Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt tiedän mitä tarkoittaa sideerinen astrologia...  (Luettu 77309 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Fiona
Vieras
« Vastaus #60 : 14.10.2006 19:29:22 »

Jaaha, täällä oikein keskustellaan jo... Smiley

Mutta kuka voisi kertoa minulle jotain vesimiehistä? Ko. merkki on minulle yhä arvoitus enkä voi vertailla kalamaisia/vesimiesmäisiä piirteitäni, jos en tiedä vesimiehistä mitään. Kiitos etukäteen... smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #61 : 14.10.2006 23:20:14 »

Oon käyny tän jo aikaa sitten pyytämässä tuolla http://www.phpbbserver.com/sideerinenastro puolella ja tyystin unohtanut..

Leijona muuttui ravuksi..
Aurinko & Kuu & Jupiter Rapu
Merkurius Kaksoset
Venus Leijona
Mars Vaaka
Saturnus Kalat

Persoonasi on vakava ja ahkeran oloinen käytännön toteuttaja. Osaat organisoida ja järjestää elämääsi luonteesi kautta.
Mielesi ja psyykkesi on tunteellinen ja eläytyvä. Sinussa on omanarvontuntoa ja romantikkoa. Osaat huolehtia elämästäsi ja olet valpas monien asioiden suhteen. Ajattelusi on eloisaa ja kekseliästä (Merkurius omassa merkissä). Ihmissuhteissa olet hieman autoritaarinen.
Tahtosi on toimia yhteistyössä ja olet sosiaalisesti aktivoitunut. Sosiaalinen osasi ilmentää tunnepohjaista kaipausta hakea elämälle sisäistä tarkoitusta.

"Pureskelin" näitä aluksi ja en tunnustanut omakseni, mut kun oikeasti mietin itseäni, niin on tunnustettava et tuossa on paljon minua.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #62 : 15.10.2006 09:45:34 »

Ihan muutama peruskysymys sideerisestä..

-Miten nuo huoneet siis menevät? Eli jos nousumerkki on vaikkapa 3 astetta oinasta, alkaako kakkoshuone kolmesta asteesta härkää? Meneekö siis 30 astetta per huone?

- Mikä merkitys esim. vertexillä, keskipisteillä jne on sideerisessä, huomioidaanko niitä tulkinnoissa lainkaan?

- Entäpä proget ja auringonpaluut? Transiitit lienevät samalla tyylillä kuin trooppisessa...

Niin ja sitten..muistanko ihan väärin että MC olisi tärkeämpi kuin AC?

tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #63 : 15.10.2006 10:41:29 »

Pihalla kuin (http://www.snartgravid.com/plassen/images/smilies/kalle.gif) ..sori, sivukommentti.  Lips Sealed
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #64 : 15.10.2006 16:24:17 »

ei ole siis ihmekään jos putosit kärryiltä, kun nuo mitä Lemniskatan kanssa kirjoitin perustuu noihin karttojen tulkinta juttuihin, joita ei voikaan edes tietää ellei ole asiaan tutustunut.
 mutta parhaani mukaan koitan kertoa jotain siitä mitä tiedän. (siis mitä olen lukenut ja oppinut astrologeilta ja pitkälle ehtineiltä harrastajilta)

Huh, johan helpotti *könyää kärryihin takas* ja kiitos!  Smiley
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #65 : 15.10.2006 17:07:45 »

tervetuloa takaisin kärryille Smiley

luultavasti minä sekä nimimerkki Lemniskata (korjaa lemniskata jos olen väärässä)
ollaan molemmat aika paljon tuijoteltu ja pyöritelty karttoja.

meillä on molemmilla myös auringot ja merkuriukset vesimiehessä, ja lemniskata, jos noususolmusi oli trooppisesti vesimiehessä, niin onko se sideerisesti myös?

No juuh..onhan noita karttoja pyöritelty, eri asia onko niistä mitään järkevää saanut irti muille jaettavaksi..

Noususolmuni on 23 astetta Veskaria trooppisessa, muistaakseni menee hiinä ja hiinä onko vielä sideerisessäkin veskari..Ellei peräti ns.kriittisessä pisteessä kauriin ja veskarin rajalla, täytyy tarkistaa joku kerta tuolta sidekartalta..Ja side-aurinko ainaskin mennöö vesimieheen..

Ja, tarkistin sen noukkarin sijainnin: Kylläpä kyllä 0,8 astetta Vesimiestä eli rajallapa hyvinkin..
« Viimeksi muokattu: 15.10.2006 21:21:04 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #66 : 16.10.2006 18:45:35 »

hei, käy sinäkin lukemassa sideerisen astron foorumilta http://www.phpbbserver.com/sideerinenastro/ Frawleyn merkkikuvaukset tai pyytämässä oma tulkinta tulkintaketjussa. sittenhän voi kokeilla, tuntuuko se toimivan itselle.

jos luet sujuvasti englantia, googleta "sidereal signs" tai muuta vastaavaa. sieltä löytyy myös vesimies tietoa.

t. toinen vesimies

ainakin vesimies edustaa ilma-elementtiä, on kiinteää laatua sekä sosiaalinen ja ryhmähenkinen luonteeltaan.

myöhemmin lisää.

Joo-o...löysin sieltä oikein pitkän ja perusteellisen ja suht vaikean selityksen vesimiehistä...totta varmaankin on se, että kaikista merkeistä vesimiehen olemusta on vaikein kuvata. Joten...ehkäpä jokainen voi löytää itsestään pienen vesimiehen. Edelleen olen aika ulalla ko. merkistä, mutta kiitos linkistä sign9. Smiley
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #67 : 16.10.2006 19:37:27 »

Cry olenko minä sitten kauris, enkä vesimies....
en suostu vaihtaan kyllä  knuppel2  Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #68 : 16.10.2006 19:41:46 »

Eihän siinä mikään VAIHDU, molemmat toimivat kyllä - eri tasoloilla vain  Wink Cheesy
Elämä ON niin värikästä ja monivivahteista - ONNEXI  Kiss
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #69 : 16.10.2006 19:46:40 »

Höh, se oli vitsi!  Wink

Mä kaivoin tuolta aiemman sideerisen tulkinnan minulle;
askendentti JOUSIMIES
aurinko  merkurius KAURIS
kuu  saturnus KALAT
venus VESIMIES
mars VAAKA
jupiter NEITSYT

Onko missään suomenkielellä näille olemassa netissä tulkintoja? Huh
« Viimeksi muokattu: 16.10.2006 19:51:33 kirjoittanut *Mirjam* » tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #70 : 16.10.2006 19:56:40 »

En itse noista tiedä, tuo oli jos nikin nyt oikein muistan, niin "Satqu"n tms nikin tulkitsemaa Huh (toivottavasti tuo nikki ei mennyt ihan metsään)

Ethän sinä möykännyt...  coolsmiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #71 : 16.10.2006 20:02:12 »

Sullahan Mirjam "säilyy" sekä  askendentti että  kuu "samoissa" merkeissä  Smiley
Mulla oli vuosi sitten suorastaan identiteettikriisi omieni "vaihduttua", kunnes oivalsin, että toimiihan ne kaikki, omilla tasoillaan ja jopa synkronistisesti coolsmiley kun ottaa huomioon koko kartan sisällön  Smiley
« Viimeksi muokattu: 16.10.2006 20:04:38 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #72 : 16.10.2006 20:06:14 »

Mielenkiintoisia juttuja siellä  Smiley
Lukasin tuon kauriinkin ja oho, kuulosti kyllä aika tutun oloiselle...  Wink
(ja näytti tuo nikki olla väärin kirjoitettu tuossa ylempänä  Embarrassed )

Joo siis kyllä tuo organisointi on kyllä ihan sisäsyntyistä ja kehittynee vielä elämän varrella... ja siis aika moni tosiaan tuntui osuvalle siinä kauriin sid. kuvauksessa.

Juuh, pitäisi kait hiukan perehtyä juuri tuohon, että mihin tasoilleen ne mikin luiskahtaa, että täydentäisivät kokonaisuutta...
« Viimeksi muokattu: 16.10.2006 20:08:39 kirjoittanut *Mirjam* » tallennettu
SoIfelt
Vieras
« Vastaus #73 : 16.10.2006 20:14:07 »

Joo-o...löysin sieltä oikein pitkän ja perusteellisen ja suht vaikean selityksen vesimiehistä...totta varmaankin on se, että kaikista merkeistä vesimiehen olemusta on vaikein kuvata. Joten...ehkäpä jokainen voi löytää itsestään pienen vesimiehen. Edelleen olen aika ulalla ko. merkistä, mutta kiitos linkistä sign9. Smiley

No voi sentään...
käy nyt vielä lukemassa tämä hyvin selkokielinen viesti:

http://www.phpbbserver.com/sideerinenastro/viewtopic.php?t=24&mforum=sideerinenastro

Eikä siinä ole Frawleyn vaan minun kuvaukseni Vesimiehestä.

Tv. crazy2

tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #74 : 16.10.2006 20:15:10 »

Lainaus
itse koen, että side on "puhtain minuuteni" ja trooppiseen liittyy sen suhde yhteisöön...
Jotenkin noin minäkin sen koen.
Sanoisinko -- sideerinen sisällä ja trooppinen ulkona, rajapintana oma iho  :Smiley Karrikoidusti  Wink
« Viimeksi muokattu: 16.10.2006 20:16:47 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: