Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkioppaista  (Luettu 43089 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Lake
Vieras
« Vastaus #45 : 11.07.2006 12:33:08 »

Ihminen noutaa nenäliinansa itse taikka kerallakulkijansa niitä ojentavatten.
jaa. No jos lähimmäiset halailevat ja tuovat nenäliinoja niin sitten kyse ei olekaan henkioppaasta.

Mitä noihin kaiken maailman häiriökenttiin - suggestiokenttiin - tulee,
niin henkiopasvaikutusten koen läpäisevän nämätkin.
Jostain syystä minua on ohjattu sellaisiin tietolähteisiin että eräät tahot pyrkivät häirinnöillään katkaisemaan oikean Jumalayhteyden ja syöttämään tilalle heidän kannaltaa parempaa tietoa.
Tässä lisää aiheesta:
http://www.cosmic-people.com/english/img_0500/obr793.gif

Kun yhteyden läpi pääsee vain muutama prosentti oikeaa tietoa, siinä onkin totuudessa seulomista.
tallennettu
anders84
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #46 : 11.07.2006 12:47:43 »

kaipa se oli oma oppaani, joka opasti minut llukemaan nämä viestit ja pyysi minua meditoimaan ja niinpä tapasin oppaani ja hän kertoi minulle asioita, tapasin myös äitini ja kokemus oli mahtava. Kyllä on kivaa  angel
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #47 : 11.07.2006 15:07:42 »

[/quote]

:Smiley Hei!

Jotenkin tulkitsen untasi sitenkin, että siirtymisesi henkilöautoilusta busseiluun kuvastaa tajuntasi avartumista edetessäsi muutokseen, jossa tietoisesti valitset auttavasi muita läpikäymään uuden kohdantoa.

Iäkäs opas soveltuu sille, jonka havaitaan olevan läpikäymässä
sielunsijoittumaiältään vanhan olennon "ongelmatiikkaa".

Pienet lapset - poika ja tyttö - käsipuolessa edustanevat
nuorentumisesi kevennystä.

Olethan ottamassa vastaan ikuisuutesi eli vakaaolentaisuutesi tulentoa
"sisäisyytesi sukupolvenvaihdoksena"
- vastataksesi ajan haasteisiin.

PS. Nyt itsekin olen läpikäynyt tietynlaista kaaosta.  smitten

Jaksamisiin...  angel
[/quote]

Hei Rauhan enkeli!

Kiitos uudesta katselukannasta! Arvasin, että täältä saan hieman selkoa ajatuksiini!  smitten
Tosiaan tuntuu, että jotain on tapahtumassa! Minun on niin kamalan vaikea suhteuttaa itseäni näihin energioihin... Olen jotenkin  uglystupid2

Ja kiitos *Pialle* ! Täällä myös itketään ja nauretaan vuorotellen ja ihmetellään, miksi äiti on vähän  idiot2. Tunteet menevat ääripäästä toiseen. Toivottavasti tämä tasoittuu tästä!

Kasvisravinnolla olen ollut jo 12-vuotta. Se on tullut luonnollisena osana kehitystäni. Samoin tupakointi oli pakko lopettaa. Nyt tuntuu tuo kahvi vähän arveluttavalle mutta siihen olen niin koukussa, etten ainakaan nyt sitä voi pois jättää.... Muuten olisin vielä enemmän  uglystupid2 -jos mahdollista  knuppel2

Pyydän jatkuvasti apua tämän olotilani selkiyttämiseen mutta olenkohan niin "upoksissa" ettei minua edes "hevillä" täältä heti ylös pinnalle saa...? Yritän vain luottaa siihen, että tämä kaikki kirkastuisi vähitellen!  angel
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #48 : 12.07.2006 09:12:57 »

Voin pyytää esimerkiksi anteeksi eläimeltä, jos se on joutunut kokemaan tuskaa tms. näin pelkistetysti sanottuna.

Se ei vaan mitenkään paranna eläimen oloja.

In the meat industry as you know it, the cattle, pigs, and chickens are not fed food. They live in small compartments, and many of them do not see the light of day. Many of them defecate on top of one another because they live in layers of small metal boxes. This is how they are raised. They are fed steroids and antibiotics-things other than food. They are not raised with love. When they are taken to slaughter, they are also not killed with love. So you are ingesting this vibration.

Remember that all things exist as a vibration. Animals were put upon the planet to be companions for you, to live on the land, and to feed you and shelter you if necessary. This was to be done with love. If you live on a farm and raise your own chickens and pigs, and if you feed them food, and if, when it comes time to bring them to slaughter, you do it with compassion and love, then it is fine. You give quality of life to the animals, and then the animals in turn recycle themselves to give you love and quality of life. That is the ideal. That was the reality for a long time upon this planet. It is not the reality any longer. Be aware of the vibration within things.

Lähde:
Bringers of the Dawn, teachings from the Pleadians
Chapter 21 Your Commitment to Evolve in 3-D
http://www.cosmic-people.com/english/books/bringers.htm
« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 09:20:21 kirjoittanut Lake » tallennettu
Kanteletar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #49 : 12.07.2006 10:41:20 »

Oma oppaani Leonard, on aivan ihana!
Hän on ihan pieni leijona jolla on siivet ja vaihtelee väriään auran mukaan.
Uskon että jokaisen oppaat ilmestyvät kantajalleen kantajalle siinä modossa jonka hänen on helpoin hyväksyä. Se miltä oppaat oikeesti näyttää.. niin sitä ei voi sanoin kuvailla. se on väri jota ei ole ja valo jata ei voi kuvailla.
Mulle ti pikku jellona on juuri sopiva.

Se olikin huvittaavaa kun tä näkeminen alkoi ja olin tossa pihalla kun huomasin että joku valo kiertää ympärillä. sitä aloin innoissani seuraamaan ja huomasin pyöriväni ympyrää  Grin siinä varmaan naapurit katteli että se on nyt seonnut lopullisesti.

Leonard on todella avulias, aina kun pyydän apua niin tulee ja äkkiä. tässä juuri äsken multa puuttui 35 euroa hypnoosiin mihin halusin ihan kamalasti. siinä kotiovella suljin silmäni ja pyysin hartaasti leonardia auttamaan mua kun tunsin suurta tarvetta siihen. kun aloin kaivaa avaimia laukustani löytyin laukun pohjalta tasan 35 euroa. en edes tiennyt tuon rahan olemassa oloa ja jos olisin päivänkin myöhemmin sen huomannut, no olisi ollut myöhäistä. Kiitos vaan taas Leonard... Kiva kaveri...
tallennettu

-ABI MALE SPIRITUS-
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #50 : 12.07.2006 12:00:13 »

Liha jää kyllä pois ajallaan.

Niinpä. En minäkään tähän muutokseeni olisi välttämättä vielä kyennyt uskomaan muutamia vuosia sitten. Mutta kappas, simsalabim! Kyllä se liha vain aivan kuin itsekseen jäi pois minultakin. Ja vain yhden "unen" jälkeen, jossa "henkioppaani" vieraili.  Shocked  Cheesy  angel  smitten Maitotuotteita ja kananmunia tosin vielä käytän... Hiljaa hyvä tulee.  Wink
« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 12:13:18 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #51 : 12.07.2006 12:15:30 »

Sekaannun tähän - mikä sinällään lienee rauhan enkelille sopimatonta käytöstä
- taikka sopivaa välitystoimintaa.  Grin

Kuinka henkiopas materialisoituisi, kun se, jota hän opastaa
on materialisoitunut olemaan opastettavissa.

Sillä materialisoitunut henkiopas olisi yhtä kuin ihmisenkeli
- se, jota opastettava eli ihminen JO on.

Aivan kuten olennoitunut henkiopas "vierellämme" on enkeli-ihminen.

Shocked Tähän "joku" huomauttaa, ettei henkioppaan tarvitse edustaakaan pelkästään ihmismäistä kaartia.

Ihminen vaan sattuupi olemaan enkeli-ihmisestä mukautunut ihmisenkeli
eli sieluolentamme kulloinenkin kuroutuma fyysiselle tasolle
- ilmenevyyteemme ihmisenä.

Henkiopas - mikä sen erottaa enkeli-ihmisestä?

"Joku" vastaa, että...  :Smiley

... eipä vastaakaan...  Undecided

smiley6600 ... vaanpa vastaakin:

Henkioppaan erottaa enkeli-ihmisestä se,
että hänen taajuusvälisyytensä on likeisemmin kuroutunut seuraamaan eli myötävärähtelemään
- soimaan yhteen -
ihmisen kehoulotteen kanssa.

Sanoin "kuroutunut" enkä "virittynyt" - sillä kuroutuminen merkitsee
pientä mutta henkisin silmin havaittavaa siirtymää henkimaailmasta aineelliseen maailmaan.

Ihmiselle ominainen "kehoulote" on hänen tuntumansa kulloiseenkin sielunpaikannukseensa eli kehollistumaansa
- hänen ihmisolemuksensa laivansa ankkuroituminen ilmeneväisyyteen.

Ja sen henkioppaat lupaavat:
olla myötäkulkien kanssamme elämämme jokaisessa kurvissa
- ja vikatikissäkin.

smitten

Sekaannunpa minäkin vielä tähän.  Grin Eli erittäin loistavasti kiteytettyä asiaa henkioppaista ja ihmisenkeleistä.  coolsmiley  smitten angel
« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 12:25:16 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #52 : 12.07.2006 12:22:54 »

Tässäpä vielä ajatuksiini pulpahtanut "runonen":

Henkiopas ei käske, vaan ehdottaa.
Henkiopas ei vaadi, vaan "pyytää",
eikä "pyyntöäkään" ole pakko noudattaa.
Henkiopas ei tee puolesta,
vaan kulkee rinnalla,
tukien ja kannustaen,
mutta ennenkaikkea rakastaen.
 smitten angel
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 17.07.2006 07:41:19 »

Lainaus
Olen niin kateellinen teille kun teillä on yhteys henkioppaisiinne. Minä kun en uskalla/osaa ottaa yhteyttä henkioppaaseeni ja olen jo alkanut pohtia onko minulla edes moista, kun on niin kovin yksinäistä usein.   En tiedä miten henkioppaaseen pitäisi ottaa yhteys. Minusta olisi todella ihanaa tutustua heihin ja tietää millaisia tyyppejä he ovat ja mitä voin oppia heiltä - ehken sitten vain ole vielä valmis vastaanottamaan heidän tietoaan tai läsnäoloaan.

Ei niihin mitään visuaalista yhteyttä tarvita. Yhteys perustuu ajatusten ilmaantumiseen. Jos ei mitään itseä kehittäviä ajatuksia ilmesty niin oletko kokeillut vaikka siirtyä kasvissyöntiin?

Jos minun henkioppaani ilmestyminen ja hänen tavoittamisensa on porkkanan mussuttamisesta kiinni, niin antaa olla minun puolestani. Ei sitä tiedä vaikka niitä harhoja alkaisi nähdä sen alhaisen verensokerin ja energiamäärän takia.  2funny

Minusta on aika kapeakatseista "pakottaa" muita ihmisiä samanlaiseen elämänrytmiin kuin miten itse elää. Jokaisella ihmisellä on omanlaisensa keho ja omanlaisensa tehtävät täällä maanpäällä, eikä kaikilla toimi samat jutut samalla tavalla. Tiedän, että esimerkiksi isäni ei kykene punaista lihaa syömään kun hänen niveliään alkaa särkeä, mutta toisaalta taas veljelleni lihansyöminen on todella tärkeää - heti jos hän syö pitkän aikaa pelkkiä kasvisruokia ja vastaavia kevyitä ruokia, hän tulee vain vihaiseksi ja hänen energiansa muuttuu "raskaaksi" ja "ahdistavaksi". Ei saa pakottaa kaikkia ihmisiä samaan muottiin! Vaikka itse kokisi löytäneensä avun jostain asiasta, se ei toimi ehkä jokaiselle 6 miljardille ihmiselle samalla tavalla.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Lake
Vieras
« Vastaus #54 : 17.07.2006 08:41:25 »

Ei niihin mitään visuaalista yhteyttä tarvita. Yhteys perustuu ajatusten ilmaantumiseen. Jos ei mitään itseä kehittäviä ajatuksia ilmesty niin oletko kokeillut vaikka siirtyä kasvissyöntiin?

Jos minun henkioppaani ilmestyminen ja hänen tavoittamisensa on porkkanan mussuttamisesta kiinni, niin antaa olla minun puolestani. Ei sitä tiedä vaikka niitä harhoja alkaisi nähdä sen alhaisen verensokerin ja energiamäärän takia.  2funny

Minusta on aika kapeakatseista "pakottaa" muita ihmisiä samanlaiseen elämänrytmiin kuin miten itse elää.

Aika kapeakatseista on väittää että jos joku antaa vinkin jostain asiasta niin se on heti muiden pakottamista.

Kummalliset itsepuolustusreaktiot tuntuu käynnistyvän joillakin välittömästi tietyistä aiheista.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #55 : 17.07.2006 09:44:00 »

No ei se nyt automaattisesti ole mitään itsepuolustusreaktiota, jos sattuu kyseenalaistamaan saatujen neuvojen toimivuutta suhteessa itse ongelmaan...  :Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #56 : 17.07.2006 09:53:02 »

Tuskinpa se lihan/kasvissyönnistä on kiinni

itsekin koen henkioppaita lähinnä ohjatussa regressiossa eikä ole erityisen selkeä visuaalinen kuva tästä

ehkä neuvottelemme unessa, muutoin ei ole selkeää kuvaa.

Voimapaikkani tajuan paremmin koska valitsin että se on joko kuohuvan kosken törmä, kallio jossa henkiopas seisoo

tai sitten eteläinen kukkaniitty vuoristolaaksossa.

En tiedä välitänkö neuvoista joita juuri henkiopas antaa, enemmän keskityn korkeampaan minään ja intuitioon. Suojelusenkeli oli mukava kokea, kuten kaksoisliekki.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #57 : 17.07.2006 17:59:17 »

Hassu tapaus. Viime yönä ajattelin että olisipa mukava tutustua oppaaseeni, tavallaan puhuin hänelle tuota ajatellessani, ja samantien mieleeni paukahti nimi Simon. Ihan ilman mitään mielleyhtymiä, juuri unen rajamailla. Havahduin tähän sanaan. Lienikö oppaani nimi?  :Smiley Olipa ainakin hyvin lyhyt sanainen esittäytyminen!  Grin
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #58 : 17.07.2006 18:09:35 »

vaan kulkee rinnalla,
tukien ja kannustaen,
 smitten angel

Ja tämän teesin kun laajennamme kattamaan myös
käsityksemme mestareista, enkeleistä, guruista ja opettajista,
niin kuinka ollakaan:
olemme kohdanneet itsemme näissä esikuvissammekin.

Laajentaen Rakkauden enkelin sanat määrittämään myös
Jumalaa, Luojaa ja Taivasta.

angel smitten Kiss
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #59 : 17.07.2006 19:32:32 »

vaan kulkee rinnalla,
tukien ja kannustaen,
 smitten angel

Ja tämän teesin kun laajennamme kattamaan myös
käsityksemme mestareista, enkeleistä, guruista ja opettajista,
niin kuinka ollakaan:
olemme kohdanneet itsemme näissä esikuvissammekin.

Laajentaen Rakkauden enkelin sanat määrittämään myös
Jumalaa, Luojaa ja Taivasta.

angel smitten Kiss

Totta tosiaan, niin sen voi laajentaa.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: