Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kummittelua  (Luettu 22079 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 04.07.2006 15:18:27 »

Vanhempieni talossa on jo monta vuotta jatkunut merkillinen ilmiö.

Seiniin nimittäin ilmestyy yön aikana ihmisten nukkuessa mustia miehen käden kuvia, aivan kuin jollakin olisi mustaa väriä kädessä ja sitten nojaa seiniin.
Nämä jäljet jostain syystä ilmestyvät nukkuvan ihmisen sängyn yläpuolelle ja ovat sen verran korkealla, että pitää olla pitkä ihminen, että pystyy nojaamaan niin ylös.

Kysymyksessä on aina vasen käsi ja jälki näyttää sille, että aivan kuin sängyn vierellä olisi seissyt joku mies nojaten seinään.
Tämä ilmiö on toistunut usein jo ainakin 17-18 vuotta.

Kenellekään perheestäni ei kyllä useinkaan ole niin huonoa käsyhygeniaa, että jälkiä syntyisi ja vielä vähemmän kenelläkään on asiaa yöllä mustata kätensä ja vaellella huoneissa tehden jälkiä vaaleisiin seiniin tietäen Kauris äitini siisteys vaatimukset ja raivokohtaukset siisteydestä.

Nyt varmasti pidätte minua hulluna, kun kerron tämän, mutta meidän koko perhe on ihmetellyt tätä asiaa jo vuosikausia ja välillä olemme syytelleet toisiammekin asiasta, mutta ilmiö sen kuin vain jatkuu tasaisin väliajoin ja sitä on tapahtunt esim. joillekin vieraille, jotka ovat yöpyneet vanhempiemme talossa, niin yön aikana sängyn viereen ilmestynyt mustia käden jälkiä.

Viime yönä nukuin vanhempieni luona, kun käymässä siellä ja ilmiö toistui.
Olen sen verran herkkäuninen, että jos joku ihminen olisi tullut ko. huoneeseen ja seissyt sänkyni vieressä, niin kyllä taatusti herään siihen.

Sitä paitsi ainoastaan äitini oli lisäkseni kotona ja nämä ovat selkeästi miehen käden kuvia. Sen verran isot sormet ovat kysymyksessä ja välillä näissä jäljissä näkyy koko kämmen, joka on todella iso miehenkin kädeksi.

Aikaisempina vuosina, kun vielä asuin kotona, nukuin sängyssä, jossa oli valkoinen puupääty ja tuohon päätyyn myös ilmestyi mustia käden jälkiä kuten myös seinään päädyn takana. Tämä toistuu jokaisessa huoneessa.

Pakko mainita vielä, että talo on sen verran iso ja huoneita monia, etä jos joku tekisi sitä tahallaan, niin vaatisi jo aikamoista viitseliäsisyyttä ja nämä jäljet toistuvat joku 2-5 kertaa vuodessa.

Kuten sanottua, äitini Kauriina on tosi tarkka siisteydestä ja puhtaudesta, joten voitte kuvitella, millaisia riitoja nämä jäljet, joita kukaan ei tiedä tekevänsä, on aiheuttanut.

Ajatuksia, mistä mahtaisi olla kysymys?  idiot2

« Viimeksi muokattu: 04.07.2006 15:38:24 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 04.07.2006 16:18:55 »

Heheh..! Cheesy Johan on kovetut muffinsit! Cheesy
Itse asiassa, minusta olisi paljon mielenkiintoisempaa tietää kuka ja miksi ko. tyyppi, siis ihminen tai henki, tekee tätä ja mitä hän haluaa asiallaan viestittää.

Äitiäni harmittaa vain jotkin tapettimateriaalit, koska ne eivät kestä pyyhkimistä puhtaaksi, niin äitini viesti tälle tyypille olisi, että jättää herkät tapettiseinät rauhaan ja tekee niitä käden jälkiä ennemmin maalatulle pinnalle, koska sitä voi puhdistaa. Cheesy

Olemme tuota miettineet, kuka siellä käy meitä aina välillä öisin katsomassa ja nyt kun on kesäloma-aika, niin kesävieraita käy paljon ja muutamat ihan tosissaan pelästyvät näitä öisin ilmestyviä jälkiä.  Smiley
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #2 : 04.07.2006 16:24:23 »

Heheh..! Cheesy Johan on kovetut muffinsit! Cheesy
Itse asiassa, minusta olisi paljon mielenkiintoisempaa tietää kuka ja miksi ko. tyyppi, siis ihminen tai henki, tekee tätä ja mitä hän haluaa asiallaan viestittää.

Tuollainen EVP-nauhoittelu voisi olla ihan mielenkiintoista siellä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/EVP_(ilmiö)
http://www.hauntedvoices.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=66

Joku henki siellä ilmeisesti on häiriköimässä eikä halua jostain systä lähteä valoon.
Tai joku estää sen lähtemisen valoon... Silloin ainakin tuollainen energiapuhdistus voisi auttaa.
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #3 : 04.07.2006 16:25:51 »

Mitä jos laittaisi pesuveden ja pyyhkeen sängynpäätyyn. Lappu viereen: Pese kätesi ennenkuin nojaat seinään. Rakkaudella siivooja smitten

Harmi sinänsä kun vain harvakseltaan sotkevat seiniä, niin tuota pesuvettä pitäsi olla aina tarjolla.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 04.07.2006 17:37:42 »

Nappasin kuvat muuten noista viimeöisistä jäljistä. Äiti ei ollut vielä ehtinyt pyyhkiä niitä.

Tämä on huoneesta jossa nukuin viime yönä. Kuva on seinästä, joka on sängyn päätypuolella, eli joku kävi katsomassa minua nukkuessani ja nojasi seinään ja on täytynyt seistä polvet koskettaen sänkyä lähellä kasvojani.

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/kummitusksi23233.jpg)

Tässä toisesta huoneesta, mutta samalta yöltä.

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/kummitusksi25255.jpg)

Oli sitten kysymyksessä joku pilailu, joka on kestänyt parisen kymmentä vuotta ja onnistunut olla jäämättä kiinni ja herättämättä ketään, niin onnittelut, mutta voitte kuvitella miten inhottavalle tuntuu herätä aamulla ja nähdä tuollaisia jälkiä oman sängyn yläpuolella, kun itselläsi ei ole aavistustakaan, kuka siinä on vieraillut tietämättäsi.
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #5 : 04.07.2006 18:10:15 »

(http://images.google.fi/images?q=tbn:YY_WMo1WJAYd7M:www.progamer.ru/proforum/images/smilies/ghost.gif) Kummittelee..   (http://destee.com/forums/images/smilies/thinking.gif) ...huih,
tämä vellihousu ois muuttanu jo aikaa sitten..
 olette rohkeaa porukkaa.. Smiley

Oikku67 smitten
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 04.07.2006 18:35:08 »

Hurjalle kuulostaa...  Tongue

Vaikka kylläpä meikälläisenkin huushollissa menee tietokone yksistään päälle ilman näkyvää syytä, ja yleensä yöllä. Tietääkseni asunnon omistajan äiti, jolle asunto alunperin kuului, on siirtynyt henkimaailmaan. "Itsekytkeytyminen" alkoi heti sen jälkeen.  Shocked Nyt ei ole ainakaan kahteen viikkoon tuota sattunut.
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 04.07.2006 19:25:54 »

(http://images.google.fi/images?q=tbn:YY_WMo1WJAYd7M:www.progamer.ru/proforum/images/smilies/ghost.gif) Kummittelee..   (http://destee.com/forums/images/smilies/thinking.gif) ...huih,
tämä vellihousu ois muuttanu jo aikaa sitten..
 olette rohkeaa porukkaa.. Smiley

Oikku67 smitten

No kaikeen kai tottuu, mutta ensinhän me olemme ajatelleet monta vuotta niin, että joku meistä tenavista tekee sitä, mikä on tietenkin inhimillistä, mutta nyt kun kaikki ovat aikuisia ja asuvat omillaan ja noita edelleen ilmestyy.

Kyllähän se pistää hiukan miettimään,
mikä noiden jälkien arvoitus oikein on. idiot2

Tosin niitä ilmestyy useimmin niin, kun on vieraita käymässä, ei väliä keitä, mutta ilmeisesti tämä haamu on kiinnostunut seuraamaan ihmisten nukkumista. Grin

Sitä paitsi miksi sitä pitäsi muuttaa pois? Onhan tuo inhottavaa, mutta ei vaarallista.
Äitini on analysoinut noita jälkiä ja sanoo, että ne on kuin jotain lehtimustetta ja sitä on vaikea saada tapetista pois, mutta maalatulta pinnalta se lähtee helposti.

Veljeni ehdotti, että siirrämme yhden halleilla olevan valvontakameran johonkin näihin huoneisiin, mutta ongelma on taas se, että nuo jäljet tulevat keskimäärin vain pari kertaa vuodessa ja makuuhuoneiden kamerointi on hiukan kyseenalaista, etenkin kun vieraista kysymys. Grin

tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 04.07.2006 20:03:36 »

Samaa mieltä Ladybird:n kanssa, että tutkiminen voisi alkaa just siitä, millainen historia on sillä paikalla ja toisekseen, jos tuosta saisi sormenjäljen, sen verti siinä on näkyvää kuvaa, että voisiko poliisi auttaa siinä selvittää sormenjälkien mukaan. Asterix sie oot rohkea nainen, joten otahan hiippari kiinni ja kysy mitä se haluaa ja rukoile hänelle valoa ja puhtautta  smitten Kyllä minuakin kiinnostas todella ko. asia ottaa selvää, jos noin konkreettista tietoa on ja muutkin tiedostaa asian, itse en saa mitään intuutiota tästä, mutta laitan takaraivoon, jos tulee jotain tietoa ja pistän sinulle YV:nä sitten smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 05.07.2006 12:46:25 »

Löysin tuollaisen hauskan linkin;

http://www2.hs.fi/klik/kummitus2001/kummitus.html

Kai me ollaan niin totuttu tähän omaan kotikummitukseen vuosien aikana, että se on vähän niin kuin perheenjäsen siinä missä muutkin. Grin

Tarvitseeko sitä olla rasisti,
jos toisella ei ole fyysistä vartaloa..? Grin

Ei me varmaan kehdata ottaa poliisiinkaan yhteyttä kummituksen vuoksi,
tulee vaan entistä kylähullumman maine. 2funny

Vaikka kyllä houkuttelisi ottaa sormenjälkiä. :Smiley

Tällä paikalla on tosi pitkä historia, mutta minä en usko aina, että kummitukset olisivat jotenkin paikkaan sidottuja ja mitä vanhempi talo, niin sen enemmän henkiä ja kummituksia. Vähän hollywood-meininkiä.. idiot2

Mitä sillä on merkitystä heille, onko asuinrakennus tai paikka vanha vai uusi
vaan uskon, että jotkin henget vain vaihtavat paikkaa mielensä mukaan ja jotkut ihmisten mukana. :Smiley

Minusta olisi varsin mukavaa, jos vaikka isäni seuraisi minua paikasta toiseen. Cheesy
Mistä sitä tietää, vaikka hän olisi tuollainen guru ja opettaja nykyisessä universaalissa tehtävässään..? Wink

Kun kuolen, niin minusta olisi varsin hupaisaa tulla kummittelemaan välillä omaisille, ystäville
ja joillekin kökköjäisille ihmisille.  Cheesy 2funny Cheesy 2funny

Mitä eroa ylipäätään on kaikilla henkimaailman olennoilla, koska aika moni niistä on jokatapauksessa elänyt ihmisen elämän jossain vaiheessa ja osa auttaa ihmisiä, kuten esim. enkelit?

Ollaanko me ihmiset rasisteja henkiolentojen suhteen, että joitakin me suorastaan kutsumme ja rukoilemme elämäämme opastamaan jne. mutta esim. jotkut sukulaiset, ystävät, tuttavat tai jonkun paikan henget me karkotettaisiin sieltä missä itse olemme?

Monet sanoo, että jotkin henget ovat jääneet "välitilaan" eivätkä löydä valoon, mutta mistä nuo ihmiset voivat tietää, onko tuo henkiolento nyt välitilassa vai jossain muussa ja mikä ihminen on sanomaan,
missä sen hengen pitäisi olla?
  idiot2

Jos minä olisin henki/kummitus, niin kyllä minä käyttäisin ruumiitonta liikkumista hyväkseni ja jos esim. lapseni tai joku ystäväni tarvitsisi apua,
niin kyllä minä tekisin kaikkeni auttaakseni henkimaailmasta. Wink

Yrittäisin myös jättää jonkun "käyntikortin", kuten meidän kotikummitus puumerkkinsä,
että ihmiset tietäisivät minun käyneen.  Grin

Tälläisiä ajatuksia... :Smiley

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 05.07.2006 16:08:26 »

Itse yrittäisin varmaan "keskustelua" jonkun apuvälineen kautta. Välineeksi sopisi aakkos- eli ouija-lauta tai heiluri.

Joitakin vuosia sitten asunnollani oli melko selkeä kummittelutapaus. Keskellä yötä nukkuessani kyljelläni tunsin, että joku kulkee päältäni kääntäen minut samalla selälleni. En siis taatusti itse vaihtanut asentoa, minut käännettiin. Puistattava kokemus. Seuraavan päivän kuljin karvat pystyssä kämpilläni.  Shocked

Otin siihen sitten heilurin avuksi, piirtelin paperille aakkosia ja numeroita ja otin kummituksen puhutteluun. Tulokseksi sain, että kyseessä oli jo vuosisatoja kuolleena ollut Sofia-neito, joka kaiketi vaelteli täällä särkyneen sydämen takia. Siihen hän oli tiettävästi kuollutukin. Muistutin Sofiaa, että hän on kuollut ja olisi aika siirtyä valoa kohti.

Sittemmin ei kummittelua ole ollut. Olen yrittänyt ottaa kontaktia myös heilurin avulla, mutta se on pysynyt liikkumattomana. Eiköhän Sofia ole siirtynyt valoisammille maille.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Oikku67
Vieras
« Vastaus #11 : 05.07.2006 16:17:12 »

Sitä paitsi miksi sitä pitäsi muuttaa pois? Onhan tuo inhottavaa, mutta ei vaarallista.

Enhän toki tarkoita että kenenkään pitäisi muuttaa kodistaan mihinkään.  Smiley

Minä luultavasti muuttaisin, koska olen niin säikky etten uskalla maallekaan muuttaa (vaikka hinku olisi) koska saan "hepulin" jokaisesta risahduksesta ja rasahduksesta.. uglystupid2
Kerrostalot kun ei pahemmin nitise, niin haaveista huolimatta pysyn kaupungissa "turvallisessa" betonilähiössä.. Huh

Oikku67   smitten
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #12 : 05.07.2006 17:00:26 »

Hei Asterix Smiley
Tapahtuuko tuon käsien ilmestymisen jälkeen jotain erikoista? Nyt kiire mutta palaan kun ehdin
terv. Stara Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
jam0
Vieras
« Vastaus #13 : 05.07.2006 18:25:58 »

Nämä on mielenkiintoisia juttuja, kun itsellä on kokemusta vain jostain askeleista ja vääntyvistä ovenkahvoista, eikä niistäkään voi mennä takuuseen mitä ne on ollut edes. Pistää miettimään, miten moiset henget voivat vaikuttaa tuollaisella astraalikeholla fyysiseen maailmaan noin? Miten ne saavat jätettyä jälkiä, kun niiden "keho" on niinkuin ilmaa tavallaan?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 06.07.2006 13:48:52 »

Niin...

Olisi kyllä kiva udella vähän enemmän tältä kulkijalta,
mutta mistä tuon ouija-laudan saisi tai voisi rakentaa..?  idiot2

Perhepiirissämme kyllä sattuu ja tapahtuu koko ajan, joten en osaa sanoa, ilmestyykö näitä jälkiä enemmän kun enemmän tapahtuu.

Yksi juttu tuli mieleen, että vierashuone, jossa usein itse yövyn vanhemillani kyläilessä, oli pikkuveljeni huone pikku poikana.
Jostain syystä hän itki unissaan lähes joka yö tuossa huoneessa, kunnes vaihtoi huonetta.
Joka kerta jos herään yöllä vaikka pissalle ja kävelen vessaan ja takaisin huoneeseen, niin noin metri-puolitoista ennen huoneen ovea käytävällä on joku ihme juttu, että tulee tunne, että aivan kuin kävelisi päin seinää ja unisena jotenkin vaistomaisesti nostaa aina kädet suojaamaan kasvoja tälliltä.

Veljeni kokee tuon saman, myös isäpuoleni, mutta äiti pilaili kustannuksellamme asiasta ja kuinka ollakaan, hän kaatui aamulla herätessään tuohon samaan kohtaan ja tämä oli viime viikolla.

Olen huomannut vuosien saatossa, että aina kun äitini pilailee tai piruilee noista kummituksista tai mistä tahansa henkimaailman asioista, niin hänelle sattuu aina jotain haavereita ja onnettomuuksia.
Hän nimittäin suhtautuu varsin halveksuvasti kaikkiin henkimaailman asioihin.

Hän näkee usein todella pelottavia painajaisia ja välillä ei uskalla edes nukkua niiltä painajaisilta.

Vietämme kesäisin paljon aikaa tuolla talolla ja siellä järjestetään jonkin verran juhlia. Smiley

Veljeni sanoo, että hän kuulee välillä, kun on yksin siellä talossa, että aivan kuin äiti puhuisi jonkun kanssa, mutta sanoista ei saa selvää.

Minäkin olen joskus kuullut sitä, vaikka olen ollut yksin siellä, mutta olen pistänyt sen väsymyksen ja stressin piikkiin, koska äitini ei ole mikään kovin helppo ihminen ja siitä ihmisestä saa kyllä sen kaltaista stressiä, että voi kuulla harhoja pitkään. Grin

Itselläni on sellainen tunne, että ei noita henkiä ja kummituksia voi mihinkään häätää, vaan heillä vapaa tahto olla siellä missä haluavat. Smiley Eivät ne minulle ole koskaan mitään pahaa tehneet. Smiley

Itse asiassa kommunikointi yhteys niiden kanssa voisi olla hurjan mielenkiintoista.  Cheesy
Minulla olisi ainakin tuhansia kysymyksiä päässäni. :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: