kaiken maailman häiriökenttiin - suggestiokenttiin - tulee,
niin henkiopasvaikutusten koen läpäisevän nämätkin.

Aivan kuten henkiopasvaikutus syväluotaa ihmisen kuoriosaa
eli hänen ruumistaan.

Onkin mielestäni ihmisestä itsestään kiinni,
mihin hän samastuu,

"teleportaaseen" alias sähkötolppaan  Grin

vaiko
"teleportaatioon" alias henkivaikutukseen.  angel

Muistaen, että tarkkaileva tietoisuus eli Jumalan läsnäolo meissä
on kunkin oman todellisuutensa luonnin myötäisyyttä.

smitten

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: