Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miss Universe  (Luettu 38193 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #45 : 26.07.2006 11:33:22 »

http://static.flickr.com/77/198010946_5a36e6e056_o.jpg

Jihaa eli onnistuin onkimaan uuden Miss Universen syntymäajan! 3.47

mutta osaako joku espanjaa tarkoittaako tardes nyt aamulla vai illalla ja onko hän syntynyt Puerto Ricossa, sairaalan nimi kyllä mainitaan tuossa artikkelissa...

Juu ei elovenaa paljon löydy noista kisoista... mutta tämä voittaja on kyllä ainakin panostanut kisoihin ihan kunnolla. Täytyy tunnustaa, että kaunis on.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #46 : 26.07.2006 11:39:58 »

Pai tuntia sitten olis varmaan voinut sanoa Buenas Tardes.
Päättelin vaan että eikös myöhemmin sanota Buenas Noches?
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #47 : 26.07.2006 11:44:28 »

Buenas noches on hyvää iltaa tai pikemminkin yötä. Sen muistan espanjan alkeista jotenkin... eli päättelin siitä että tardes olisi päivällä... kele missä se mun espanjan kirja on.  :Smiley

Muoks: Äh, ei niillä sivuilla enää mitään ollu.  Huh Täytyy kattoo jos jotain kautta löytyis.

Vitsi tätä latinomaiden aikakäsitystä... Ei niillä oo ku hyvää huomentapäivää ja hyvää yötä. tickedoff  Grin
« Viimeksi muokattu: 26.07.2006 12:09:46 kirjoittanut Lilja-82 » tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #48 : 26.07.2006 12:42:07 »

Mä päätin nyt että se on iltapäivällä ja Puerto ricossa artikkelissa mainitulla alueella syntynyt ja tällainen kartta tuli.  Smiley

http://www.astro.com/tmpd/achart_7dnfilesy59ZH-u1147275441.38121.14475.gif
tallennettu
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #49 : 27.07.2006 16:26:06 »

Niin ja kyllähän tuo tietysti liittyy myös kauneusihanteeseen, joka eri maissa on eri. Hollywood pukkaa omaa ihannettaan kyllä aika tehokkaasti (prkleen kulttuuri-imperialistit)

Tunnen erään brasilialaisen ihan tavallisen tytön, joka säästää nyt jo tulevia kauneusleikkauksia varten. Kun kaikki siellä kuulemma viiskymppisinä käy itseään leikkauttamassa  idiot2... Että kulttuuri on tuossakin mielessä vähän toisenlainen.

Et puhu totta?
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #50 : 27.07.2006 17:44:33 »

Uskon että VE! puhuu ihan totta. Yhdellä foorumilla seurattiin kisoja ja siellä oli näiden kouluttajien ystäviä niin sanoivat, että osa tytöistä on ihan pienestä asti käynyt kouluissa joissa valmistetaan Miss Universe kisoihin.

Siitä on vissiin tullut dokkarikin, mainitsiko joku jo siitä täällä? Anyways, aika karmivaa, mutta totta.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #51 : 27.07.2006 17:57:56 »

JEp, ei oo huhu. Olen kuulut saman jutun.

Mut oli se suomen Ninni jotenki plösö.
Mutta ainakin sillä on aivot ja arvostaa tervettä elämää. Ja kyllä sil on mun mielestä kivan persoonalliset kasvot et ei huono. On suomea edustanut rumempi ja ryhdittömämpikin.

tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
VE!
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #52 : 27.07.2006 19:25:22 »

Et puhu totta?

Puhun kuin puhunkin...  buck2

Yleistyksiä on tietty paha tehdä yhden ihmisen perusteella  coolsmiley mutta tämä tyttö kertoi että leikkaukset ovat siellä ihan täysin arkipäivää. Sama tyttö juoksee päivittäin 15km ja vetää satoja vatsalihasliikkeitä. Johtuu kuulemma siitä että siellä kaikki ovat koko ajan puolialastomina, ja haluavat siksi näyttää hyvältä.

Tiedä sitten...
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 27.07.2006 21:03:54 »

Miss Uniper...ööö -verse -kisassa Albanian edustaja
oli elekantti sekoitus Mick Jagger'ia ja Angeliina
Jolia?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #54 : 27.07.2006 21:24:42 »

Heh! Cheesy Löysin netistä jotain mielenkiintoista.

Tulikohan väärä missi juontajan virheestä..?   :Smiley Tongue

http://www.metacafe.com/watch/156443/the_wrong_miss_universe/
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #55 : 28.07.2006 14:37:43 »

Jaa. Oliko näihin Liljan kuvalinkkeihin pujahtanut vanha kuva ennen nenäleikkausta?

http://img85.imageshack.us/img85/8858/q0kf1.jpg

Kaikestahan toki huomaa, että kolvi oli kyllä aivan jumalattoman kokoinen ja pahan näköinen... Kaipaa pikaista remonttia... Ja sitten hankkimaan Janet Jackson -nenää

http://pic9.picturetrail.com/VOL294/1486484/11202721/163278544.jpg

buck2 buck2 buck2

Aaaarrrgs! Pistää kyllä ihan oikeasti vihaksi tällainen kauneusihanne.

Ensin naiset laihduttavat itsensä reilusti alipainoisiksi ja sitten laihdutuksen myötä kadonneiden rintojen tilalle tehdään uudet muovista.

Ja jos tuo tyttö tosiaan on vasta 19, ovat varmaan muut ihmiset ympärillä päättäneet tytön puolesta, että et ole tarpeeksi kaunis, leikkaukseen vaan.

Ja sitten tällainen toiminta palkitaan.

En kyllä yhtään tiedä, miksi reagoin näin voimakkasti.  uglystupid2
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #56 : 01.08.2006 20:31:21 »

Ennen:

http://img381.imageshack.us/img381/6830/dsc000091tj1zw.jpg

Jälkeen:

http://www.julkkikset.fi/gallery/albums/userpics/10081/UNI06_3034.jpg
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #57 : 02.08.2006 17:40:06 »

Keksitään uusi kilpailu: Miss Made by Plastic Surgeon  Angry

Argh, pitäis laittaa boikottiin koko kisat. Tai sitten joku sääntö, että tarkistetaan kaikki missit ennen kisaan päästämistä ja veitsellä leikatut potkitaan pois. Onkohan sellasia luomumissikisoja jo olemassa?
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
selkälokki
Vieras
« Vastaus #58 : 02.08.2006 23:10:09 »

Ei ehkä ihan liity aiheeseen, mutta tuo lehdissä kirjoittelu, "liian lihava missi" jne.
niin siksi se kyllä minua harmittaa ihan vietävästi, kun tavallaan nuo missit ovat useinkin pikkutyttöjen ihanteita ja he haaveilevat joskus olevansa missinä jne.
Ja missit ovat jokatapauksessa kauniin näköisiä, niinkuin se Ninnikin (vai mikä se nyt oli), niin kun siitä lehtienpalstoilla paasataan lihavaksi, niin, mitä se pikkutyttöjen mieleen iskostaa?
Olen vaan huolissani esimerkiksi 11-vuotiaasta kummitytöstäni, hän on tämän kesän puhunut useaan otteeseen siitä, että hän on liian lihava. Cry
Ja kun hän ei todellakaan ole, ei sinnepäinkään!
Pitkän oloinen tyttö, eikä selvää naisellista kehitystä vielä.
Minua niin paljon harmittaa, että joko se tuossa iässä pitää ruveta hermoilemaan painon takia, kun ihan hyvin voisi elää huoletonta lapsen elämää vielä ja kasvaa rauhassa naiseksi.
Samoin tässä loikoillessani uimarannalla kuulin suunnilleen samanikäisten tyttöjen (11-12v) pähkäilevän omia lihavuusongelmiaan. Ja kukaan heistä ei ollut  lihava. Päinvastoin.
Että mistä tämäkin johtuu? Ja onko tämä enää tervettä?
Ja miten tuonikäisiä tyttöjä voisi auttaa olemaan sinut oman vartalonsa kanssa ja unohtamaan moinen lihavuuskompleksi?

« Viimeksi muokattu: 02.08.2006 23:12:24 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #59 : 02.08.2006 23:52:55 »

Luulen, että 11-12 vuotiailla se on jokin opittu keskustelumalli, he ovat kuulleet ehkä äitinsä puhuvan jonku ystävänsä kanssa laihduttamista. tjtn.

Toki jatkuva asian hokeminen on huolestuttavaa, mutta epämääräiseen kommenttiin en kiinnittäisi liikaa huomiota.

Mutta ikävämpää on sitten se, että vaikka se alkaisi viattomana "näin olen aikuinen small talkina" niin se voi ajatuksena iskostua mieleen ikävän vahvasti ja myöhemmin saada ihan todellisen merkityksen.  Undecided Cry

Kieltämättä kun näistä tämän vuoden ehdokkaista tuohon kisaan katselin kuvia niin tuli mieleeni minullekin, että mitä jos kilpailun nimeksi muutettaisiin
Miss Plastic Surgery, Sponsored by Siluetti...

Mutta jos tuon tason kisoissa on tapana valmistautua kisaan niin sanotulla
"extreme makeoverilla" niin minkä minä sille mahdan.

Jos hoikkuus on ihanne tällä hetkellä niin olkoon.

Mutta eniten minua ärsyttää tämä nykyajan nuoruuden palvonta. Tämä voittaja on 18! SIIS !!!!  Shocked Cry Huh buck2

Johtuuko sitten siitä että itse tunnen itseni vanhaksi... vai mistä mutta ihan oikeesti.

Sen enempää moralisoimatta laittaa kyllä miettiin, että onko tän hetken kauneus ihanne todella leikelty 18-VUOTIAS NUORI, JONKA KEHO VIELÄ KEHITTYY JA JONKA KASVOT OVAT LUONNOSTAAN SILEÄT JA KIMMOISAT.

Olen aika sanaton.  Lips Sealed

Niin, Ninni on ensimmäinen oikeasti normaalipainoinen missimme pitkään aikaan. Ja häntä siis sanotaan lihavaksi... No kai niiden muiden kilpailijoiden rinnalla hän näyttikin "lihavalta", mutta siis hyvänen aika.  Huh

Suomen kisoissa ei hyväksytä leikkelyä. Minkäänlaista.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: