Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kummittelua  (Luettu 22076 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 06.07.2006 15:16:36 »

Hei Asterix,

ei ole minullakaan Ouija-lautaa, mutta ei se mitään, kyllä kommunikointikeinoja löytyy. Heiluri on erinomainen. Sen voi hätätapauksessa rakentaa vaikkapa langanpätkästä ja sormuksesta. Se soveltuu hyvin kommunikointiin, jossa vastaukset tulevat kyllä/ei/ei voi vastata -muodossa.

Itse aloitin siten kommunikoinnin, että otin heilurin käteen, roikutin sitä liikkumattomana, ja kehotin sitten Henki X:ää ilmoittautumaan pistämällä heiluriin liikettä. Ja liikettähän piisasi. Sitten sovittiin, millainen heilurin liike on ei, millainen kyllä ja jos henki ei osaa vastata, niin sillekin on oma liike. Käytännössä toimivat liikkeet ovat edestakainen heiluminen, pyöriminen myötäpäivään ja pyöriminen vastapäivään. Näillä sitten pelaillaan.

Kokeile, toimiiko. Jos henki haluaa näyttää kotonanne jotakin, niin siinäkin heiluri toimii. Kyllä se aika monipuolinen vehje on, kekseliäisyyttä vain vähän vaatii.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 06.07.2006 15:36:48 »

Toinen mitä voisit yrittää, on automaattikirjoitus. Itselläni ei valitettavasti ole kokemusta tästä, mutta jos jollain on, niin kertokoon vihjeitä.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 06.07.2006 17:56:29 »

No kävin siellä pikaisesti kokeilemassa. Smiley
Kaikkeahan pitää kokeilla. Wink
Käytin heilurina kaunista isoa kristallia, joka on aikoinaan tippunut kristallikruunusta.

Kiinnitin sen katosta roikkumaan, koska en luota ettei oma käteni ohjailisi kristallin liikkeitä.

Sanoin, että ymmärrän ympyrän kyllä-vastaukseksi, suoran viivamaisen liikkeen ei-vastaukseksi ja paikallaan pysymisen en tiedä/ei vastausta-vastaukseksi.

Kysymykseni;

1. Onko täällä enkeleitä?
-Kyllä

2. Onko täällä kuolleiden ihmisten henkiä?
-Ei

3. Onko täällä avaruusolentoja?
-Kyllä

4. Onko täällä "häiritseviä" henkiä? (itse en oikein usko pahoihin henkiin, mutta joistain voi olla "häiriötä")
-Kyllä

5. Voiko "häiritsevistä" hengistä päästä eroon?
-Ei vastausta

6. Onko meillä keinoa/mahdollisuutta kommunikoida jotenkin paremmin?
-Kyllä

7. Onko äitini demoni?
- Ei vastausta

8. Onko äitini avaruusolento?
-Ei vastausta

9. Onko hän ihminen?
-Ei vastausta

10. Onko hän enkeli?
-Ei

11. Onko isäpuoleni demoni?
-Ei

12. Häiritseekö hän minua tahallaan?
-Ei

13. Onko häiritseminen siis tahatonta?
-Kyllä

14. Onko hän henkiolento ihmisen ruumiissa?
-Ei vastausta

15. Onko hän avaruusolento?
-Ei vastausta

16. Onko veljeni ihminen?
-Kyllä ja Ei

17. Onko veljeni demoni?
-Ei

18. Onko hän enkeli?
-Kyllä

19. Onko hän avaruusolento?
-Ei vastausta

20. Voitteko auttaa minua xxxx:n kanssa?
-Kyllä

Tämän jälkeen innostuin kyselemään liudan henkilökohtaisia kysymyksiä, joihin järjestäen tuli "ei vastausta", kunnes kysyin viimein, pitääkö nämä vastaukset paikkansa, johon tuli "kyllä"-vastaus. 

Hehehe.... Cheesy Hauskaahan tuo oli.  Cheesy
Pitää kokeilla oikein ajan kanssa paremmin. Smiley
« Viimeksi muokattu: 06.07.2006 18:01:25 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #18 : 06.07.2006 18:50:35 »

Kiva että heilurisi toimii ja saat vastauksia.

Olen itse joskus kokeillut myös numeroita ja kirjaimia heilurilla. Nekin toimivat.
Eli laita paperille niitä oman mielen mukaan, niin että heiluri voi liikkua niihinpäin ja paperi keskelle heiluria.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 06.07.2006 18:53:38 »

Kannattaisiko kuitenkin ensisijaisesti luottaa siihen omaan sisimpäänne, sydämen "kuiskailuihin", eli intuitioon.  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #20 : 06.07.2006 21:29:43 »

Kannattaisiko kuitenkin ensisijaisesti luottaa siihen omaan sisimpäänne, sydämen "kuiskailuihin", eli intuitioon.  Wink

Hehehe.... 2funny
No varmaan niinkin, mutta hauskaahan tämäm kokeilu on.  Cheesy
En nyt sano, että kerran täällä vain ollaan, vaan että
kerran tätä elämää täällä eletään, joten kaikkea pitää kokeilla edes kerran. Wink

Naurettiin veljen kanssa ihan maha kippurassa, kun kysyimme, että onko äitimme demoni.  2funny Cheesy
En ihmettelisi, vaikka olisi. 2funny Cheesy

Hehehe... Cheesy

Aikuiset ihmiset ja niin kuin pahaiset kakarat..  Grin :Smiley

Lapsellisuudella ja lapsenmielisyydellä ei ole taas mitään rajaa tänään.. Grin
No... pitää ainakin nuorekkaana.. :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 06.07.2006 22:49:24 »

Grin Elämähän on toki kokemista ja kokemisesta oppimista.  Wink

Lainaus
Aikuiset ihmiset ja niin kuin pahaiset kakarat..

Smiley Cheesy Grin 2funny Kyllähän sitä hassutella täytyy. Se pitää elämänvoimaisena, virkeänä ja nuorekkaana.  Wink
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 09.07.2006 14:04:05 »

Länsi-Savo lauantaina 8.7.2006 ulkomaat s.11
..kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa
ehkä olisi aika "käsitellä" chironin isältä tyttärelle perityt haavat ja vihdoin parantaa tämä henkinen perimä sukupolvelta toiselle,
löytyihän kätesi "taisteluvalmis" suorakaide myös joltakin muulta..
ja suorakaidehan on suuri lahja "käsitellä" mitä hyvänsä elämä tuo tullessaan..
..vastaukset ovat teidän käsissänne...
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #23 : 10.07.2006 07:13:04 »

Käytin heilurina kaunista isoa kristallia, joka on aikoinaan tippunut kristallikruunusta.
Kiinnitin sen katosta roikkumaan, koska en luota ettei oma käteni ohjailisi kristallin liikkeitä.

Mitenkäs tuo heilurin liikkeelle laittaminen? Se tapahtui kuitenkin omalla kädellä ja
saattaa siten vaikuttaa kiertosuuntaan?
Sellaiseen pitäisi keksiä joku systeemi joka laukaisee kristallin irti aina samalla tavalla samaan suuntaan. Langan kiertyminenkin pitäisi jotenkin huomioida.
« Viimeksi muokattu: 10.07.2006 07:38:42 kirjoittanut Lake » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 10.07.2006 15:12:31 »

]

Mitenkäs tuo heilurin liikkeelle laittaminen? Se tapahtui kuitenkin omalla kädellä ja
saattaa siten vaikuttaa kiertosuuntaan?
Sellaiseen pitäisi keksiä joku systeemi joka laukaisee kristallin irti aina samalla tavalla samaan suuntaan. Langan kiertyminenkin pitäisi jotenkin huomioida.

No häh.. idiot2 Pitääkö se jotenkin laittaa itse liikeelle? idiot2

Minulla se liikkuin ihan itsellään. Laitoin roikkumaan niin kauaksi aikaa, että se pysähtyy itse eikä siinä enään vaikuta mitkään langan kierteet, ilmavirrat ja sen semmoiset, ennen kuin aloin tekemään mitään.

Kaikista järjen ylittävistä jutuistani huolimatta olen varsin skeptikko ja en usko mitään ennen kuin näen omilla silmilläni. Wink

Kyseinen kristalli roikkuu edelleen katosta samasta kohtaa ja on vapaa liikkumaan,
jos niin tahtoo ja joku voima sitä liikuttaa. Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 10.07.2006 15:21:52 »

Asterix,

minusta on aika erikoista, että heiluri toimi noin katosta roikkuen.

Normaalikäytössä se ei inahda mihinkään (ainakaan itselläni), ellei sitä pidä kädessä. Tekikö se muuten selkeääkin liikettä, kun kysyit niitä kysymyksiä?

Ja silloinkin kun heiluria pidetään kädessä, ei ole missään tapauksessa tarkoitus tahdonvoimalla pistää sitä heilumaan, vaikka sekin kyllä onnistuu. Kokeiltu on. Mieli on tarkoitus pitää mahdollisimman tyhjänä ja pitäisi pysytellä rentona, että vastaukset olisivat mahdollisimman luotettavia.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 10.07.2006 16:32:51 »

Asterix,

minusta on aika erikoista, että heiluri toimi noin katosta roikkuen.

Normaalikäytössä se ei inahda mihinkään (ainakaan itselläni), ellei sitä pidä kädessä. Tekikö se muuten selkeääkin liikettä, kun kysyit niitä kysymyksiä?

Ja silloinkin kun heiluria pidetään kädessä, ei ole missään tapauksessa tarkoitus tahdonvoimalla pistää sitä heilumaan, vaikka sekin kyllä onnistuu. Kokeiltu on. Mieli on tarkoitus pitää mahdollisimman tyhjänä ja pitäisi pysytellä rentona, että vastaukset olisivat mahdollisimman luotettavia.

Sama kai se on mistä se roikkuu, jos sitä minusta ulkopuolinen energia on liikuttaakseen..? idiot2

Minä en taas oikein usko,
että kädessä heilurin pitäminen on kovin eksanttia tietoa ja tarpeeksi katu-uskottavaa.  Wink

Tosin noin kun sen saa liikkumaan ilman näkyvää fyysistä ja järkeen käypää syytä on toki pelottavampaa heikkohermoille, mutta en ole koskaan oikein ymmärtänyt, että ns. "henkisille" ihmisille pitää silti olla se takaportti, joka mahdollistaa fyysisen ja järkeenkäyvän selityksen,
kuten nyt tuo heilurin liikkuminen kun se on kädessä. Wink

On tuota aikaisemminkin kokeiltu, jolloin sivusta seuranneet epäilivät sitä taikatempuksi ja  minulla olevan hihoissa magneetit ja heilurissa metallia tai toinen magneeti, jolloin vetovoima aikaan saa liikkeen. Wink

Myös hankaussähköä esitettiin syyksi.  Wink

Ihmiset haluavat olla tekemisissä henkimaailman kanssa, mutta harvoin niin, että eivät itse halua kontrolloida henkimaailmaa ja olla "pomona" ja määrittää,
mitä saa tapahtua ja mitä ei. Wink

Luulenpa vain, että monillekin "henkiselle" ihmiselle olisi kova säikähdys oikeassa tilanteessa,
jos se heiluri liikkuisi itsellään
ilman fyysistä järkeen käypää syytä. Wink
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #27 : 10.07.2006 16:38:13 »

Minulla se liikkuin ihan itsellään. Laitoin roikkumaan niin kauaksi aikaa, että se pysähtyy itse eikä siinä enään vaikuta mitkään langan kierteet, ilmavirrat ja sen semmoiset, ennen kuin aloin tekemään mitään.
Kyseinen kristalli roikkuu edelleen katosta samasta kohtaa ja on vapaa liikkumaan, jos niin tahtoo ja joku voima sitä liikuttaa. Wink

Ok. No tuo kuulostaa jo mielenkiintoisemmalta. Voisi vaikka kokeillakin Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 10.07.2006 16:41:37 »

Itse en olekaan kokeillut henkien kanssa keskustelua heilurin välityksellä kuin kerran, mutta olisi melko loogista, että jos asunnossa on jokin häirikköhenki, niin hän pystyy kyllä toimimaan ilman inhimillistä kosketusta.

Heilurin käytössä ei ole merkitystä sillä, onko se katu-uskottavaa, pääasia on, että on itse vakuuttunut.
tallennettu

www.horoskooppi.com
VE!
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #29 : 10.07.2006 21:17:44 »

Eikös tuossa heilurihommassa juuri yksi pointti olekin että se on helppo tapa aloittelijalle saada yhteys intuitioonsa  Huh..? Eli että se oma vaikutus heiluriin ei ole mikään paha asia (ellei sitä nyt ihan tietoisesti käy vatkaamaan), vaan sitä kautta saadaan se itsessä oleva tieto esille..?
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: