http://www.missosology.org/missuniverse06/mu06candidates.htmlTuolta löytyy Ninnin ja hänen kilpasisariensa kasvokuvat. Kokokuviakin oli julkkikset.fissä mutta ne eivät enää näy siellä jostain syystä kuin jäsenille.
Ninni on tukevassa kunnossa. Ei ehkä ajattele itse niin, koska Suomessa vertailee muihin Sjöroosin tyttöihin, mutta kun mennään hiukan isompiin kuvioihin niin...
Veikkaan että miss Kolumbia voittaa tai ainakin on mukana kärjessä. Näin hänestä muutaman kilpailukuvan ja meinasi silmät tippua päästä, vaikka olen sentään nainen.
Olen samaa mieltä, että täältä astrosta löytyy kauniimpia kuin jotkut noista kilpailijoista.
En muuten edes tiedä miksi yleensä itse olen nyt kiinnostunut aiheesta.
Ehkä siksi kun satuin näkemään tämän vuoden miss suomi ehdokkaat silloin kiertueellaan. Tajusin kuinka paljon telkkari vääristää. Näyttivät telkkarissa normaalipainoisilta, mutta oikeasti jokainen heistä oli niin siro ja hoikka ettei tosikaan. Näyttivät mielestäni tosi nuorilta, jota tietysti olivatkin...
Koska ne tajuaa, että sinne pitää lähettää tumma missi. Ei noi blondit mitä sinne on viimeset 60 vuotta lähetetty enää pärjää siellä.
maailma muuttuu. Sitäpaitsi nykyään kilpailijat on paljo mallimaisempia. Paitsi siis suomen edustajat...