Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka kukaan voi selvitä hengissä pluto neliö kuu transiitista..  (Luettu 13960 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
millimia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« : 06.07.2006 00:49:34 »

Niin, minulla kuu neitsyessä ilman mitään aspektia muihin planeettoihin 4.huoneessa..pluto alkaa neliöidä sitä kohtapuoliin Lips Sealed ja kokemuksia olisi kiinnostava kuulla..
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #1 : 06.07.2006 10:13:42 »

tunne-elämän myllerryksiä pinnan alla, hyvin vahvat tunteet, ehkä valtakuvioita tunteisiin liittyen, tunteellinen turvallisuuden tunne uhattuna...vaatiiko joku ihminen sinua kovasti tilille tunteistaan tai toisinpäin ? (tämä oli ihan omiin kokemuksiin perustuva, ei virallinen tieto)suhteissa ehkä ongelmia alueella läheisyys,takertuvuus...plutomaiset luihin ja ytimiin asti porautuvat tunteet, taikka sitten täydellinen ja näennäinen tyhjyydentunne, ikäänkuin oma tunne-elämä olisi "mustassa aukossa", pimennossa itseltäänkin, ikäänkuin olisi täysin välinpitämätön kaikesta eikä saisi kosketusta mihinkään, ja tämä pelottava irrallisuudentunne voi sitten taas johtaa vastareaktiona pakonomaiseen takertumiseen...


neuvo oli jossain että pyrkiä mahdollisimman suureen riippumattomuuteen sen sijasta että takertuisi asioihin jotka ovat esillä.

kuun edustaessa äitiä ja naiseutta, voi omaan äitisuhteeseen, omaan äitiyteen tai naiseuteen liittyviä asioita olla esillä.


itsellä oli tämä n 17 v...joten siitä on aikaa ja se riippuu paljolti siitä millainen tilanne ja kypsyys ihmisellä on kun hän transiitin saa.


mut ei kannata kauhistua, lopulta se tekee vaan hyvää ja karsii jyvät akanoista...

varmasti tiedät sisälläsi täysin mitkä nuo käsiteltävät asiat ovat, eikä sitä oikeen muut voi mennä sanomaan...varmasti rehellinen katse sisäänpäin (kuu ja neljäs huone) olisi hyvin suositeltava teko...ja ehkä myös rohkea, koska pluto saattaa tuoda nimenomaan pelkoa katsoa itseään rehellisesti.

yksi ongelma voi ehkä olla, että tuollaisen pelon takia heijastaisi tunteitaan liikaa muihin, eli kannattaa olla tarkkana millä tunteilla on perää suhteessa siihen mitä tunteen kohteet oikeasti ovat/tekevät.


jos olo on taas yksinäinen, irtonainen eikä saa kontaktia, ei kannata pelätä sitä ja yrittää pakolla poistaa tilannetta ripustautumalla mihin tahansa ihmissuhteeseen(pluto, pakkomielteisyys)


pluto ehkä opettaa jotain tärkeätä omasta itsestäsi, omista tunteistasi ja kaikesta piilotetusta sinussa (kuu ja neljäs huone)


hyvää se vaan tekee...

tälläisiä veikkauksia Smiley
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #2 : 06.07.2006 10:16:37 »

Eiköhän voi, itsellä ollut pluto  aspect_opp kuu, jo pitempään päällä, nyt jo poistumassa ja alkaa helpottamaan  Wink

Tää on ollut kyllä kaikinpuolin koettelevaa, etenkin noissa ihmissuhteissa
muutosta on tapahtunut omassa arvomaailmassa todella paljon, mikä on ollut todella positiivista  laugh

Asioissa auttaa paljonkin se, että tietää sen olevan toi  pluto ja  kuu
jotka siä vaikuttaapi.

Itse olen tyytyväinen ,et sain tämän rankan transiitin juuri tässä elämän tilanteessa, olen oppinut itsestäni todella paljon  :Smiley


Tsemppiä,   smitten smitten    smitten smitten
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
rautalankaenkeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #3 : 06.07.2006 12:36:49 »

Hei!

Voin lohduttaa sillä, että se on sentään ohimenevä ilmiö... Mulla tämä kuritus on päällä syntymäkartalla. Ja kyllä on tuntunut!

Terveisin

Rautalankaenkeli
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #4 : 06.07.2006 14:18:16 »

Minulla Pluto neliöi Kuuta vuoden 1998 lopulta vuoden 2000 alkupuolelle (kolmen asteen orbilla katsottuna), ja tuo aika oli varsinaista myllerrystä ihmissuhteissa ja tunne-elämässä. En sitten tiedä, kuinka suuri osa siitä oli tämän transiitin "ansiota".

Tuona aikana irtauduin seitsemän vuoden suhteesta pettämisen kautta, sotkeuduin itseeni tuon pettämiskumppanin kanssa, koin värikkään pikaromanssin, löysin uuden ihmissuhteen (joka jatkuu edelleen), joka oli noina alkuaikoina varsin ailahteleva ja riitaisa, mustasukkaisuuttakin oli molemmin puolin. Lisäksi melkein heti uuden suhteen alkamisen jälkeen tapasin toisen "elämäni miehen", joka (myös) liittyy vahvasti entisiin elämiini, ja tuon neliön ollessa päällä ehdin vielä pallotella näiden kahden miehen välillä osaamatta päättää, kumman kanssa minun tulisi olla.

Kaikenlaista hässäkkää tuohon aikaan mahtui, ihan mahdoton kausi kaiken kaikkiaan näin jälkeenpäin ajateltuna. Mutta olisi liian pitkä tarina kerrattavaksi kokonaan. Ja muutenkin - tuskin tuo transiitti oli yksin kaiken takana, vaikka eihän Plutosta oikein ikinä tiedä...

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #5 : 06.07.2006 14:19:32 »

Piti vielä lisätä, että hengissä kuitenkin selvisin, ja enemmänkin loukkasin itse muita kuin tulin itse loukatuksi. Olihan se rankkaa aikaa, mutta toiselta kantilta katsottuna myös jännittävää ja tapahtumarikasta.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #6 : 06.07.2006 19:29:09 »

Itselläni ollut tuo transiitti nyt... jaa en edes uskalla ajatella kuinka monta vuotta jo, mutta hengissä ollaan edelleen. En kyllä ymmärrä miten, mutta kuitenkin.

Tunteet ovat heilahdelleet nimenomaan oman mielen sisällä ei välttämättä ulospäin... Mutta kyllä se näkyy myös ulospäin kun tarpeeksi kiristää...
Ammattiapua on haettu ja itketty ja tuskailtu on paljon.

Ohjeeni on että elä päivä kerrallaan ja ajattele, että tämä on vain ohimenevä vaihe, jota ei jälkeenpäin tarvitse muistella. Suosittelen etsimään jonkun kanavan ilmaista tunteitasi, jotka varmasti myllertävät.

Vielä tämä loppuvuosi aikaa Plutolla kiusata Kuutani ja sitten sen on tähtien lakien mukaan jätettävä minut rauhaan.

 smitten
tallennettu
millimia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #7 : 06.07.2006 23:32:32 »

Kiitos kokemusten jakamisesta..elämäni on ollut nimenomaan sitä tunteiden ja itsen tarkkailua..(kuu neitsyessä)ja tuntuu että olen viimein löytänyt tasapainon kaiken ahdistuneisuuden jälkeen. Siksi tuntuukin hieman kummalta että miksi nyt maailmankaikkeus katsoo tarpeelliseksi käydä kuorimassa kuutani..no, ehkäpä viimeisetkin "loat" käydään pyöräyttämässä.

Suurin pelkoni liittyy siihen että tyttärelleni ei tapahtuisi mitään..äitiysteema.Mut joo.Aika näyttää.Jos kunnialla siitä selviän pääsen nauttimaan hyvillä mielin 2008 alkavaa  pluto kolmio:härkä aurinko. smitten
Valoa ja Rakkautta kaikille!!
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #8 : 06.07.2006 23:57:55 »

Muuten tuosta tyttärestäsi... Itse olen tämän transiitin aikana miettinyt erittäin paljon suhdetta äitiini. Joka on ollut hmm.. hankala...

En siis usko, että tyttärellesi tapahtuu mitään, mutta voi olla että teidän välinne hieman kiristyvät tänä aikana. Yllättäen, jos olette tulleet hyvin toimeen. Jos näin käy niin ota se tämän transiitin oppituntina.

Kun jaksat tämän niin voin vain kuvitella millainen palkinto odottaa tuon Pluto kolmio Auringon myötä.

 smitten
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #9 : 07.07.2006 11:38:34 »

Minulla taas säilyi erittäin hyvä suhde äitiini, joten välttämättä tuo transiitti ei merkitse mitään kriisiä siinäkään suhteessa. Omia lapsia ei vielä ole, joten siitä en osaa sanoa.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #10 : 07.07.2006 12:14:52 »

Selvisin siitä hengissä synnyttämällä myös uutta elämää; ainokaiseni juuri silloin kun transiitti oli tarkimmillaan  :Smiley smitten
Kun asia tulkittiin minulle astrokartastani ennakkoon melkein vuotta aikaisemmin, en olisi voinut kuvitellakaan mitään NIIN radikaalia muutosta  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 07.07.2006 13:31:20 »

yleensähän toi transu tark että voit joutua sidoksiin ihmiseen, josta et oikeasti niin välitä. Mutta jotenkin et pääse irtikään hänestä. Samoin tämä liittyy perheeseen, jossa riidellään esim rahasta. Asunnon vaihtoakin tämä enteilee.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #12 : 07.07.2006 13:53:24 »

Mulle se tulkittiin niin, että "... tulet olemaan vahvasti tekemisissä äitiyteen ja äidiksi tulemiseen liitteyvien asioiden kanssa.." ... jotenkin noin se meni ... :Smiley Huh  Olihan se jokatapauksessa tärkein tapahtuma elämässäni ja jotenkin tunsin silloin ja edelleen elämäni tarkoituksen ...  Smiley
 Vaihtuihan siinä sitten asuntokin  Wink

Tosiaan, suhde omaan äitiini oli tuolloin myös muutosprosessissa isäni kuoltua ja äitini löydettyä Sen Oikean vanhoilla päivillään - joka sitten kuoli hänkin;  kaikki siis k.o. transun aikoihin ....  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.07.2006 14:02:37 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #13 : 08.07.2006 21:25:45 »

Suski,

Tavallaan tuota voisi soveltaa omalla kohdallani, sillä vaikka rakastankin avomiestäni ihan mahdottomasti, on suhteessamme ollut niin paljon vaikeuksia varsinkin aikoinaan, että olen kyllä yrittänyt pyristellä useampaan otteeseen irti siinä onnistumatta. Nykyisin tiedän (karmaattiset) syyt siihen, ja olen muutenkin tyytyväinen yhteiselämään särmistä huolimatta.

Ja siis tosiaan tapasimme ja aloimme seurustella ko. transiitin aikana.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #14 : 09.07.2006 10:30:17 »

Itse tapasin avomies numero 2:n  pluto aspect_opp aurinko-transiitin aikana. Samanlaisia vaikutuksia näemmä tuo mukanaan kuin Pluto neliö Kuukin. Niin karminen suhde kuin olla ja voi. Eroon on yritetty hankkiutua tässä viime aikoina, mutta helpommin sanottu kuin tehty.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: