Luulen, että 11-12 vuotiailla se on jokin opittu keskustelumalli, he ovat kuulleet ehkä äitinsä puhuvan jonku ystävänsä kanssa laihduttamista. tjtn.
Toki jatkuva asian hokeminen on huolestuttavaa, mutta epämääräiseen kommenttiin en kiinnittäisi liikaa huomiota.
Mutta ikävämpää on sitten se, että vaikka se alkaisi viattomana "näin olen aikuinen small talkina" niin se voi ajatuksena iskostua mieleen ikävän vahvasti ja myöhemmin saada ihan todellisen merkityksen.
Kieltämättä kun näistä tämän vuoden ehdokkaista tuohon kisaan katselin kuvia niin tuli mieleeni minullekin, että mitä jos kilpailun nimeksi muutettaisiin
Miss Plastic Surgery, Sponsored by Siluetti...
Mutta jos tuon tason kisoissa on tapana valmistautua kisaan niin sanotulla
"extreme makeoverilla" niin minkä minä sille mahdan.
Jos hoikkuus on ihanne tällä hetkellä niin olkoon.
Mutta eniten minua ärsyttää tämä nykyajan nuoruuden palvonta. Tämä voittaja on 18! SIIS !!!!
Johtuuko sitten siitä että itse tunnen itseni vanhaksi... vai mistä mutta ihan oikeesti.
Sen enempää moralisoimatta laittaa kyllä miettiin, että onko tän hetken kauneus ihanne todella leikelty 18-VUOTIAS NUORI, JONKA KEHO VIELÄ KEHITTYY JA JONKA KASVOT OVAT LUONNOSTAAN SILEÄT JA KIMMOISAT.
Olen aika sanaton.
Niin, Ninni on ensimmäinen oikeasti normaalipainoinen missimme pitkään aikaan. Ja häntä siis sanotaan lihavaksi... No kai niiden muiden kilpailijoiden rinnalla hän näyttikin "lihavalta", mutta siis hyvänen aika.
Suomen kisoissa ei hyväksytä leikkelyä. Minkäänlaista.