Hei Astraali ja muut
Itse huomasin kesän kynnyksellä, kun kruunuchakrani avautui taas hieman ja alkoi alas laskemaan lisää, uudistavaa energiaa, että tuli sellainen olo kuin "nyt pitäisi jotain muistaa" alitajuisesti, tuo informaatio ei ollut tullut vielä päivätietoisuuteni.
Tämä saattaa juuri johtaa siihen, että kun heräämme sielutietoisuutemme, emme kykene kaikkia muistamaan hetkessä, vaan koska tuo tietoisuus intergroituu pikku hiljaa, niin tarvitsee löytää uusia lähtökohta ja ratkaisuja miten nk edetä, tai muuntaa, niin että virtaus olisi tasaisempi.
Kun opettelisi ajamaan autoa, kuten unessasi, olet ottanut vastuullesi myös isomman haasteen, vaikka sen osaat ja hanskaat, niin sen muistaminen vaatii hieman opettelua
Itse huomasin, että perheeni reagoi hyvin voimakkaasti nähin muutoksiin myös, joten minullakin on sellainen olo, että tässä nyt sitten yritän luotsata oman fyysisen perheeni jäseniä, läpi tämän uudistavan vaiheen, josta olen itsekin välillä ihan
Olen myös huomannut, että oppaani on vaihtunut, ja sielunryhmäni jäsenet ovat vielä lähemmän aistittavissa, joten ihan hauskojakin hetkiä tässä on syntynyt kun huomaan, että suurikin joukko ystäviä pidättää hengitystä kun yritän oivaltaa jotain, sitten "hurraus" kun onnistun, kenties koet myös oman ryhmäsi kannustavaa läsnäoloa, joka voi, toki, välillä tuntua siltä että painostavat, mutta he haluavat vain Sinulle kaikkea hyvää ja että Onnistut elämässäsi.
Itse kun olen epäonnistunut, ryhmäni jäenet tulee oitis nenäliinojen kanssa tai halamaan, tämä tuntuu uskomattoman lohdulliselta ja kannustavalta.
Uusi oppaani on myös aika
ja tässä olen uudistamassa mm ruokavaliotani ja joskus oppaani, kesken keiton syömistä ilmestyy paikalle seuraamaan tilannetta
mutta alan jo tottumaan oppaani ja sielunryhmäni jäsenien läsnäoloon
Jotenkin tämä koko kesä on tuntunut hyvin ratkaisevalta ajalta, ikään kuin kaikki henkimaailmassakin kannustaa ja ohjaa hyvinkin näkyvästi ja kuuluvasti, ettemme ihan eksyisi näiden muutos energioiden keskellä.
Kaikille tsemppiä ja jaksamista!!