Minulla oli tuo transiitti päällä 2001-2003 välisenä aikana ja oli elämäni hirveimmät vuodet. Jouduin - omasta tahdostani ja pakosta - elämään suhteessa, jossa mukana oli alkoholi ja mustasukkaisuus.
Irtipääseminen oli vaikeaa ja kaikki muu maailma sen ulkopuolella unohtui..
Tuon transiitin avulla oikeastaan sain voimaa irrottautua. Olin myös valveutunut astrologisista kuvioista ja luin transiitista silloin paljon.
Siitä sanotaan: " Erityisesti eroottiset ja seksuaaliset tarpeet voivat vahvasti tulla sotkemaan ihmissuhdekuvioitasi. Tarve kokea jotain tavallisuudesta poikkeavaa, intensiivistä ja repivää.
Sinuun voi kohdistua paineita, emotionaalista kiristystä, jolloin voit kokea olevasi tukalissa tilanteissa."
Tässä tarinassa on myös pelastus eli sen jälkeen, kun jos pääsee irti siitä "pahasta", niin voi viettää puhdistavan ja parantavan yksinäisen jakson. Minulle kävi niin ja se pelastus tuosta yksinäisyydestä oli sitten karmallinen mies, joka tuli ja "pelasti" minut.
Tänä päivänä selkäpiitä karmii, kun vielä ajattelen tuota aikaa, mutta kaikki kääntyikin parhain päin ja elämä muuttui sen jälkeen täysin ja kolahti niinsanotusti kohilleen. Nyt ei vois paremmin mennä!
Ystävälläni oli sama tulossa silloin ja kerroin hänelle ajan laadusta. Hänelle kävi samoin - sekopäinen mies elämässä ja sen jälkeen hän löysi unelmiensa miehen ja sai lapsen ja elää onnellisena.
Monesti tuohon kuvioon kuuluu, että se "unelmien mies" löytyy aivan ihmepaikasta ja tunnelma on kuin rakkauselokuvassa, jossa rakastavaiset tapaavat toisensa ikäänkuin "monen vuoden jälkeen". Ihmettelemistä siis riittää ja lopputulos voi olla aivan upea. Hirveä aika se oli ja ihmettelee, miten voi järki lähteä ihmiseltä siinä tilanteessa ja sitovat - epäterveelliset tunteet tulee tilalle. Onneksi järki sitten voittaa..
Toivon kaikille hyvää matkaa transiitin aikana. Se todellakin puhdistaa ihmisen kaikesta "pahasta", jos vain niin haluaa. Ainut "vika/jälki" ajasta voi jäädä, ettei pysty enää tuntemaan yhtä voimakkaasti tai ei uskalla luottaa tunteisiinsa sen jälkeen. Tietty tunnekylmyys voi aluksi ilmetä, kun on niin tyhjä kaikesta. Mutta ajan kanssa haavat paranee..
Niin, ja äitisuhde tulee silloin myös lähemmäs ja joutuu käsitteleen siihen mahdollisesti liittyviä traumoja ja ongelmia. Minä selvitin äitini kanssa silloin mieltä painavat asiat ja loin kokonaan uuden suhteen hänen kanssaan ja nyt ollaan todella hyvissä väleissä.
Hyvää ja aurinkoista kesää kaikille!